Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Bromance skrev (3 minutter siden):

Høres ut som TS er klar for å "adoptere" en 20 åring 😅

Voksen kommentar!!

Anonymkode: 5f40c...fe7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette er tråd 2 jeg ser fra noen som er single som lurer på om de skal få barn. Feil rekkefølge!

Få deg kjæreste først, også tar dere stilling til barn? Selv om du skulle få deg kjæreste i morgen, så bør du vente med barn før forholdet er stabilt og langvarig 

Anonymkode: e6786...535

Det er jo risikosport og kan kaste bort flere år. Man burde spørre om dette i datingfasen.

Anonymkode: f1b80...ff3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er tråd 2 jeg ser fra noen som er single som lurer på om de skal få barn. Feil rekkefølge!

Få deg kjæreste først, også tar dere stilling til barn? Selv om du skulle få deg kjæreste i morgen, så bør du vente med barn før forholdet er stabilt og langvarig 

Anonymkode: e6786...535

Tror du må lese spørsmålet mitt en gang til😉

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er risikoaversjon og også unngå problemer med å få barn. Nytter ikke å "selge" 35+ kvinner til meg altså.

Prøver ikke å selge noe til deg, men viser deg bare fakta 😊 om du er i stand til å ta det til deg eller ikke er ikke opp til meg. Kvinner over 35 har stigende risiko for å få barn med kromosomavvik. Kvinner over 35 har markant mindre risiko for å føde barn med misdannelser i hjerne, nyrer og tarm. Risikoen for misdannelser i hjerte er lik uavhengig av mors alder. 

Anonymkode: 66b41...2da

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Søk 7 år ned og 7 år opp, og finn ei du liker kjempegodt uavhengig av alder. Barn er ingen garant uansett. 

Anonymkode: 9a343...47d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Søk 7 år ned og 7 år opp, og finn ei du liker kjempegodt uavhengig av alder. Barn er ingen garant uansett. 

Jeg ble fortalt formelen  "egen alder /2 pluss syv"😜🤣

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøver ikke å selge noe til deg, men viser deg bare fakta 😊 om du er i stand til å ta det til deg eller ikke er ikke opp til meg. Kvinner over 35 har stigende risiko for å få barn med kromosomavvik. Kvinner over 35 har markant mindre risiko for å føde barn med misdannelser i hjerne, nyrer og tarm. Risikoen for misdannelser i hjerte er lik uavhengig av mors alder. 

Fakta er at det er betydelig større risiko for genetisk feil og problemer med å få barn. Før iallefall så kalte de alt over 35 år for "geriatric pregnancy". Eggkurven går tom. Tidligere for noen aenn andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fakta er at det er betydelig større risiko for genetisk feil og problemer med å få barn. Før iallefall så kalte de alt over 35 år for "geriatric pregnancy". Eggkurven går tom. Tidligere for noen aenn andre.

Menn burde ikke være over 40 de heller 

Anonymkode: c0dd5...e2e

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (På 9.6.2024 den 18.42):

Mann på 45 her. 

Har møtt damer fra 29 til 46, og vet det er mange flotte mellom som vil ha barn. Jeg vil ikke det, og fant flest som passer mellom 38 og 44

Sært spesifikt. Hva med en på 45-46? De er som regel også ferdige med barn. 

Anonymkode: 60e20...322

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle hatt en partner så hadde jeg gått for en mellom 35-45. Men ser du ønsker barn da kan du jo gå ned til 30 og uten at noen ser rart på deg, 11 år er relativt godkjent aldersforskjell.

Anonymkode: 1f3ca...b1b

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ble fortalt formelen  "egen alder /2 pluss syv"😜🤣

Formler i kjærlighet tror jeg fungerer dårlig

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra 32-33 år

Anonymkode: 1f90c...e70

Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Voksen kommentar!!

Vel, når du er over 40 år så kunne faktisk en 20 åring vært dattera di... - og kommentaren min var ikke ment å være "voksen, men morsom". Vi har sikkert forskjellig humor 😘En mann på over 40 burde være voksen nok til å ikke lete etter damer i 20 årene.

Det er en "rød tråd" i denne tråden her at du er veldig positiv til de som mener at du kan få noen under 30, mens de som mener du bør finne noen på din egen alder visstnok er litt frekke.

Så hvorfor spør du egentlig i det hele tatt hvis du allerede har bestemt deg for å lete etter damer i 20 - årene?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke uenig i at det er større risiko for kromosomfeil, som jeg også har skrevet flere ganger 😊 Geriatrisk svangerskap kalles det ja, for man er i den eldre delen av fruktbarhetsfasen ( man er ikke utenfor fruktbarhetsfasen på generelt nivå - her er det selvfølgelig individuelle forskjeller, det har jeg heller ikke benektet). Du påstod at det var større risiko for misdannelser generelt - det er direkte feil. Ca 40 % mindre sjanse for misdannelser i hjerne, nyrer og tarmsystem dersom mor er over 35. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bromance skrev (2 minutter siden):

Vel, når du er over 40 år så kunne faktisk en 20 åring vært dattera di... - og kommentaren min var ikke ment å være "voksen, men morsom". Vi har sikkert forskjellig humor 😘En mann på over 40 burde være voksen nok til å ikke lete etter damer i 20 årene.

Det er en "rød tråd" i denne tråden her at du er veldig positiv til de som mener at du kan få noen under 30, mens de som mener du bør finne noen på din egen alder visstnok er litt frekke.

Så hvorfor spør du egentlig i det hele tatt hvis du allerede har bestemt deg for å lete etter damer i 20 - årene?

Du må gjerne referere til hvor jeg uttaler meg at jeg ønsker partner i 20-årene. Den røde tråden finner ivertfall ikke jeg innleggene mine. Jeg har kun spurt spørsmålet om hvilken alders preferanse jeg bør legge til grunn ved nettdating!! Og humoren din er nok milevis unna min!!!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du må gjerne referere til hvor jeg uttaler meg at jeg ønsker partner i 20-årene. Den røde tråden finner ivertfall ikke jeg innleggene mine. Jeg har kun spurt spørsmålet om hvilken alders preferanse jeg bør legge til grunn ved nettdating!! Og humoren din er nok milevis unna min!!!

Ts

Mitt helt seriøse svar på det er at du ikke bør gå over 10 år ned i søket. Går du mer enn 10 år ned i søket vil du både komme med i en alder der du er uaktuell for de fleste kvinner, pluss at du fort blir uaktuell for dem som anser deg som i aktuell alder også, siden de vil ta det at du søker enda lengre ned på en ikke positiv måte. Så når du er 41 så maks 31. Da utelukker du i hovedsak dem som du uansett er lite aktuell for, og skyver ikke fra deg dem som anser din alder som passende for dem. 

Du kan selvfølgelig sette 20/25/28 år om du vil, men klokt er det ikke. 

Anonymkode: cb341...eb0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Krisemaksimering much..

Anonymkode: c4fa5...200

Det kunne du luke gjerne skrevet til den som stressa så sykt med kromosomavvik, men det gjorde du ikke. Hvorfor? Fordi du har en eller annen kjønnsagenda, tipper jeg. 

Anonymkode: 2eb4b...e93

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det beste er risikoaversjon og også unngå problemer med å få barn. Nytter ikke å "selge" 35+ kvinner til meg altså.

Æsj, jeg prøver ikke å gjøre det, men minne om at det ikke er så veldig lurt å få barn veldig sent uansett. Er du TS? I då fall er du den største risikoen selv....

Anonymkode: 2eb4b...e93

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mann 41. Hvis du lurer på hva som skjedde så hoppet du altså rett ut i kjønnskamp-bassenget med spørsmålet ditt.

Du er 41. Du vil date. Tenk selv. Her inne vil du ikke få mye ut av det. Er bare sinte menn som mener at kvinner går ut på dato når de er tolv år og mens menn får like friske barn fra de er -3 til de er 137 år, og damer som tar igjen på disse mannfolka via deg. Anbefaler deg å la være å lese svarene

Anonymkode: d46b5...708

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

biologi er jo en greie ... tikk takk

Ja. For begge kjønn. Tiltrekning er også en greie. Kvinner bør helst tenne på mannen de har sex med.

Anonymkode: 25687...734

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...