Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (På 3.6.2026 den 11.19):

I det siste har jeg slått på Britbox (strømmetjeneste) og så satt på "Midsummer Murders" (Mord og mysterier) i bakgrunnen, mens jeg leser bøker eller er på nett med Chromebooken min. Som nå. Jeg lytter til det, og innimellom gløtter jeg opp fra pc eller bok og ser hva som foregår på tv-en, hvis det hørtes ut som noe spesielt skjedde.

Kan ikke noe for det, men jeg liker britisk krim! Selv den rare serien der, hvor sjefen aldri noensinne glipper i sin utsøkte, britiske høflighet selv under forhør av mulige mordere og gjerningsmenn. 

Men følger du egentlig med da, når du leser bøker imens?? Da får du jo dårligere konsentrasjon begge steder 🤷‍♀️

Anonymkode: f15da...262

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

From!! Herregud for en creepy serie.

Anonymkode: 25322...7da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Elsket den! 

Anonymkode: 995da...a1f

ja den var bra, som lærer og en som har bodd lenge i Korea, kjente jeg meg veldig igjen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dear England, veldig bra. 

Anonymkode: f837f...679

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2026 den 1.00):

From!! Herregud for en creepy serie.

Anonymkode: 25322...7da

Ja, ikke sant. 🤩 Jeg elsker den serien.

Skrevet

The Witcher
Harry Hole
The Last Thing He Told Me
Kunstens giganter
Bakemesterskapet
Det britiske jernbaneimperiet
Verdens lekreste spisesteder

Skrevet

Dexter ressurection 

• Liker 1
Skrevet

Reykjavik 112 på Tv2 play. Likte den. 

Skrevet

I helga fikk jeg endelig sett ferdig Greys Anatomy. Trist men hadde lest hva som skulle skje.

Også har jeg begynt på The Witness, Sweet Magnolias og I will Find him i helga. 

AnonymBruker
Skrevet

Har omsider fått Disney + og koser meg med Only Murders in the Building.

Er det andre serier der som anbefales?

Anonymkode: 2a821...216

• Liker 1
Skrevet

Daredevil
Boy Band Confidential
Star Trek: Starfleet Academy
Who Do You Think You Are - Nigella Lawson
Adriaterhavets hemmeligheter

Skrevet (endret)

I will find you

From

Endret av Polly Ester
la til
  • Liker 1
Skrevet

Disney+ har flere kule serier syns jeg, så om dagene nå går det i "Modern Family" og "Castle".

Så nyeste episode "From" i går. 

Skrevet

Gårsdagens:

Star Trek: Starfleet Academy
Daredevil
Så byggdes din stad
Pyramidene i Giza

Skrevet

From - sesong 4, episode 10 (TV2 play)

Skrevet
Million skrev (På 3.6.2026 den 11.19):

I det siste har jeg slått på Britbox (strømmetjeneste) og så satt på "Midsummer Murders" (Mord og mysterier) i bakgrunnen, mens jeg leser bøker eller er på nett med Chromebooken min. Som nå. Jeg lytter til det, og innimellom gløtter jeg opp fra pc eller bok og ser hva som foregår på tv-en, hvis det hørtes ut som noe spesielt skjedde.

Kan ikke noe for det, men jeg liker britisk krim! Selv den rare serien der, hvor sjefen aldri noensinne glipper i sin utsøkte, britiske høflighet selv under forhør av mulige mordere og gjerningsmenn. 

Ha ha, dette er noe jeg 100% kunne skrevet selv! Gjort dette i 20 år ihvertfall til denne serien, men det er kun denne 😄

Sist sett serie: The gilded age. 3 sesonger ligger på HBO. Håper det kommer en sesong 4 snart.

Skrevet
MarianneE skrev (3 timer siden):

Sist sett serie: The gilded age. 3 sesonger ligger på HBO. Håper det kommer en sesong 4 snart.

Jeg har hørt den kommer i slutten av året, på høsten i år! :D Har nettopp sett sesong 3 på nytt for å "friske opp" det som skjedde sist, før den nye kommer.

Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Jeg har hørt den kommer i slutten av året, på høsten i år! :D Har nettopp sett sesong 3 på nytt for å "friske opp" det som skjedde sist, før den nye kommer.

Gleder meg!

Skrevet

Harry Hole
Sweet Magnolias
Tucci i Italia D+
De merkeligste ting
Verdens lekreste spisesteder
Vi møtes på tvers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...