Gå til innhold

Dating er dyrisk - ytring på nrk.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må politikerne virkelig blande seg bort i ALT? Er det virkelig nødvendig at vi må ha et samfunn hvor noen som sitter høyere opp skal lage regler på alt mulig rart? De skal bestemme hva du spiser, hva du drikker, hvilken bil du kjører, og hvem du skal date/ligge med? 

WTF folkens. Get your head out of your backside og tenk litt selv. VÆR SÅ SNILL.

Anonymkode: 864b0...e1e

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 8.44):

Hva syns folk om denne? For meg er det nok en innertier fra denne mannen.

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor ingen politikere tør å snakke om regulering av datingapper. Det kunne hjulpet unge finne hverandre ved å bruke forskning på hva som får folk til å falle for hverandre, og fruktbarheten kunne steget.

https://www.nrk.no/ytring/dating-er-dyrisk-1.16839883

Anonymkode: ca3df...e62

Tenk om politikere kunne jobbet for at det ble enklere å få barn... Dvs. gjøre noe med økonomien til lands, lønninger i visse kvinnedominerte yrker, bedre/enklere ordninger for svangerskapspermisjon, barnehageplass, syktbarn dager, osv, osv. Men neida.. Vi må bruke masse penger på ai drit for å påvirke folk i datingapper til å ligge mer med folk og få barn? Seriøst.

Anonymkode: 864b0...e1e

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grunne til at det ikke snakkes om er at kvinner i alle aldre kan finne en mann uansett. Det er vanskelig å finne en mann av kvalitet uansett hvor gammel du er som kvinne eller tenåring. Narrativet om at kvinner over 25/30 er gamle er islamsk psyop for å normalisere pedofili. Det er et resultat av snikislameringen i samfunnet. Jeg anbefaler alle kvinner som er lei de uendelige urimelige kravene fra nordiske menn, å finne en etnisk Europeisk mann fra et annet land. Øst Europiske og Amerikanske menn er mer gavmilde og setter pris på kvinner uten at de må ha høy utdanning osv.

Anonymkode: dd8d7...4dc

Ok. Jeg har definitivt tenkt tanken på å lete i utlandet, siden jeg sannsynligvis har mer til felles med menn som kommer fra en mindre hyperaktiv kultur, der de fleste ikke har noe behov for å gå på ski eller springe opp på fjell hele tiden. Dog kjenner jeg at jeg ikke har noe behov for råd fra en som klarer å blande litt rasisme inn i dette. 

Anonymkode: 99d8b...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok. Jeg har definitivt tenkt tanken på å lete i utlandet, siden jeg sannsynligvis har mer til felles med menn som kommer fra en mindre hyperaktiv kultur, der de fleste ikke har noe behov for å gå på ski eller springe opp på fjell hele tiden. Dog kjenner jeg at jeg ikke har noe behov for råd fra en som klarer å blande litt rasisme inn i dette. 

Anonymkode: 99d8b...b86

Rasisme? De fleste nordiske menn i den kategorien har ingen lojalitet for nordiske kvinner. Og finne en løsning på det problemet er ikke rasistisk. Peder Kjøs og EvoPsych co. er den norske versjonen av en større psyop som prøver å stoppe «eldre kvinner» (23+) å ha barn. Det er et triks for å få kvinner/jenter til å tro at den første mannen de møter er den de må være med selv om han er slem og mye eldre og forlater deg etter du er fylt 22. Aldersgrensen trekkes stadig nedover for de i manosfæren. En stor porsjon av de mener jenter er mest attraktiv når de er 11-15 år gammel og ikke har ferdigutviklet skjelett engang. Psyop…

Anonymkode: dd8d7...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Rasisme? De fleste nordiske menn i den kategorien har ingen lojalitet for nordiske kvinner. Og finne en løsning på det problemet er ikke rasistisk. Peder Kjøs og EvoPsych co. er den norske versjonen av en større psyop som prøver å stoppe «eldre kvinner» (23+) å ha barn. Det er et triks for å få kvinner/jenter til å tro at den første mannen de møter er den de må være med selv om han er slem og mye eldre og forlater deg etter du er fylt 22. Aldersgrensen trekkes stadig nedover for de i manosfæren. En stor porsjon av de mener jenter er mest attraktiv når de er 11-15 år gammel og ikke har ferdigutviklet skjelett engang. Psyop…

Anonymkode: dd8d7...4dc

Om du har sett bare noen av de lenkene som flittig deles her inne, så vet du at menn foretrekker undervektige jentunger uansett hvor i verden de kommer fra. Så for min del har det skipet seilt for lenge siden, uansett hvilket land jeg skulle lete i. Det har absolutt ingenting med islam å gjøre. Dessuten aner jeg ikke hva psyop er. Og nei, jeg kommer ikke til å google, for jeg mistenker at det er et ord som gjerne brukes i kretser jeg ikke vil assosieres med. 

Anonymkode: 99d8b...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Om du har sett bare noen av de lenkene som flittig deles her inne, så vet du at menn foretrekker undervektige jentunger uansett hvor i verden de kommer fra. Så for min del har det skipet seilt for lenge siden, uansett hvilket land jeg skulle lete i. Det har absolutt ingenting med islam å gjøre. Dessuten aner jeg ikke hva psyop er. Og nei, jeg kommer ikke til å google, for jeg mistenker at det er et ord som gjerne brukes i kretser jeg ikke vil assosieres med. 

Anonymkode: 99d8b...b86

Islam er en pro-pedofil religion. Det er ikke en kontroversiell påstand en gang. Normale folk liker ikke ufruktbare underutviklede kropper. Psykologisk krigføring er et vanlig term. Beskriver godt det som har skjedd i post moderne tid. At avvikende trekk stadig forsøkes å normaliseres i Vesten. 

Anonymkode: dd8d7...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, herzeleid said:

Nei, jeg tror det er en risiko for at uheldige mekanismer utnyttes og at det er dette personen som har skrevet kronikken peker på.

Nei. Det tror jeg egentlig du ser selv om du er ærlig.

Jeg tar til orde for at utredning kan være fornuftig. Det er det konkrete tiltaket innledningsvis som eventuelle tiltak må baseres på. Jeg tror ikke du egentlig er så uenig selv om du bruker mange ord på å late som.

 

Du er sikkert heller ikke uenig i at vi burde utrede å støtte sjekkeapper økonomisk fordi de bidrar positivt til landets ve og vel. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo komisk, da. "Kvinner er kravstore." Og så: "Menn liker kun kvinner i 20-årene". Som om ikke det siste er helt absurd kravstort (og bare bullshit)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, knooters said:

Det er jo komisk, da. "Kvinner er kravstore." Og så: "Menn liker kun kvinner i 20-årene". Som om ikke det siste er helt absurd kravstort (og bare bullshit)

Sant, mange menn i 20 årene vil ha 11-16 åringer også i stedet for kvinner sin egen alder! Dette er det mange ikke forstår. Disse mennene er søppel som ikke bør reprodusere. 

Anonymkode: dd8d7...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt tenkes at det stemmer hva han forsker på. Tipper det er derfor forskeren har fått seg skjegg. Men han er likevel jævla uattraktiv. Sry, jævla usaklig innlegg, haha.

Anonymkode: d9a3e...ec4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (3 timer siden):

Finnes ingen lover hverken påtalemyndigheter eller private vil bruke for å sette Tinder til veggs nei..

Selv om det de egentlig gjør lett kan klassifiseres som forbrytelser mot menneskeheten. Jeg garanterer algoritmene deres blir skreddersydd for å holde flest mulig single så lenge som mulig.

Du har SEC, de interne reglene i Nasdaq, Federal amerikansk lov, loven i Texas, og så eventuelt ulike lover og regler der Tinder opererer (er et varemerke i det børsnoterte selskapet Match). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (6 minutter siden):

Du har SEC, de interne reglene i Nasdaq, Federal amerikansk lov, loven i Texas, og så eventuelt ulike lover og regler der Tinder opererer (er et varemerke i det børsnoterte selskapet Match). 

Hva?

Det her er jo rent sprøyt.

For det første er Tlnder registrert i California ( i likhet med alt som humper og går av some) 

SEC dvs det amerikanske kredittilsynet overvåker ikke hvordan selskaper behandler kundene sine men kun den finansielle biten mellom aksjonærer, selskapet og myndighetene.

De interne reglene i Nasdaq omhandler hvordan aksjehandel foregår.

Hvis noen skal stoppe Tinder nå må det være en bruker som tar de til retten.

Det vil imidlertidig være en nærmest umulig oppgave, fordi en dom fra en amerikansk domstol som påla Tinder å utlevere systemet sitt og algoritmene ville blitt bekjempet i amerikanske domstoler i 20 år før den ble rettskraftig!...Og ville kostet saksøker hundrevis millioner usd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 minutt siden):

Hva?

Det her er jo rent sprøyt.

For det første er Tlnder registrert i California ( i likhet med alt som humper og går av some) 

SEC dvs det amerikanske kredittilsynet overvåker ikke hvordan selskaper behandler kundene sine men kun den finansielle biten mellom aksjonærer, selskapet og myndighetene.

De interne reglene i Nasdaq omhandler hvordan aksjehandel foregår.

Hvis noen skal stoppe Tinder nå må det være en bruker som tar de til retten.

Det vil imidlertidig være en nærmest umulig oppgave, fordi en dom fra en amerikansk domstol som påla Tinder å utlevere systemet sitt og algoritmene ville blitt bekjempet i amerikanske domstoler i 20 år før den ble rettskraftig!...Og ville kostet saksøker hundrevis millioner usd.

Kjære deg, kanskje jeg bommet på at Match har hovedkvarter i Texas.

Men resten har jeg selvfølgelig rett i. Et selskap kan ikke lure eierne trill rundt eller kundene.

Det at du og andre kommer med vilde konspirasjonsteorier, er bare sprøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinder er basert på grindr som er en dating app for homofile menn. Dagens dating apper er basert på mannlig og homofilt tankemønster og dating strategi 

Anonymkode: dd8d7...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Rasisme? De fleste nordiske menn i den kategorien har ingen lojalitet for nordiske kvinner. Og finne en løsning på det problemet er ikke rasistisk. Peder Kjøs og EvoPsych co. er den norske versjonen av en større psyop som prøver å stoppe «eldre kvinner» (23+) å ha barn. Det er et triks for å få kvinner/jenter til å tro at den første mannen de møter er den de må være med selv om han er slem og mye eldre og forlater deg etter du er fylt 22. Aldersgrensen trekkes stadig nedover for de i manosfæren. En stor porsjon av de mener jenter er mest attraktiv når de er 11-15 år gammel og ikke har ferdigutviklet skjelett engang. Psyop…

Anonymkode: dd8d7...4dc

To sekunder så skal gå på kjøkkenet å finne litt folie til deg. Psyop du liksom fy faen dauer 😂

Anonymkode: bcfd1...fe4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

To sekunder så skal gå på kjøkkenet å finne litt folie til deg. Psyop du liksom fy faen dauer 😂

Anonymkode: bcfd1...fe4

Hva er så ellers grunnen til at folk som Peder kjøs og co mener kvinner kun skal ha barn mellom alderen 10-23/25 og ikke etter? 

Anonymkode: dd8d7...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fremmed fugl skrev (19 minutter siden):

Kjære deg, kanskje jeg bommet på at Match har hovedkvarter i Texas.

Men resten har jeg selvfølgelig rett i. Et selskap kan ikke lure eierne trill rundt eller kundene.

Det at du og andre kommer med vilde konspirasjonsteorier, er bare sprøtt. 

Jo all logikk tilsier at jeg har rett, selv om det er umulig å bevise nettopp på grunn av at ingen får tilgang til systemet deres og algoritmene..

Det sagt så er det ikke datingappenes skyld alene at folk ikke finner sammen som før, jeg synes politerne bør sette ned et utvalg for å finne ut hva som skjer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (6 minutter siden):

Jo all logikk tilsier at jeg har rett, selv om det er umulig å bevise nettopp på grunn av at ingen får tilgang til systemet deres og algoritmene..

Det sagt så er det ikke datingappenes skyld alene at folk ikke finner sammen som før, jeg synes politerne bør sette ned et utvalg for å finne ut hva som skjer snart.

Det er jo gjort masse forskning på dette.

Anonymkode: fef2b...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er jo gjort masse forskning på dette.

Anonymkode: fef2b...59b

Ja derfor trenger vi er utvalg som går igjennom all forskning og foreslår tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan godt tenkes at det stemmer hva han forsker på. Tipper det er derfor forskeren har fått seg skjegg. Men han er likevel jævla uattraktiv. Sry, jævla usaklig innlegg, haha.

Anonymkode: d9a3e...ec4

Jeg kan ikke si at det er verifisert, men hvert år blir mindreårige jenter tatt med i russebusser, dopet ned og lekt med av voksne gutter på 18-19. Hvorfor foretrekker disse guttene jenter i 13-14-årsalderen fremfor jevnaldrende?

Anonymkode: b1f86...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...