Gå til innhold

Hva har du trent i dag?

Gjest Anonvm

Anbefalte innlegg

Torsdag kveld: 35 min yoga/mobilitet, hviledag og prepping av kroppen for intervaller i dag. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gått i 100 min., ca. 12 000 skritt. 

Anonymkode: 03453...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SATS på formidagen i dag. Markløft, knebøy og diverse øvelser for armer og skuldre.  Har liten til ingen progresjon, men målet er å greie det samme som sist. Det er nok en grei nok målsetning for oss godt voksne . . .

Mye unge jenter som trener tungt. Men de er lite sosiale. En sjelden gang treffer jeg noen godt voksne som gjerne slår av en prat. Tør ikke snakke til ungjentene av redsel for å bli tatt for å være en gammel gris . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare trent nebbet i dag, jeg :knegg:  God økt i basseng i går da, selv om det er veldig lavterskel. Bruker vekter/skumdings for å øke motstanden. Har mye kroniske smerter, så basseng er definitivt bra sånn sett :nikke:

Endret av Tradegy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
senior skrev (2 timer siden):

SATS på formidagen i dag. Markløft, knebøy og diverse øvelser for armer og skuldre.  Har liten til ingen progresjon, men målet er å greie det samme som sist. Det er nok en grei nok målsetning for oss godt voksne . . .

Mye unge jenter som trener tungt. Men de er lite sosiale. En sjelden gang treffer jeg noen godt voksne som gjerne slår av en prat. Tør ikke snakke til ungjentene av redsel for å bli tatt for å være en gammel gris . . .

Eldre burte trene tungt da sjekk starting strengh, trener jo folk som er opp mot 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåmonster
LeneXCII skrev (4 minutter siden):

Bein&baken 

Hvilken øvelser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Blåmonster said:

Eldre burte trene tungt da sjekk starting strengh, trener jo folk som er opp mot 80.

Jeg trener nok tungt nok, spesielt for min alder (80+) i markløft og knebøy. Tar også litt hardt i i en del apparater. En del lettere øvelser med manualer er for skulder- og nakkeproblemer som ser ut til å ha blitt bedre med riktige øvelser.

Foreløpig ser det ut til at dette er noe jeg godt kan drive med lenge fremover et par ganger i uken. Jeg behøver ikke satse på stor fremgang, men heller å bevare den styrken jeg har.

Jeg er helt enig i at vi eldre bør trene styrke. Desverre er det ikke mange gamle å se på senteret. Ellers anbefaler jeg sterkt ballansetrening ved å gå i ulendt terreng . . .  Ser frem til våren med sykling og turer i marka . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mølleintervaller unnagjort i kveld, 2 km oppvarming, 10x 45/15 sek /2 min aktiv pause x 2 runder, nedtrapping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodyattack som oppvarming, så en styrkeøkt (times tid), også en gruppetime med halve høy puls og halve styrke. 😁

-Vilja

Anonymkode: fb44c...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (15 timer siden):

Hvilken øvelser ?

Markløft, utfall, squats, benpress, bl. a.. 👍😅

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåmonster
LeneXCII skrev (1 time siden):

Markløft, utfall, squats, benpress, bl. a.. 👍😅

Bra bra, hvordan og hvordan ofte økter du i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster

Jeg har syndet!! 

Det skjer hver gang jeg kødder med volum.. var i en bra flyt økt i vekt hver eneste økt, lett var det. Så måtte jeg gi etter for jåle øvelser som biceps curls , triceps pushdowns , Sidehev osv.  hvorfor er det så vanskelig å følge enkel trenings maler? 

I dag var en dag hvor jeg kunne ha skadet meg om ego var der, heldigvis er jo moden i hodet, kjørte 40 kg letter belastning i trapbar , et mindre sett , skriver det ned i loggen… dropp disse støtteløftene. Med unntak av skadeforebyggende arbeid ofc.

Jeg var sliten i kroppen, har kommet meg opp nå, valgte riktig , til mandag er jeg tilbake sterk💪

dagens økt :

1. pullups med strikk 8,7,5 repetisjoner 

2. trapbar 2x5 100 kg ( deloade)

3. benkpress med beina på benken 3 sett 65-70 kg , 8-12 repetisjoner typ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til hytta og gleder meg til lange skiturer hver dag i over ei uke ☺️👌

Anonymkode: 341b8...c34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lurven
Lill3My skrev (7 timer siden):

Fredag: 90 min løp, 18,8 km

Wow👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (3 timer siden):

Jeg har syndet!! 

Det skjer hver gang jeg kødder med volum.. var i en bra flyt økt i vekt hver eneste økt, lett var det. Så måtte jeg gi etter for jåle øvelser som biceps curls , triceps pushdowns , Sidehev osv.  hvorfor er det så vanskelig å følge enkel trenings maler? 

I dag var en dag hvor jeg kunne ha skadet meg om ego var der, heldigvis er jo moden i hodet, kjørte 40 kg letter belastning i trapbar , et mindre sett , skriver det ned i loggen… dropp disse støtteløftene. Med unntak av skadeforebyggende arbeid ofc.

Jeg var sliten i kroppen, har kommet meg opp nå, valgte riktig , til mandag er jeg tilbake sterk💪

dagens økt :

1. pullups med strikk 8,7,5 repetisjoner 

2. trapbar 2x5 100 kg ( deloade)

3. benkpress med beina på benken 3 sett 65-70 kg , 8-12 repetisjoner typ

Fornuftig.

Anonymkode: 0d552...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble det 5 km i lunsjen og en WOD på den lokale boksen. Idag; hvile😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...