Overthinking Skrevet 19. februar #861 Skrevet 19. februar lillemeg90 skrev (På 17.2.2026 den 16.55): @Overthinkingjeg har nok ikke følt det som mensmurringer før, heller bare at livmor blir helt stram i rundt 1 min om gangen. Og det er ikke før i tredje trimester jeg har opplevd de som vonde og skikkelig ubehagelige. Men er det en ting som er sikkert er det at det er mye som er normalt og det er også mange vondter pga at livmor vokser. @sinusen jeg har vært på begge typer kurs før. På sykehuset var mest nyttig mtp omvisning og at man Får spurt de som jobber på sykehuset om det man lurer på. Anonymis1236 skrev (17 timer siden): @sinusen Jeg har ikke vært på fødselsforberedende kurs før, men begge fødsler har gått veldig fort, så ikke sikkert jeg hadde fått så stor nytte av noen teknikker. Samtidig er det jo sikkert fint å ha fått tenkt litt gjennom hvordan det kan bli å føde. Syns også kurs på sykehuset virker best slik at du blir litt kjent i gangene. @OverthinkingKynnere for meg kjennes ut som at magen blir steinhard, men vondt er det ikke. Hadde masse kynnere med begge barna og to styrtfødsler, så kynnerne bidrar nok til at livmoren blir forberedt. Ja, det er jo som du sier @lillemeg90 mye som er normalt, eller ihvertfall ikke trenger å være farlig tenker jeg. Det skjer utrolig mye i kroppen. Jeg leste litt om ligamentsmerter og, men det skjer jo gjerne ved brå bevegelse, eller bevegelser, og jeg satt i ro på kontoret, så jeg tror egentlig ikke det var det heller. Det har ikke skjedd noe mer siden, så jeg antar hva enn det var så var det ikke noe alvorlig. Skal likevel ta det opp med jordmor neste uke og høre hva hun tenker det kan være ☺️
sisini Skrevet 19. februar #862 Skrevet 19. februar @sinusen @blåtimen Jeg var på fødselsforberedende kurs på Ullevål før første fødsel, da mitt sykehus ikke tilbyr det. Det var mye om fødselens faser og hva som kan skje underveis. Jeg visste nesten alt fra før fra jordmorpodden, men fint at mannen lærte det samme. Ingen omvisning og ingen teknikker. Da leste jeg også boken til Positiv fødsel og det er et helt annet fokus på kvinnekroppens styrke og hvordan jobbe på lag med kroppen gjennom fødselen. Følte det hjalp meg mye gjennom fødsel. Hadde også hørt på lydsporet i Nørs+ i en måned, og syntes det var nyttig. Vurderer å søke til en jordmorstyrt enhet denne gangen (les: ikke medisinsk smertelindring) og vurderer i den sammenheng å kjøpe kurset til positiv fødsel for å få enda bedre hjelp med visualisering og pusteteknikker. 2
lillemeg90 Skrevet 19. februar Forfatter #863 Skrevet 19. februar @Overthinkingfornuftig å ta det opp! Når det skal sies har jeg også murringer av og til men ikke sammen med kynnerne og ting kan føles forskjellig fra person til person. @sisini jeg har bestilt positiv fødsel og gleder meg til å lese den! Har hørt mange som har veldig god hjelp, spesielt av kurset 2
Anonymis1236 Skrevet 19. februar #864 Skrevet 19. februar sisini skrev (6 timer siden): @sinusen @blåtimen Jeg var på fødselsforberedende kurs på Ullevål før første fødsel, da mitt sykehus ikke tilbyr det. Det var mye om fødselens faser og hva som kan skje underveis. Jeg visste nesten alt fra før fra jordmorpodden, men fint at mannen lærte det samme. Ingen omvisning og ingen teknikker. Da leste jeg også boken til Positiv fødsel og det er et helt annet fokus på kvinnekroppens styrke og hvordan jobbe på lag med kroppen gjennom fødselen. Følte det hjalp meg mye gjennom fødsel. Hadde også hørt på lydsporet i Nørs+ i en måned, og syntes det var nyttig. Vurderer å søke til en jordmorstyrt enhet denne gangen (les: ikke medisinsk smertelindring) og vurderer i den sammenheng å kjøpe kurset til positiv fødsel for å få enda bedre hjelp med visualisering og pusteteknikker. Min andre fødsel var jordmorstyrt på en «normal» enhet og den fødselen var veldig fin. Ingen medisinsk smertelindring ble tilbudt og jeg ba heller ikke om det. 1
sisini Skrevet 20. februar #865 Skrevet 20. februar Anonymis1236 skrev (21 timer siden): Min andre fødsel var jordmorstyrt på en «normal» enhet og den fødselen var veldig fin. Ingen medisinsk smertelindring ble tilbudt og jeg ba heller ikke om det. Så godt å høre! Fint å bli minnet på at man ikke trenger å være på en spesiell enhet for å få en slik fødsel 🥰
blåtimen Skrevet 23. februar #866 Skrevet 23. februar Alt sto bra til med lillegutt på ordinær ultralyd i dag ❤️ Lettet over at det fremdeles er en gutt, haha, hadde vært en rar omstilling hvis det plutselig var en jente nå som vi har kalt han ved navn i et par uker og alt 😅 Gøy å lese hva dere tenker om fødekurs! Jeg føler ikke jeg har behov for typ omvisning på sykehuset-type kurs, fikk en informativ og god brosjyre om fødetilbudet der jeg skal føde. Men vil gjerne stille best mulig forberedt til fødselen for å gjøre det til en god opplevelse, så jeg skal ta fatt på Positiv fødsel sitt kurs nå, føler det passer meg godt. Har akkurat lest ut boken 😊 2
lillemeg90 Skrevet 24. februar Forfatter #867 Skrevet 24. februar Så stas @blåtimen❤️ gratulerer med en liten frisk gutt i magen! Her prøver vi ut navn om dagen, det er skikkelig vanskelig 🙈 mannen liker ikke min favoritt, så må nok se det navnet som tapt. Men vi har andre navn som begge liker, så vi får se hva det blir til 😅 ellers har jeg kjøpt litt mer utstyr den siste uken. For det meste brukt, så får nesten slå til når gode tilbud kommer. Kjøpte bilstol på tilbud, og bilstol adapter brukt. Og en sleepcarrier fra najell. Hvordan går det med dere? 1
blåtimen Skrevet 24. februar #868 Skrevet 24. februar lillemeg90 skrev (3 timer siden): Så stas @blåtimen❤️ gratulerer med en liten frisk gutt i magen! Her prøver vi ut navn om dagen, det er skikkelig vanskelig 🙈 mannen liker ikke min favoritt, så må nok se det navnet som tapt. Men vi har andre navn som begge liker, så vi får se hva det blir til 😅 ellers har jeg kjøpt litt mer utstyr den siste uken. For det meste brukt, så får nesten slå til når gode tilbud kommer. Kjøpte bilstol på tilbud, og bilstol adapter brukt. Og en sleepcarrier fra najell. Hvordan går det med dere? Tusen takk ❤️ Haha, ja, navn er vanskelig! Ble så lettet når vi begge plutselig bare følte "ja!" for et navn, for vi har allerede diskutert mye rundt det og slitt med og enes om favoritter 🫣 Så flink du er som har fått handlet litt utstyr! Hvilken bilstol har du kjøpt? Der har vi enda en jungel jeg ikke har orket å tenke på ennå 😂 Har ikke handlet noe babyutstyr siden vi kjøpte vognen. Men det er en kommende mormor som gleder seg fælt, så det fylles sakte, men sikkert opp med kluter, bodyer og hjemmestrikk i en skuff her likevel 😊 Vi er heldige! Har derimot av alle ting bestilt et gulvteppe til barnerommet i går. Nå som vi har fått bekreftet at det er gutt skal jeg gå all inn på safari-tema på barnerommet 😇🦁 Jeg veeet at barnerommet sannsynligvis blir lite brukt den første tiden og å dekorere det er mest for foreldrene sin skyld. Men jeg syns det er moro og så syns jeg det hjelper litt på å gjøre det ekte for meg å drive og planlegge og utføre dette rommet 😌 1
lillemeg90 Skrevet 24. februar Forfatter #869 Skrevet 24. februar blåtimen skrev (1 time siden): Tusen takk ❤️ Haha, ja, navn er vanskelig! Ble så lettet når vi begge plutselig bare følte "ja!" for et navn, for vi har allerede diskutert mye rundt det og slitt med og enes om favoritter 🫣 Så flink du er som har fått handlet litt utstyr! Hvilken bilstol har du kjøpt? Der har vi enda en jungel jeg ikke har orket å tenke på ennå 😂 Har ikke handlet noe babyutstyr siden vi kjøpte vognen. Men det er en kommende mormor som gleder seg fælt, så det fylles sakte, men sikkert opp med kluter, bodyer og hjemmestrikk i en skuff her likevel 😊 Vi er heldige! Har derimot av alle ting bestilt et gulvteppe til barnerommet i går. Nå som vi har fått bekreftet at det er gutt skal jeg gå all inn på safari-tema på barnerommet 😇🦁 Jeg veeet at barnerommet sannsynligvis blir lite brukt den første tiden og å dekorere det er mest for foreldrene sin skyld. Men jeg syns det er moro og så syns jeg det hjelper litt på å gjøre det ekte for meg å drive og planlegge og utføre dette rommet 😌 Det ble en Maxi cosi pebble 360 med base, tror det egentlig er for det samme så lenge man kjøper en som er godkjent i Norge 😅 det er for ganske kort tid egentlig, mine har byttet rundt 6 mnd begge to da de rundt da begynte å hate bilkjøring. Kom seg i ny bilstol cluet er å da kjøpe en beltemontert som kan vare ut hele bakover perioden og unngå å kjøpe en med isofix som de fleste må bytte ut rundt 4 år. Men vet mange velger å likevel kjøpe en mellomstol som kan snus mot døren slik at det blir mindre tungt å ta barnet inn og ut av stolen. Har man kroppslige plager kan det være verdt det frem til barnet kan klatre oppi selv uten problemer Så koselig å tutle med barnerom ❤️ jeg gjorde også det med de to første. Veldig fint å bruke tid på det frem til termin. Nå må eldste flytte i kjelleren for å frigjøre rom til lillesøster, men det skjer nok ikke før hun er ca 1 år.
lillemeg90 Skrevet 24. februar Forfatter #870 Skrevet 24. februar Hvordan går det foresten med deg @Overthinking? ❤️
blåtimen Skrevet 24. februar #871 Skrevet 24. februar lillemeg90 skrev (1 time siden): Det ble en Maxi cosi pebble 360 med base, tror det egentlig er for det samme så lenge man kjøper en som er godkjent i Norge 😅 det er for ganske kort tid egentlig, mine har byttet rundt 6 mnd begge to da de rundt da begynte å hate bilkjøring. Kom seg i ny bilstol cluet er å da kjøpe en beltemontert som kan vare ut hele bakover perioden og unngå å kjøpe en med isofix som de fleste må bytte ut rundt 4 år. Men vet mange velger å likevel kjøpe en mellomstol som kan snus mot døren slik at det blir mindre tungt å ta barnet inn og ut av stolen. Har man kroppslige plager kan det være verdt det frem til barnet kan klatre oppi selv uten problemer Så koselig å tutle med barnerom ❤️ jeg gjorde også det med de to første. Veldig fint å bruke tid på det frem til termin. Nå må eldste flytte i kjelleren for å frigjøre rom til lillesøster, men det skjer nok ikke før hun er ca 1 år. Takk for gode tips! Kjekt å ha i bakhodet
sinusen Skrevet 24. februar #872 Skrevet 24. februar Hei på dere 👋🏼 Jeg har plutselig fått en stor pose klær av en kollega og skal gå over den i kveld! Kollega vet ikke kjønn, så det kan hende vi sorterer noe av det ut, men det var veldig hyggelig. Har også sagt ja til å overta en kurv, som vi får se om vi får bruk for. Ellers er det bare to dager til ultralyd! Og jeg tror jeg har begynt å kjenne liv, men det er overraskende høyt i magen synes jeg... Kjennes litt som om det klør inni magen? 1
lillemeg90 Skrevet 24. februar Forfatter #873 Skrevet 24. februar sinusen skrev (1 time siden): Hei på dere 👋🏼 Jeg har plutselig fått en stor pose klær av en kollega og skal gå over den i kveld! Kollega vet ikke kjønn, så det kan hende vi sorterer noe av det ut, men det var veldig hyggelig. Har også sagt ja til å overta en kurv, som vi får se om vi får bruk for. Ellers er det bare to dager til ultralyd! Og jeg tror jeg har begynt å kjenne liv, men det er overraskende høyt i magen synes jeg... Kjennes litt som om det klør inni magen? Så kjekt å få babyklær og utstyr 👌🏻 visste dere kjønn? Var det gutt? Hvor kjenner du liv da? Det kan oppleves veldig forskjellig, jeg har ikke opplevd det slik men det kan likevel være liv ❤️
sinusen Skrevet 25. februar #874 Skrevet 25. februar lillemeg90 skrev (10 timer siden): Så kjekt å få babyklær og utstyr 👌🏻 visste dere kjønn? Var det gutt? Hvor kjenner du liv da? Det kan oppleves veldig forskjellig, jeg har ikke opplevd det slik men det kan likevel være liv ❤️ Ja, det ble sagt på tidlig ultralyd at det er en gutt! Var mest nøytrale klær vi fikk, altså. 😊 Det er selvsagt vanskelig å beskrive når jeg ikke kjenner det akkurat nå, men litt over navelen tror jeg. Men det kan også være at huden min har blitt ganske sensitiv eller noe sånn. Kjenner også litt av de "boblene" som er beskrevet, så det vil jeg jo tro er liv. Men føler også at vi ikke får det helt bekreftet før i morgen på 18-ukers ultralyd. Merker også at jeg innimellom blir litt "sliten" i magen. Vondt er feil ord, men akkurat som om man trener magen eller noe. At det føles ut som noe tøyer og strammer litt i magen. Særlig hvis jeg har stått lenge.
lillemeg90 Skrevet 25. februar Forfatter #875 Skrevet 25. februar sinusen skrev (1 time siden): Ja, det ble sagt på tidlig ultralyd at det er en gutt! Var mest nøytrale klær vi fikk, altså. 😊 Det er selvsagt vanskelig å beskrive når jeg ikke kjenner det akkurat nå, men litt over navelen tror jeg. Men det kan også være at huden min har blitt ganske sensitiv eller noe sånn. Kjenner også litt av de "boblene" som er beskrevet, så det vil jeg jo tro er liv. Men føler også at vi ikke får det helt bekreftet før i morgen på 18-ukers ultralyd. Merker også at jeg innimellom blir litt "sliten" i magen. Vondt er feil ord, men akkurat som om man trener magen eller noe. At det føles ut som noe tøyer og strammer litt i magen. Særlig hvis jeg har stått lenge. Du skal ikke se bort i fra at de du kjenner over navlen også er liv, du kan jo kjenne om du kjenner toppen av livmor? Evt få bekreftet i morgen hvor høyt oppe den er boblene er nok i hvertfall liv. Det er mye som skjer i magen om dagen og jeg kjenner ofte på den samme "stølheten", om du kjenner det strammer kan det også være kynnere. Det kommer typisk om man har stått/gått litt mye
Overthinking Skrevet 25. februar #876 Skrevet 25. februar lillemeg90 skrev (På 19.2.2026 den 12.56): @Overthinkingfornuftig å ta det opp! Når det skal sies har jeg også murringer av og til men ikke sammen med kynnerne og ting kan føles forskjellig fra person til person. @sisini jeg har bestilt positiv fødsel og gleder meg til å lese den! Har hørt mange som har veldig god hjelp, spesielt av kurset lillemeg90 skrev (20 timer siden): Hvordan går det foresten med deg @Overthinking? ❤️ Takk som spør 🥰 Jeg var på en ekstra svangerskapskontroll i dag som følge av komplikasjonene, og alt så bra ut der heldigvis. Jordmor har sendt henvisning til sykehuset for å høre om de ser behovet for en ekstra ultralyd, så får vi se hva de sier. Nå er det bare å vente igjen egentlig. Håper jeg får en ekstra ultralyd for å roe ned meg selv, og slik at jeg føler vi har sjekket alt som kan sjekkes. Jeg tok opp den "kynneren" med jordmor og, og hun sa at så lenge det ikke var regelmessig og at det gikk over, så var det ingenting å bekymre seg for. Alle er forskjellige, og kroppene våre er forskjellige, så det kunne godt være det var en kynner som for meg gjorde vondt. blåtimen skrev (22 timer siden): Har derimot av alle ting bestilt et gulvteppe til barnerommet i går. Nå som vi har fått bekreftet at det er gutt skal jeg gå all inn på safari-tema på barnerommet 😇🦁 Jeg veeet at barnerommet sannsynligvis blir lite brukt den første tiden og å dekorere det er mest for foreldrene sin skyld. Men jeg syns det er moro og så syns jeg det hjelper litt på å gjøre det ekte for meg å drive og planlegge og utføre dette rommet 😌 Åå så gøy med skikkelig safaritema 😁 Det blir sikkert rå stilig! Vi har snakket om å pusse opp det som etterhvert vil bli barnerommet her og. Jeg vil ha det på plass før baby kommer, for jeg er ganske sikker på at jeg og mannen ikke kommer til å sove sammen 🙈 Han er veldig lydsensitiv til vanlig om natten, så jeg tror han kommer til å slite med alt av babylyder, amming osv. som blir i starten. Jeg tenker egentlig at jeg og baby skal inn på barnerommet med en gang ☺️ Derfor vil jeg at det skal være klart. Ikke tenkt så veldig mye her annet enn at det nok blir beige, men en beige som hinter litt mot grønt i visse lys. Rommet utenfor barnerommet er grønt, og neste rom etter det er beige, så jeg tror det vil gli fint inn ☺️ Og med tanke på at det i dag er et gjesterom syns jeg det er fint med en nøytral farge. Jeg ville nok aldri farget noe blått eller rosa fordi vi fikk gutt eller jente uansett, men noe dekorasjoner kan jo gjerne gjenspeile kjønnet litt. Jeg må bare se hva jeg vil ha inn der etterhvert. Jeg tenker ihvertfall å ha en stang hvor jeg kan henge opp litt søte babyklær på kleshengere, kanskje en hylle med litt bøker og bamser på 🥰
blåtimen Skrevet 25. februar #877 Skrevet 25. februar Overthinking skrev (44 minutter siden): Takk som spør 🥰 Jeg var på en ekstra svangerskapskontroll i dag som følge av komplikasjonene, og alt så bra ut der heldigvis. Jordmor har sendt henvisning til sykehuset for å høre om de ser behovet for en ekstra ultralyd, så får vi se hva de sier. Nå er det bare å vente igjen egentlig. Håper jeg får en ekstra ultralyd for å roe ned meg selv, og slik at jeg føler vi har sjekket alt som kan sjekkes. Jeg tok opp den "kynneren" med jordmor og, og hun sa at så lenge det ikke var regelmessig og at det gikk over, så var det ingenting å bekymre seg for. Alle er forskjellige, og kroppene våre er forskjellige, så det kunne godt være det var en kynner som for meg gjorde vondt. Åå så gøy med skikkelig safaritema 😁 Det blir sikkert rå stilig! Vi har snakket om å pusse opp det som etterhvert vil bli barnerommet her og. Jeg vil ha det på plass før baby kommer, for jeg er ganske sikker på at jeg og mannen ikke kommer til å sove sammen 🙈 Han er veldig lydsensitiv til vanlig om natten, så jeg tror han kommer til å slite med alt av babylyder, amming osv. som blir i starten. Jeg tenker egentlig at jeg og baby skal inn på barnerommet med en gang ☺️ Derfor vil jeg at det skal være klart. Ikke tenkt så veldig mye her annet enn at det nok blir beige, men en beige som hinter litt mot grønt i visse lys. Rommet utenfor barnerommet er grønt, og neste rom etter det er beige, så jeg tror det vil gli fint inn ☺️ Og med tanke på at det i dag er et gjesterom syns jeg det er fint med en nøytral farge. Jeg ville nok aldri farget noe blått eller rosa fordi vi fikk gutt eller jente uansett, men noe dekorasjoner kan jo gjerne gjenspeile kjønnet litt. Jeg må bare se hva jeg vil ha inn der etterhvert. Jeg tenker ihvertfall å ha en stang hvor jeg kan henge opp litt søte babyklær på kleshengere, kanskje en hylle med litt bøker og bamser på 🥰 Så bra du får litt ekstra oppfølging ❤️ Krysser fingrene for at du får den ekstra ultralyden også, det er jo som du sier effektivt for å roe ned en bekymret hjerne. Gøy å høre hva du tenker om barnerom, den beigen hørtes fin ut 😍 Barnerommet vårt er hvitt foreløpig, med nye panelvegger som forrige eier la rett før vi kjøpte. Så jeg orker ikke male det nå, tenker vi venter til ungen er stor nok til å ønske seg en farge 😂 Men gleder meg til å møblere og dekorere litt gøyalt! Har lagt inn bestilling hos maler-mammaen min på et par bilder som matcher dette safariteppet jeg har bestilt, satser på at det blir så kult som jeg ser for meg i hodet 😇 og så en grønn godstol(gjerne gyngestol, hvis jeg finner?) og en praktisk større kommode langs ene veggen, som jeg lurer på å male skuffefrontene i en deilig grønn. Skal hvertfall være bevisst på å få inn nok farger siden vi beholder veggene hvite! Her er det meg som er den sensitive av oss, så jeg tror vi i utgangspunktet prøver oss på dobbeltsengen sammen alle tre(kanskje med en bedside crib?), men har planer om å ha seng redd opp på gjesterommet/kontoret så den med behov kan få litt uforstyrret søvn i blant. Spent på hvordan det blir i praksis da 😅 1
sisini Skrevet 25. februar #878 Skrevet 25. februar Overthinking skrev (2 timer siden): Takk som spør 🥰 Jeg var på en ekstra svangerskapskontroll i dag som følge av komplikasjonene, og alt så bra ut der heldigvis. Jordmor har sendt henvisning til sykehuset for å høre om de ser behovet for en ekstra ultralyd, så får vi se hva de sier. Nå er det bare å vente igjen egentlig. Håper jeg får en ekstra ultralyd for å roe ned meg selv, og slik at jeg føler vi har sjekket alt som kan sjekkes. Jeg tok opp den "kynneren" med jordmor og, og hun sa at så lenge det ikke var regelmessig og at det gikk over, så var det ingenting å bekymre seg for. Alle er forskjellige, og kroppene våre er forskjellige, så det kunne godt være det var en kynner som for meg gjorde vondt. Åå så gøy med skikkelig safaritema 😁 Det blir sikkert rå stilig! Vi har snakket om å pusse opp det som etterhvert vil bli barnerommet her og. Jeg vil ha det på plass før baby kommer, for jeg er ganske sikker på at jeg og mannen ikke kommer til å sove sammen 🙈 Han er veldig lydsensitiv til vanlig om natten, så jeg tror han kommer til å slite med alt av babylyder, amming osv. som blir i starten. Jeg tenker egentlig at jeg og baby skal inn på barnerommet med en gang ☺️ Derfor vil jeg at det skal være klart. Ikke tenkt så veldig mye her annet enn at det nok blir beige, men en beige som hinter litt mot grønt i visse lys. Rommet utenfor barnerommet er grønt, og neste rom etter det er beige, så jeg tror det vil gli fint inn ☺️ Og med tanke på at det i dag er et gjesterom syns jeg det er fint med en nøytral farge. Jeg ville nok aldri farget noe blått eller rosa fordi vi fikk gutt eller jente uansett, men noe dekorasjoner kan jo gjerne gjenspeile kjønnet litt. Jeg må bare se hva jeg vil ha inn der etterhvert. Jeg tenker ihvertfall å ha en stang hvor jeg kan henge opp litt søte babyklær på kleshengere, kanskje en hylle med litt bøker og bamser på 🥰 Vi kjøpte krydderhyller fra IKEA som vi har opp ned som kombinert hylle med stang 😊 Fant søte små kleshengere på Clas Ohlson til barneklær og har det hengende fremme som pynt. 1
lillemeg90 Skrevet 25. februar Forfatter #879 Skrevet 25. februar Lykke til imorgen @sinusen🥰 Så bra @Overthinking! Håper også du får den ekstra ultralyden. Det senker nok skuldrene enda mer. Så lurt @sisini! Gøy å høre om planene deres for barnerom alle. Jeg får bare vente 😂 jeg drømmer om noe ala denne gulfargen her til jenta vår sitt rom når den tid kommer. Om alt skal bli rosa etterhvert får vi ta det når hun ønsker det, frem til det blir det ikke rosa 😂
Overthinking Skrevet 26. februar #880 Skrevet 26. februar sisini skrev (16 timer siden): Vi kjøpte krydderhyller fra IKEA som vi har opp ned som kombinert hylle med stang 😊 Fant søte små kleshengere på Clas Ohlson til barneklær og har det hengende fremme som pynt. Så smart! Det skal jeg prøve å huske 😁 Takk for tips! lillemeg90 skrev (8 timer siden): Lykke til imorgen @sinusen🥰 Så bra @Overthinking! Håper også du får den ekstra ultralyden. Det senker nok skuldrene enda mer. Så lurt @sisini! Gøy å høre om planene deres for barnerom alle. Jeg får bare vente 😂 jeg drømmer om noe ala denne gulfargen her til jenta vår sitt rom når den tid kommer. Om alt skal bli rosa etterhvert får vi ta det når hun ønsker det, frem til det blir det ikke rosa 😂 Er det jente du venter denne gangen? 💗 Eller er det en av de du har fra før?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå