sofie777 Skrevet 16. august #13681 Skrevet 16. august The Witcher Family Law Outlander (Siste 😞) Vulkansk nedtelling Great Continental Railway Journeys
Perine Skrevet 16. august #13682 Skrevet 16. august Jeg ser en god del serier i forskjellige sjangere. Må veksle litt. Nå ser jeg Your honor på TV2play og Tracker på Disney+ Tidligere i dag så jeg nyeste episode av Doc på Viaplay. Serien har også begynt på TV2. Nettopp ferdig med nyeste sesong av My life with the Walter boys på Netflix. 1
Gogglebox Skrevet 19. august #13684 Skrevet 19. august Rivals sesong 2 episode 3-6. Aaaagh! Det er alt for lenge å vente til november!
sofie777 Skrevet 20. august #13687 Skrevet 20. august When Calls the Heart Legends of Tomorrow Bettany Hughes' Lost Worlds: Dawn of Civilisations The Last Thing He Told Me House of the Dragon Amazing Hotels Spise med Price (En episode av hver)
Rosa Dartle Skrevet 20. august #13689 Skrevet 20. august (endret) My Brilliant Career. Den kom opp som en 1 på Netflix. Jeg vet ikke jeg altså, jeg sliter skikkelig med hun som har hovedrollen, det er så mye fakter og mimikk at jeg glemmer å følge med på storyen. Likevel har jeg fortsatt å se den, så det må vel være noe interessant med historien.. Også elsker jeg kostymedrama da 😁 Endret 20. august av Rosa Dartle
DeLorean Skrevet 23. august #13690 Skrevet 23. august Mamma anbefalte meg Blodoffer. Så da må jeg nesten høre på henne og sjekke den ut 😊
AnonymBruker Skrevet 26. august #13691 Skrevet 26. august Første sesong av Mørkt begjær, meksikansk. Virka lovende i starten, men så ble det litt mye.. vet ikke.. men ble litt hekta. Vet ikke om jeg orker sesong 2. Flere som har sett? Anonymkode: c2bc2...46a 1
Fant80 Skrevet 26. august #13692 Skrevet 26. august Furious - Mangler bare 1 episode (Neste mandag) Bra serie!
AnonymBruker Skrevet 27. august #13693 Skrevet 27. august Ser faktisk på 3 serier for tiden, noe som er årevis siden jeg har gjort. Reacher, Lioness og Lanterns. Helt greie serier. Anonymkode: fee67...956
AnonymBruker Skrevet 27. august #13694 Skrevet 27. august Ser på blodoffer på Netflix. SYKT bra svensk krim med Jakob Oftebro. Anbefales. Ligger på topp 1 tror jeg. Anonymkode: 4beff...e86
AnonymBruker Skrevet 27. august #13695 Skrevet 27. august Ser New Girl på Disney + for 3.gang. Anonymkode: 8ae4b...38f
AnonymBruker Skrevet 27. august #13696 Skrevet 27. august Heated Rivalry. Igjen. Anonymkode: babac...c59
sofie777 Skrevet 27. august #13697 Skrevet 27. august I går (husk: kun en episode av hver) The Night Agent Behind the Attraction D+ (Space Mountain) The Chosen Adventures (YT) Matlock The American Experiment (N) I faresonen: Franske vulkaner Spise med Price Fra øye til hjerte Mysteries of Ancient Medicine 1
Polly Ester Skrevet 27. august #13698 Skrevet 27. august Ble ferdig med Only Murders in the Building i går kveld og er litt tom nå egentlig. Gleder meg til neste sesong, og siden den kommer allerede i desember så er det heldigvis ikke så lenge å vente.
sofie777 Skrevet 27. august #13699 Skrevet 27. august Kortere dag i dag: The Iris Affair One Day at Disney 5 stk Lucky Voyagers: Exploring Pacific Waters
Millimani Skrevet 28. august #13700 Skrevet 28. august Da har jeg sett ferdig andre sesong av "Maxima"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå