Tjoheiii Skrevet 7. desember 2025 #141 Skrevet 7. desember 2025 Jeg drar aldri på uanmeldt besøk, kan komme på kort varsel men isåfall senderjeg melding først og sier at jeg er der om en halvtime, f. eks😅 men ja - ringer på og går rett inn, står ikke å venter til de åpner dvs. nå kommer barna meg i forkjøpet 10/10 ganger så hvis de er med (og det er de stort sett) så kommer jeg bare diltende etter🤭
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #142 Skrevet 7. desember 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ringer på, og går inn. Føler jeg må ringe på først, man er jo ikke hva de driver med stakkars. Anonymkode: 4966e...6f4 Men tydeligvis ikke noe du tror de ikke kan avslutte innen noen sekunder. 😅 Anonymkode: aa50d...f97
Eneri Skrevet 7. desember 2025 #143 Skrevet 7. desember 2025 Går rett inn, og banker på stuedøra i samme øyeblikk som jeg åpner. De går også rett inn hos meg og roper hei fra gangen. Vi bor i samme gate, men renner ikke ned dørene hos hverandre likevel. Har nøkkel til hverandres hus, og tar inn post/vanner blomster hvis huset står tomt ved reise.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #144 Skrevet 7. desember 2025 Så lenge jeg kommer alene så braser jeg rett inn, og låser meg inn dersom de er borte - jeg har alltid blitt fortalt at jeg skal gjøre det. Men hvis jeg har med meg barna, som er små, så ber jeg dem alltid banke på. Foreldrene mine er de vi omgås aller mest, og det er viktig for meg at de lærer seg til å banke på hos andre. Og når de blir så store at de flytter ut, så kan de bare brase inn i mitt hjem og låse seg inn hvis vi er borte❤️ Anonymkode: 377e0...985
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #145 Skrevet 7. desember 2025 Går bare rett inn ja. Alle bruker vaskeromsinngangen, der er det ikke ringeklokke. Låser meg inn visst de ikke er hjemme. Har jo tenkte at jeg oppfører meg merkelig hos mine foreldre, jeg er jo over 40. Kan godt snoke litt rundt der, spise godis eller til og med sove over en natt når de er på hytta. Bare for å få litt forandring. Skal sies at jeg har litt oppgaver der i huset når de er på hytta, sette ut søppel, ta inn posten, sjekke om lynet har slått ut sikringen. Jeg bor like i nærheten. Jeg tror dette vil forandre seg dersom de en dag flyttet fra barndomshjemmet mitt og til leilighet. Anonymkode: 1bb0c...cd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå