FruR Skrevet 18. juli #13601 Skrevet 18. juli Starta på Ted Lasso under fotball vm og fortsetter på tredje sesong nå.
sofie777 Skrevet 18. juli #13602 Skrevet 18. juli I går: The Witcher Behind the Attraction D+ Overgitte bygninger Fra øye til hjerte Oliver Stone: Outsideren
DeLorean Skrevet 18. juli #13603 Skrevet 18. juli Sugar og The Bear sesong 3. Har ikke fulgt opp sistnevnte. Synes det er litt slitsomt. Mye roping! Men bra musikk i det minste. 1
FruR Skrevet 21. juli #13604 Skrevet 21. juli Sett to første sesongene av Lucky på apple tv pluss og det funker.
sofie777 Skrevet 21. juli #13605 Skrevet 21. juli Pluribus - siste episode av første sesong. Godt det kommer minst en til, for dette var spennende Hidden Beneath the Cities Shirley MacLaine - Et liv i rampelyset Ancient Discoveries
Polly Ester Skrevet 21. juli #13606 Skrevet 21. juli sofie777 skrev (34 minutter siden): Pluribus - siste episode av første sesong. Godt det kommer minst en til, for dette var spennende Hidden Beneath the Cities Shirley MacLaine - Et liv i rampelyset Ancient Discoveries Enig. Gleder meg til den sesongen kommer, men det kan visst ta tid. De sa at så lenge Rhea Seehorn vil spille så har Vince Gilligan nok materiale til mange sesonger, men får nå se om sesong 2 kommer først og se hvordan den vil bli. Kan se ut som det ikke kommer noen ny sesong før muligens 2028. 1
Bacteria Skrevet 22. juli #13607 Skrevet 22. juli I det siste har jeg sett: Tehran (Apple +) Fauda (Netflix) Og holder på med Kabul (nrktv).
MissStiles Skrevet 26. juli #13610 Skrevet 26. juli I det siste har jeg sett ferdig: - sweet magnolia - I will Find him - Little House on the Prairie Også er jeg kommet til sesong 4 av Akutten. Liten pause fra å se på det nå.
sofie777 Skrevet 26. juli #13611 Skrevet 26. juli Har sett Outlander Snowpiercer Verdens myter og mysterier Bakemesterskapet Ser Tour de France - siste etappe på Champs d'Elysees Skal ut i kveld, så det blir ikke mer
Kinder Skrevet 26. juli #13612 Skrevet 26. juli Har akkurat sett ferdig sesongene som er kommet ut av Dutton ranch og From. Likte begge to. Også har jeg akkurat startet på Evil.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13613 Skrevet 26. juli Sykepleierskolen (dansk) Flott serie, godt laget som vanlig av danskene. Anonymkode: 0a054...f36
Lesehest_hage Skrevet 26. juli #13615 Skrevet 26. juli Sola de skrev (1 time siden): Oxen Er det avsluttende denne gangen? Sist jeg så begynnelsen av en sesong (?) sluttet det midt i, om jeg husker rett.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13616 Skrevet 26. juli sofie777 skrev (På 21.7.2026 den 21.47): Pluribus - siste episode av første sesong. Godt det kommer minst en til, for dette var spennende Hidden Beneath the Cities Shirley MacLaine - Et liv i rampelyset Ancient Discoveries Var veldig mange serier du så aller sist 🤭 Anonymkode: 8b36b...479
Sola de Skrevet 26. juli #13617 Skrevet 26. juli Lesehest_hage skrev (19 minutter siden): Er det avsluttende denne gangen? Sist jeg så begynnelsen av en sesong (?) sluttet det midt i, om jeg husker rett. Det er jeg usikker på. Mener det er to episoder igjen. 1
Lesehest_hage Skrevet 26. juli #13618 Skrevet 26. juli Sola de skrev (9 minutter siden): Det er jeg usikker på. Mener det er to episoder igjen. Jeg får se på det.😊
sofie777 Skrevet 26. juli #13620 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Var veldig mange serier du så aller sist 🤭 Anonymkode: 8b36b...479 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Jeg ser en episode av hver serie jeg ser på. Hver linje er altså en episode
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå