AnonymBruker Skrevet 6. juli #13581 Skrevet 6. juli Besatt av naboen.Nrk.Den var uventet bra. Anonymkode: de7e4...04a
-jk- Skrevet 7. juli #13582 Skrevet 7. juli Elle sesong 1. Uventet bra serie, storkoste meg med den. Veldig bra casting, og et morsomt tilbakeblikk på 90-tallet. Mye bra musikk, som f.eks Tori Amos. Dette er også den eneste serien siden Welcome to Derry der jeg hver gang har sett hele introen istedenfor å hoppe over den. Noe som selvsagt henger sammen med at tittelmelodien er Garbage sin fantastiske "I'm only happy when it rains". Anbefales! Den består av 8 episoder og ligger på Prime. Sesong 2 kommer neste år.
MissStiles Skrevet 8. juli #13584 Skrevet 8. juli Uniformen. Dansk politiserie. Litt kjedelig start men så ble det bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13585 Skrevet 8. juli Sesong 3 av Silo har endelig begynt. ❤️ Anonymkode: 650da...551 1
AnAngel Skrevet 8. juli #13586 Skrevet 8. juli Outlander: Blood of my blood. Likte den! Håper det kommer flere sesonger
sofie777 Skrevet 8. juli #13587 Skrevet 8. juli AnAngel skrev (15 minutter siden): Outlander: Blood of my blood. Likte den! Håper det kommer flere sesonger Det kommer i det minste en til, håper på flere enn det I går: Det går et lite sykkelløp nede i Frankrike som jeg følger med på, så det blir lite tid til tv nå for tiden Sweet Magnolias The Agency Miyazaki - Studio Ghibli Marie Antoinette - Dronning for retten 1
sofie777 Skrevet 8. juli #13589 Skrevet 8. juli The Lincoln Lawyer Sullivan's Crossing Arvinge Okänd Nautilus (Nrk)
visp Skrevet 14. juli #13591 Skrevet 14. juli Jeg begynte å se Tip Toe på HBO og det kan anbefales. For min del kunne de gjerne tonet ned det seksuelle, men psykologisk er den interessant.
sofie777 Skrevet 14. juli #13592 Skrevet 14. juli (endret) Pluribus Sweet Magnolias Call Me Cat Severance (endelig dukket den opp i rekkefølgen min) Verdens lekreste spisesteder På sporet av den glemte viking Endret 14. juli av sofie777
-jk- Skrevet 15. juli #13593 Skrevet 15. juli Devil's Hour sesong 1. Denne var det ChatGPT som anbefalte meg etter at jeg ga den en oversikt over alle serier jeg har sett det siste året pluss mine favorittserier fra tidligere. Ba den anbefale meg noe som kanskje har gått under radaren for mange, og da kom denne britiske serien opp som øverste forslag. Må si det var blinktreff, for den er veldig bra. Anbefales! Ligger på Prime.
sofie777 Skrevet 15. juli #13596 Skrevet 15. juli Etter dagens norske seier i Tour de France og før en god film (Twisters), så jeg dette: Harry Hole R.J. Decker (D+) Historiske oppfinnelser - i dag om bilen, fra hjulet ble oppfunnet, via fru Benz' historie som jeg har hørt flere ganger til selvkjørende biler, fortalt av Patrick Stewart
Polly Ester Skrevet 15. juli #13597 Skrevet 15. juli Sesongavslutning av "Maximum Pleasure Guaranteed" Og S03E02 av "SILO"
Lesehest_hage Skrevet 17. juli #13599 Skrevet 17. juli Jeg ser det er nye episoder av Grace på nrk, så det blir krim! 2
however Skrevet 18. juli #13600 Skrevet 18. juli Dag (for 14. Gang eller noe, elsker den). Stranger Things Don't trust the B in ap.23 Ghosts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå