Gå til innhold

Forstår menn egentlig at det de driver med når de diskuterer dating, kommer til å bite de bak senere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Anekdoter kan være interessante for å få empsjonell innsikt og empati. For å få oversikt over et fenomen så er de nært verdiløs.

Hvis jeg deltar i en diskusjon om hvorvidt kjemikalier i bekken er skadelig, og noen bidrar med en anekdote om at søsteren til naboen fikl kreft så vil jeg naturlig søke etter ufargede data. Hvis noen reagerer på det med «Lol» og «det er veldig rart» så er det noe jeg bare får tåle.

Anonymkode: 332bf...64f

Haha, herregud, sammenligne det med dette? Jada, tål i vei, hvis du tenker at oppdraget ditt er så viktig. Jeg synes altså at ditt oppdrag, konkret som det er, og uten sammenligning, er meningsløst. Og anekdoter har svært stor mulighet til å få innsikt i et fenomen, gjerne supplert med kvantitative data. En opphopning av anekdoter eller historier kalles tross alt kvalitative DATA, og også på tvers av erfaringer finner man mønstre. Man kan altså finne viktig innsikt.

Anonymkode: 58a05...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Anekdoter kan være interessante for å få empsjonell innsikt og empati. For å få oversikt over et fenomen så er de nært verdiløs.

Hvis jeg deltar i en diskusjon om hvorvidt kjemikalier i bekken er skadelig, og noen bidrar med en anekdote om at søsteren til naboen fikl kreft så vil jeg naturlig søke etter ufargede data. Hvis noen reagerer på det med «Lol» og «det er veldig rart» så er det noe jeg bare får tåle.

Anonymkode: 332bf...64f

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bare se for deg at jeg skal svare en kort mann. Sett han er fornøyd med seg selv, og han skriver, jeg er lav, men jeg får mer oppmerksomhet enn kompisen min :) så skal altså jeg føle et behov for å si til han at det ikke er generelt?? Snakk om å være en party pooper overfor en fyr som bringer litt lys og håp for andre inn i den mørke debatten om menns høyde. Hvorfor i all verden skal jeg si det? Jeg er jo ikke en dritt.

Anonymkode: 58a05...748

Som jeg sa. Dette er altså en sammenligning som står seg. Ikke den med kreft og kjemikalier.

Anonymkode: 58a05...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg går ikke bort til blonde menn å sier at blondt er usexy og har aldri gitt meg noe, fordi jeg liker mørkt hår. Alle kvinner liker mørkt hår best haha! 

Anonymkode: 6fca5...184

Hvor ofte har du opplevd at fremmede mennesker kommer bort til deg og sier dette? 

Anonymkode: 0c686...329

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor ofte har du opplevd at fremmede mennesker kommer bort til deg og sier dette? 

Anonymkode: 0c686...329

Jeg har faktisk opplevd at menn på byen gikk bort til meg bare for å fortelle meg at jeg var stygg. 

Anonymkode: 23d04...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (På 14.4.2024 den 14.01):

Jeg skal si deg hvorfor menn går inn i forhold.Det er for å få jevnlig tilgang på sex. Bedritne som de er.

Ja, har du hørt noe så jævlig… 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har faktisk opplevd at menn på byen gikk bort til meg bare for å fortelle meg at jeg var stygg. 

Anonymkode: 23d04...208

Det har jeg også opplevd fra kvinner, men ikke noe jeg henger meg opp i. Er jo ikke slik at jeg kan forvente at alle kvinner på jorden skal synes at jeg er kjekk, eller være enig med meg.

Anonymkode: 0c686...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det har jeg også opplevd fra kvinner, men ikke noe jeg henger meg opp i. Er jo ikke slik at jeg kan forvente at alle kvinner på jorden skal synes at jeg er kjekk, eller være enig med meg.

Anonymkode: 0c686...329

Selvfølgelig ikke. Men det er stor forskjell på å ikke bli ansett som den peneste på jord, og at folk bevisst går bort til deg bare for å si at du er stygg.

Anonymkode: 23d04...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (7 minutter siden):

Ja, har du hørt noe så jævlig… 😂

Det er ikke jævlig, det er barnslig og patetisk. 

Anonymkode: 23d04...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke jævlig, det er barnslig og patetisk. 

Anonymkode: 23d04...208

Å gå inn i forhold bare for å få sex?

Ironisk nok er du inne på noe… 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (Akkurat nå):

Å gå inn i forhold bare for å få sex?

Ironisk nok er du inne på noe… 😄

Selvfølgelig er det patetisk å gå inn i et forhold bare for å få fast tilgang på sex. Du vet, enkelte menn til og med gifter seg med damer for å komme i buksa på dem. Altså, patetiske og dumme. Andre menn, som for eksempel min mann, går inn i forhold av kjærlighet.

Anonymkode: 23d04...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig er det patetisk å gå inn i et forhold bare for å få fast tilgang på sex. Du vet, enkelte menn til og med gifter seg med damer for å komme i buksa på dem. Altså, patetiske og dumme. Andre menn, som for eksempel min mann, går inn i forhold av kjærlighet.

Anonymkode: 23d04...208

Helt enig, de må lære seg å få action uten forpliktelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig ikke. Men det er stor forskjell på å ikke bli ansett som den peneste på jord, og at folk bevisst går bort til deg bare for å si at du er stygg.

Anonymkode: 23d04...208

Selvsagt, men det er jo ikke som at det skjer ukentlig. At man har opplevd det betyr ikke at det er det som er normen. Det var heller ikke det som var det opprinnelige spørsmålet.

Anonymkode: 0c686...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (2 minutter siden):

Helt enig, de må lære seg å få action uten forpliktelse.

Men det blir flere og flere damer som ikke gidder dere, vet du. Damer dere kaller "venninner" og "lite feminine" bare fordi de ikke er Instababes og vil ikke ligge med dere. Samtidig forakter dere kvinner som ligger rundt, altså som ligger med dere. Dere er rare og umodne.

Anonymkode: 23d04...208

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det blir flere og flere damer som ikke gidder dere, vet du. Damer dere kaller "venninner" og "lite feminine" bare fordi de ikke er Instababes og vil ikke ligge med dere. Samtidig forakter dere kvinner som ligger rundt, altså som ligger med dere. Dere er rare og umodne.

Anonymkode: 23d04...208

Bla bla bla 😄

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (Akkurat nå):

Bla bla bla 😄

Akkurat. Barnslig. Måtte vise mannen min tråden, han sitter og skrattler her ved siden av meg. 

Anonymkode: 23d04...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (29 minutter siden):

Bla bla bla 😄

Det hadde vært interessant å forstå hva som foregår i dere, som gjør at dere missliker dem dere gjør det dere liker med, sex. Å hvorfor det hatet går utover partneren i akten og ikke dere? 

Anonymkode: 6fca5...184

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hadde vært interessant å forstå hva som foregår i dere, som gjør at dere missliker dem dere gjør det dere liker med, sex. Å hvorfor det hatet går utover partneren i akten og ikke dere? 

Anonymkode: 6fca5...184

Fordi de ikke har sex. De sitter på rommet og runker, fantaserer om å være den store elskeren som nedlegger dame etter dame, og avviser alle damer som selvfølgelig eeelsker dem med en gang og trygler om å bli deres kone. Det er fint å leve i en fantasiverden, helt til virkeligheten kommer og biter deg i ræva :D 

Anonymkode: 23d04...208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi de ikke har sex. De sitter på rommet og runker, fantaserer om å være den store elskeren som nedlegger dame etter dame, og avviser alle damer som selvfølgelig eeelsker dem med en gang og trygler om å bli deres kone. Det er fint å leve i en fantasiverden, helt til virkeligheten kommer og biter deg i ræva :D 

Anonymkode: 23d04...208

Det hadde forklart det. Hørte en mann si på en podcast(ikke en podcas bro😅) at noen menn som ligger rundt i stor skala missliker kvinner. Å det har gått igjen. Om alt bare var løgn, og det istede var en uoppfylt fantasi, sjalusi og sinne der, gitt mening. Men hva er sannsynligheten for at så mange lyver? 

Men igår, for første gang faktisk, så jeg en mann for tull kalle seg en man slut. Likte det lettsindige med han, behagelig. Han var rask i å beskytte en ei only fans, fest og kaos dame. Å det var fint å se en mann som er litt som henne, åpen og litt risky, ikke hate, men være glad og beskyttende ovenfor de som har like preferanser som han. 

Den oppførselen er mye mer troverdig, av en mann som ligger rundt. Den jeg forventer blir kansje riktigere å si. 

Anonymkode: 6fca5...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hadde forklart det. Hørte en mann si på en podcast(ikke en podcas bro😅) at noen menn som ligger rundt i stor skala missliker kvinner. Å det har gått igjen. Om alt bare var løgn, og det istede var en uoppfylt fantasi, sjalusi og sinne der, gitt mening. Men hva er sannsynligheten for at så mange lyver? 

Men igår, for første gang faktisk, så jeg en mann for tull kalle seg en man slut. Likte det lettsindige med han, behagelig. Han var rask i å beskytte en ei only fans, fest og kaos dame. Å det var fint å se en mann som er litt som henne, åpen og litt risky, ikke hate, men være glad og beskyttende ovenfor de som har like preferanser som han. 

Den oppførselen er mye mer troverdig, av en mann som ligger rundt. Den jeg forventer blir kansje riktigere å si. 

Anonymkode: 6fca5...184

Dessverre finnes menn som hater kvinner. De bruker som regel kvinner i hopetall for sex. Forstå det den som vil. Når jeg hater noe, prøver jeg å unngå det for alt i verden.

Anonymkode: 23d04...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det hadde forklart det. Hørte en mann si på en podcast(ikke en podcas bro😅) at noen menn som ligger rundt i stor skala missliker kvinner. Å det har gått igjen. Om alt bare var løgn, og det istede var en uoppfylt fantasi, sjalusi og sinne der, gitt mening. Men hva er sannsynligheten for at så mange lyver? 

Men igår, for første gang faktisk, så jeg en mann for tull kalle seg en man slut. Likte det lettsindige med han, behagelig. Han var rask i å beskytte en ei only fans, fest og kaos dame. Å det var fint å se en mann som er litt som henne, åpen og litt risky, ikke hate, men være glad og beskyttende ovenfor de som har like preferanser som han. 

Den oppførselen er mye mer troverdig, av en mann som ligger rundt. Den jeg forventer blir kansje riktigere å si. 

Anonymkode: 6fca5...184

Det er kanskje en annen mulighet. De får sex, men ikke forhold av dem de føler noe for. Altså damene de ligger med. Åsså blir det en bitterhet mot damene, fordi de er redd for å bli avvist for det de egentlig søker og ønsker fra dem. Trenger ikke å bety at de er avslått av damene, men at de er redd for å være sårbare i den graden som trengs for å møte noen i en relajson, og lager deg en jegbryrmegikkeomdamerjegerenplayer mur. Men det er ikke det de egentlig vil. 

Anonymkode: 6fca5...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...