sinusen Skrevet 23. mai #1141 Skrevet 23. mai Nå har vi malt det peneste gutterommet! 🥰🥰 Endelig kan vi etterhvert begynne å skaffe ting - ligger litt bakpå. 2
blåtimen Skrevet 23. mai #1142 Skrevet 23. mai sinusen skrev (27 minutter siden): Nå har vi malt det peneste gutterommet! 🥰🥰 Endelig kan vi etterhvert begynne å skaffe ting - ligger litt bakpå. Så kos! Hvilken farge gikk dere for? 🤩
sinusen Skrevet 23. mai #1143 Skrevet 23. mai blåtimen skrev (2 timer siden): Så kos! Hvilken farge gikk dere for? 🤩 En beige-type, så skal jeg dekorere litt med farger etter hvert. 1
blåtimen Skrevet 23. mai #1144 Skrevet 23. mai sinusen skrev (6 minutter siden): En beige-type, så skal jeg dekorere litt med farger etter hvert. Gøy! Jeg venter på en møbelbestilling fra Ikea, gleder meg til å få det mer ferdig der inne. 🙏🏻 Selv om babyen ikke bryr seg stort på lang tid så merker jeg at _jeg_ syns det er veldig koselig å være der inne, haha. 🫶🏻
sinusen Skrevet 23. mai #1145 Skrevet 23. mai @blåtimen Ja, det skjønner jeg veldig godt. Hva slags møbler? Har en handleliste til Ikea selv, men det går mest på andre møbler - det er ikke så lenge siden vi flyttet. Vi har jo ikke skaffet vogn enda. 🫣
lillemeg90 Skrevet 23. mai Forfatter #1146 Skrevet 23. mai Sikkert enda greiere med vogn på plass enn møbler @sinusen😂🫶🏻 men man klarer seg en stund uten vogn også da, heldigvis ingenting som er krise så lenge baby har deg ❤️ har dere tenkt mer på hvilken vogn det blir?
sinusen Skrevet 23. mai #1147 Skrevet 23. mai @lillemeg90 Det virker jo som om det er en grunn til at alle har Bugaboo Fox 5...
lillemeg90 Skrevet 23. mai Forfatter #1148 Skrevet 23. mai sinusen skrev (49 minutter siden): @lillemeg90 Det virker jo som om det er en grunn til at alle har Bugaboo Fox 5... Må ikke bli den likevel 😁 men mange er jo veldig fornøyd. Her ble det fox 3, kjøt brukt men er jo mange andre gode vogner også.
blåtimen Skrevet 24. mai #1149 Skrevet 24. mai sinusen skrev (9 timer siden): @blåtimen Ja, det skjønner jeg veldig godt. Hva slags møbler? Har en handleliste til Ikea selv, men det går mest på andre møbler - det er ikke så lenge siden vi flyttet. Vi har jo ikke skaffet vogn enda. 🫣 En stor kommode, et sånt trillebord og noen vegghyller. Fra før har vi på plass en lenestol med gyngestol(skal sette trillebordet ved siden av den og lage en liten ammestasjon) og en krybbe. Stort mer møbler skal vi ikke ha der inne, tenker gulvplassen kommer godt med etterhvert til babygym og leker og krabbeplass. Vogn er en god idé å gå til innkjøp av snart, om ikke annet for litt peace of mind 😂🫶🏻
sinusen Skrevet 25. mai #1150 Skrevet 25. mai Jeg ble overrasket med babyshower i går 😭😭 Jeg hadde ikke helt sett det for meg og fikk så mange søte og fine ting 💙💚 Synes det kan være litt kleint med babyshower og fylle ut sånn ark med gjetting og råd til baby og sånn, men jøss det var ganske så koselig å lese gjennom når alle hadde dratt. Føler virkelig at babyen min blir født inn i en fin gjeng.
blåtimen Skrevet 25. mai #1151 Skrevet 25. mai sinusen skrev (40 minutter siden): Jeg ble overrasket med babyshower i går 😭😭 Jeg hadde ikke helt sett det for meg og fikk så mange søte og fine ting 💙💚 Synes det kan være litt kleint med babyshower og fylle ut sånn ark med gjetting og råd til baby og sånn, men jøss det var ganske så koselig å lese gjennom når alle hadde dratt. Føler virkelig at babyen min blir født inn i en fin gjeng. Ååå, så hyggelig, Sinusen 🥰🥰 Selv om det er veldig amerikansk og uvant tradisjon for oss, så føler jeg jo essensen i det er å få føle på kjærligheten og gleden rundt livet som skal komme fra de rundt seg 🙏🏻 1
sinusen Skrevet 26. mai #1152 Skrevet 26. mai Veldig sant @blåtimen! Veldig koselig. ❤️ Nå i det siste har jeg begynt å få litt halsbrann, føler det bygger seg opp og blir verre dag for dag nesten. Hvordan går det med dere?
lillemeg90 Skrevet 26. mai Forfatter #1153 Skrevet 26. mai Så hyggelig med babyshower @sinusen❤️ fint å se at de rundt bryr seg og gleder seg de også! Halsbrann ja, det kommer og går 😅 kjøpte Galieve på apoteket, det fungerer for meg i hvertfall. Har prøvd gaviscon tidligere men det takler jeg ikke. Formen her er ok. Bekkenet er litt kranglete om dagen og jeg har mye nedpress. Ellers er det mye kynnere, utenom det har jeg det fysisk ganske bra.
blåtimen Skrevet 27. mai #1154 Skrevet 27. mai sinusen skrev (11 timer siden): Veldig sant @blåtimen! Veldig koselig. ❤️ Nå i det siste har jeg begynt å få litt halsbrann, føler det bygger seg opp og blir verre dag for dag nesten. Hvordan går det med dere? Jeg har (bank i bordet!) ikke merket noe til halsbrann ennå, håper det holder seg sånn 😅 Nok av annet tull i denne kroppen om dagen. Bekkenet mitt er ganske håpløst, det begynner å bli vanskelig å bevege meg rundt i huset. Er også mer sliten/trøtt enn vanlig. Men ellers går det bra her og. Teller ned dager nå i stedet for uker 🙏🏻
blåtimen Skrevet 27. mai #1155 Skrevet 27. mai Var hos jordmor i dag og hun var litt bekymret for noe økende kurve på blodtrykket mitt. Hadde også spor av protein i urinen og får stadig litt mer vann i kroppen. Skal følge tett med fremover, håper det ikke eskalerer 🤞🏻🤞🏻
sinusen Skrevet 27. mai #1156 Skrevet 27. mai blåtimen skrev (3 timer siden): Var hos jordmor i dag og hun var litt bekymret for noe økende kurve på blodtrykket mitt. Hadde også spor av protein i urinen og får stadig litt mer vann i kroppen. Skal følge tett med fremover, håper det ikke eskalerer 🤞🏻🤞🏻 Krysser fingrene jeg også, det er jo kjipt! Hvordan følges det opp? Hvilken uke er du i nå? Begynner jo å nærme seg juli..
blåtimen Skrevet 27. mai #1157 Skrevet 27. mai sinusen skrev (50 minutter siden): Krysser fingrene jeg også, det er jo kjipt! Hvordan følges det opp? Hvilken uke er du i nå? Begynner jo å nærme seg juli.. Jeg er 33+4. I første omgang skal jeg følge med på blodtrykket hjemme(har apparat fra før) og ta kontakt med jordmor hvis jeg får flere målinger over 100 i undertrykk eller 130 i overtrykk. Og være årvåken på de andre symptomene på svangerskapsforgiftning, ha lav terskel for å ringe inn Har neste kontroll på sykehuset 9. juni så da tipper jeg de kommer til å sette igangsettelsesdato basert på hvordan symptomene ser ut innen da. Plutselig er det sjans for at det blir en sein junibaby 😅 bør begynne å tenke på fødebagen.
sinusen Skrevet 27. mai #1158 Skrevet 27. mai @blåtimenOi, oi! Jeg har jo termin helt i slutten av juli (ikke begynnelsen av august som det står på side 1, men er jo førstegangsfødende og gjetter egentlig det blir 3. August jeg) - kanskje en hel måned etter deg! Har du planer? Jeg tenker å keep it simple når det gjelder den fødebagen..
blåtimen Skrevet 28. mai #1159 Skrevet 28. mai sinusen skrev (19 timer siden): @blåtimenOi, oi! Jeg har jo termin helt i slutten av juli (ikke begynnelsen av august som det står på side 1, men er jo førstegangsfødende og gjetter egentlig det blir 3. August jeg) - kanskje en hel måned etter deg! Har du planer? Jeg tenker å keep it simple når det gjelder den fødebagen.. Det blir spennende å se når babyene melder sin ankomst 🥰 Nja, ikke store planer. Noe behagelig tøy, slippers, litt mettende snacks tilfelle det drar ut med igangsettelse, basic toalettsaker og litt greier for såre brystvorter. Hodetelefoner, sovemaske og små høyttalere for å legge tilrette for rolig fødeboble med musikk og avspenning 🤓 Og et par skift til baby, en lue og et hentesett så klart.
sisini Skrevet 29. mai #1160 Skrevet 29. mai blåtimen skrev (21 timer siden): Det blir spennende å se når babyene melder sin ankomst 🥰 Nja, ikke store planer. Noe behagelig tøy, slippers, litt mettende snacks tilfelle det drar ut med igangsettelse, basic toalettsaker og litt greier for såre brystvorter. Hodetelefoner, sovemaske og små høyttalere for å legge tilrette for rolig fødeboble med musikk og avspenning 🤓 Og et par skift til baby, en lue og et hentesett så klart. Snacks er lurt uansett tror jeg! Jeg var så sulten etter fødsel sist. Syntes de hadde alt for sjelden mat på mitt sykehus 😂 Klarte nesten ikke spise da riene sto på, og så er det jo en hel del muskler som trenger energipåfyll etter timer med arbeid, så angrer på at jeg bare hadde med en plate sjokolade som snacks sist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå