Gå til innhold

Sensommerbrudens forsøk på bryllupsdagbok


Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Da er album til bryllupsbilder og annen scrapbooking i forbindelse med bryllupet kjøpt. Det kan sees her. Min kjære ville gjerne ha bilde av hendene våre med ringene fra forlovelsesdagen på forsiden, så da måtte vi ha plass til bilde.

Kjøpte noen ekstra plastlommer og ark også, for jeg regner med at det kan bli mye etter hvert!

Gleder meg til å komme igang! :hoppe: Selv om mye av jobben sikkert blir overlatt til Svigermor.... Hun er så mye flinkere enn meg!

God helg alle sammen! :vinke:

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryllupslisten er levert til Tilbords. Fikk søte champagneglass med hjerter på, og litt andre småting også.

Hyggelig med sånn bryllupsmesse, og god pastasalat, men litt kunskapsløse hjelpere og dårlig utvalg i butikken i OsloCity.

Fikk hvertfall valgt glass, så nå er ønskelisten kommet opp i et forhåpentligvis høyt nok beløp.

Er vi heldige, kanskje vi vinner et eller annet også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så greit å ha ønskelisten klar da! Kan jeg få se hva dere ønsker dere? Kjekt med noen tips til hva vi kan ønske oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Innom og hilser på :vinke:

Har lest igjennom dagboka di, og det ser jo ut til at dere er godt i rute :) Kjempefine sko, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på  :vinke:

Har lest igjennom dagboka di, og det ser jo ut til at dere er godt i rute :) Kjempefine sko, forresten!

Hyggelig at du stikker innom, nevèsta! Takk for ros av skoene! :klem:

Håper du får bedre tid etter hvert Veslo! :klem:

Er litt sliten idag, for jeg var på Kaizers konserten på Rockefeller igår. Ble litt seint, for de gikk ikke på scenen før 22.00... :Gjesp:

I morgen er det bare 4 mnd igjen til :bryllup: ! Masse igjen som må gjøres, men jeg tror vi har kontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 mnd er kort tid!!! Heldiggrisen! Er sikkert på det blir kjempe flott!

Er det bilde av kjolen din noe sted her? (Har litt dårlig tid og kan ikke bla gjennom 4 siden ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har jeg vært for mye på prøver og graviditetsforumet igjen! Blir så påvirket av sånt! :sur:

14 dager ut i min ca 16/17 dagers lutealfase, så føler jeg meg litt uggen, og er overbevist om at puppene er ømme. (De er ikke det, har hatt ømme pupper før, og da gjorde de VONDT!)

Mener jeg snart skulle begynne å spotte, det har jeg ikke gjort. Kanskje, kanskje er det en liten spire på vei! :sjenert:

Forstår ikke hvorfor jeg må håpe så fælt, for jeg blir så skuffa! Nå har min kjære begynt å følge med også. Har sagt jeg tester om 4 dager, hvis jeg ikke har fått noen tegne på at mensen er på vei da! Han går og teller dagene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mnd er kort tid!!! Heldiggrisen! Er sikkert på det blir kjempe flott!

Er det bilde av kjolen din noe sted her? (Har litt dårlig tid og kan ikke bla gjennom 4 siden ;) )

Ingen bilder av kjolen, elsklingen vet at jeg er her inne. Kan sende deg en PM med link til bilde. :klem:

4mnd er nesten ingenting... Vi skulle egentlig gifte oss om 16 mnd, men elsklingen ville plutselig ikke vente, og bestilte kirke, fotograf og lokale i år isteden! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin kjole. Veldig klassisk og stilren liksom :klem:

Så moro at det ble fremskyndet da!

Og enda morsommere med prøving. Kjenne meg godt igjen. Jeg fikk min nr 1 uten å prøve så når vi skulle ha nr 2 forventet jeg liksom at det skulle klaffe på 1 forsøk og ble så utålmodig. Men vi fikk det til i 4 eller 5 pp. Resultatet ble bra da...og prinsessa blir 1 år i morgen :hjerte:

Så da er det 2 år siden jeg var akkurat der du er nå.....du får holde oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin kjole. Veldig klassisk og stilren liksom :klem:

Så moro at det ble fremskyndet da!

Og enda morsommere med prøving. Kjenne meg godt igjen. Jeg fikk min nr 1 uten å prøve så når vi skulle ha nr 2 forventet jeg liksom at det skulle klaffe på 1 forsøk og ble så utålmodig. Men vi fikk det til i 4 eller 5 pp. Resultatet ble bra da...og prinsessa blir 1 år i morgen :hjerte:

Så da er det 2 år siden jeg var akkurat der du er nå.....du får holde oss oppdatert!

:klem: Takk for ros av kjolen! Klassisk er veldig meg! Forelsket meg også i muligheten til å ha masse slep, men ikke behøve å dra på det hele kvelden! (Borrelås, faktisk!)

Takk for oppmuntringen med prøvingen! Men hvorfor skulle det liksom ha klaffet akkurat nå, når vi faktisk har holdt på i over året uten klaff. (Bekreftet hvertfall.... Tror jeg har hatt noen tidlige SA :tristbla: )

Er nok bare inbilt denne gangen!

Prøving er spennende, men frustrerende at det tar så lang tid!

Regner jo med utredning etter bryllupsreisen, så da får vi hvertfall vite noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste ikke at dere hadde prøvd så lenge. Trodde dette var første forsøk og derfor kommentaren om at det er spennende. Skjønner at det må være frustrerene da ja.

Men du vet.....plutselig lykkes mann! Skal krysse fingrene for at dette er gangen for dere :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett for deg å vite det da, Emma! :klem:

Nå har forøvrig det meste av "uggen" følelsen blitt borte. (Men jeg må på do for 5. gang idag) Det er nok ikke noe på gang, jeg bare blir sånn hver gang jeg roter meg for mye inn i slike forum! :ler::ler:

Takk for ros av sko, Floja Felíz! De er litt "rundere" foran enn det de ser ut på bildet. Har ikke helt vent meg til det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte vi igår å gjennomgå planen for den storedagen. Fant ut at vi sliter med å sortere talene og rettene og pausene. Jeg må vel ut og finne hva andre har gjort med dette! Vanskelig blir det hvertfall! :sur:

Ellers har den uggen følelsen jeg hadde igår gått over, men det ekstreme tissebehovet har bare blitt værre! Har akkurat vært på do, og må igjen...?

Spottingen har heler ikke kommet ennå, så det er jo et bitte, bitte lite håp om at mensen ikke kommer? :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IKM er vel i morgen, men hadde EL en dag seinere enn vanlig denne måneden, så det blir vel kanskje testing på lørdag....

Fikk veldig mensvondt i magen i kveld, så det kan jo hende mensen er på vei... Men ingen spotting ennå, og det pleier jeg å få tidlig.. :klø:

Det er vel bare å krysse det som krysses kan, og håpe på at vi faktisk har fått det til av oss selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten kom albumet vi skal lage bryllupsalbum av idag. Blir veldig bra, gleder meg til å begynne å være kreativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...