AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #161 Skrevet 18. februar 2024 Siden ts ikke klarer å svare på hvordan invitasjonen gikk ut og om de har fått svar, går jeg ut i fra at feilen ligger der. Anonymkode: 45fed...24a 7 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #162 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eh kutt ut da! Man inviterer når man vil Anonymkode: 5aee1...8cd Javel, så jeg kan invitere en gjeng 3-4 åringer i bursdag klokken 20:00 og så forvente at de kommer? Noen ganger må man faktisk de an klientell og tidspunkt. Anonymkode: a49b3...fa6 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #163 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eh kutt ut da! Man inviterer når man vil Anonymkode: 5aee1...8cd Ja det er klart. Men ikke forvent at alle da vil komme.. Anonymkode: 837fc...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #164 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Javel, så jeg kan invitere en gjeng 3-4 åringer i bursdag klokken 20:00 og så forvente at de kommer? Noen ganger må man faktisk de an klientell og tidspunkt. Anonymkode: a49b3...fa6 Om du ikke skjønner forskjellen så blir det håpløst Anonymkode: 5aee1...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #165 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det er klart. Men ikke forvent at alle da vil komme.. Anonymkode: 837fc...1fe Kl 12 kan man fint forvente det eller mener du at ingen 15 åringen kan stå opp før 12 noen gang? Anonymkode: 5aee1...8cd 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #166 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du ikke skjønner forskjellen så blir det håpløst Anonymkode: 5aee1...8cd Jeg gjør det, men satt på spissen er det jo akkurat det som skrives at man inviterer når man vil, og ja det gjør man men man kan ikke forvente at det da faller i like god smak for alle. 20:00 er for sent for 4 åringer og 12:00 i tidligste laget for de på 15 år. Anonymkode: a49b3...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #167 Skrevet 18. februar 2024 Maskinfører skrev (18 timer siden): Ja det var dårlig når jeg var liten var det fullt hus merkelig åssen samfunnet har blitt Dette er snakk om en 15 åring, ikke en 5 åring. Anonymkode: 13bb5...cfa
Maskinfører Skrevet 18. februar 2024 #168 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er snakk om en 15 åring, ikke en 5 åring. Anonymkode: 13bb5...cfa Ja trist er det jo uansett jeg er 36 år og må feire min bursdag alene og ingen som gratulerer selvfølgelig er sånt trist uansett åssen alder 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #169 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det, men satt på spissen er det jo akkurat det som skrives at man inviterer når man vil, og ja det gjør man men man kan ikke forvente at det da faller i like god smak for alle. 20:00 er for sent for 4 åringer og 12:00 i tidligste laget for de på 15 år. Anonymkode: a49b3...fa6 Passer det ikke så takker man nei til invitasjonen. Det greier en normal 15 åring med et snev av folkeskikk. Hadde de takket nei, så hadde ikke ts opprettet tråden. Det var en forventning om at alle syv guttene skulle komme. Da har de ikke gitt beskjed om at de heller ønsker å sove lenge. Anonymkode: 7fd32...681 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #170 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjør det, men satt på spissen er det jo akkurat det som skrives at man inviterer når man vil, og ja det gjør man men man kan ikke forvente at det da faller i like god smak for alle. 20:00 er for sent for 4 åringer og 12:00 i tidligste laget for de på 15 år. Anonymkode: a49b3...fa6 Men kjære vene, det er da den som inviterer som setter tidspunktet,ikke den som blir invitert! Du kan da ikke velge når bursdagen du er invitert til skal starte? Det passer for Per kl 12 for han er tidlig oppe,men Pål vil at de skal starte 14,for han sover til da. Petter syns det skal starte 19,for han skal ut i det fine været først,og Ola syns det skal begynne enda senere for han liker å være oppe sent... Altså,sånn funker det ikke! Anonymkode: 6dab8...412 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #171 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kan noen av dere tenke dere til at det kan være en ungdom med spesielle behov som gjør at det er grunner til at dette 1. blir arrangert på en lørdag 2. blir arrangert så tidlig på dagen? Er folk blitt så kyniske i dagens samfunn at man bare synes det er greit å være så respektløse mot andre mennesker? Det er vel ren høflighet å takke nei for en invitasjon. Anonymkode: b5724...67b Takk fra en mamma til ett barn med spesielle behov ❤️ Det som er galt her er at folk ikke klarer å si ifra når de ikke kommer. Hva lærer foreldrene sine barn? Anonymkode: 4fff2...af0 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #172 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjør det, men satt på spissen er det jo akkurat det som skrives at man inviterer når man vil, og ja det gjør man men man kan ikke forvente at det da faller i like god smak for alle. 20:00 er for sent for 4 åringer og 12:00 i tidligste laget for de på 15 år. Anonymkode: a49b3...fa6 En kan forvente at de sier ifra!! Anonymkode: 4fff2...af0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #173 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men kjære vene, det er da den som inviterer som setter tidspunktet,ikke den som blir invitert! Du kan da ikke velge når bursdagen du er invitert til skal starte? Det passer for Per kl 12 for han er tidlig oppe,men Pål vil at de skal starte 14,for han sover til da. Petter syns det skal starte 19,for han skal ut i det fine været først,og Ola syns det skal begynne enda senere for han liker å være oppe sent... Altså,sånn funker det ikke! Anonymkode: 6dab8...412 Ja....? og derfor gadd vel ikke 15årigene å komme, for de ville heller ligge å sove. bursdagsfeiring kl 12 fir 15åringer er vel bare normalt om det kanskje var en shoppingtur eller kafebesøk osv. Ikke for besøk med film og pizza liksom. Hvor tidlig står man opp om klokka 12 er normal "midddagstid" med filmkveld og pizza? Sprøtt. Hadde skjønt det om sønnen fylte 85. 🙄 Anonymkode: 9a7a5...59b 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #174 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja....? og derfor gadd vel ikke 15årigene å komme, for de ville heller ligge å sove. bursdagsfeiring kl 12 fir 15åringer er vel bare normalt om det kanskje var en shoppingtur eller kafebesøk osv. Ikke for besøk med film og pizza liksom. Hvor tidlig står man opp om klokka 12 er normal "midddagstid" med filmkveld og pizza? Sprøtt. Hadde skjønt det om sønnen fylte 85. 🙄 Anonymkode: 9a7a5...59b 🤦🏻♀️ Anonymkode: 5aee1...8cd
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #175 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eh kutt ut da! Man inviterer når man vil Anonymkode: 5aee1...8cd Man inviterer når man vil, men man kan inne regne med folk kommer akkurat da. Å invitere tenåringer på grandis å kake kl 12 på en lørdag er er som å be oldemor med på rave kl 02 på natta. Anonymkode: f76e8...02f 2 3
Nutz Skrevet 18. februar 2024 #176 Skrevet 18. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Man inviterer når man vil, men man kan inne regne med folk kommer akkurat da. Å invitere tenåringer på grandis å kake kl 12 på en lørdag er er som å be oldemor med på rave kl 02 på natta. Anonymkode: f76e8...02f Nettopp det poenget jeg prøvde å få frem tidligere. Selvfølgelig kan bursdagsbarnet feire når, hvor og hvordan han vil, men han kan ikke vente at folk møter opp. Grandis kl 12 på en lørdag faller utenfor normalen.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #177 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man inviterer når man vil, men man kan inne regne med folk kommer akkurat da. Å invitere tenåringer på grandis å kake kl 12 på en lørdag er er som å be oldemor med på rave kl 02 på natta. Anonymkode: f76e8...02f Nei dt er det virkelig ikke greit Anonymkode: 5aee1...8cd
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #178 Skrevet 18. februar 2024 Siden ts nekter å svare på hvordan hun inviterte så går jeg ut fra, men tankenpå hvordan testen av selskapet er lagt opp, at hun har sendt fysiske invitasjoner. Nå er det ei stund siden mine var så små at de holdt på med sånn, men ettersom jeg husker skulle man kun svare på slike invasjoner om man ikke kunne komme. Tipper derfor ts antok at alle kom siden hun ikke hadde hørt noe annet. Jeg antar derimot at de invitasjonene ligger «gjenglemt» i bunnen av skolesekken. Anonymkode: f76e8...02f 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #179 Skrevet 18. februar 2024 Busstopp skrev (3 timer siden): Aner ikke hva som står i denne 8sider lange tråden men skjønner at TS får mye tyn for tidspunkt,dag osv. Og det syns jeg er helt innafor. Man må nesten se an barnet når man inviterer til bursdag. Jeg har hatt en 15år gammel gutt for ikke så lenge siden og det hadde ikke vært aktuelt å invitere til bursdag kl 12 på en lørdag før ferie. Her må TS ta sin del av «skylda» faktisk. Når det er sagt så er det jo veldig kjipt for gutten at bare 2 stk kom. Men det kunne vært unngått med litt små justeringer. Ok,hvilte 15" åringen din middag eller var på jobb? Spent på svar da enkelte oppdrar avkommet til å "Nave" Anonymkode: 580d4...964
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #180 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen dømming her. Bare 9 sider med dette Anonymkode: 7fd32...681 Ja, regnet med det😅 Men da går jeg ut i fra at ts ikke har svart på hvorvidt ungdommene bekreftet at de kom i bursdagen. Siden hun ikke har svart på dette, går jeg ut i fra at ungdommene ikke har bekreftet at de kom. Det kan være mange grunner til at ingen bekreftet at de kom, alt fra at de ikke fikk med seg invitasjonen til at de tenker at det da betyr at de ikke kommer. For så lenge ingen bekrefter at de kommer, så må man nesten gå ut i fra at de ikke kommer. Er man usikker som vert, så kan man purre på svaret. Har de derimot sagt at de skulle komme, er det kjipt å ikke dukke opp likevel. Er de da blitt syke, kunne de lett ha sendt en melding til sønnen til ts. Anonymkode: 519f5...1d8 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå