sofie777 Skrevet 4. august #13641 Skrevet 4. august Patience Robin Hood The Bear Ancient Structures: Secrets Revealed Tett på Madonna (Nrk)
AnonymBruker Skrevet 6. august #13644 Skrevet 6. august Øya på NRK. Eg pleier ikkje å vere kritisk til serier eller tv, men gi meg styrke! Fascinerande dårlig skuespelarar, og ikkje minst eit utruleg dårleg manus med masse logiske bristar og hol. Anonymkode: 6ce33...55e
AnonymBruker Skrevet 6. august #13645 Skrevet 6. august 5 hours ago, AnonymBruker said: Øya på NRK. Eg pleier ikkje å vere kritisk til serier eller tv, men gi meg styrke! Fascinerande dårlig skuespelarar, og ikkje minst eit utruleg dårleg manus med masse logiske bristar og hol. Anonymkode: 6ce33...55e Kunne ikke vært mer enig! Anonymkode: 0a054...f36 1
sofie777 Skrevet 6. august #13647 Skrevet 6. august MissStiles skrev (2 timer siden): The Bear - sesong 5. Vil ha mer!!! Ja, det er dumt at det er siste sesong, men er det ikke bedre at de gir seg på topp? Min veldig lange dag: Outlander Brilliant Minds Sullivan's Crossing The Boroughs (N) New Amsterdam Star Trek: Strange New Worlds (Sky) Julie Andrews - Hele verdens barnepike Historiske/banebrytende oppfinnelser 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #13648 Skrevet 6. august Skjønner ikke at dere klarer å se så mye på et dag 😆 Jeg så på de første episodene av furious i går. Liker den godt så langt. Anonymkode: 56cc6...6c1 1
Lesehest_hage Skrevet 6. august #13649 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Øya på NRK. Eg pleier ikkje å vere kritisk til serier eller tv, men gi meg styrke! Fascinerande dårlig skuespelarar, og ikkje minst eit utruleg dårleg manus med masse logiske bristar og hol. Anonymkode: 6ce33...55e Krimmen? 1
dinfarsrevolver Skrevet 6. august #13650 Skrevet 6. august House of the drsgon. Med mindre vi teller hermann flesvig og Mikkel niva i europa.
RedBull91 Skrevet 6. august #13651 Skrevet 6. august Furious Handler om ei seriemorder som dreper menn som hadde sex med henne da hun var 15. 1
sofie777 Skrevet 7. august #13654 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjønner ikke at dere klarer å se så mye på et dag 😆 Anonymkode: 56cc6...6c1 Jeg ser kun en episode om gangen, dette var dessuten en spesiell dag jeg hadde satt av til tv. Som du ser av mine andre innlegg, så er det sjelden jeg har sånne dager (jeg jobber ikke, så har tid til sånt)
AnonymBruker Skrevet 8. august #13655 Skrevet 8. august sofie777 skrev (På 7.8.2026 den 13.25): Jeg ser kun en episode om gangen, dette var dessuten en spesiell dag jeg hadde satt av til tv. Som du ser av mine andre innlegg, så er det sjelden jeg har sånne dager (jeg jobber ikke, så har tid til sånt) Å ja. Trodde det var hele serier dere snakket om. Anonymkode: 56cc6...6c1 1
Gogglebox Skrevet 8. august #13656 Skrevet 8. august De siste dagene; Ted Lasso s. 4 episode 1 Stuart Fails To Save The Universe episode 1 og 2. Første uken av Fjellhytta 1
sofie777 Skrevet 8. august #13657 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å ja. Trodde det var hele serier dere snakket om. Anonymkode: 56cc6...6c1 Nei, absolutt ikke. Det hadde ikke gått. Jeg liker å se en og en episode av gangen, sånn man gjorde før 1 1
Lesehest_hage Skrevet 8. august #13658 Skrevet 8. august Nashville, nrk. Jeg begynte på sesong 1 i kveld.
Polly Ester Skrevet 8. august #13659 Skrevet 8. august Har sett noen nevne "Only Murders in the Building", og i går begynte jeg på den fordi jeg ble nysgjerrig. Og det ble litt binging da. Så første sesong i går og i dag og startet på andre sesong rett på. Ja, og så så jeg den nyeste episoden av "SILO" i går.
sofie777 Skrevet 8. august #13660 Skrevet 8. august (endret) Det ble dette og en film i dag The Witcher Hijack The Ninth Jedi Icons Unearthed - Denne sesongen om Transformers-franchisen Ancient Discoveries Dolly Parton - Legenden fra Tennessee Endret 8. august av sofie777
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå