Sannhetsøkende Skrevet 10. juni 2024 #201 Skrevet 10. juni 2024 Men hva er viktigst? Finne dama som tar deg med storm eller finne en som er ung nok til å bære frem ditt avkom? Er mange som finner en som duger/ for det praktiske / til sine formål, men de lever ikke akkurat lykkelig sammen 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #202 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Mann 41. Hvis du lurer på hva som skjedde så hoppet du altså rett ut i kjønnskamp-bassenget med spørsmålet ditt. Du er 41. Du vil date. Tenk selv. Her inne vil du ikke få mye ut av det. Er bare sinte menn som mener at kvinner går ut på dato når de er tolv år og mens menn får like friske barn fra de er -3 til de er 137 år, og damer som tar igjen på disse mannfolka via deg. Anbefaler deg å la være å lese svarene Anonymkode: d46b5...708 Haha, ja jeg hadde aldri trodd det skulle bli så stor greie av spørsmålet mitt. Ts Anonymkode: 5f40c...fe7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #203 Skrevet 10. juni 2024 Sannhetsøkende skrev (32 minutter siden): Men hva er viktigst? Finne dama som tar deg med storm eller finne en som er ung nok til å bære frem ditt avkom? Er mange som finner en som duger/ for det praktiske / til sine formål, men de lever ikke akkurat lykkelig sammen Altså, noe Thailand prosjekt er ikke min greie. Jeg ønsker å treffe en som tar meg med storm, men også kan være interessert i barn. Ts Anonymkode: 5f40c...fe7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #204 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Mann 41. Hvis du lurer på hva som skjedde så hoppet du altså rett ut i kjønnskamp-bassenget med spørsmålet ditt. Du er 41. Du vil date. Tenk selv. Her inne vil du ikke få mye ut av det. Er bare sinte menn som mener at kvinner går ut på dato når de er tolv år og mens menn får like friske barn fra de er -3 til de er 137 år, og damer som tar igjen på disse mannfolka via deg. Anbefaler deg å la være å lese svarene Anonymkode: d46b5...708 👍🏻🤣 Anonymkode: c4fa5...200 1
Sannhetsøkende Skrevet 10. juni 2024 #205 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Altså, noe Thailand prosjekt er ikke min greie. Jeg ønsker å treffe en som tar meg med storm, men også kan være interessert i barn. Ts Anonymkode: 5f40c...fe7 Men så enkelt er det ikke. Ikke alltid man får hele pakka. Det beste er å møte kvinner og se hvem du kommer best overens med og ta det derfra. Og du er ikke garantert barn med mye yngre damer heller. Dessverre mange som sliter. 1
Gjest SusanFriday Skrevet 10. juni 2024 #206 Skrevet 10. juni 2024 Har ikke lest hele tråden siden det var så mye stygt å lese. Føler du fortjener flere skikkelige svar. Tenker du bør prøve å finne ei under 35 slik at dere har en del å gå på. Jeg og de fleste jeg kjenner kan fint gå opp 10år. Enda mer for riktig personlighet. Istedenfor å fokusere så mye på alder. Hva med å bare prøve å finne ei som du passer best mulig med? Om dere en dag skal ha barn sammen. Så er det jo ikke matchende alder, men matchende personlighet som er det viktigste. Det er langt viktigere enn å være nært i alder. Noe samlivseksperter sier seg enig i. Søk i område 31-35 i første omgang. Deretter kan du utvide i den retningen du ønsker. Eventuelt i begge retninger. Det finnes mange i den alderen som kunne tenke seg familie, men som ikke har funnet riktig mann enda. Mange i den alderen vet det begynner å haste og søker en moden, trygg og etablert mann som vet hva han vil ha. Da må man ofte opp i alder. Kanskje er det deg de leter etter. Lykke til. ❤️
Uanonym bruker Skrevet 10. juni 2024 #207 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): biologi er jo en greie ... tikk takk Anonymkode: f1b80...ff3 Både menn og kvinner har en biologisk klokke, det er ikke sånn at menn er like fertile hele livet, de heller. Menns fertilitet synker mye mer gradvis enn kvinners, men de aller fleste kvinner kan bli gravide til de er 40-42 år. Og selve det å være forelder er jo like slitsomt for mann 41 som for kvinne 41. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #208 Skrevet 10. juni 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja. For begge kjønn. Tiltrekning er også en greie. Kvinner bør helst tenne på mannen de har sex med. Anonymkode: 25687...734 Ja så hvis de gjør det så er det jo all good Anonymkode: f1b80...ff3
Fjellmannover190 Skrevet 10. juni 2024 #209 Skrevet 10. juni 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Sært spesifikt. Hva med en på 45-46? De er som regel også ferdige med barn. Anonymkode: 60e20...322 Ut fra erfaring. Har hatt flings/korte forhold med 39, 41 og 42, og er i et stabilt et nå med ei på 42. Men har vært med ei på mitt årstall i over 20 år før det.
Gjest SusanFriday Skrevet 10. juni 2024 #210 Skrevet 10. juni 2024 42 minutter siden, Uanonym bruker said: Både menn og kvinner har en biologisk klokke, det er ikke sånn at menn er like fertile hele livet, de heller. Menns fertilitet synker mye mer gradvis enn kvinners, men de aller fleste kvinner kan bli gravide til de er 40-42 år. Og selve det å være forelder er jo like slitsomt for mann 41 som for kvinne 41. Det stemmer. Men det er likevel natt og dag forskjell mellom kjønnene på dette med fertilitet. For TS, som ønsker barn. Så er det høyst relevant. https://www.medichecks.com/blogs/fertility/age-and-fertility A woman’s peak reproductive years are between the late teens to the mid-twenties [2]. By age 30, fertility starts to decline — very slowly, at first. From around age 35 and onwards, this drop in fertility becomes more prominent. And by age 45, it becomes unlikely for a woman to fall pregnant, even with fertility treatment [3]
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #211 Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 18.30): Jeg er en mann på 41år uten barn som føler at tiden er inne for å begynne å date igjen etter en lengre kjærlighetssorg som jeg nå er fullstendig over. Det jeg stusser litt over er hvor jeg skal legge meg aldersmessig? Jeg ønsker jo selv barn, men har ingen problem med partner som har barn fra før, eneste jeg setter som en showstopper er barn med ulike fedre. Selv har jeg både bolig, godt betalt jobb og tar vare på meg selv. Hva tenker dere er en grei alder å pensle seg inn på for meg? Takker på forhånd. Anonymkode: 5f40c...fe7 35-45år. Ingen på 25 + vil ha en 41åring med mindre du har mye penger😅 Da kan du vrake og velge 🙃 Litt merkelig å muligens gå glipp av drømme damen fordi "Lise 36 år har 2 barn i ulik alder med 2 fedre",mens "Anna 40 har 3 barn med samme far". Du risikerer velge feil dame om du har det kravet kontra det å velge ei det føles 100% rett med. Just sayin Anonymkode: 5baad...61a 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #212 Skrevet 10. juni 2024 SusanFriday skrev (35 minutter siden): Det stemmer. Men det er likevel natt og dag forskjell mellom kjønnene på dette med fertilitet. For TS, som ønsker barn. Så er det høyst relevant. https://www.medichecks.com/blogs/fertility/age-and-fertility A woman’s peak reproductive years are between the late teens to the mid-twenties [2]. By age 30, fertility starts to decline — very slowly, at first. From around age 35 and onwards, this drop in fertility becomes more prominent. And by age 45, it becomes unlikely for a woman to fall pregnant, even with fertility treatment [3] Masse forskning som spriker her. De fleste studier jeg har lest beskriver at kvinnens fruktbarhet daler gradvis (ikke plutselig) fra de er 35. Anonymkode: d46b5...708 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #213 Skrevet 10. juni 2024 44 minutter siden, SusanFriday said: Det stemmer. Men det er likevel natt og dag forskjell mellom kjønnene på dette med fertilitet. For TS, som ønsker barn. Så er det høyst relevant. https://www.medichecks.com/blogs/fertility/age-and-fertility A woman’s peak reproductive years are between the late teens to the mid-twenties [2]. By age 30, fertility starts to decline — very slowly, at first. From around age 35 and onwards, this drop in fertility becomes more prominent. And by age 45, it becomes unlikely for a woman to fall pregnant, even with fertility treatment [3] Det jeg føler mange glemmer i denne debatten er at det er vanvittig krevende å være småbarnsforeldre. Jo eldre man er, jo tyngre blir det. Anonymkode: a9b2d...ba0 2 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #214 Skrevet 10. juni 2024 1 hour ago, Uanonym bruker said: Og selve det å være forelder er jo like slitsomt for mann 41 som for kvinne 41. 👏 Anonymkode: a9b2d...ba0
Gjest SusanFriday Skrevet 10. juni 2024 #215 Skrevet 10. juni 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det jeg føler mange glemmer i denne debatten er at det er vanvittig krevende å være småbarnsforeldre. Jo eldre man er, jo tyngre blir det. Anonymkode: a9b2d...ba0 Og det er vel nok en grunn til at det er smart for TS å sikte seg inn på ei som er noe yngre?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #216 Skrevet 10. juni 2024 SusanFriday skrev (1 minutt siden): Og det er vel nok en grunn til at det er smart for TS å sikte seg inn på ei som er noe yngre? Man sikter seg inn på de man er genuint interessert i. Anonymkode: d46b5...708
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #217 Skrevet 10. juni 2024 Mange svar her skriker av bitterhet. Jeg lurer på om de som skriver ikke ser det selv at bitterheten skinner igjennom. Jeg ville i hvert fall blitt flau over å skrive det mange har skrevet her, for jeg ville tenkt at andre så hvor bitter jeg er. Man kanskje folk rett og slett ikke ser det selv... Anonymkode: 5c906...430
Lt.Dan Skrevet 11. juni 2024 #218 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 35-45år. Ingen på 25 + vil ha en 41åring med mindre du har mye penger😅 Da kan du vrake og velge 🙃 Litt merkelig å muligens gå glipp av drømme damen fordi "Lise 36 år har 2 barn i ulik alder med 2 fedre",mens "Anna 40 har 3 barn med samme far". Du risikerer velge feil dame om du har det kravet kontra det å velge ei det føles 100% rett med. Just sayin Anonymkode: 5baad...61a ..drømmedama har ikke 2 eller 3 unger fra før🤪
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #219 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Haha, ja jeg hadde aldri trodd det skulle bli så stor greie av spørsmålet mitt. Ts Anonymkode: 5f40c...fe7 Jeg lurer på om du tror vi kvinner er lettere tilbakestående? Tror du ikke at vi gjennomskuer motivet for spørsmålet ditt? Faktum er at du er 41 år gammel, altså en godt voksen mann. Da synes i hvert fall jeg at det er merkelig at du trenger å spørre noen om hvilken aldersgruppe du kan sikte deg inn på. De fleste av oss skjønner godt tanken bak spørsmålet ditt, og at det handler om at du ønsker deg en dame som er yngst mulig. Vel, for all del, søk etter en dame i tjueårene og se hvordan det utarter seg. Som 41-åring ville jeg forstått at det ikke var veien å gå om jeg ønsket et stabilt forhold med barn. Det handler om å ha sunn fornuft og realisme. Du tror kvinner ønsker å bli forsørget, det skal være forlokkende med en mann med eget hus og hage. Kanskje kvinnen i tjueårene ikke har det enda, men voksne kvinner har disse tingene, og vi har utdanning og jobber der vi tjener godt selv. Det er de færreste kvinner i dagens samfunn som ser etter en mann som skal forsørge dem. De ser etter en likeverdig partner å bygge livet sammen med. En kvinne i tjueårene kan synes det er morsomt med en 41-år gammel kar en kort periode, men så møter hun konstant menn på sin egen alder, og gjett hvem som blir valgt til slutt... Anonymkode: 01639...2c7 2 2
Helene1982 Skrevet 11. juni 2024 #220 Skrevet 11. juni 2024 SusanFriday skrev (4 timer siden): Og det er vel nok en grunn til at det er smart for TS å sikte seg inn på ei som er noe yngre? Ja, dette er lurt om TS ikke ønsker å være en forelder, men å ha barn. Jeg håper at de som setter barn til verden, også ønsker å ha ansvar og omsorg for dem. Det å unnfange et barn er både noe en spirrevipp guttunge på 17, og en «hvor gammel kvinne bør jeg ligge med for å sikre at jeg får arvinger» få til. Begge kan bli gode foreldre - eller ikke. Poenget mitt er at om man skal planlegge å få et barn, bør hovedfokus være på deres felles evner til å gi et barn en god oppvekst, og ikke unnfangelsen. Det er ikke sikkert man bør få barn, selv om man kan lage dem om fokuset er på å lege barn og ikke å være en forelder, som handler om mye mer enn alder og inntekt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå