sofie777 Skrevet 6. mai #13481 Skrevet 6. mai The Mighty Nein (Prime) A Man on the Inside (N) Maul - Shadow Lord D+ Outlander Cruising to the Ends of the Earth Bäst i test Live med venner Overgitte bygninger
AnonymBruker Skrevet 7. mai #13484 Skrevet 7. mai Nettopp begynt på Kastanjemannen sesong 2. Har gledet meg til å se den. Syns sesong 1 var kjempegod! Dansk thriller altså👌💯 Anonymkode: 9cc1a...fab
Gulline Skrevet 9. mai #13485 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2026 den 22.07): Nettopp begynt på Kastanjemannen sesong 2. Har gledet meg til å se den. Syns sesong 1 var kjempegod! Dansk thriller altså👌💯 Anonymkode: 9cc1a...fab Ja, den er fantastisk spennende. Elsker også danske filmer og serier.
Polly Ester Skrevet 12. mai #13488 Skrevet 12. mai SILO Ventet en stund etter jeg la merke til den i oversikten, men da jeg først begynte å se den ble jeg hektet fra første episode.
MissStiles Skrevet 14. mai #13490 Skrevet 14. mai I dag har jeg sett de siste 5 episodene av LIS. Sterk serie!!! 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai #13491 Skrevet 15. mai Michael Jackson - The Trial. En interessant dokumentar, som dessverre har blitt nedstemt av Wacko Jacko-fansen på IMDb. Anonymkode: 78025...ccd
Gogglebox Skrevet 15. mai #13492 Skrevet 15. mai The Boys s. 5 episode 7 For all mankind s. 5 episode 8 (apple tv) Kan virkelig anbefales om man liker sci-fi og drama. 1
sofie777 Skrevet 15. mai #13493 Skrevet 15. mai Hope Valley The Lincoln Lawyer (N) Stranger Things: Tales from '85 (N) The Forsytes På spåret (Finalen) Chaplin: Landstrykerens sjel 1
-jk- Skrevet 16. mai #13495 Skrevet 16. mai Unfamiliar. Tysk spion/agentthriller på Netflix. Ble hektet og ble sittende til langt på natt for å se de siste 3 episodene på rappen Anbefales, men se den for all del på originalspråket. 1
FruR Skrevet 16. mai #13496 Skrevet 16. mai (endret) Shogun - på Disney + . Vær klar for MYE seppuku og spørre om tillatelse for å begå seppuku. Faktisk så vill omtrent alle i denne serien vil ta selvmord. Lærte en del om japansk historie og kultur da og samuraier er kult. Endret 16. mai av FruR 1
FruR Skrevet 16. mai #13497 Skrevet 16. mai Don’t trust the bitch in apartment 23 . Så 2 episoder av denne så falt jeg av.
AnonymBruker Skrevet 16. mai #13499 Skrevet 16. mai The revenge club på tv2play. En slags krimkomedie om nyskilte som sammen tar hevn over sine ekser. Morsomt og spennende etterhvert. Anonymkode: 2a821...216 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå