Gå til innhold

Mann 41 spør om alder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem bryr seg om hva de mener?

Anonymkode: f1b80...ff3

Du trenger selvfølgelig ikke bry deg, men man går da glipp av å møte disse kvinnene, som er i mer passende alder. 

Er det kun kvinner i 20 årene man faktisk ønsker å treffe bør man selvfølgelig uansett sette aldersgrense til akkurat dem, men man kan ikke tvinge kvinnene til å takke ja, og må ta det på egne skuldre om man da ender opp alene. Kvinner er ikke de urimelige når menn er urealistiske angående alder. Vi har lov til å takke nei. Vi har våre preferanser også. 

Anonymkode: cb341...eb0

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hus med hage, romslig økonomi. Alt dette er overfladiske ting. Sjarm og utstråling absolutt :) mye bedre. En mann som stiller opp og møter opp, som er tilstede som bryr seg. 

Anonymkode: a9b2d...ba0

Så hvis han er lutfattig så betyr det ingenting? Beg to differ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Du trenger selvfølgelig ikke bry deg, men man går da glipp av å møte disse kvinnene, som er i mer passende alder. 

Er det kun kvinner i 20 årene man faktisk ønsker å treffe bør man selvfølgelig uansett sette aldersgrense til akkurat dem, men man kan ikke tvinge kvinnene til å takke ja, og må ta det på egne skuldre om man da ender opp alene. Kvinner er ikke de urimelige når menn er urealistiske angående alder. Vi har lov til å takke nei. Vi har våre preferanser også. 

Man VIL jo ikke møte disse kvinnene, så det er jo helt greit.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så hvis han er lutfattig så betyr det ingenting? Beg to differ

Det er din mening og viser egentlig hvor overfladisk du er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har lov til å takke nei. Vi har våre preferanser også. 

Dette her virker det som mange menn sliter litt med å forstå 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette kan Kari (27) få med Gunnar (27) senere også. Det høres jo litt ut som du er på smårips-tur?

Anonymkode: d46b5...708

Hvor skriver jeg at jeg er på rips-tur???,

TS

Anonymkode: 5f40c...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS

Du skjønner, det er bare kvinner som har frihet til å velge hvor gamle eller unge menn de vil date. Menn har ikke lov til å ha slike preferanser. Da er du bare en gris.

Anonymkode: 9525d...e34

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skjønner, det er bare kvinner som har frihet til å velge hvor gamle eller unge menn de vil date. Menn har ikke lov til å ha slike preferanser. Da er du bare en gris.

Ingen sier det. Men hvorfor skulle noen i 20 årene ville gå for en på 40? Det går jo begge veier. Heldigvis er de fleste sunne (og varende) forhold jevngamle 

Anonymkode: c0dd5...e2e

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke utseende og utstråling noe å her? En annen fordel med å være i begynnelsen av 40 er at jeg har nyoppusset hus med hage, romslig økonomi med lite lån og vil prioritere familietradisjoner framover. Ny barneskole og barnehage i umiddelbar nærhet. Trodde kvinner tenkte litt på sånne ting også?🤷

TS

Jo, absolutt - men dette er kvaliteter det kanskje er lettere å formidle når man treffer noen i virkeligheten? På nettdating er de fleste damer snevrere i hva de søker på, enn man er i virkeligheten - fordi man er nødt til å begrense seg. I teorien tenker jeg en passende partner er maks 5 år +\-, i virkeligheten faller man jo for «hele pakken», og alderforskjellen er ikke nødvendigvis så tydelig dersom man ellers liker hverandre 😊

Anonymkode: 66b41...2da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS

Du spør oss om alder. Spørsmålet er om du foretrekker en alder når du skal ut og date?

Du vil ha barn. Det kan du få med damer i både 20- og 30- åra, og begynnelsen av førtiåra. Men når de er i midten av trettiåra og begynnelsen av førti-, har de også gjerne et eller to barn fra før.

Man er jo ofte mer på nett med jevnaldrende.

Så hva tenker du? Er det tinder du skal finne noen, i omgangskretsen eller hva? Er alder høyt oppe på prioriteringsliste?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen sier det. Men hvorfor skulle noen i 20 årene ville gå for en på 40? Det går jo begge veier. Heldigvis er de fleste sunne (og varende) forhold jevngamle 

Fordi de faktisk blir forelsket? Jeg vet personlig om lykkelig par der de møttes når kvinnen var 27 og mannen 42. Noen ganger er alder bare et tall, og så lenge begge parter er myndige og tilregnelige, så har ikke vi andre noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke utseende og utstråling noe å her? En annen fordel med å være i begynnelsen av 40 er at jeg har nyoppusset hus med hage, romslig økonomi med lite lån og vil prioritere familietradisjoner framover. Ny barneskole og barnehage i umiddelbar nærhet. Trodde kvinner tenkte litt på sånne ting også?🤷

TS

Hvorfor er du sikker på at en eventuell dame vil flytte inn til deg? Om hun har barn allerede går de jo i bhg eller på skole så det er ikke sikkert det er aktuelt. Men selvsagt er det positivt at du ting på stell. 

Anonymkode: 744d4...954

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi de faktisk blir forelsket? Jeg vet personlig om lykkelig par der de møttes når kvinnen var 27 og mannen 42. Noen ganger er alder bare et tall, og så lenge begge parter er myndige og tilregnelige, så har ikke vi andre noe med det å gjøre.

Det er fortsatt ikke det vanligste

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen gjør. Ikke mange. Snittet er vel 31-32 for førstegangsfødende

Som vil si at halvparten er over 31-32 ved førstefødte

Anonymkode: 744d4...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er fortsatt ikke det vanligste

Ingen som har påstått at det er det vanligste, men det er ikke en enhjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen som påstår at det ikke skjer, men det er mer unntaket enn regelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

27-32. Eldre enn det og risikoen for komplikasjoner mangedobles.

Anonymkode: bf3b9...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

27-32. Eldre enn det og risikoen for komplikasjoner mangedobles.

Anonymkode: bf3b9...252

Nei.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg  synes ikke 41 er mye. Da jeg var 30 skulle jeg gjerne møtt en mann som er mye eldre eller 10 år er ingenting.

Anonymkode: 73312...61a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ingen som påstår at det ikke skjer, men det er mer unntaket enn regelen. 

Jeg mener bare at det ikke er noe i veien for å sette nedre alder på filteret til TS på 28 år, for å øke mengden av potensielle partnere. Større sannsynlighet å finne noen som passer ved større antall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...