Gå til innhold

Sensommerbrudens forsøk på bryllupsdagbok


Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Nesten så dette begynner å bli prøve-dagbok istedenfor bryllupsdagbok... Men jeg MÅ bare slippe det ut et sted...

IKM er idag, og menssmertene fra igår er helt borte! (Men elsklingen hadde masse luft i magen og magevondt i morges, så kanskje det ikke var menssmerter hos meg alikevel!)

Ingen spotting ennå, har vært litt uggen siden morgenen av, og puppene er vonde hver gang jeg beveger meg. (Har litt vodter i magen, men det er ikke sånn som mensen pleier å være....)

Hadde jo vært helt herlig å ha fått til dette selv, siden vi har prøvd så lenge!

Men er jo ikke helt trygg ennå da, er jo ganske sikker på at jeg har hatt noen veldig tidlige SA før, og det kan derfor skje igjen. :tristbla:

Kan ikke teste før tidligst i morgen, for elsklingen skal ut med et par kamerater i kveld, og kan finne på å "slippe bomben" hvis han får vite sikkert! :ler:

Kanskje det blir testing i morgen kveld! (Lørdagsunderholdning?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag her jeg forresten tenkt meg en tur til sentrum og se om jeg finner litt småting til scapbooking... Blir morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Er litt spenning her om dagen ser jeg :hoppe:

Gøy med litt scrapping da. Har tenke å lage ablum selv jeg også. GØY. Men før det blir eget album må vel takkekort fikses, og så har jeg tenke å lage et album til hver av brudepikene som takk :)

Ha en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, der gav du meg et godt forlag til forlovergave, Markblomsten! :klem:

Det hadde hun sikkert satt pris på, et lite album med bilder og minner fra alle årene vi har vært venninner!

(Skal kanskje lage et sammen til ei annen venninne i bursdagsgave, så det kan jo være en kjempegod ide!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i morgen! Skal til fotografen og snakke bryllup!

Blir spennende å se hve av fotografene vi får! Har tatt bilder der før, og var kjempefornøyd med han som tok de! Håper det blir samme fotograf.

Det er visst ikke så mange bestillinger på dagen vår, så vi kan få hva vi vil. Er greit å høre hva de anbefaler.

Regner med vi ber om å ta bildene hos dem, da vi er sikret uansett vær. (De har kjempekoselig bakgård!) Så får heller amatørfotografene ta bilder utenfor kirken. :ler:

(Og er jeg heldig lar elsklingen meg ta en G-test.... (Han har sett meg skuffa over negative tester før, så han liker ikke at jeg tester for tidlig!) Tror han har begynt å håpe han også nå, siden jeg ikke har antydning til mens ennå.:hoppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg SPENT!!!!  :hoppe:

Hold meg oppdatert!  :sjarmor:

God helg!    :klem:  :klem:

Håper jo på at det var babystøvet ditt som hjalp, Epica! Var kanskje akkurat det vi manglet! :klem:

Kommer med mer info senere.... Synes jo dette er fryktelig spennende selv! Men litt skummelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende da! Jeg krysser fingrene for at det klaffer! :klem: God helg, og hold oss oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere også, jenter!:klem:

Fikk kjøpt masse flott på Panduro etter jobb idag. Nå sitter jeg og leker med sjabloner og stempelputer! (Stemplene jeg kjøpte ble ikke så bra, men stempelputene brukes som farge til sjablonene isteden...) Blir kjempestilig, fant noen flotte eføy-ranker som jeg tenkte å bruke rundt noen av sidene. (Sjablon altså.) Skal ha eføy i buketten, så det kan bli veldig stilig!

Fint å dille med ved siden av idol.

Ingen mens ennå... Kjøpte test på apoteket isted, men kommer ikke til å ta den før tidligst i morgen likevel! Måtte sove litt når jeg kom hjem, kjempesliten, men er ikke vant til å gå i byen i mange timer heller... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene hjemme ikveld, elsklingen er på konsert. Derfor sitter jeg her og plager dere med alle småtingene jeg gjør. :ler:

Har begynt så smått å gå inn skoene, og har funnet ut at de blir mykere jo varmere jeg blir på bena? Merkelig, men bra!

Gleder meg til å ha masse bilder jeg kan sette inn i albumet mitt! Ble skikkelig inspirert av å komme igang, og det blir sikkert ennå morsommere av å involvere Svigemor etter hvert. :hoppe:

Så et lite et på panduro, som jeg godt kunne tenkt meg å lage noe av til forloveren. Håper hun hadde satt pris på det.

Har endelig fått laget meg en ticker også. (Måtte trene, tilfelle det er baby på vei. Da trenger jeg jo en!)

Sove godt alle sammen, og ha en fortsatt god helg! :klem:

Baby eller ikke baby oppdateringer kommer selvfølgelig fortløpende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens ennå... Ikke noen antydninger heller... :)

Måtte fjerne tickeren igjen, kan visst ikke ha det uten å være supermedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet i kveld, uten at elsklingen visste det, og fikk umiddelbart to rosa streker! Kjempeklare og tydelige!

Gikk ut i stua og fortalte elsklingen at det var to streker på testen, og han forlangte å få se! Ble kjempeglade begge to, for nå VET vi jo at vi virker! (Sammen til og med!) :hoppe:

Gav han et par bøker jeg kjøpte igår, om det å være førstegangspappa. Litt om graviditet og fødsel inni der også. (Morsomme, og jeg er redd jeg leser dem før han rekker å gjøre det!)

Er fortsatt bekymret for at noe skal gå galt, men det er jo lov å håpe på at alt faktisk går bra også! ;)

Fortsatt god helg til dere alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så utruleg fantastisk hyggelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så slapp de utredning då! Kor lenge har de prøvd?

Gratulerer!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå så morsomt :hoppe: Gratulerer så kjempe masse!!! Nå ble jeg ordentlig glad! Hadde lyst til å spørre tidligere idag - samtidig ville jeg ikke mase i tilfelle du hadde testet negtivt og var lei deg :klem:

Skal krysse fingre og tær for at lille-mini-babyen klorer seg fast og kommer skrikende ut engang i....hmmm hva blir det...desember?!

GRATTIS :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har gratulert deg i mars-tråden, men må ta turen innom her også :)

Gleder meg masse på dine vegne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner nevèsta,Ephemera, veslo og *Emma*! :klem:

*Emma*

Babyen kommer forhåpentligvis tidlig i desember! (Antatt termin fra siste EL er 8.des)

Dette var vår 13. eller 14. pp, veslo! (Mistet tellingen litt jeg...)

Kommer til å være ca 20 uker på vei i bryllupet, så det er bare å håpe at kjolen kan tilpasses, og at vi finner et sted å ta bryllupsreisen i Norge eller Sverige...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...