Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

anonyma123 skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Akkurat det tenkte jeg og! Her ser vi hvordan hun er når ting ikke går som hun ønsker. 

 

Spoiler

Ja, for en heks hun er 😡

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boetica skrev (16 minutter siden):
  Skjul innhold

Toxic og nedlatende oppførsel av Line når hun skjønner at hun ikke styrer Vidar. Begynner å skjønne hva det var med henne som gjorde at hun havnet i den arbeidskonflikten i  NRK  

 

Spoiler

Kan nok absolutt være noe i det. Som jeg skrev i forrige innlegg angående creepy adferd mot kjellerlaget. Og den måten hun reagerte ovenfor Vidar var minst like ekkel. Digget at Steffen sa ifra til henne!

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (17 minutter siden):

Vidar Magnussen! For en fyr😄

Spoiler

Så bra.Digget at han kjørte sitt eget løp. og at Steffen sto opp for han. Usmakleig oppførsel av Line. Håper hun ryker neste gang 

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Omg. Vidar helten. Nå blir det jo enda mer gøy å se de andre trekke tråder,  det har de gjort lite av siden danby har trekt i alle alene. Han var jo på dem før de knapt har stått opp. Så andre slipper jo ikke til.

 

Martha og Line  har nok hatt en plan om å la danby spille ut alle de andre. For så stå i finalen selv. Med vidar sitt stunt snudde han dette fulstendig på hodet.

Vidar har nok forstått at line, matha  og danby kom til å stå igjen til slutt. Viktora hadde aldri snudd seg mot danby. Så han hadde vært beskyttet av 3 stk fremor vidar selv.

Nå er det mer jevnt. Et lag med 4 og lite penger. Og et lag med 3 og mer penger. Uten danby kan de klare å jobbe victora også over på kjellerlaget. Hun har vært litt åpen om det før.

Vidar har rett. Det er han som nå har mest makt. Kjellerlaget er ikke spillere.  Og kommer til å gjøre som han vil.  Line og Martha må ut pga penger og konkuranse.

Jeg tror de to det står imellom nå etter dagens episode. Er vidar eller Victoria.  

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sen ve ben skrev (11 timer siden):

Hvorfor er de i panelet alltid kledd i samme klær? Jeg skjønner ikke.

Og hvorfor sitter Viktor med veska si framme på brystkassa hele tiden, er han redd den skal bli stjålet?

(Neida, skjønner at det sikkert er en mote-greie, men det ser så utrolig krampaktig og teit ut 😆)

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det nå blir mer åpent og mindre lag fremover.

Line har en litt sånn moraliserende attitude. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Da fikk pipa en annen lyd. Det var uproblematisk for Line å fuske i konkurransen og skåle med Erik når han skulle ut og de var i overtall. Bare hjerter og «sånn er spillet». Og så Booom rett i raseri når vinden plutselig ikke blåste i hennes favør. 


Vinn og tap med samme sinn, sies det. Hun har elsket overtaket og spillet så lenge det ikke gikk ut over henne. Hun kan spille og har spilt med Danby, men når Vidar gjør det samme, da er det liksom ugreit. 

 

  • Liker 33
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Overetasjen kan jo takke seg selv når de ikke bruker alt de kan av ekstrastemmer for å være sikre (bortsett fra Danby). Rimelig naivt. Line burde vel skjønt at kanskje Vidar ville snu seg mot Danby da han pratet med henne. Og de burde antatt at kjelleren ville bruke penger på å få ut Danby.

Det ble gitt 14 stemmer med 8 spillere. Altså 6 ekstrastemmer. Jonas brukte vel 2, Danby 2, Anette 1 og Erik 1.

Totalt fikk Danby 8 stemmer og Erik 6. Line, Victoria og Martha kunne forhindret det med å legge inn en ekstra stemme hver for å være på den sikre siden.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar du er min helt, jeg elsker deg 😍🤩:bolledeig:

  • Liker 16
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

Overetasjen kan jo takke seg selv når de ikke bruker alt de kan av ekstrastemmer for å være sikre (bortsett fra Danby). Rimelig naivt. Line burde vel skjønt at kanskje Vidar ville snu seg mot Danby da han pratet med henne. Og de burde antatt at kjelleren ville bruke penger på å få ut Danby.

Det ble gitt 14 stemmer med 8 spillere. Altså 6 ekstrastemmer. Jonas brukte vel 2, Danby 2, Anette 1 og Erik 1.

Totalt fikk Danby 8 stemmer og Erik 6. Line, Victoria og Martha kunne forhindret det med å legge inn en ekstra stemme hver for å være på den sikre siden.

 

Erik anette og steffen stemte 2 hver på danby. Da ble det 6 stemmer fra dem. Pluss vidar sine 3 stemmer. Da er vi på 9. Danby stemte 2 var da tom for penger. Line, Martha og Victoria stemte en hver. 

Problemet nå er at ingen på kjellerlaget har penger.  Med mindre de legger sammen nok. Noen har igjen 5000kr. Men vet ikke om alle 4 har det.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper neste som ryker er Line.

Endret av Freyja Valkyrie
  • Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hoppet opp av sofaen og klappet når jeg skjønte hva Vidar hadde gjort og hvem som kom til å rykke. Altså, Danby har spilt bra men det var på tide at han gikk ut. Og som Victoria gråt. Herregud!!!! Line som er så skuffet over at Vidar har sviktet dem. Hun er vel bare redd for hun er neste som ryker. 

Dette var en skikkelig bra episode!! Gleder meg til neste søndag!! 

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Anette kom bra ut i dag også. Hun er ærlig på spill vs sosialt. Og det er jo en ærlig sak. 

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hva de gjør med «hintet» neste gang. Deles med hele overetasjen minus Vidar? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de seriøst må gi seg med den lag-greia. Herregud 😅 De må jo vel skjønna at nå er det "every man for himself". Man trenger ikke å brenne alle broer, men de må jo tenke på at det bare kan bli en vinner. 

"Jeg kommer aldri til å stemme på deg"

Man må jo kanskje det når det står igjen bare noen få på slutten. Guuud, så irriterende de er av og til 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Freyja Valkyrie said:

Håper neste som ryker er Line.

Håper også at Line "de unges beskytter" Andersen ryker.

Noen minutter før avstemningen sa hun til Vidar at Danby ville være den første til å stikke en kniv i ryggen på dem. Hun lyver også til Danby når hun sier at hun og Vidar ikke snakker om strategi.

Alt er i orden når det går hennes vei, men så snart hun mister kontroll blir hun potte sur.

Det er ikke Line som bestemmer der inne nå. De eneste hun har litt kontroll på er Martha og Victoria.

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...