AnonymBruker Skrevet 14. juni #13561 Skrevet 14. juni Million skrev (På 3.6.2026 den 11.19): I det siste har jeg slått på Britbox (strømmetjeneste) og så satt på "Midsummer Murders" (Mord og mysterier) i bakgrunnen, mens jeg leser bøker eller er på nett med Chromebooken min. Som nå. Jeg lytter til det, og innimellom gløtter jeg opp fra pc eller bok og ser hva som foregår på tv-en, hvis det hørtes ut som noe spesielt skjedde. Kan ikke noe for det, men jeg liker britisk krim! Selv den rare serien der, hvor sjefen aldri noensinne glipper i sin utsøkte, britiske høflighet selv under forhør av mulige mordere og gjerningsmenn. Men følger du egentlig med da, når du leser bøker imens?? Da får du jo dårligere konsentrasjon begge steder 🤷♀️. Anonymkode: f15da...262 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #13562 Skrevet 14. juni From!! Herregud for en creepy serie. Anonymkode: 25322...7da 1 1
Tanuki Skrevet 15. juni #13563 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Elsket den! Anonymkode: 995da...a1f ja den var bra, som lærer og en som har bodd lenge i Korea, kjente jeg meg veldig igjen. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #13564 Skrevet 15. juni Dear England, veldig bra. Anonymkode: f837f...679
Polly Ester Skrevet 15. juni #13565 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 15.6.2026 den 1.00): From!! Herregud for en creepy serie. Anonymkode: 25322...7da Ja, ikke sant. 🤩 Jeg elsker den serien.
sofie777 Skrevet 15. juni #13566 Skrevet 15. juni The Witcher Harry Hole The Last Thing He Told Me Kunstens giganter Bakemesterskapet Det britiske jernbaneimperiet Verdens lekreste spisesteder
MissStiles Skrevet 21. juni #13569 Skrevet 21. juni I helga fikk jeg endelig sett ferdig Greys Anatomy. Trist men hadde lest hva som skulle skje. Også har jeg begynt på The Witness, Sweet Magnolias og I will Find him i helga.
AnonymBruker Skrevet 21. juni #13570 Skrevet 21. juni Har omsider fått Disney + og koser meg med Only Murders in the Building. Er det andre serier der som anbefales? Anonymkode: 2a821...216 1
sofie777 Skrevet 21. juni #13571 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har omsider fått Disney + og koser meg med Only Murders in the Building. Er det andre serier der som anbefales? Anonymkode: 2a821...216 https://next-episode.net/browse/?channel=661&service=337
sofie777 Skrevet 21. juni #13572 Skrevet 21. juni Daredevil Boy Band Confidential Star Trek: Starfleet Academy Who Do You Think You Are - Nigella Lawson Adriaterhavets hemmeligheter
Polly Ester Skrevet 24. juni #13573 Skrevet 24. juni (endret) I will find you From Endret 24. juni av Polly Ester la til 1
Polly Ester Skrevet 30. juni #13574 Skrevet 30. juni Disney+ har flere kule serier syns jeg, så om dagene nå går det i "Modern Family" og "Castle". Så nyeste episode "From" i går.
sofie777 Skrevet 30. juni #13575 Skrevet 30. juni Gårsdagens: Star Trek: Starfleet Academy Avatar: The Last Airbender Daredevil Så byggdes din stad Pyramidene i Giza
MarianneE Skrevet 2. juli #13577 Skrevet 2. juli Million skrev (På 3.6.2026 den 11.19): I det siste har jeg slått på Britbox (strømmetjeneste) og så satt på "Midsummer Murders" (Mord og mysterier) i bakgrunnen, mens jeg leser bøker eller er på nett med Chromebooken min. Som nå. Jeg lytter til det, og innimellom gløtter jeg opp fra pc eller bok og ser hva som foregår på tv-en, hvis det hørtes ut som noe spesielt skjedde. Kan ikke noe for det, men jeg liker britisk krim! Selv den rare serien der, hvor sjefen aldri noensinne glipper i sin utsøkte, britiske høflighet selv under forhør av mulige mordere og gjerningsmenn. Ha ha, dette er noe jeg 100% kunne skrevet selv! Gjort dette i 20 år ihvertfall til denne serien, men det er kun denne 😄 *** Sist sett serie: The gilded age. 3 sesonger ligger på HBO. Håper det kommer en sesong 4 snart.
Million Skrevet 2. juli #13578 Skrevet 2. juli MarianneE skrev (3 timer siden): Sist sett serie: The gilded age. 3 sesonger ligger på HBO. Håper det kommer en sesong 4 snart. Jeg har hørt den kommer i slutten av året, på høsten i år! Har nettopp sett sesong 3 på nytt for å "friske opp" det som skjedde sist, før den nye kommer.
MarianneE Skrevet 2. juli #13579 Skrevet 2. juli Million skrev (1 time siden): Jeg har hørt den kommer i slutten av året, på høsten i år! Har nettopp sett sesong 3 på nytt for å "friske opp" det som skjedde sist, før den nye kommer. Gleder meg!
sofie777 Skrevet 2. juli #13580 Skrevet 2. juli Harry Hole Sweet Magnolias Tucci i Italia D+ De merkeligste ting Verdens lekreste spisesteder Vi møtes på tvers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå