Jettes Skrevet 2. april 2006 #101 Del Skrevet 2. april 2006 Ojojoj,dette var jo supre nyheter Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 3. april 2006 #102 Del Skrevet 3. april 2006 Gratulerer! Så gøy altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 3. april 2006 #103 Del Skrevet 3. april 2006 Hohooo, så gøy!!! GRATULERER så masse, og kjempemye lykke til fremover. Blir gøy å følge med på at bryllupsforberedelsene og magen vokser i takt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. april 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 3. april 2006 Takk, takk og takk! Prøver å få legetime nå, men dumme legekontoret har så begrensede telefontider. (Tenkte å ringe i lunsjen, man da var de også stengt.) Ellers ble det litt kos med bryllupsalbum i helga. Elsklingen mente ting ble bra, og syntes bildet jeg fant av kirken var kjempefint. bilde-googlet på kirkenavn. Har ikke så mye er faring med scrapbooking fra før, så dette er nytt, morro og spennende. Får få hjelp av Svigermor snart, tenker jeg. Vi hadde tenkt å åpne boka med babybilder av oss begge to. (Ble sentimental av å se på babybilder! Jeg var visst en forferdelig søt baby! Håper lille spiren kommer ut like søt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2006 #105 Del Skrevet 3. april 2006 Grattis!! SÅ GØY!!! Terminen er ikke sålenge etter min da! Hvor langt er du på vei nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. april 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 3. april 2006 Grattis!! SÅ GØY!!! Terminen er ikke sålenge etter min da! Hvor langt er du på vei nå? ← Kjempegøy! 4 uker og 5 dager på vei. (Litt usikker på nøyaktig dato for denne syklusens EL, men det er et ganske bra treff. ) Har ikke regnet fra siste mens, for jeg synes det er mer nøyaktig med EL. Har du vært hos legen ennå? Jeg vet min mor manglet jern i svangerskap, så jeg maste meg til tidlig legetime. (Onsdag) Er hyggelig å ha noen å ha følge med på veien Epica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2006 #107 Del Skrevet 3. april 2006 Kjempekooooos at du joiner meg !! Jeg sjekket jernlageret sist uke, heldigvis ok. Så leverte jeg urinprøve, den var positiv. Ville høre det fra de også Skal først til kontroll og tidlig UL i uke 8, som begynner på fredag. Blir spennende fremover!! Fortalt det til noen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2006 #108 Del Skrevet 3. april 2006 Må få deg en ticker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. april 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 3. april 2006 Forteller nok til kommende besteforeldre i påsken. Deretter blir det vel forlover som er første som får vite det. Må drøye venninner så lenge som mulig, for jeg har ei av mine nærmeste som har mistet (Seint!) et par ganger, og som ikke vil bli så glad for å få høre dette. Hun blir helt sikkert glad på våre vegne, men det er jo ikke noe hyggelig for henne når hun føler at hun er den eneste med problemer. Vi kommer vel til å slippe bomben om at vi har slitt lenge samtidig, for det er ingen som vet at vi har prøvd! Blir vel dagbok før det blir ticker.... Må jo melde meg inn og greier for å få det! Ikke mange dagene til du gifter deg nå! Jeg har langt igjen, og bekymringer for at kjolen min kanskje ikke passer. (Må finne noen som kan tilpasse midt i fellesferien!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. april 2006 #110 Del Skrevet 3. april 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 3. april 2006 #111 Del Skrevet 3. april 2006 Babyen kommer forhåpentligvis tidlig i desember! (Antatt termin fra siste EL er 8.des) ← 8. desember er en veldig fin dato å ha bursdag på! Det vet jeg alt om Hold på den datoen, dere Det der er en ting som må være så koselig å fortelle familien sin - kanskje enda koseligere enn bryllup... Gleder meg til det blir min tur en gang Og du finner helt sikkert noen som kan sy om kjolen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. april 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 3. april 2006 Skal huske på deg jeg, nevèsta, hvis babisen kommer på min antatte "menstermin". Men nå flytter offisielt all spireprat over i graviditetsdagboken, så får bryllupet den oppmerksomheten det fortjener her! (Og så satser jeg alt på at spiren klamerer seg fast!) Skal få rotet meg til et supermedlemskap også, så jeg får en sånn fin ticker som teller ned til spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. april 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 4. april 2006 Blir lite bryllupsgreier for tida, men litt skjer jo. Vi har nå begynt å få spørsmål fra flere om ønskelister. Dermed ble vi litt mer inspirert til å få skrevet ned "spesiallista vår". (Den som mest er for familien, og ikke passet på Tilbords eller Glassmagasinet.) Og så må vi få forloverene til å signere skjemaer, så vi får sendt dem inn. Er så overrasket over forloveren min! Hun er mye mer interessert enn jeg trodde hun kom til å være. (Har egentlig tenkt jeg skulle prøve å skåne henne for bryllupssnakk.) Hun spør om hvordan ting går, om hva vi skal gjøre med det ene og det andre, kommer med gode råd, og er rett og slett fantastisk! Hun og jeg er jo i helt forskjellige livsfaser, så jeg ventet ikke at hun skulle bli så glad for å være involvert i bryllupet. (Mulig det hun var mest redd for var å måtte holde tale! Og det har jeg lovt at hun slipper.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 5. april 2006 #114 Del Skrevet 5. april 2006 Så gøy at forloveren din stiller opp! Herlig å ha noen å snakke med om alle småtingene uten at man føler at det er plagsomt for vedkommende. Kjempeglad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. april 2006 Forfatter #115 Del Skrevet 5. april 2006 Ja, Floja Felíz, det er helt herlig med en så interessert forlover! Jeg ville jo ha henne som forlover uansett, men det er veldig godt å se at hun virkelig er interessert! Hadde vært litt synd hvis hun så på det som en plikt! Det høres faktisk ut som hun gleder seg! Hun er jo selvfølgelig opptatt av at hun vil se bra ut den store dagen, siden hun blir litt ekstra synlig. Derfor har hun snakket litt om at vi kanskje skal spandere på oss SPA rett før... Syntes det hørtes kjempehyggelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. april 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 5. april 2006 Da har jeg (endelig?) bestillt supermedlemskap. Blir jo værende her inne noen måneder etter bryllupet også, tenker jeg! Litt avhengighetsskapende dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 6. april 2006 #117 Del Skrevet 6. april 2006 Hehe, ja helt sant! Jeg har også bestilt supermedlemskap, men det tar jo så laaaang tid før det kommer! Vil ha det NÅ, venting er kjeeedelig!! Ikke nok med at jeg må vente i 1,5 år på bryllupet, men jeg må jammen vente på dette også! Men fikk jo bekreftelsen på fredag og der sto det at det kan ta en uke, så da kommer det vel snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 8. april 2006 #118 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Spa hørtes fantastisk deilig ut! Det er morsomt med en folover som er så engasjert, da får man stadige bekreftelser på at man virkelig har gjort det riktige valget! Også er det gøy å ha en utenom mannen å dele planleggingen med God påske! Endret 8. april 2006 av nevèsta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 8. april 2006 #119 Del Skrevet 8. april 2006 Så gøy at du er gravid da! Gratulerer og lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. april 2006 Forfatter #120 Del Skrevet 8. april 2006 Fikk skikkelig hyggelig telefon igår! De ringte fra Tilbords, og sa at vi hadde vunnet en av premiene på brudemessa da vi la inn ønskelista vår... Var ikke akkurat noe vi hadde ønsket oss selv, men hyggelig å vinne noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg