Kicki_90 Skrevet 22. mars #521 Del Skrevet 22. mars Torsdag kveld: 35 min yoga/mobilitet, hviledag og prepping av kroppen for intervaller i dag. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #522 Del Skrevet 22. mars Gått i 100 min., ca. 12 000 skritt. Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 22. mars #523 Del Skrevet 22. mars Joggetur i lunsjen ca. 6 km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 22. mars #524 Del Skrevet 22. mars SATS på formidagen i dag. Markløft, knebøy og diverse øvelser for armer og skuldre. Har liten til ingen progresjon, men målet er å greie det samme som sist. Det er nok en grei nok målsetning for oss godt voksne . . . Mye unge jenter som trener tungt. Men de er lite sosiale. En sjelden gang treffer jeg noen godt voksne som gjerne slår av en prat. Tør ikke snakke til ungjentene av redsel for å bli tatt for å være en gammel gris . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 22. mars #525 Del Skrevet 22. mars (endret) Har bare trent nebbet i dag, jeg God økt i basseng i går da, selv om det er veldig lavterskel. Bruker vekter/skumdings for å øke motstanden. Har mye kroniske smerter, så basseng er definitivt bra sånn sett Endret 22. mars av Tradegy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 22. mars #526 Del Skrevet 22. mars senior skrev (2 timer siden): SATS på formidagen i dag. Markløft, knebøy og diverse øvelser for armer og skuldre. Har liten til ingen progresjon, men målet er å greie det samme som sist. Det er nok en grei nok målsetning for oss godt voksne . . . Mye unge jenter som trener tungt. Men de er lite sosiale. En sjelden gang treffer jeg noen godt voksne som gjerne slår av en prat. Tør ikke snakke til ungjentene av redsel for å bli tatt for å være en gammel gris . . . Eldre burte trene tungt da sjekk starting strengh, trener jo folk som er opp mot 80. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 22. mars #527 Del Skrevet 22. mars Bein&baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 22. mars #528 Del Skrevet 22. mars LeneXCII skrev (4 minutter siden): Bein&baken Hvilken øvelser ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 22. mars #529 Del Skrevet 22. mars 4 hours ago, Blåmonster said: Eldre burte trene tungt da sjekk starting strengh, trener jo folk som er opp mot 80. Jeg trener nok tungt nok, spesielt for min alder (80+) i markløft og knebøy. Tar også litt hardt i i en del apparater. En del lettere øvelser med manualer er for skulder- og nakkeproblemer som ser ut til å ha blitt bedre med riktige øvelser. Foreløpig ser det ut til at dette er noe jeg godt kan drive med lenge fremover et par ganger i uken. Jeg behøver ikke satse på stor fremgang, men heller å bevare den styrken jeg har. Jeg er helt enig i at vi eldre bør trene styrke. Desverre er det ikke mange gamle å se på senteret. Ellers anbefaler jeg sterkt ballansetrening ved å gå i ulendt terreng . . . Ser frem til våren med sykling og turer i marka . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 22. mars #530 Del Skrevet 22. mars Mølleintervaller unnagjort i kveld, 2 km oppvarming, 10x 45/15 sek /2 min aktiv pause x 2 runder, nedtrapping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #531 Del Skrevet 22. mars Bodyattack som oppvarming, så en styrkeøkt (times tid), også en gruppetime med halve høy puls og halve styrke. 😁 -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 23. mars #532 Del Skrevet 23. mars Fredag: 90 min løp, 18,8 km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 23. mars #533 Del Skrevet 23. mars (endret) Blåmonster skrev (15 timer siden): Hvilken øvelser ? Markløft, utfall, squats, benpress, bl. a.. 👍😅 Endret 23. mars av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 23. mars #534 Del Skrevet 23. mars LeneXCII skrev (1 time siden): Markløft, utfall, squats, benpress, bl. a.. 👍😅 Bra bra, hvordan og hvordan ofte økter du i vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 23. mars #535 Del Skrevet 23. mars Jeg har syndet!! Det skjer hver gang jeg kødder med volum.. var i en bra flyt økt i vekt hver eneste økt, lett var det. Så måtte jeg gi etter for jåle øvelser som biceps curls , triceps pushdowns , Sidehev osv. hvorfor er det så vanskelig å følge enkel trenings maler? I dag var en dag hvor jeg kunne ha skadet meg om ego var der, heldigvis er jo moden i hodet, kjørte 40 kg letter belastning i trapbar , et mindre sett , skriver det ned i loggen… dropp disse støtteløftene. Med unntak av skadeforebyggende arbeid ofc. Jeg var sliten i kroppen, har kommet meg opp nå, valgte riktig , til mandag er jeg tilbake sterk💪 dagens økt : 1. pullups med strikk 8,7,5 repetisjoner 2. trapbar 2x5 100 kg ( deloade) 3. benkpress med beina på benken 3 sett 65-70 kg , 8-12 repetisjoner typ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #536 Del Skrevet 23. mars På vei til hytta og gleder meg til lange skiturer hver dag i over ei uke ☺️👌 Anonymkode: 341b8...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. mars #537 Del Skrevet 23. mars Lill3My skrev (7 timer siden): Fredag: 90 min løp, 18,8 km Wow👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. mars #538 Del Skrevet 23. mars (endret) Løping 5 km- 25 min Endret 23. mars av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #539 Del Skrevet 23. mars Blåmonster skrev (3 timer siden): Jeg har syndet!! Det skjer hver gang jeg kødder med volum.. var i en bra flyt økt i vekt hver eneste økt, lett var det. Så måtte jeg gi etter for jåle øvelser som biceps curls , triceps pushdowns , Sidehev osv. hvorfor er det så vanskelig å følge enkel trenings maler? I dag var en dag hvor jeg kunne ha skadet meg om ego var der, heldigvis er jo moden i hodet, kjørte 40 kg letter belastning i trapbar , et mindre sett , skriver det ned i loggen… dropp disse støtteløftene. Med unntak av skadeforebyggende arbeid ofc. Jeg var sliten i kroppen, har kommet meg opp nå, valgte riktig , til mandag er jeg tilbake sterk💪 dagens økt : 1. pullups med strikk 8,7,5 repetisjoner 2. trapbar 2x5 100 kg ( deloade) 3. benkpress med beina på benken 3 sett 65-70 kg , 8-12 repetisjoner typ Fornuftig. Anonymkode: 0d552...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 23. mars #540 Del Skrevet 23. mars Igår ble det 5 km i lunsjen og en WOD på den lokale boksen. Idag; hvile😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå