Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

K_mb skrev (3 minutter siden):

Det er jo så, men hun kunne allikevel prøvd å fått med resten av kjellerlaget til å stemme ut Ida av allerede nevnte begrunnelser.

Ja. Sikkert derfor Ida stemte Martine kanskje, fordi ho var redd det skulle lekke til resten av laget.. Håper en av de andre får øynene opp og pælmer Ida på huet ut!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ida har tårer i øynene konstant. Merkelig oppførsel. 

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 31.3.2024 den 7.42):

 

  Skjul innhold

Ja, jeg vet ikke hva som feiler meg her, men jeg koker ennå; flere timer etter jeg så det. Danby hadde jeg litt 'beundring' for, han fremstår jo nå i tillegg som ren helgen ift henne nå. Hjalp ikke at min storfavoritt ble utstemt heller. Vet nå ikke lenger hvem jeg skal heie på; tror jeg velger Victoria.  Kjellerlaget har tapt nå takket være Ida. Jeg blir overrasket om jeg tar feil. Viktigst av alt; at ikke Ida vinner. Legger inn Veto! (Føler meg SÅ barnslig nå..., men det får heller være :)) Hun skal hvertfall ha for å inneha beundringsverdig evne til å skape engasjement i stuene. ;)

 

Det Ida holder på med hadde jo ingenting å si for hvorvidt kjellerlaget tapte duellen, som førte til at det var en på kjellerlaget som måtte ut. Om de fortsetter med slike konkurranser lag mot lag, så får hennes "spill" heller ingenting å si for hvorvidt det er kjellerspillere eller overetasjespillere som ryker fremover. Men hvem vet hva som skjer videre.

For øvrig imponerende å klare å samle 6 personer på samme lag, hvor ingen kjenner til at man ikke kan dividere med 0. Har mine tvil om Herman faktisk skjønte det før han fikk beskjeden om at overetasjen hadde vunnet.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er ikke særlig intelligent. Makan

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (1 time siden):

Det Ida holder på med hadde jo ingenting å si for hvorvidt kjellerlaget tapte duellen, som førte til at det var en på kjellerlaget som måtte ut. Om de fortsetter med slike konkurranser lag mot lag, så får hennes "spill" heller ingenting å si for hvorvidt det er kjellerspillere eller overetasjespillere som ryker fremover. Men hvem vet hva som skjer videre.

For øvrig imponerende å klare å samle 6 personer på samme lag, hvor ingen kjenner til at man ikke kan dividere med 0. Har mine tvil om Herman faktisk skjønte det før han fikk beskjeden om at overetasjen hadde vunnet.

Det at det ikke påvirket konkurransen idag betyr ikke at det ikke kan gjøre det i fremtiden. Virker jo som om lagånden hennes er ikke-eksisterende. Så å konkludere med at hennes hodeløse atferd ikke påvirker laget tror jeg absolutt ikke - for det tror jeg absolutt det vil!

Endret av Potetjinta
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (44 minutter siden):

Det Ida holder på med hadde jo ingenting å si for hvorvidt kjellerlaget tapte duellen, som førte til at det var en på kjellerlaget som måtte ut. Om de fortsetter med slike konkurranser lag mot lag, så får hennes "spill" heller ingenting å si for hvorvidt det er kjellerspillere eller overetasjespillere som ryker fremover. Men hvem vet hva som skjer videre.

For øvrig imponerende å klare å samle 6 personer på samme lag, hvor ingen kjenner til at man ikke kan dividere med 0. Har mine tvil om Herman faktisk skjønte det før han fikk beskjeden om at overetasjen hadde vunnet.

Ingen av de på kjellerlaget er spillere. Derfor jeg sa det. Tolleren er helt på bærtur, Anette må 'get over' at hun ble første som ble sendt ut og Erik er for grei. Eneste med litt hjerne er da Herman. Ida kan de ikke regne med. Martine har den beste hjernen av dem, så Ida gjorde et godt valg hvis tanken om å svekke kjellerlaget nå, mtp utstemminger; pengene ligger hos 'overlaget' og hjernene også. Jeg mener ikke ved det å si noen av de er dumme, men fryktelig naive.

 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (20 minutter siden):

Ingen av de på kjellerlaget er spillere. Derfor jeg sa det. Tolleren er helt på bærtur, Anette må 'get over' at hun ble første som ble sendt ut og Erik er for grei. Eneste med litt hjerne er da Herman. Ida kan de ikke regne med. Martine har den beste hjernen av dem, så Ida gjorde et godt valg hvis tanken om å svekke kjellerlaget nå, mtp utstemminger; pengene ligger hos 'overlaget' og hjernene også. Jeg mener ikke ved det å si noen av de er dumme, men fryktelig naive.

 

Enig i det med tolleren - han burde ha røket først nå. Synes strategien til kjellerlaget er god med å skulle sende ut Danby som er god på strategi. Jeg tror ikke at Henrik, Martha, Viktoria og Line vil klare seg like godt alene mtp logiske/akademiske oppgaver uten Danby. Dessverre tror jeg Ida løper rett til laget og sladrer slik at det ikke skjer - og til og med kan finne på å stemme det samme som det andre laget…

Endret av Potetjinta
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Martine røk ut, skulle heller vært Ida...

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (1 time siden):

Enig i det med tolleren - han burde ha røket først nå. Synes strategien til kjellerlaget er god med å skulle sende ut Danby som er god på strategi. Jeg tror ikke at Henrik, Martha, Viktoria og Line vil klare seg like godt alene mtp logiske/akademiske oppgaver uten Danby. Dessverre tror jeg Ida løper rett til laget og sladrer slik at det ikke skjer - og til og med kan finne på å stemme det samme som det andre laget…

Ja, eneste måten jeg kan få noe respekt for Ida er faktisk hvis hun forlater kjellerlaget. De betyr nå ikke noe for meg lenger uansett. Irriterer meg at noen av dem ser så opp til Erik og Anette. De er jo bare der til pynt. Martha er slitsom, Line irriterer, Henrik har vokst på meg fordi andre irriterer meg mer,  Victoria spiller, hun kan klare å gå litt under radaren, Danby har jeg litt sans for. Ønsker Herman skal få vist seg litt frem her, men Vidar altså; han kommer opp på oppløpssiden nå... Litt under radaren. Han kan vinne. Ida må de vel få ut snart..., men hun skaper jo litt uforutsigbarhet da...

Endret av Lawyam
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette må gi seg nå. En måtte ryke ned i kjelleren i første episode. Hadde vært galt uansett hvem.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (12 timer siden):

Men så er det Martine - av alle - som blir stemt hjem. At det går an! Et antiklimaks for programmet.

Og det er Ida som stemte henne ut også.

Var det Ida som stemte på Martine igår? Trodde det var Danby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (1 minutt siden):

Var det Ida som stemte på Martine igår? Trodde det var Danby?

Ida! Danby stemte blank! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ab_naturals said:

Var det Ida som stemte på Martine igår? Trodde det var Danby?

Så du ferdig episoden?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (8 minutter siden):

Anette må gi seg nå. En måtte ryke ned i kjelleren i første episode. Hadde vært galt uansett hvem.

Ja, så enig. Sitte og grine, voksen dame rn hel uke etterpå. Og det tullet med at de andre ikke blir ferdig med å synes synd på henne for det heller.  Noen måtte jo ha gått. Grow up, både hun og tolleren og resten av kjelleren. 

Endret av Lawyam
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Ja, eneste måten jeg kan få noe respekt for Ida er faktisk hvis hun forlater kjellerlaget. Irriterer meg at noen av dem ser så opp til Erik og Anette. De er jo bare der til pynt. Martha er slitsom, Line irriterer, Henrik har vokst på meg fordi andre irriterer meg mer,  Victoria spiller, hun kan klare å gå litt under radaren, Danby har jeg litt sans for. Ønsker Herman skal få vist seg litt frem her, men Vidar altså; han kommer opp på oppløpssiden nå... Litt under radaren. Han kan vinne. Ida må de vel få ut snart..., men hun skaper jo litt uforutsigbarhet da...

Enig i at Martha og Line ikke er noe særlig og har tapt seg. Synes det kan bli spennende å se om Anette og Erik kan få vist seg litt mer - for spillet er veldig nytt for de. Liker de veldig godt personlighetsmessig.

Tror jeg så langt håper at enten Erik, Viktoria eller Anette vinner nå. Henrik er jeg litt usikker på selv om jeg synes han er morsom. Liker Danby, men ønsker at kjellerlaget skal få sin «revansj», og da må han ut. Hvem heier du på? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (1 minutt siden):

Enig i at Martha og Line ikke er noe særlig og har tapt seg. Synes det kan bli spennende å se om Anette og Erik kan få vist seg litt mer - for spillet er veldig nytt for de. Liker de veldig godt personlighetsmessig.

Tror jeg så langt håper at enten Erik, Viktoria eller Anette vinner nå. Henrik er jeg litt usikker på selv om jeg synes han er morsom. Liker Danby, men ønsker at kjellerlaget skal få sin «revansj», og da må han ut. Hvem heier du på? :)

Vidar nå - eller Danby (men de kaster han vel ut snart. Det er bare å få stemt ut Anette så skal du se at hun kommer til å si at hun vet...., sånn sett er hun farlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Ja, så enig. Sitte og grine, voksen dame rn hel uke etterpå. Og det tullet med at de ikke blir ferdig med å synes synd på henne for det heller.  Noen måtte jo ha gått. Grow up, både hun og tolleren og resten av kjelleren. 

 

Irja skrev (12 minutter siden):

Anette må gi seg nå. En måtte ryke ned i kjelleren i første episode. Hadde vært galt uansett hvem.


 

Men folk er ulike - jeg er selv også en «gråter», og gråter ikke fordi jeg er lei meg nødvendigvis. Er litt opptatt av å forsvare ho her, for er så lei av at gråting skal være et tegn på at man er svak - når det for noen bare er en veldig naturlig reaksjon for å slippe ut følelser når ting er litt overveldende. Noen er mer følsomme enn andre, og synes Anette virker genuin her. I motsetning til Ida, som det virker som kun er ute etter å manipulere de andre….

 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Vidar nå - eller Danby (men de kaster han vel ut snart. Det er bare å få stemt ut Anette så skal du se at hun kommer til å si at hun vet...., sånn sett er hun farlig.

Oi - da står vi veldig på hver vår kant hører jeg😄 Men vi får skåle når Ida ryker!

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (25 minutter siden):

 


 

Men folk er ulike - jeg er selv også en «gråter», og gråter ikke fordi jeg er lei meg nødvendigvis. Er litt opptatt av å forsvare ho her, for er så lei av at gråting skal være et tegn på at man er svak - når det for noen bare er en veldig naturlig reaksjon for å slippe ut følelser når ting er litt overveldende. Noen er mer følsomme enn andre, og synes Anette virker genuin her. I motsetning til Ida, som det virker som kun er ute etter å manipulere de andre….

 

Jeg ser ikke på gråting som svakhet, men gråting og offerrolle liker jeg ikke. Jeg liker Anette som person. Forstår hun gråt første dagen, men når hun satt og fortalte hvor vondt det hadde vært, i går, dro sympatikortet - og verre; hun fikk det. De stemte ikke på henne i går fordi de syntes synd på henne, sa de - og da mister jeg det. 

Men, ja - hun virker ikke falsk og kan ikke sammenlignes med Ida. Hun må bare slutte å ta det så personlig.

Endret av Lawyam
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (5 minutter siden):

Oi - da står vi veldig på hver vår kant hører jeg😄 Men vi får skåle når Ida ryker!

Derfor vi ikke vet hvem som vinner -  alle; og også de der inne har jo sine preferanser, men Ida ut skal jeg være med på å skåle for! ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...