Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest takinova
Skrevet

Kommer an på hvor attraktiv du - på alle områder.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Betasuppe said:

Forstår ikke spørsmålet... Ta til takke? Er jo et fritt land. Folk kan jo velge hvem de vil.

Nettopp, så hvorfor tror du en dame som er yngre enn 31 år vil ta til takke med en på 41 år når hun kan velge en mann på 31 år?

Anonymkode: a9b2d...ba0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor har du ikke barn fra før? 

Du er en av de frekke som graver i ting du ikke har noe med? 

Kanskje hun som han har brukt lang tid på å komme over ikke kunne få barn, ikke ville ha. 
Hvorfor spør du om sånt? 

Noen vurderer faktisk om partneren er en som er brukendes som forelder før det produseres en unge.

Anonymkode: b3470...d29

Det er et veldig godt spørsmål som kommer til å bli spurt. Menn som har rotet bort 20-årene og 30-årene, og plutselig har landet på 40 fordi at de vil ha barn? Ja, hvorfor ble det ikke noe før? Hva har han brukt 20-årene og 30-årene til? Å ligge rundt? Ikke skulle binde seg? Ikke kaste bort årene? Hva er det som har skjedd? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor har du ikke barn fra før? 

Du er en av de frekke som graver i ting du ikke har noe med? 

Kanskje hun som han har brukt lang tid på å komme over ikke kunne få barn, ikke ville ha. 
Hvorfor spør du om sånt? 

Noen vurderer faktisk om partneren er en som er brukendes som forelder før det produseres en unge.

Anonymkode: b3470...d29

På ekte om noen ikke sier noe som helst om å ønske å få barn, så er det frekt å spørre. Men her er det trådens tema, og folk graver bestandig. Ts graver også i hvilken alder kvinner kommer til å akseptere han. 

Om noen har kommet å spurt meg ut av det blå hvilken alder på menn jeg liker, så vet jeg ikke om jeg nødvendigvis hadde likt det spørsmålet heller. Hvorfor lurer du liksom? Om en eldre man hadde spurt har jeg blitt brydd, men sakt jevnaldrende.

Anonymkode: 10c58...a47

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Nettopp, så hvorfor tror du en dame som er yngre enn 31 år vil ta til takke med en på 41 år når hun kan velge en mann på 31 år?

ta til takke? det er det jeg ikke forstår. velger de ikke ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg håper hun velger den liker best, uavhengig av alder 😉

Anonymkode: 66b41...2da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg håper hun velger den liker best, uavhengig av alder 😉

Anonymkode: 66b41...2da

Folk sier ofte det, når de vil ha den yngste. Men skjønner ikke at det ønsker den de liker også 😉

Anonymkode: 10c58...a47

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...