Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så hele «mordet på øya», som ligger på nrk i går. Litt tam, men helt ok

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på med sesong 2 av Hundre års ensomhet. 

Tror den serien går under radaren på de fleste. Leste boka for en del år siden og serien leverer fenomenalt bra 🤩

Anonymkode: 8ae4b...38f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Holder på med sesong 2 av Hundre års ensomhet. 

Tror den serien går under radaren på de fleste. Leste boka for en del år siden og serien leverer fenomenalt bra 🤩

Anonymkode: 8ae4b...38f

Jeg kunne ikke fordra boken, det var så vidt jeg kom meg gjennom den, så jeg tror jeg står over denne :) 

Skrevet (endret)

A murder at the end of the world. Anbefales, jeg likte serien . God tvist på slutten.

Endret av FruR
Skrevet

Jeg ble sittende å se hele sesong 1 av Black Snow i går. 

Anonymkode: 08e28...cd8

Skrevet

Vi er midt i andre sesong av Silo og liker den godt. Skal starte på siste sesong av Ted Lasso nå, men etter å ha lest anmeldelser er vi forberedt på å bli skuffa.

Skrevet

«Det skjedde en sommer» på NRK. Hver episode sluttet så spennende at jeg endte opp med å se alle episodene i helga. Likte den faktisk veldig godt! 

Ja, litt teit med de havfruegreiene. Men serien er en fin tidsmaskin for de av oss som husker 80-tallet 🥰 

Skrevet

Holder på med Someting very bad i sgoing to happen, ganske underholdende, Haunting of Hill House light. Så også Widows Bay nylig, likte den godt, samme med Maximum pleasure guaranteed og Margo's got Money Troubles.

Skrevet

Holder på med Mr. Selfridges, for ørt og fjørtiende gang

Anonymkode: 89ef1...fa5

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 10.8.2026 den 11.11):

«Det skjedde en sommer» på NRK. Hver episode sluttet så spennende at jeg endte opp med å se alle episodene i helga. Likte den faktisk veldig godt! 

Ja, litt teit med de havfruegreiene. Men serien er en fin tidsmaskin for de av oss som husker 80-tallet 🥰 

Helt enig,jeg syntes den var kjempefin.Anbefales.

Anonymkode: de7e4...04a

Skrevet

McLeod's Daughters (2001–2009) Estranged sisters Claire and Tess are reunited after 20 years when they inherit their family's cattle station, Drover's Run, in the outback of South Australia, following their father's death.

Skrevet (endret)

Jeg lar FRIENDS surre og gå i bakgrunnen i dag. Er på sesong 9 nå. Har fulgt med nå og da, men bryr meg ikke om å pause når jeg skal på do etc. (Netflix)

Men sist sette, ja, det er den.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte på One Three Hill, men synes den var litt kjedelig? Er den verd å se?

Ellers har jeg sett Frustrerte Fruer sesong 1 og 2. Knallbra, men har sett den før da 

Anonymkode: 63263...807

AnonymBruker
Skrevet

De to første episodene av Ted Lasso s4 er nå sett. Jeg har kost meg, grått en tåre og smilt masse. Kjenner meg foreløpig ikke igjen i anmeldelsene, for meg gir det mening at serien må varmes opp litt igjen når man ikke "bare" kan plukke opp alt etter s3. (Nye skuespillere, nye "utfordringer"). Det føles ut som en varm klem, og jeg gleder meg til episode 3. 

Anonymkode: 25322...7da

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...