AnonymBruker Skrevet 28. mai #13521 Skrevet 28. mai Holder på å se The Office (us) med datteren min på 15. Legendarisk 👑 Anonymkode: 354e3...676 2 2
Polly Ester Skrevet 28. mai #13522 Skrevet 28. mai test1e skrev (På 27.5.2026 den 16.34): The Boroughs og Legends på Netflix Begynte på Boroughs i stad, men er litt usikker på om jeg gidder å fortsette. Er det bare en treg begynnelse og tar den seg opp etterhvert?
test1e Skrevet 28. mai #13523 Skrevet 28. mai Jeg synes den var grei, men nå veit jeg ikke hva du liker. Men det er ikke noe action akkurat da
Karnanna Skrevet 29. mai #13525 Skrevet 29. mai 1 hour ago, Cecilie82 said: Vurdere Uniformen på NRK. Noen som har sett den? Ja, den var bra, syntes vi. Danskene kan det med serier. 1
MissStiles Skrevet 1. juni #13527 Skrevet 1. juni I helga har jeg sett hele den nye sesongen av Sommerdahl. I tillegg til de siste episodene av sesong 2 av Matlock. 1
Kristine79 Skrevet 2. juni #13528 Skrevet 2. juni (endret) «Bikkjer» på NRK. Superbra. Anbefales! Endret 2. juni av Kristine79 Skrivefeil 1
Polly Ester Skrevet 2. juni #13529 Skrevet 2. juni Dirk Gently's Holistic Detective Agency, 2 sesonger (skulle gjerne hatt én til) Og nå er jeg inne i fjerde episode av The Truth About the Harry Quebert Affair. 1
sofie777 Skrevet 2. juni #13531 Skrevet 2. juni The Forsytes Hazardous History with Henry Winkler The Pendragon Cycle: Rise of the Merlin Quentin Tarantino - Mitt liv, mine filmer Grantchester
AnonymBruker Skrevet 2. juni #13532 Skrevet 2. juni Jeg har ferie og været er dritt så har blitt litt binging de tre siste dagene The Borroughs DC Legends Legenden Run Away Wayward Anonymkode: 6aceb...280
AnonymBruker Skrevet 2. juni #13536 Skrevet 2. juni Akkurat sett den danske legeserien Dag og natt, hvor Pål Sverre Hagen er med. To sesonger, hvertfall på TV2 play. Jeg likte sesong en best. Begynt på den britiske serien Call the Midwife og er lykkelig, for det er mange sesonger! 😍 Anonymkode: 7b699...5ec 1 1
Million Skrevet 3. juni #13537 Skrevet 3. juni (endret) I det siste har jeg slått på Britbox (strømmetjeneste) og så satt på "Midsummer Murders" (Mord og mysterier) i bakgrunnen, mens jeg leser bøker eller er på nett med Chromebooken min. Som nå. Jeg lytter til det, og innimellom gløtter jeg opp fra pc eller bok og ser hva som foregår på tv-en, hvis det hørtes ut som noe spesielt skjedde. Kan ikke noe for det, men jeg liker britisk krim! Selv den rare serien der, hvor sjefen aldri noensinne glipper i sin utsøkte, britiske høflighet selv under forhør av mulige mordere og gjerningsmenn. Endret 3. juni av Million
AnonymBruker Skrevet 3. juni #13538 Skrevet 3. juni Uniformen. En dansk serie på NRK, veldig bra. Anonymkode: 7be4a...879 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå