Gå til innhold

Forstår menn egentlig at det de driver med når de diskuterer dating, kommer til å bite de bak senere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dessverre finnes menn som hater kvinner. De bruker som regel kvinner i hopetall for sex. Forstå det den som vil. Når jeg hater noe, prøver jeg å unngå det for alt i verden.

Anonymkode: 23d04...208

Ja det er jo det. Veldig rart å ikke unngå det. Men så har vi jo behov, men vi må jo ikke dekke dem med noen. Og ikke noen vi hater. 

Anonymkode: 6fca5...184

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er jo det. Veldig rart å ikke unngå det. Men så har vi jo behov, men vi må jo ikke dekke dem med noen. Og ikke noen vi hater. 

Anonymkode: 6fca5...184

Da får disse mennene ha sex med menn. De elsker jo menn og mener at menn er så mye bedre enn kvinner. Da kan de pule andre menn, og la kvinner de hater være i fred.

Anonymkode: 23d04...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var mye dritt å lese. Jeg ga opp på side 3.. 

Hilsen kvinne som hater menn som hater kvinner

Vær normal. Det er som regel best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det blir flere og flere damer som ikke gidder dere, vet du. Damer dere kaller "venninner" og "lite feminine" bare fordi de ikke er Instababes og vil ikke ligge med dere. Samtidig forakter dere kvinner som ligger rundt, altså som ligger med dere. Dere er rare og umodne.

Anonymkode: 23d04...208

Du vant hele diskusjonen. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er kanskje en annen mulighet. De får sex, men ikke forhold av dem de føler noe for. Altså damene de ligger med. Åsså blir det en bitterhet mot damene, fordi de er redd for å bli avvist for det de egentlig søker og ønsker fra dem. Trenger ikke å bety at de er avslått av damene, men at de er redd for å være sårbare i den graden som trengs for å møte noen i en relajson, og lager deg en jegbryrmegikkeomdamerjegerenplayer mur. Men det er ikke det de egentlig vil. 

Anonymkode: 6fca5...184

Tredje mulighet: At det sikkert kan variere, for alt jeg vet, men at i hvert fall noen av oss rett og slett har sett dere for hva dere faktisk er?

Og at det ikke akkurat var noe vakkert syn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det hadde vært interessant å forstå hva som foregår i dere, som gjør at dere missliker dem dere gjør det dere liker med, sex. Å hvorfor det hatet går utover partneren i akten og ikke dere? 

Anonymkode: 6fca5...184

Det var da voldsomt til negativitet?

Jeg går da ikke inn for å skape negative opplevelser?

At et godt koneemne er som nåla i høystakken i 2024 gjør da ikke at det er umulig å ha det trivelig på mer uforpliktende vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KallePils skrev (1 minutt siden):

Det var da voldsomt til negativitet?

Jeg går da ikke inn for å skape negative opplevelser?

At et godt koneemne er som nåla i høystakken i 2024 gjør da ikke at det er umulig å ha det trivelig på mer uforpliktende vis?

Et godt koneemne velger som hovedregel et godt manneemne. Ikke en mann som har pult seg gjennom halve Norge, og som har forferdelige holdninger til kvinner. Derfor treffer du ingen koneemner. Vi finnes ikke der du er. 

Anonymkode: 23d04...208

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (16 minutter siden):

Tredje mulighet: At det sikkert kan variere, for alt jeg vet, men at i hvert fall noen av oss rett og slett har sett dere for hva dere faktisk er?

Og at det ikke akkurat var noe vakkert syn?

DERE, ja. Alle kvinner i Norge, i alle aldre, med alle mulige bakgrunn, er klin like. Fra dette kan man slutte at alle menn er som deg? De puler alt de ser og har dårlige holdninger til kvinner? Men realiteten er at menn er ulike. På samme måte som kvinner er ulike. Min mann har ingenting til felles med deg, selv om dere er av samme kjønn. Jeg har heller ingenting til felles med bimboer som du puler.

Anonymkode: 23d04...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Dessverre finnes menn som hater kvinner. De bruker som regel kvinner i hopetall for sex. Forstå det den som vil. Når jeg hater noe, prøver jeg å unngå det for alt i verden.

Anonymkode: 23d04...208

Ding-ding-ding!!!!! Det er fordi at det ikke handler om hat, men triggerord får jo frem følelser, og er det noe som er poppis på KG så er det nettopp triggerord.

Anonymkode: 0c686...329

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tenker kun med det dem har mellom beina! 😂

Anonymkode: 18f47...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ding-ding-ding!!!!! Det er fordi at det ikke handler om hat, men triggerord får jo frem følelser, og er det noe som er poppis på KG så er det nettopp triggerord.

Anonymkode: 0c686...329

Menn som sier at alle kvinner er onde, løgnaktige horer hater kvinner. 

Anonymkode: 23d04...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Et godt koneemne velger som hovedregel et godt manneemne. Ikke en mann som har pult seg gjennom halve Norge, og som har forferdelige holdninger til kvinner. Derfor treffer du ingen koneemner. Vi finnes ikke der du er. 

Anonymkode: 23d04...208

Jeg har da for faen ikke noen "holdning" til kvinner? 😄

Jeg bare ser det jeg ser. Vær i så fall annerledes, hvis dere ikke engang selv liker det dere viser meg.

Nå har vi nettopp hatt en svært så aktiv tråd her på forumet der TS fikk så ørene flagret fordi han ble sur over at en dame tok imot påspandering kvelden igjennom og så bare lo av ham på slutten. Ja, for han må da vitterlig ikke innbille at hun "skylder ham" noe av den grunn, skal du vite!

Nei da, men skrekk og gru dersom en mann ikke vil ha noe mer å gjøre med en dame etter å ha fått henne til sengs. For da må han jo for faen forstå hva han skylder henne!

… nei, så knakende likandes dere er, jenter. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (2 minutter siden):

Jeg har da for faen ikke noen "holdning" til kvinner? 😄

Jeg bare ser det jeg ser. Vær i så fall annerledes, hvis dere ikke engang selv liker det dere viser meg.

Nå har vi nettopp hatt en svært så aktiv tråd her på forumet der TS fikk så ørene flagret fordi han ble sur over at en dame tok imot påspandering kvelden igjennom og så bare lo av ham på slutten. Ja, for han må da vitterlig ikke innbille at hun "skylder ham" noe av den grunn, skal du vite!

Nei da, men skrekk og gru dersom en mann ikke vil ha noe mer å gjøre med en dame etter å ha fått henne til sengs. For da må han jo for faen forstå hva han skylder henne!

… nei, så knakende likandes dere er, jenter. 😂

Du møter åpenbart bare én type damer. Det er jo din egen feil. Enten går du etter en viss type, eller så bor du et sted hvor alle er like. Hvorfor sitter du i et høl og gauler om at du har gjennomskuet kvinnens natur? Du er ikke dum, så hvorfor opptrer du dumt her?

Anonymkode: 58a05...748

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du møter åpenbart bare én type damer. Det er jo din egen feil. Enten går du etter en viss type, eller så bor du et sted hvor alle er like. Hvorfor sitter du i et høl og gauler om at du har gjennomskuet kvinnens natur? Du er ikke dum, så hvorfor opptrer du dumt her?

Anonymkode: 58a05...748

Var det i så fall bare denne ene "typen damer" som også svarte i tråden jeg henviser til…?

For med noen få hederlige unntak ble den nemlig til en flott illustrasjon på det jeg skriver om den norske kvinnen anno 2024:

Det er helt greit for kvinner å "lure" menn, men vi skal ikke ha noe av at menn "lurer" kvinner!

Fuck off. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (8 timer siden):

Var det i så fall bare denne ene "typen damer" som også svarte i tråden jeg henviser til…?

For med noen få hederlige unntak ble den nemlig til en flott illustrasjon på det jeg skriver om den norske kvinnen anno 2024:

Det er helt greit for kvinner å "lure" menn, men vi skal ikke ha noe av at menn "lurer" kvinner!

Fuck off. 😄

Ser du ikke variasjonen i svarene som skrives? Det er ikke like personligheter, noen har like vinkler, men det er ikke de samme damene. Se nøye. 

Anonymkode: 6fca5...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ser du ikke variasjonen i svarene som skrives? Det er ikke like personligheter, noen har like vinkler, men det er ikke de samme damene. Se nøye. 

Anonymkode: 6fca5...184

Som sagt:

Med noen få hederlige unntak fikk vi hele buketten av nettopp det jeg henviser til servert.

Altså at det til syvende og sist er greit for en kvinne å utnytte en mann, men vi skal selvsagt ikke ha noe av at en mann utnytter en kvinne.

Nøyaktig den motbydelige holdningen jeg sikter til.

Tydeligere nå?

Endret av KallePils
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KallePils skrev (1 time siden):

Som sagt:

Med noen få hederlige unntak fikk vi hele buketten av nettopp det jeg henviser til servert.

Altså at det til syvende og sist er greit for en kvinne å utnytte en mann, men vi skal selvsagt ikke ha noe av at en mann utnytter en kvinne.

Nøyaktig den motbydelige holdningen jeg sikter til.

Tydeligere nå?

Ingen utnyttet noen i denne tråden. Dama ba ikke om drinker, og hun lovet ikke sex i bytte mot gratis drinker. TS hadde fått for seg et akkurat denne dama var interessert i ham, og akkurat denne dama ville ha sex med ham hvis han spanderte drinker. Det var HANS ide, ikke hennes. Ingen lurte noen. Hadde hun derimot bedt om drinker og sagt at da blir det action på soverommet, for så å bare dra derfra, ville hun ha lurt ham.

På samme måte, hvis en mann aldri lover en kvinne noe, så har han ikke lurt henne. Hvis han derimot sier i klartekst at han ønsker forhold med henne, for så å vise seg å bare være ute etter engangsligg, har han lurt henne. Ikke bland dine egne ønsker og forestillinger og tydelige signaler fra andre mennesker. I den tråden du refererer til, var det mannens holdninger som skapte situasjonen.

Det er for øvrig like motbydelig av menn å forvente at kvinner ligger med dem for et par drinker til 100 kroner. Vil dere kjøpe sex, gå til prostituerte. Da har man en tydelig kommunisert forventning, en avtale. Men da må dere gutter ut med mer enn 100 kroner. Derfor prøver dere å kjøpe billig sex på byen i stedet. Det er til pass for dere at dere ikke lykkes. 

Når det er sagt, har jeg aldri tatt imot gratis drink fra en mann i hele mitt liv. 

Anonymkode: 23d04...208

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ingen utnyttet noen i denne tråden. Dama ba ikke om drinker, og hun lovet ikke sex i bytte mot gratis drinker. TS hadde fått for seg et akkurat denne dama var interessert i ham, og akkurat denne dama ville ha sex med ham hvis han spanderte drinker. Det var HANS ide, ikke hennes. Ingen lurte noen. Hadde hun derimot bedt om drinker og sagt at da blir det action på soverommet, for så å bare dra derfra, ville hun ha lurt ham.

På samme måte, hvis en mann aldri lover en kvinne noe, så har han ikke lurt henne. Hvis han derimot sier i klartekst at han ønsker forhold med henne, for så å vise seg å bare være ute etter engangsligg, har han lurt henne. Ikke bland dine egne ønsker og forestillinger og tydelige signaler fra andre mennesker. I den tråden du refererer til, var det mannens holdninger som skapte situasjonen.

Det er for øvrig like motbydelig av menn å forvente at kvinner ligger med dem for et par drinker til 100 kroner. Vil dere kjøpe sex, gå til prostituerte. Da har man en tydelig kommunisert forventning, en avtale. Men da må dere gutter ut med mer enn 100 kroner. Derfor prøver dere å kjøpe billig sex på byen i stedet. Det er til pass for dere at dere ikke lykkes. 

Når det er sagt, har jeg aldri tatt imot gratis drink fra en mann i hele mitt liv. 

Anonymkode: 23d04...208

Ingen ONS baseres på at han lover henne et forhold. Det er nettopp derfor disse situasjonene i bunn og grunn er like.

Men menn er liksom fæle hvis de "knuller og dumper", som vel er det vulgære språket dere foretrekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (12 minutter siden):

Ingen ONS baseres på at han lover henne et forhold. Det er nettopp derfor disse situasjonene i bunn og grunn er like.

Men menn er liksom fæle hvis de "knuller og dumper", som vel er det vulgære språket dere foretrekker?

Nei, de er ikke fæle når de ikke verbalt kommuniserer at de er ute etter forhold. Jeg har aldri forstått hvorfor kvinner forventer å få forhold ut av ONS de har plukket fra byen. Men når mannen faktisk sier han ønsker å være kjærester, lover gull og grønne skoger, for så å dumpe henne etter første ligg (noe som hele tiden var planen, ikke fordi kjemien var dårlig), da har han utnyttet henne. De som plukker med seg småfulle menn fra byen og forventer ekteskap, er stokk dumme og blir selvfølgelig ikke lurt. 

Anonymkode: 23d04...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...