Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Minner om at tråden kan bli stengt på natt, i helger og på røde dager ved høy aktivitet. 

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Gjest TrineTrollet
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (3 minutter siden):

Ut ifra det som står i artikkelen så skjønner jeg det sånn at mora til JS snakker med HM og etter samtalen gir hun tilbakemelding om at J. «Ønsket mer støtte og forståelse» (ikke nøyaktig ordlyd) - når mor har informert datter om samtalen med HM. Hva som ligger i det er jo umulig å vite, annet enn at HM får direkte tilbakemelding på at hans respons når ett voldsoffer har stått fram om at hans stesønn utøver vold; opplever seg ikke støttet, hans respons på dette er da at han «hører hva du sier» og skal ta kontakt men gjør aldri dette. Jeg leser hans respons og derpå manglende oppfølging som en klar avvisning av J.S og hennes mor. Dette var ikke viktig nok til å prioritere eller følge opp. Kontakten er mellom HM, ikke MM. Det hadde vært interessant å vite om det er noen spesiell årsak til at det er HM som holder kontakten med eks svigermor fremfor MM.

Hva var Marius Borg Høyby sin respons på at det ble en anmeldelse om vold mot J.S ?

Raven.Writingdesk - bra skrevet!
«jeg hører hva du sier» er retorikk, og ikke stort mer enn det. Hersketeknikk, gjerne, der hvor man ikke ønsker ytterligere dialog. MBH responderer jo med å avvise anmeldelser; Ikke skyldig, mener han selv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
TrineTrollet skrev (36 minutter siden):

«jeg hører hva du sier» er retorikk, og ikke stort mer enn det. Hersketeknikk, gjerne, der hvor man ikke ønsker ytterligere dialog. MBH responderer jo med å avvise anmeldelser; Ikke skyldig, mener han selv. 

MBH gjorde noe verre enn å bare avvise anmeldelser; han anklager J.S for å være voldsutøveren.

Jeg har møtt en ekte «gærning» en gang i livet hvor jeg har blitt redd for meg selv, (dette var ikke ett kjæresteforhold heldigvis) hvor det var åpenlyst at det beste man kan håpe på er å komme seg vekk fra vedkommende uten at det medfører større skade i ens liv enn det allerede har, noen som ikke skyr å bruke både vold, løgn og bedrag for å fremme egen vinning.

At J.S har forstått at MBH er farlig, og dermed valgt å ikke gå i noen konflikt (via en anmeldelse) - forstår jeg godt.

Jeg nevnte i ett tidligere innlegg at de som mener MBH ikke har gjort noe galt av hans offer; kan potensielt være offer som kanskje enda står han nær; det er veldig representativt for alle voldsoffer, at de minimerer skade og omfang for hva de er utsatt for, jo nærmere voldsutøveren de står; Gabby Petito saken er ett prakteksempel, og jeg anbefaler alle å se serien som går på Netflix nå. SPOILER:  

Spoiler

Der involveres jo politiet, vitner har sett en mann slå en kvinne. Begge har tegn på skader, hun er sikkert 1.55 høy og veier.. 50kg? Han er vesentlig større. Hun er den som påtar seg ansvar i møte med politiet. De blir bedt om å holde seg unna hverandre for en kortere periode, noe som ikke skjer. Det er også HAN som kjøres til et hotell for voldsutsatte! Hun forteller om egen angst, mest sannsynlig er han noen hun opplever at roer henne, samtidig som han skader henne. Utfallet er jo at hun blir drept av ham. Saken er ikke unik, dessverre. 

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
TrineTrollet skrev (22 minutter siden):

Absolutt en hersketeknikk! I Norsk språkkalender 2013 fant jeg dette om uttrykket «jeg hører hva du sier»:

"Når jeg først kom til Norge og hørte uttrykket, trodde jeg at det betydde nettopp det motsatte og at (sam)talepartneren tok mine argumenter innover seg. For å senere måtte finne ut at det betyr det samme som det engelske «talk to the hand», som kan utvides med «because the face don’t understand» eller «because the ears ain’t listening». At motparten hører hva man sier, betyr helt klart ikke at han også lytter."

https://sprakkalender2013.wordpress.com/2013/03/17/31-03-13-norsk-sett-utenfra/

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
edlit skrev (2 minutter siden):

Endret av edlit
Feilsendt
  • Liker 1
Skrevet
TrineTrollet skrev (1 time siden):

Det er oppsiktsvekkende å registrere hvor lite interesse kronprinsparet var i det i gi støtte og respons til JS der hvor hennes mor bistod henne i et forsøk på dialog i saken. Å i praksis bli avvist med noen ord, for så å ghoste et offer er både alvorlig og oppsiktsvekkende opptreden fra kronprinsparet. Et forhold og samboerskap over flere år ble altså ignorert. 

Vi kan lese i media at ved feiringen av kongens fødselsdag ble det sunget sanger til underholdningen. Sanger som «bridge over troubled water» og «kjærlighet» eier innhold som gir refleksjoner. I denne konteksten fremstår det som om de kongelige velger «en bru» over de problemer de selv ikke har håndtert. «Kjærlighet» er nydelig, men her blir det navlebeskuende og bortimot naivt. Ser de her for seg seg selv, de kongelige, stående på bruen - og håper på at problemene skylles ut med (bade) vannet!? 

Var MBH i fødselsdagen? 

Når det gjelder sangen «bridge over troubled water» tenker jeg at «the troubled water» består jo av kongens egne familiemedlemmer : øgler, engler, voldtektsanklager ad mas, narkotikamisbruk osv osv.  

Tragisk.. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Snurrevippen skrev (2 timer siden):

Det stod vel i en avis at hun hadde gått til tysk media. Mener noen hadde linket til den saken i denne tråden. Jo, jeg mener selvfølgelig at man skal ha sympati med moren til JS også. De er foreldre som har barn som har opplevd noe traumatiserende. Innlegget dreide seg ikke om sympati, men den urimelig ansvarliggjøringen.

Det er helt klart et dilemma foreldre har om man skal anmelde eller ei, men man kommer til et punkt der man må ta en voksen avgjørelse og sette ned foten. Sett fra en annen side, påstod MH at Snekkestad hadde utøvd vold mot han også, og det gjør jo saken mer komplisert. Akkurat dette er jo vanskelig for foreldre å ta stilling til, derfor ville en anmeldelse og en etterforskning hjulpet for å få sannheten frem.

Ja han påsto det, men hans kamerarull er full av sovevoldtekter, mens hennes er full av bildebevis som moren hennes ville sende til kronprinsen. Han har vært voldelig  mot samtlige av sine partnere. Jeg tror ukke retten kommer til å bruke tid på at han egentlig er et offer uten bevis. 

Endret av Helene1982
  • Liker 13
  • Nyttig 12
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (29 minutter siden):

Var MBH i fødselsdagen? 

Når det gjelder sangen «bridge over troubled water» tenker jeg at «the troubled water» består jo av kongens egne familiemedlemmer : øgler, engler, voldtektsanklager ad mas, narkotikamisbruk osv osv.  

Tragisk.. 

i følge artikler fra se og hør så var ikke Marius tilstede i går 

Verken Marius Borg Høiby eller prinsesse Märthas ektemann Durek Verrett (50) er på plass sammen med resten av gjestene for å hylle kong Harald i kveld.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Krokenguri skrev (5 timer siden):

Først  vil jeg ta opp to mulige fakta feil. Øverst i artikkelen  står det at j har kontaktet de flere ganger før januar 2023. Og h3nviser til artkkel fra aftenposten som sier januar 2023. Ikke før januar  2023. 

https://www.vg.no/rampelys/i/dRQ8Pz/kronprins-haakon-i-sms-jeg-hoerte-hva-du-sa

I chit chat med helle, sier  j, at kronprinsparet  ikke visste noe før hun tok kontakt i januar  2023. Så de har jo ikke visst noe om dette før de fikk beskjed av henne. 

Så de får jo da dette  rett i fanget, og kan naturligvis ikke svare på noe før de har snakket med marius. 

Hva forventet j iht respons fra dem i januar  og hva forventet moren iht respons i februar,  dersom de ikke visste noe om dette, før de ble konfrontert ca ett år etter bruddet?

Det jeg ser iht det ille man får se iht komunikasjonen er jo netopp at han henviser til at han er svært optatt, og må ta dette med marius når han kommer hjem. Og får flere meldinger etter det igjen. Det kommer ikke frem hva de ønsker av han. Ei heller  om det er noe han kan imøtegå.  

Uansett  så er de bildene, noe politiet  har mest nytte av. Hva skal kronprinsen gjøre med det?

Temaet penger, forventet de at de skulle betale? Eller at de skulle formidle et krav videre til marius?

Har det skjedd noe nylig i 2023, som fører til  denne kontakten?

Hva har marius svart dem igjen. Hva har ha svart mora og julianne?  Har de hatt kontakt, har de forsøkt å kontakte han?

Hva konkret forventet de kronprinsen skulle gjøre?

Artikkelen sier i bunn og grunn ikke så mye mer enn at det har vært kontakt og at de er misfornøyd med kontakten av uviss grunn.

Snekkestads datter er utsatt for vold og andre overgrep av M over flere år. Er det virkelig så vanskelig å se for seg at hennes pårørende ønsker å sjekke ut hva hans familie kan bidra med for å forsøke å begrense all skade han har forårsaket?

Steprinsen har ødelagt inventar både hos sine damer og deres pårørende. Ettersom pengebingen hans er foreldrene så er det vel naturlig at de henvender seg til de. Mor Snekkestad er vel godt kjent med deres økonomiske støtte til denne forbryteren, ettersom hennes datter har eid eiendom og bodd sammen med ham.

Hva kronprinsen skal gjøre med bildene? Nei si det, reagere som et normalt menneske med normale doser empati og handlekraft kanskje. 

De ser jo at herr og fru kronprins rykker ut i media og er veldig strenge når det kommer frem at "bonus"sønnen bor med en Playboy modell. De ser at han blir forsørget av dem som en umyndiggjort person egentlig. Ettersom alt ansvar som en vanlig voksen ellers står ansvarlig for selv blir ivaretatt av foreldrene, så er det kanskje naturlig at de også blir innblandet ved trøbbel i parforholdet.

Uansett så håper jeg det blir lange år på kost og losji fra kriminalomsorgen for M fremover. Da blir det jo et lite pusterom for enablerene på Skaugum også.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
keops skrev (2 timer siden):

Snekkestads datter er utsatt for vold og andre overgrep av M over flere år. Er det virkelig så vanskelig å se for seg at hennes pårørende ønsker å sjekke ut hva hans familie kan bidra med for å forsøke å begrense all skade han har forårsaket?

Steprinsen har ødelagt inventar både hos sine damer og deres pårørende. Ettersom pengebingen hans er foreldrene så er det vel naturlig at de henvender seg til de. Mor Snekkestad er vel godt kjent med deres økonomiske støtte til denne forbryteren, ettersom hennes datter har eid eiendom og bodd sammen med ham.

Hva kronprinsen skal gjøre med bildene? Nei si det, reagere som et normalt menneske med normale doser empati og handlekraft kanskje. 

De ser jo at herr og fru kronprins rykker ut i media og er veldig strenge når det kommer frem at "bonus"sønnen bor med en Playboy modell. De ser at han blir forsørget av dem som en umyndiggjort person egentlig. Ettersom alt ansvar som en vanlig voksen ellers står ansvarlig for selv blir ivaretatt av foreldrene, så er det kanskje naturlig at de også blir innblandet ved trøbbel i parforholdet.

Uansett så håper jeg det blir lange år på kost og losji fra kriminalomsorgen for M fremover. Da blir det jo et lite pusterom for enablerene på Skaugum også.

Har jeg kritisert kontakten, nei. Jeg har vel påekt at det å si fra er en bra ting.

Jeg bare ser ikke  helt hva de har krevd og hatt ønske om at de skal gjøre. Og hva de mener kronprinsen ikke har møtt de på.

Jeg ser ut fra det lille fra en stor kontekst at han henviser til travle dager og skal snakke med marius  når han er hjemme igjen. Og at det fortsetter å komme meldinger,  istedenfor  å vente til han er hjemme  igjen.  Ser ikke noe galt i å si fra om det. 

Ifølge j visste jo ikke de noe før hun tok kontakt i januar. Og da er det vel ikke lett for de å vite hva som er hva, og hva svarer man på ting man ikke vet. Dette må vi konne tilbake til. 

Uansett anmeldelse,  må de jo rette til politiet,  og økonomiske krav må rettes mot marius. Hvis de har tatt kontakt og sier han skylder j feks 100.000kr ( fiktiv sum) så må man formelt rette et slikt krav med spesifikasjoner.  Det er heller ikke deres jobb  å betale det for han. Det må han betale selv 

Greit nok om de sier fra til dem om det, dersom de ikke får kontakt med han iht det. Hvis han sier kronprinsparet skal ligge unna det, må de også følge det, siden han er voksen. 

• Nyttig 2
Gjest Freydis
Skrevet
Fremmed fugl skrev (3 minutter siden):

Apanasjen og skattefritak, og den helt unike Apanasjen som er den eneste posten i statsbudsjettene uten krav. 

Pengene brukes på på sponse en serie kriminell kjeltring som banker og voldtar kvinner. Som han har gjort i mange år. Men penger og støtte fra kongefamilien fortsetter. 

Banker og voldtar kvinner. 

Når moren til en av disse kvinnene i desperasjon tar kontakt så blir hun ghostet av den rike og mektige stefaren. 

Ja, snakk om å utnytte sin stilling og posisjon i samfunnet på den verst tenkelige måten. Har mistet all respekt for HM. 

Skrevet
Freydis skrev (Akkurat nå):

Ja, snakk om å utnytte sin stilling og posisjon i samfunnet på den verst tenkelige måten. Har mistet all respekt for HM. 

Skjønner ikke HM. Ikke på det heletatt. Er venn med en av vennene hans fra 90-talet, som selvfølgelig likte han, da han er en hyggelig fyr. Men at han nå ikke klarer å ta klar stilling for det som er riktig, er helt merkelig og trist. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Krokenguri skrev (19 minutter siden):

Har jeg kritisert kontakten, nei. Jeg har vel påekt at det å si fra er en bra ting.

Jeg bare ser ikke  helt hva de har krevd og hatt ønske om at de skal gjøre. Og hva de mener kronprinsen ikke har møtt de på.

Jeg ser ut fra det lille fra en stor kontekst at han henviser til travle dager og skal snakke med marius  når han er hjemme igjen. Og at det fortsetter å komme meldinger,  istedenfor  å vente til han er hjemme  igjen.  Ser ikke noe galt i å si fra om det. 

Ifølge j visste jo ikke de noe før hun tok kontakt i januar. Og da er det vel ikke lett for de å vite hva som er hva, og hva svarer man på ting man ikke vet. Dette må vi konne tilbake til. 

Uansett anmeldelse,  må de jo rette til politiet,  og økonomiske krav må rettes mot marius. Hvis de har tatt kontakt og sier han skylder j feks 100.000kr ( fiktiv sum) så må man formelt rette et slikt krav med spesifikasjoner.  Det er heller ikke deres jobb  å betale det for han. Det må han betale selv 

Greit nok om de sier fra til dem om det, dersom de ikke får kontakt med han iht det. Hvis han sier kronprinsparet skal ligge unna det, må de også følge det, siden han er voksen. 

Nei, det er i utgangspunktet ikke kronprinsparet sin jobb å betale skader som M har gjort. Men de betaler jo allerede alt mulig annet for han. Det er vel heller strengt tatt ikke "deres jobb". 

Det er vel heller ikke en mors oppgave å slå opp i dagsavis at nå er lillegutt tjue år, vær så snill å se en annen vei når det gjelder hans ungdommelige opprør (narkobruk/salg/import, vold, voldtekt, filming av overgrep, trofésamling av overgrepsvideoer). 

Du er opptatt av å se ting i kontekst? Javel, her er litt flere biter i puslespillet lilleM: han har utført vold og overgrep mot utallige kvinner i mange år. Da er det naturlig å tenke seg frem til at mor Snekkestad neppe er den første som har reagert på dette og gjort et fåfengt forsøk på å kontakte mor/stefar.

Det vil også da være naturlig å trekke den logiske konklusjon av dette at kronprinsparet er fullt ut informert om at de har fostret opp en serieovergriper med svekkede sjelsevner, som det het før i tiden. 

Jada, de skadelidte bør kontakte politi, de bør rette formelle krav om erstatning etc. 

Men vi kan ikke klandre noen for at de henvender seg til kongefamilien med sine problemer. Det vil i såfall være noe nytt, dette at kongehuset med den inngiftede Høibyklanen ikke skal verken kontaktes eller stå til rette for hva de har gjort.

Hvis kronprinsen har så travle dager på jobb at han ikke har fått med seg at han har en familie med massive problemer, og en stesønn med langvarig og grusom kriminell karriere, ja da må han jo være mangelfullt utviklet. 

• Liker 12
  • Nyttig 16
Skrevet
Fremmed fugl skrev (40 minutter siden):

Hva syns du om at kongefamilien nå fortsatt driver å sponser og hjelper enn mann som banker og voldtar kvinner. 

Sånn seriøst. Hva syns du om det? 

Hva mener du er alternativet egentlig for en person som åpenbart ikke er i stand til å klare seg selv?

Skal de sette ham på gata og la ham gå til grunne? 

• Liker 6
Skrevet
MissLucy skrev (2 minutter siden):

Hva mener du er alternativet egentlig for en person som åpenbart ikke er i stand til å klare seg selv?

Hva betyr det egentlig å klare seg selv? 

LilleM har masse penger inn, diplomatpass som kommer godt med om man skal ha med seg diverse som verken hører hjemme i rød eller grønn sone i tollen, fri bolig, tilgang på all luksus man kan tenke seg.

Det han burde hatt er en celle for straffedømte.

Nå ser det faktisk ut til at det endelig kan gå veien mot rettsak og dom.På tross av denne sponsingen fra vårt kronprinspar.

De som risikerer å gå til grunne her og havne på gata er alle hans ofre som ikke har et overdimensjonert sugerør ned i statskassa. Som er avhengige av å fungere for å kunne jobbe å ha inntekt. Noe som kan være problematisk for flere som har vært traumatisert av kjæreste eller samboer.

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
MissLucy skrev (11 minutter siden):

Han har jo aldri fått prøve å ta vare på seg selv, så det er jo å konkludere feil. Jeg tenker det er på høy tid å i det minste prøve å gi en snart 30 år gammel mann litt ansvar. Det kan jo ikke gå særlig verre enn det har gått så langt, og det til tross for raus sponsing og uendelig flere muligheter enn folk flest. Mulig han er et lost case, men han bør i det minste få anledning til å prøve å ta ansvar for eget liv.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
MissLucy skrev (13 minutter siden):

Er det enten gata eller å få alt tilrettelagt på sølvfat som er alternativene? Det er jo massevis imellom. At man får økonomisk hjelp over så lang tid, samt gratis tak over hodet i egen bolig, bør jo i det minste komme med betingelser. Ingen fester med kriminelle, ikke noe dop på eiendommen, ikke noe råkjøring, ingen krasjing av biler. Og selvsagt ingen overgrep, men jeg tar høyde for at dette er noe HM og MM ikke visste noe om, da vi ikke har fått bekreftet noe annet. Men alt det andre som er listet opp, er jo rimelige krav å stille et voksent menneske. Og dermed bør det jo også være konsekvenser om kravene ikke blir innfridd. Skaffe seg jobb er også er rimelig krav. Jeg kan ikke tenke meg at Marius er evneveik, hvert fall i så stor grad at han umulig kan stå i jobb. 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
keops skrev (22 minutter siden):

Hva betyr det egentlig å klare seg selv? 

LilleM har masse penger inn, diplomatpass som kommer godt med om man skal ha med seg diverse som verken hører hjemme i rød eller grønn sone i tollen, fri bolig, tilgang på all luksus man kan tenke seg.

Det han burde hatt er en celle for straffedømte.

Nå ser det faktisk ut til at det endelig kan gå veien mot rettsak og dom.På tross av denne sponsingen fra vårt kronprinspar.

De som risikerer å gå til grunne her og havne på gata er alle hans ofre som ikke har et overdimensjonert sugerør ned i statskassa. Som er avhengige av å fungere for å kunne jobbe å ha inntekt. Noe som kan være problematisk for flere som har vært traumatisert av kjæreste eller samboer.

Jeg har inntrykk av at han ikke er i stand til å ha en jobb og tjene til livsopphold selv, Det var det jeg mente med "klare seg selv".

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Momma skrev (15 minutter siden):

Han har jo aldri fått prøve å ta vare på seg selv, så det er jo å konkludere feil. Jeg tenker det er på høy tid å i det minste prøve å gi en snart 30 år gammel mann litt ansvar. Det kan jo ikke gå særlig verre enn det har gått så langt, og det til tross for raus sponsing og uendelig flere muligheter enn folk flest. Mulig han er et lost case, men han bør i det minste få anledning til å prøve å ta ansvar for eget liv.

Men det stemmer da ikke at han aldri har prøvd å ta vare på seg selv. Han har jo prøvd seg i arbeidslivet, og han har prøvd å kjøpe et hus sammen med en samboer. Jeg forutsetter, som den mest sannsynlige forklaringen,  at grunnen til at han nå bor på Skaugum og får penger til livsopphold fra sine foreldre, har sin årsak i at han ikke er i stand til å forsørge seg selv. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (18 minutter siden):

Er det enten gata eller å få alt tilrettelagt på sølvfat som er alternativene? Det er jo massevis imellom. At man får økonomisk hjelp over så lang tid, samt gratis tak over hodet i egen bolig, bør jo i det minste komme med betingelser. Ingen fester med kriminelle, ikke noe dop på eiendommen, ikke noe råkjøring, ingen krasjing av biler. Og selvsagt ingen overgrep, men jeg tar høyde for at dette er noe HM og MM ikke visste noe om, da vi ikke har fått bekreftet noe annet. Men alt det andre som er listet opp, er jo rimelige krav å stille et voksent menneske. Og dermed bør det jo også være konsekvenser om kravene ikke blir innfridd. Skaffe seg jobb er også er rimelig krav. Jeg kan ikke tenke meg at Marius er evneveik, hvert fall i så stor grad at han umulig kan stå i jobb. 

Men nå er jo den faktiske situasjonen at han av årsaker som ikke er kjent for oss, ikke oppfyller disse betingelsene du foreslår, og han fremstår ikke som en person som per nå er i stand til å ha en jobb.

Det er jo det som er virkeligheten de må forholde seg til, og da er mitt spørsmål fortsatt hva dere mener er alternativet?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Hva syns du om at kongefamilien nå fortsatt driver å sponser og hjelper enn mann som banker og voldtar kvinner. 

Sånn seriøst. Hva syns du om det? 

Du svarte ikke på mitt spørsmål. Hvorfor er det ok for at kronprinsparet skal betale hans økonomsiske krav,  samtidig som de kritiseres for å kaste penger etter han? Du sier vegge deler, og det er litt forvirrende,  å da forstå hva du egentlig  mener 

Jeg syntes  det er helt ok at forelrene hans deler på hans livsopphold. Har får ca samme som nav satser, litt over. Så han får ikke mer enn han ellers ville  ha gjort. I tilegg ser jeg det som positivt at jan har latt dem , ta kontoll på hans økonomi for en stund. Det er bare sunt , om han skal bli rusfri.  

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...