Gå til innhold

Forstår menn egentlig at det de driver med når de diskuterer dating, kommer til å bite de bak senere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

KallePils skrev (10 timer siden):

Dobbeltmoral er blitt ekstremt "kvinnsk" i våre dager.

Kvinner sitter i dag åpent og krever ting av menn som det er såkalt "kvinnehat" for en mann å kreve tilbake.

Slike damer gjør seg til materiale for bruk og kast.

Bla bla hat bla

Anonymkode: 58a05...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KallePils skrev (1 time siden):

Næh. 😄

Vi har hatt et mentalt kriseråd og kommet frem til den besluttning at du avstår fra kvinner heretter. Så jo, gå for aseksuelle menn. Men ikke plag dem yttligere enn nødvendig. 

MVH Verdens kvinner. 

Anonymkode: 6fca5...184

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi har hatt et mentalt kriseråd og kommet frem til den besluttning at du avstår fra kvinner heretter. Så jo, gå for aseksuelle menn. Men ikke plag dem yttligere enn nødvendig. 

MVH Verdens kvinner. 

Anonymkode: 6fca5...184

"Plage" kunne da ikke falle meg inn. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gift, og hadde aldri giddet å gifte meg på nytt i dagens samfunn om jeg skulle blitt skilt. Kanskje datet  og blitt venner, men ikke flytte inn etc.

Anonymkode: 5abf6...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Problemet er at han mener vi må senke krav under rimelig nivå. Altså, ta til takke med mye eldre menn eller menn på helt annet sosialt nivå enn oss selv.

Anonymkode: 23d04...208

Det har jeg ikke sett. Kilde?

Anonymkode: 332bf...64f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men da får jo dere andre bare holde på å ta til takke med hverandre så mye dere orker. Håper dere får noe ut av det. For egen del ser jeg ikke poenget med et forhold om det ikke er kjærlighet involvert, og det er ikke mye kjærlighet i det å bli tatt til takke med. Men fint at det begynner å gå opp for meg at jeg faktisk ikke går glipp av noe som helst da. Siden kjærlighet tydeligvis ikke eksisterer, mener jeg. 

Anonymkode: e2ba5...737

Du snakker som om det er min jobb å overbevise deg om at du skal prøve deg på kjærlighet. Det er det ikke. Hvis du velger å melde deg ut av markedet så er det helt greit. Hva er neste punkt å diskutere?

Anonymkode: 332bf...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du snakker som om det er min jobb å overbevise deg om at du skal prøve deg på kjærlighet. Det er det ikke. Hvis du velger å melde deg ut av markedet så er det helt greit. Hva er neste punkt å diskutere?

Anonymkode: 332bf...64f

Men du sier jo at kjærlighet ikke eksisterer, så da er det ikke noe å prøve seg på. Jeg har forresten ikke bedt deg overbevise meg om noe som helst. Så viktig er du ikke.

Anonymkode: e2ba5...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...