Polly Ester Skrevet 26. mars #13421 Skrevet 26. mars Endelig: Harry Hole Digg. Digg. Digg. Så bare første episode nå for å sitte litt på inntrykkene, de var mange bare etter første episode. Men, det er vel først i andre episode og utover handlingen starter, dette var bare en prolog for å bli kjent. Gleder meg masse til fortsettelsen. 2
sofie777 Skrevet 1. april #13422 Skrevet 1. april Young Sherlock (Prime) A Knight of the Seven Kingdoms Finding Your Roots Oppdagelsen av Jylland This is not a murder mystery Dessuten ser jeg fremdeles på oppskytningen av Artemis II (Ikke tv-SERIE, men kjekt å ha på i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting)
AnonymBruker Skrevet 2. april #13423 Skrevet 2. april Ripple på Netflix. Nettopp startet, men elsker den så langt. Jeg hopper av 9 av 10 serier. Kresen. Anonymkode: 9198a...ea7 2
AnonymBruker Skrevet 6. april #13431 Skrevet 6. april Harry Hole Veldig bra serie. Anonymkode: 650da...551
sofie777 Skrevet 6. april #13432 Skrevet 6. april Lost Treasures of the Bible A Man on the Inside (N) AI Confidential - om selvkjørende biler Daniel Day-Lewis - Verdens største skuespiller? Live med venner
Smascha Skrevet 9. april #13433 Skrevet 9. april Veldig fin liten serie om Setesdal, der manus er skrive av ei som har flytta attende til Setesdal. Har aldri vore der sjølv, men vart veldig fascinert av både språket og folketrua. Setesdal – den levande arven - NRK TV
MissStiles Skrevet søndag kl. 19:49 #13434 Skrevet søndag kl. 19:49 De siste ukene har jeg sett: - Harry Hole (bra!) - Shetland (bra som alltid!) - The body in the lake - High Potensial - Matlock - Nettopp sett første episode av LIS
sofie777 Skrevet søndag kl. 19:59 #13435 Skrevet søndag kl. 19:59 Sweet Magnolias (N) Outlander Daredevil D+
Disney Adult Skrevet i går, 02:20 #13436 Skrevet i går, 02:20 The Testaments Euphoria Fra bølle til bestevenn Malcolm in the middle
AnonymBruker Skrevet i går, 03:12 #13437 Skrevet i går, 03:12 "Tråden er ryddet for avsporinger" Tysk krim , RTL Anonymkode: 4d79a...772
Polly Ester Skrevet i går, 15:06 #13438 Skrevet i går, 15:06 Sesongslutten til "Shrinking" De siste episodene av "Harry Hole" Sesong 7 av "Virgin River".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå