Gjest Lurven Skrevet 19. april #681 Del Skrevet 19. april 30 min løping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 19. april #682 Del Skrevet 19. april - pullups - roing med stang - trapbar markløft - Shrugs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 19. april #683 Del Skrevet 19. april Onsdag: 30 min styrke, skadeforebyggende for løping og pullups m/strikk Fredag: 20 min på mølla, deretter 40 min styrke. Litt skadeforebyggende for bein, kjerne, RDL, militærpress og rotasjonsøvelser i kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #684 Del Skrevet 20. april Jeg har bare gått, men såpass hardt og såpass mye i motbakke at jeg tjente 51 PAI på det. Så det var søren meg trening. Anonymkode: a617d...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 20. april #685 Del Skrevet 20. april Ekstra økt for militærpress på knærene , kjørte 2-3 reps x 5 setts 60 kg ( med 1-2 reps i reserve ) har kjørt press 2 dager i uka ,men så stoppet det opp på 3x5 57,5 kg, kroppen trenger mere stress for adapsjon nå, legger inn en 3 dag med press. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 20. april #686 Del Skrevet 20. april Litt kortere langtur i dag med 10,25km, fordelt på 2 km oppvarming, 2 min gåing, 8x800m terskel /1,5 min aktiv pause og nedjogging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #687 Del Skrevet 21. april 1 time jogging, 20 min styrke Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 21. april #688 Del Skrevet 21. april (endret) 1. knebøy på boks 2. Chinups 3. benkpress 4. Shrugs 5. facepull supersett med triceps pushdown 6. roing i apparat 7. nedtrekk i apparat 8. biceps curls 9. kettlebell swing supersett med kettlebell knebøy. 3-5 sett på de fleste øvelsene 90 - 2 min pause mellom setts , kjøpte meg Powerade halvveis inn i økten, det hjalp med påfyll 😜😜. Jeg har nylig gått fra en aktiv jobb , til passiv jobb så leker meg litt på gymmen, mye overskud har fortsatt ikke interesse av å trener mer en 3 økter i uka, men kan hende jeg forsette å pakke mer volum inn i øktene. Endret 21. april av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #689 Del Skrevet 21. april Torsdag ble det puls, fredag ble det cardio og styrke. I går ble det 2 mil sykkeltur og i dag har vi vært på tur og gått nesten 2 mil. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 22. april #690 Del Skrevet 22. april Søndag: ukas styrkeøkt med trapbar DL, militærpress, stående roing, skråbenk m/hantler, RDL m/hantler og litt skadeforebyggende for hofter + sittende tåhev. Hadde i tillegg avtale med PT’n min så vi gikk gjennom noen øvelser som jeg legger inn på en av hviledagene mine (skadeforebyggende rettet mot løping). Samt gikk gjennom løpeprogrammet fremover mot halvmaraton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 22. april #691 Del Skrevet 22. april Lørdag: Pilates Hiit. Søndag: 13 km joggetur. Jeg er forkjølet, merket at oksygenopptaket var mye dårligere, så jeg gikk i flere av bakkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 22. april #692 Del Skrevet 22. april Husker ikke å poste her lengre. I dag ble det 50 minutter med mye fokus på skuldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #693 Del Skrevet 23. april Ble 45 min shapes først (les mills) også en pulstime. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 24. april #694 Del Skrevet 24. april Mandag: 25 min skadeforebyggende og mobilitet Tirsdag: 15 min oppvarming på mølla, deretter HIIT med run-row 300/600m x 4 pause på ca 40-60 sek mellom øvelsene, kortest mellom løp og ro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 24. april #695 Del Skrevet 24. april 20 min rask gange på mølla, 20 min romaskin og 5 km på sykkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #696 Del Skrevet 24. april Back og biceps i går, leg day i dag, HIIT i morgen. Mer spesifikt, med dumbells (har treningsrom hjemme): Tre runder med hver øvelse, 10-12 reps, øke vekt for hver runde. Front loaded squats Forward lunges Cossack Squats RDLs Bulgarian split squats Hamstring curls Hip thrusts Burnout med ulike lunge-pulses Anonymkode: 04793...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #697 Del Skrevet 24. april I dag blir det en god styrkeøkt. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 24. april #698 Del Skrevet 24. april Overkropp 💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #699 Del Skrevet 25. april 1 time jogging, 5 min abs Anonymkode: 03453...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 25. april #700 Del Skrevet 25. april Tirsdag: 50 min sirkeltrening med variasjon av hipthrusts, RDL, squats. Onsdag: 50 min biceps/triceps/rygg også sirkeltrening. Idag hviledag. Tok en 10 min mageøvelser og så 10 min mobilitet/fleksibilitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå