Mollami Skrevet 18. mars 2024 #141 Del Skrevet 18. mars 2024 dårligbrukernavn skrev (På 9.3.2024 den 21.07): Nja, nå har jo f. eks. Martine sagt selv ting som at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen, så det er jo i verste fall å sparke inn en åpen dør. Hva intelligens for øvrig gjelder er det jo en evig diskusjon ifht. hva som egentlig er intelligens, hva det betyr, forskjellen på smart/intelligent/oppegående/intellektuell osv og forsåvidt alt rundt det egentlig. At man skulle være uintelligent for at man kaller en spade for en spade, altså her ved omtale av en med åpenbart har betydelige kunnskapshull, selv er åpen om at de "ikke er blant de skarpeste knivene i skuffen", har kommet med gjentatte åpenbart betydelig avvikende påstander, ikke kan helt grunnleggende ting, har deltatt i x antall programmer der det har fremgått at vedkommende passer godt i "ikke den skarpeste kniven i skuffen"-beskrivelsen vedkommende også har gitt av seg selv osv syns jeg er en snål påstand. For eget vedkommende vet jeg at jeg er intelligent, det er jo rent faktisk målbart (og jeg er utførlig "målt" som sådan). Er man veldig uintelligent er man jo også i så måte begrenset ifht. å kunne oppfatte hvorvidt andre er uintelligente. Dumme folk vet jo ikke selv at de er dumme, og de merker jo heller ikke at andre folk er dumme. Hvordan du da får å oppfatte noen som mindre intelligent til å skulle være forenlig med å selv være uintelligent blir for meg et mysterium, men for all del - du om det. Jeg lever fint med at du eventuelt ønsker å innbille deg at jeg er uintelligent, spesielt hvis det er basert på noe så enkelt som at jeg "stated the obvious". Det kommer dårlig frem i innleggene dine, at du er så intelligent som du prøver å gi inntrykk av😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. mars 2024 #142 Del Skrevet 18. mars 2024 Jag är intelligent, sa den ene svensken. - Inte jag heller, sa den andre. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 18. mars 2024 #143 Del Skrevet 18. mars 2024 Boetica skrev (19 timer siden): Er så lei av mansplaininga til Harald Eia 🙄 Er så lei av Harald Eia! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 18. mars 2024 #144 Del Skrevet 18. mars 2024 Kathrina skrev (18 timer siden): Er det ikke rollen han skal ha?? Ha èr sånn! At det står “ komiker» etter navnet hans, er …komisk🥴😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 18. mars 2024 #145 Del Skrevet 18. mars 2024 Mildys skrev (15 timer siden): Panda202 skrev (16 timer siden): Han skal kommentere sammen med de andre, ikke forklare alle begrep og hendelser for de andre 🤯 I den sammenhengen tar han på seg sosiologhatten. Vet ikke hva som er best og verst ved ham: komiker, eller sosiolog? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 18. mars 2024 #146 Del Skrevet 18. mars 2024 Øyne skrev (36 minutter siden): Jag är intelligent, sa den ene svensken. - Inte jag heller, sa den andre. 😂😂😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 18. mars 2024 #147 Del Skrevet 18. mars 2024 Mollami skrev (1 time siden): I den sammenhengen tar han på seg sosiologhatten. Vet ikke hva som er best og verst ved ham: komiker, eller sosiolog? Ingenting er best ved han. Når du blander sammen en utdatert komiker, en sosiolog, en ufaglært vitenskapsmann, en bezzerwizzer og en med opphøyd ego, da ender man opp med en som heter Harald Eia. Da blir det mye mansplaining, briefing med irrelevant tull og stikk til de andre. Og det oppsummerer han hittil. Ikke er det interessant, ikke virker det genuint og ikke er det artig. Bare malplassert vås. Jeg har sett antydning til at Eia påvirker Truls negativt. I første program så vi Eia komme med flere stikk mot Truls og det han sa, og etter det har Truls virket mer forsiktig. Ellers hører vi lite fra Cathrine. Men Alexandra og Victor er hel ved. Forsatt uforståelig at de er 5 stk i det panelet. 17 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. mars 2024 #148 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg bare digger dette programmet, det er så spennende. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 18. mars 2024 #149 Del Skrevet 18. mars 2024 (endret) Mollami skrev (6 timer siden): Det kommer dårlig frem i innleggene dine, at du er så intelligent som du prøver å gi inntrykk av😅 Øhh.. Ja... Det er vel helt naturlig også ettersom jeg ikke på noe tidspunkt har prøvd å "gi inntrykk av" at jeg er intelligent her heller. For det første ser jeg ikke poenget med å skulle "prøve å gi inntrykk av" å være intelligent i en diskusjon om en realityserie på KG, og for det andre ville jo å laste opp omfattende testresultater eller "meritter" være ekstremt malplassert i nettopp... en diskusjon om en realityserie... Altså... Hva 🤨... 🤷♀️🥹 (Om man er intelligent så er det vel heller ikke noe man hverken trenger, har behov for eller skulle føle naturlig å "prøve å gi inntrykk av", særlig ikke i en diskusjon om en realityserie... Utover det skjønner jeg faktisk heller ikke hva i mine innlegg du har tolket som "prøver å gi inntrykk" av... egentlig noe som helst. Generelt prøver jeg aldri å gi inntrykk av noe som helst her inne, jeg svarer vel helst på det som diskuteres/om noe så prøver jeg å delta i diskusjonen. Altså, beklager, men er det ikke det som er greien da? :P Skjønner ikke hva du så for deg her... Vet du hva intelligens er?... Og leste du egentlig en hel kommentar?) Endret 18. mars 2024 av dårligbrukernavn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 18. mars 2024 #150 Del Skrevet 18. mars 2024 (endret) Jeg digger Steffen, han er så sjarmerende, klønete (så morsomt når han gjør ting han ikke kan) 😅 Erik, jeg liker måten han møter alle på. Inkluderende og støttende 🙂 Endret 18. mars 2024 av Mildys 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. mars 2024 #151 Del Skrevet 18. mars 2024 Martine er min favoritt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. mars 2024 #152 Del Skrevet 19. mars 2024 Ja, nå bekrefter tv2 en ny sesong! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 19. mars 2024 #153 Del Skrevet 19. mars 2024 Hva var greie med at Danby hadde notert i boka si hvor mange planter og lamper det er i huset? Han trollet nok og ville noen skulle finne boka. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. mars 2024 #154 Del Skrevet 19. mars 2024 Akryl skrev (4 minutter siden): Hva var greie med at Danby hadde notert i boka si hvor mange planter og lamper det er i huset? Han trollet nok og ville noen skulle finne boka. Gleder meg til han finner 'rotta'. Gjettom det vil forstyrre tankene hans da 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 19. mars 2024 #155 Del Skrevet 19. mars 2024 Ser ut som at jeg er den eneste som ikke orker Steffen. Og en av få som setter pris på Eia. Koser meg med programmet, gleder meg til hver nye episode. Heia Annette og kjellergruppa. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mars 2024 #156 Del Skrevet 19. mars 2024 (endret) Ser nå Harald Eia i 'Skinnet bedrar', og han er akkurat den samme mansplainende og diskriminerende bessewisseren der også. Orker ikke den fyren! Endret 19. mars 2024 av loffen 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 19. mars 2024 #157 Del Skrevet 19. mars 2024 Han sier maks 3 setninger pr episode. Det bør vi da kunne tåle. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 20. mars 2024 #158 Del Skrevet 20. mars 2024 (endret) melatonin skrev (23 timer siden): Ser ut som at jeg er den eneste som ikke orker Steffen. Og en av få som setter pris på Eia. Koser meg med programmet, gleder meg til hver nye episode. Heia Annette og kjellergruppa. Helt enig. Skuffet over Steffen. Forventet han skulle være tøff som i Tollerne, og ikke slik han nå oppføre seg. Han har mistet litt sitt image. Han hadde vært tjent med å være litt mer barsk og satt kjendisene på plass. Endret 20. mars 2024 av Akryl 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 23. mars 2024 #159 Del Skrevet 23. mars 2024 melatonin skrev (På 19.3.2024 den 21.39): Og en av få som setter pris på Eia. Jeg også, skjønner ikke hva som skulle være problematisk med noe av det han har sagt i dette programmet. Men han har visst en fremtoning og har sagt diverse i andre sammenhenger som enkelte bare ikke liker. For min del kunne panelet bestått av f.eks Cathrine som «programleder» og Eia som sosiolog/ekspert, og så droppet de andre tre, som ikke kommer med særlig mye interessant. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23. mars 2024 #160 Del Skrevet 23. mars 2024 Akryl skrev (På 20.3.2024 den 20.55): Helt enig. Skuffet over Steffen. Forventet han skulle være tøff som i Tollerne, og ikke slik han nå oppføre seg. Han har mistet litt sitt image. Han hadde vært tjent med å være litt mer barsk og satt kjendisene på plass. Jeg skjønner ikke at han ble så sår over at Danby hadde brukt ham. Har han ikke en jobb hvor han hele tiden erfarer hvor uærlige folk er??? Skulle tro det hadde gjort ham litt mer kynisk i møte med andre mennesker. Særlig når han deltar i en reality som heter Spillet… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå