AnonymBruker Skrevet 20. april #13442 Skrevet 20. april Konflikt (finsk) Veldig spennende serie, så den på dansk tvkanal Anonymkode: 0a054...f36
Wonders Skrevet 20. april #13443 Skrevet 20. april ser mye rart samtidig... Nrk Code of Silence, Kamelon Netflix Ronaldinho den eneste ene, The Mentalist, Hjemsøkt Latin Amerika, Wednesday, Bones, Ragnarok, Week hero, All of us are dead. Disney + Love Story John F Kennedy Jr. &
sofie777 Skrevet 20. april #13444 Skrevet 20. april The Rookie Michael Jackson - An American Tragedy Kompani Lauritzen (Det er så mye å se på at jeg henger lenge etter, men det er en av seriene jeg ikke tar bort fra rulletten)
SPOCA Skrevet 24. april #13445 Skrevet 24. april The Other Bennet Sister - 10/10 Endelig er serien her! Leste boka lenge før den kom som serie. Tv-serien er like bra som boka. Love it!
FruR Skrevet 24. april #13446 Skrevet 24. april (endret) Testaments og secret lives of mormon wives Endret 24. april av FruR
AnonymBruker Skrevet 24. april #13449 Skrevet 24. april SPOCA skrev (8 timer siden): The Other Bennet Sister - 10/10 Endelig er serien her! Leste boka lenge før den kom som serie. Tv-serien er like bra som boka. Love it! Hvor har du sett den? Anonymkode: 2a821...216 1
MissStiles Skrevet 26. april #13450 Skrevet 26. april Her går det mest i å se på reality serier om dagen, men når jeg ikke ser på det, så har jeg sett på: - 911 (vanlige og Nashville) - Matlock - High Potential - jeg begynte på første episode av The Testaments men venter til det kommer flere episoder. - også har jeg begynt på Sweet Magnolias på nytt siden det kommer ny sesong i juni 🙂
AnonymBruker Skrevet 26. april #13451 Skrevet 26. april Sånn bortsett fra Kompani Lauritzen, Helvetesuka og en doku fra NRK (Hodet over vannet) - Harry Hole Anonymkode: e4758...16c 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #13453 Skrevet 27. april Gjorde meg nettopp ferdig med Zoey's extraordinary playlist. Fin serie, men irriterte meg over at hun brukte helt til siste episode på å ende opp med rett fyr. Hadde det kommet en ny sesong hadde hun sikkert byttet tilbake igjen. 😅 Anonymkode: f837f...679
sofie777 Skrevet 27. april #13454 Skrevet 27. april Brilliant Minds Sweet Tooth (N) The Night Manager Masked Singer Sverige Graham Norton På spåret
Polly Ester Skrevet 27. april #13455 Skrevet 27. april "Unchosen" på Netflix. Enda en serie om en kristen sekt, men jeg likte den. Forutsigbar, men allikevel bra.
sofie777 Skrevet 28. april #13459 Skrevet 28. april Maul - Shadow Lord Egypt with Dan Snow Resident Alien Believe Mexico med Eva Longoria Historiske mysterier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå