etnavn Skrevet torsdag kl 23:52 #1301 Del Skrevet torsdag kl 23:52 Denne uka: Mandag: 2 timer langrenn Tirsdag: 45 min styrketrening Onsdag: 2 timer langrenn Torsdag: 2 timer langrenn I morgen (fredag) er hviledag, og på lørdag er det 45 min styrketrening. Søndag er hviledag. Har kjørt det programmet her i 2 måneder nå, håper skiføret holder en måned til og så blir det sykling 3 dager pr uke etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet fredag kl 15:05 #1302 Del Skrevet fredag kl 15:05 13 km joggetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:24 #1303 Del Skrevet fredag kl 17:24 Litt puls som oppvarming, også styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15 timer siden #1304 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 11.18): Mosjon for deg kan være trening for andre vettu 👍 Anonymkode: 03453...4f1 Ja, og jeg forstår ikke hvorfor en aerobictime på 45 min er trening mens ei mil i fjellet ikke er trening? Pulsen min er høyere på fjellturen og økta varer lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1305 Del Skrevet 14 timer siden CrazyCatLady2500 skrev (55 minutter siden): Ja, og jeg forstår ikke hvorfor en aerobictime på 45 min er trening mens ei mil i fjellet ikke er trening? Pulsen min er høyere på fjellturen og økta varer lenger. Det er noen treningssnobber ger som vil ha hegemoni på å rangere hva som er mest verdt. Vi kan jo bare ignorere dem og gjøre tråden mer til vår 👍 Anonymkode: 03453...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1306 Del Skrevet 12 timer siden Høypuls og styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 12 timer siden #1307 Del Skrevet 12 timer siden Trappeløp på jobb. Opp 11 etasjer x5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maggan Skrevet 12 timer siden #1308 Del Skrevet 12 timer siden Litt oppvarming før styrketrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå