Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Begynner ikke dette å bli litt for forutsigbart? Når de hver episode legger opp til at det er en person som ryker, eller at det står mellom to personer - så er det alltid en annen person som blir stemt ut og deretter får seerne se hva som egentlig skjedde..

Da de brukte masse tid på å vise gravøl for Erik vurderte jeg seriøst å spole forbi, for da var det jo åpenbart at det var noen andre enn Erik som skulle ut. Det blir kjedelig når det gjøres på samme måten i episode etter episode. 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djækklåsst skrev (På 18.4.2024 den 14.51):

Dette minner meg om da Asbjørn Brekke i Nissene på Låven i 2001 sa at hvis alle blir enige om å ikke stemme på noen, så får vel alle bli til julaften.

Eriks plan fra start virket å være at alle bare stemmer blankt hver eneste gang, så vil alle bare kunne sitter der frem til finalen, og så blir det delt førsteplass, og et vanvittig spennende program å følge med på for seerne.

🤣🤣🤣👌

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se på side om side etter det ble anbefalt inne på denne tråden her, altså for en serie.

Vidar og Jonas er jo nesten identiske 😂 Vidar er jo Jonas på spillet omtrent 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabiola skrev (2 timer siden):

Begynner ikke dette å bli litt for forutsigbart? Når de hver episode legger opp til at det er en person som ryker, eller at det står mellom to personer - så er det alltid en annen person som blir stemt ut og deretter får seerne se hva som egentlig skjedde..

Da de brukte masse tid på å vise gravøl for Erik vurderte jeg seriøst å spole forbi, for da var det jo åpenbart at det var noen andre enn Erik som skulle ut. Det blir kjedelig når det gjøres på samme måten i episode etter episode. 

Ja, flere ganger har det vært litt for forutsigbart. F.eks var det åpenbart at Danby ville ryke sist, ellers ville de jo aldri vist at Danby kjøpte to stemmer på Erik FØR man viste hvem som ble eleminert.

Unntak var f.eks da Martine røk, det var helt uforutsigbart, og det var heller ikke åpenbart at det var Ida som stemte på henne.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (5 timer siden):

Hva betyr det å spille da? Er det å vise tydelig at man spiller?

Steffen er en av de tre som fortsatt tror spillet handler om å være lojal mot noen. 

På sett og vis det også men minst det. Men han begynte jo å skjønne litt mer.  Men har ikke tak i det helt. Så tror ikke han kommer til å spille helt ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (På 24.4.2024 den 22.55):

Se hva jeg svarte på.

Han har vel sagt at det var det minst personlige valget i hele spillet. Velge en, for å få i gang spillet. Kan jo være at han gjorde det fordi «alle andre» var så starstruck, og skjønte at det ville skape reaksjoner og drama? 

Anette har vel også sagt flere ganger at hun er der bare for å ha det gøy og treffe folk, og jeg mener å huske at hun sa allerede i første episode (før avstemmingen) at hun ikke er noen god spiller og neppe kom til å vinne uansett. Jeg husker at jeg tenkte det var skummelt å si når folk skal stemme hverandre ut. Kanskje spilleren Danby tenkte med seg selv at når hun hadde den holdningen så kunne han jo like gjerne stemme henne ut. Det ville jeg ha tenkt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ardwinna skrev (6 timer siden):

Anette har vel også sagt flere ganger at hun er der bare for å ha det gøy og treffe folk, og jeg mener å huske at hun sa allerede i første episode (før avstemmingen) at hun ikke er noen god spiller og neppe kom til å vinne uansett. Jeg husker at jeg tenkte det var skummelt å si når folk skal stemme hverandre ut. Kanskje spilleren Danby tenkte med seg selv at når hun hadde den holdningen så kunne han jo like gjerne stemme henne ut. Det ville jeg ha tenkt.

Absolutt et godt poeng. Samtidig vil jo mange tenke motsatt, at kjekt å ha henne der en stund til man vet mer når hun uansett er dårlig, om du skjønner 🥴

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (18 timer siden):

Absolutt et godt poeng. Samtidig vil jo mange tenke motsatt, at kjekt å ha henne der en stund til man vet mer når hun uansett er dårlig, om du skjønner 🥴

Det er også sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig å ha med Heidi Røneid og/eller Torstein Bae i sesong 2 😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (3 timer siden):

Kjedelig episode i dag.

Enig. Det var soleklart på forhånd hva som ville skje. 

Spoiler

Line viser sitt sanne jeg da 😉 Håper disse "unge" jentene hennes skjønner at det er henne de må beskyttes mot. Ikke de andre ;) 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Vidar havarerte veldig for meg i dagens episode. Hovedgrunnen var at han begrunnet stemminga si med at han ikke orket at de skulle bli så sinte. Sånne folk har irritert med gjennom livet mitt. Den som får så mye makt pga sine emosjoner og sinne og de som velger å gi dem makt.

 

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg hoppet av dette programmet i påska... Var spennende en stund, men denne overdrevne intressen for kjendisenes gjøren og laden synes jeg er bortkasta tid, rett og slett. Leser dog med fornøyelse at Line Andersen får avslørt sitt sanne ansikt...

Har forslag til neste sesong: Kjendisene sperres inne i en båt og sendes ut på havet. Det hele ender med at den torpederes og alle kjendisene drukner. Det er fritt  frem til å komme med forslag til hvilke "kjendiser" man vil bli kvitt. I influensersfære tror jeg det vil kunne være mange "gode" kandidater.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Denne episoden irriterte meg også. Så mange ulogiske valg. Vidar er jo en fantastisk karakter, og jeg håper han vinner, men han skuffet i dag. Hadde håpet han skulle stå i valget sitt og rollen sin. Det hadde også vært mye smartere for ham å få ut Marta eller Victoria, for da hadde Line stått svakere neste gang, og det hadde vært mye enklere å få henne ut. Han sier jo støtt at hun er den sterkeste konkurrenten. Det hadde også vært lurere å prøve å få ut Marta for kjellerlaget, for jeg tror Victoria er lettere å lede og overtale. Stusser over at ingen fra kjellerlaget snakket med Vidar før avstemmingen. Kanskje de hadde klart å overtale ham. De burde i det minste prøvd. Toppetasjen feirer, men skjønner ikke at de nå snart må stemme på hverandre og at Line derfor blir farlig. Jeg har fått henne helt i vrangstrupen og synes rett og slett hun er skummel. :P

 

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

Utrolig kjedelig utfall i dag av hvem som røyk. Kommer ikke til å gidde å følge med mer. Er jo ganske obivious hva som kommer til å skje videre…

 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kjedelig utfall i dagens episode. Hadde forventet mer av Vidar i dag. Så mye fokus på at han er Darth Vidar og så stemmer han med laget sitt til slutt. Hadde blitt mer spennende neste uke om Victoria hadde måttet reise.

 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Med dagens episode gikk lufta fullstendig ut av ballongen syns jeg. Programmet har vært skikkelig engasjerende, spennende og underholdene til nå, for så å ende med et stort snork i dag. Skikkelig kjedelig at Vidar bare orket å være «ond» i sånn ca et kvarter og falt rett tilbake i Lines fangarmer. 

 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ja hva skal man si?

Irriterende å se Steffen unnskylde seg gjentatte ganger for egen respektive adferd som var helt legitim ovenfor den "selverklærte" dronninga/divaen Line. Ekkelt å se på, spesielt når det blir for mye unnskyld for uttalelser som ikke fortjener en unnskyldning i seg selv.

Enkelte her har prøvd å legge diva-byrden på Anette, men Anette er ikke i nærheten av Line. Anette fremstår som et godt og varmt menneske, Line det motsatte.

Victoria har seilt seg igjennom Spillet uten å inneha en eneste egen mening om noen eller noe overhodet, men har vært Danby's lakei. Martha? Svært skuffet over hvor rappkjefta hun kan være ellers, men i denne settingen er hun en liten tøffel som følger alt og alle, Kjedelig. Og Vidar... som falt tilbake i vante spor. Kjedelig episode. Line vant denne episoden med hjelp fra sine hjelpesløse lakeier.

 

Endret av K_mb
  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...