Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

DelvisPresley skrev (37 minutter siden):
  Skjul innhold

Overetasjen kan jo takke seg selv når de ikke bruker alt de kan av ekstrastemmer for å være sikre (bortsett fra Danby). Rimelig naivt. Line burde vel skjønt at kanskje Vidar ville snu seg mot Danby da han pratet med henne. Og de burde antatt at kjelleren ville bruke penger på å få ut Danby.

Det ble gitt 14 stemmer med 8 spillere. Altså 6 ekstrastemmer. Jonas brukte vel 2, Danby 2, Anette 1 og Erik 1.

Totalt fikk Danby 8 stemmer og Erik 6. Line, Victoria og Martha kunne forhindret det med å legge inn en ekstra stemme hver for å være på den sikre siden.

 

Spoiler

Hvem er Jonas?? :overrasket:

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når Line sa til Vidar at "du kunne jo sagt ifra om dette når vi snakket istad!" ... Vidar burde svart at "ja det kunne jeg, men da hadde jo ikke planen min om å få ut Danby funket!"
Line er litt skummel. Når alt går hennes vei og andre spiller som hun vil, er hun hyggelig og rund i kantene og berømmer gjerne andre for å spille. Men når noen tar egne valg i spillet, så er det plutselig svik og hun går i mean girl modus. Danby selv tok det jo mye bedre enn henne, så all ære til han for det.
Takk Danby, du har spilt bra, men litt for tydelig, så nå måtte du ut. Heia Vidar!

  • Liker 42
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

melatonin skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Hvem er Jonas?? :overrasket:

 

Haha, tenkte jeg ikke på en gang da jeg leste det 😂 Det er Vidar sin karakter i Side om Side.  Ikke jeg som skrev det, men jeg reagerte ikke da jeg leste det, før du nå kommenterte det! Haha

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 minutt siden):

Haha, tenkte jeg ikke på en gang da jeg leste det 😂 Det er Vidar sin karakter i Side om Side.  Ikke jeg som skrev det, men jeg reagerte ikke da jeg leste det, før du nå kommenterte det! Haha

 

melatonin skrev (5 minutter siden):
  Skjul innhold

Hvem er Jonas?? :overrasket:

 

Haha, sett litt for mye på Side om side tydeligvis!🤣 Men det artige er jo at han nesten er karakteren i virkeligheten. Like snål.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg skal skrive i spoiler eller ikke nå. Episoden er vel sendt på lineær? 
Uansett - hvis du IKKE har sett kveldens episode, så ikke les videre

Herlighet, jeg så ikke den komme 👏 Mesterlig spilt av Vidar! Og så ekstremt gøy at Martha og Line ble så sure 😂 Martha kan ikke ha sett på "toll" der hvor Steffen er med. Den måten han snakket til Line på var jo slik han er på jobb 😅 Jeg har ikke sett allverdens av det programmet. Sånn jeg tolker han når han prater slik, er jo for å løsne opp den dårlige stemningen. Han mente jo ikke noe vondt med den kommentaren? "ikke ha det blikket da. Ikke vær så streng".  Da reagerte Line med å bli oppgitt og si at hun skulle ta seg en tur, hvor Martha reiste seg like etter og sa: "Seriøst, Steffen?". Snakk om å være hårsåre? :P  Nei, for en episode! Jeg hadde blitt SÅ skuffa om Kuben hadde sagt Erik etter at de hadde spilt det slik opp med dramaturgien 😅

  • Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (3 minutter siden):

 

Haha, sett litt for mye på Side om side tydeligvis!🤣 Men det artige er jo at han nesten er karakteren i virkeligheten. Like snål.

Ja, han har nok ikke måttet grave så veldig dypt i skuespillergenet for å finne Jonas 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Toxic og nedlatende oppførsel av Line når hun skjønner at hun ikke styrer Vidar. Begynner å skjønne hva det var med henne som gjorde at hun havnet i den arbeidskonflikten i  NRK  

 

Akkurat dèt tenkte jeg også. Jeg savnet at Eia snudde på stikket han ga mot NRK, og ga Line et stikk heller. Hun er visst ikke alltid like greiklevven å ha med å gjøre, og det kom fram i dag. 

Ellers kan jeg ikke få sagt nok at jeg misliker panelet. Hele opplegget. Jeg klarer faktisk å tenke, føle og mene noe på egenhånd, og trenger ingen inspirasjon til det. Og det blir ikke bedre at panelet skjærer igjennom hver gang det skjer noe stort der inne. Og Eia i dag igjen... 🤐

Jeg tror det at Danby måtte hjem egentlig kan være godt for programmet. Hadde Danby blitt værende der Erik sjekket ut, så hadde Danby og co kjørt etter Anette i neste episode, og så Steffen episoden etter. For øveretasjen ville hatt stort overtak, og ingen kunne hindret de å gjøre dette da. At Danbys masterplaner nå forsvant ut, samt at grupperingene har blitt jevnere, så vil det bli liv framover. Kjellerlaget har vel rekruttert Vidar, og Lines korttenkte reaksjoner mot Vidar har gjort at Vidar nå har sett seg ut Line som en motstander å få ut, så blir det fort futt nesten gang siden Line, Martha og Victoria har stor fordel med mye penger, mens kjellerlaget ikke har det. 

Og så handler det om hvordan konkurransen ender da. Så det blir spennende, og mye mer spennende enn hvis Danby hadde blitt værende med sine lojalitetsplaner. 
Jeg tenker at Danby ut har åpnet litt mer opp for alle mot alle. Det kan godt hende noen snur mot sine egne neste episode.

Men Vidar altså. For en type. Kommer ikke over dagens episode. Han er så detaljert i måten han tenker på at det er lett å snu han. Selv kortspill i koselig lag klarer å få han til å legge bort sin store beundring for skurkehistorien som han var så opphengt i. Og måten Danby snudde han fra å være motstander til supporter bare på et øyeblikk forrige gang. Fordi han ser og føler så genuint. Han er iallfall ikke en type jeg ønsker å få mot meg. For når han først går inn for ting, så står han i det, koste hva det koster vil. Og han legger ingenting imellom. Er stum av beundring ovenfor karakteren Vidar. Han er levende underholdning i måten han er på. Håper han vinner hele dritten :D 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (3 minutter siden):

Håper også at Line "de unges beskytter" Andersen ryker.

Noen minutter før avstemningen sa hun til Vidar at Danby ville være den første til å stikke en kniv i ryggen på dem. Hun lyver også til Danby når hun sier at hun og Vidar ikke snakker om strategi.

Alt er i orden når det går hennes vei, men så snart hun mister kontroll blir hun potte sur.

Det er ikke Line som bestemmer der inne nå. De eneste hun har litt kontroll på er Martha og Victoria.

Planen har nok vært at line og Martha skulle la danby spille ut alle. Måt det hadde vært line, Martha,  Victoria og danby igjen. Kunne de ha presset han til å få ut Victoria.  Når de er 3 igjen. Kunnr de få ut danby. For da hadde han vært alene.

Med vidar sin tvist i dag. Ble alt det snudd på hodet. I tillegg  fant han ut at kjellerlaget spiller ikke. Så for Vidar er ddt lettere å få kontroll på dem.  Med toppetasjen hadde han røket som førstemann etter siste på kjellerlaget gikk ut.

Artig tvist fra en fyr som bare startet med å gjøre det han ble fortalt.  

Siden danby har spilt så mye pg styrt showet og lagt lista. Så har det ikke vært så mye rom for spill på de andre. Utover å velge å gå for eller droppe en avtale. 

Victoria,steffen,anette og erik må begynne å spille, ellers er de rett ut. Så spennende å se neste gang om martha og line får snudd noen til sitt lag. Eller om en av de går ut. Det er iallefall ikke lurt av Vidar å bytte tilbake nå. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

melatonin skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

Hvem er Jonas?? :overrasket:

 

Tror kanskje noen har begått en «Juni Anker Hansen»-fuck up. Altså bruke rollefigurnavn på folk😂Vidars karakter i Side om side heter Jonas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (12 minutter siden):

Håper også at Line "de unges beskytter" Andersen ryker.

Noen minutter før avstemningen sa hun til Vidar at Danby ville være den første til å stikke en kniv i ryggen på dem. Hun lyver også til Danby når hun sier at hun og Vidar ikke snakker om strategi.

Alt er i orden når det går hennes vei, men så snart hun mister kontroll blir hun potte sur.

Det er ikke Line som bestemmer der inne nå. De eneste hun har litt kontroll på er Martha og Victoria.

Måtte le da hun snakket om å beskytte de unge. Hun har vel selv stemt ut Herman to ganger. 

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (27 minutter siden):

Erik anette og steffen stemte 2 hver på danby. Da ble det 6 stemmer fra dem. Pluss vidar sine 3 stemmer. Da er vi på 9. Danby stemte 2 var da tom for penger. Line, Martha og Victoria stemte en hver. 

Problemet nå er at ingen på kjellerlaget har penger.  Med mindre de legger sammen nok. Noen har igjen 5000kr. Men vet ikke om alle 4 har det.  

Er du sikker? Jeg så ikke at Steffen ga en ekstra stemme. Mener ganske bestemt at Danby ga Erik totalt 3 stemmer.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Vidar!

For en herlig twist det ble. Nå håper jeg Line ryker ut neste gang! Synd det er en hel uke til neste episode! 

:ler: 

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en del på Toll og den måten Steffen snakket til Line på er sånn han snakker til alle. 

Tror og Line ble sur fordi hun nå mistet kontrollen. Danby var en bra spiller, men det blir mer åpent nå tenker jeg. 

Vidar er bare morsom (og Jonas var min Side om Side favorittkarakter). 

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (8 minutter siden):

Ja, han har nok ikke måttet grave så veldig dypt i skuespillergenet for å finne Jonas 😂

Nå må bare Crazy-Gunn komme inn som utfordrer 😄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Nå må bare Crazy-Gunn komme inn som utfordrer 😄

🤣🤣🤣DET hadde vært tidenes plot-twist 🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Nå må bare Crazy-Gunn komme inn som utfordrer 😄

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vidar 🤩🤩 

 

Line er sur fordi hun innser hun mister makta hun indirekte har hatt. Og ikke minst fordi hun brukte penger uten å få noe igjen for det, altså det gikk ikke som hun ville. Er vel derfor hun sier at Vidar burde sagt det. For da kunne hun spart på pengene. 
Snakk om barnslig reaksjon! 

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en bitch-oppførsel fra Line🙈😂 Cathrine treffer jo spikeren i kommentarene sine her. Og Vidar. De leser Line godt. 
dette er et forbaska bra konsept altså! 
Erik sine refleksjoner også. Nei. Dette var en sykt god episode, på så mange plan! Så mange lag. Herregud.  

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (3 minutter siden):

Er du sikker? Jeg så ikke at Steffen ga en ekstra stemme. Mener ganske bestemt at Danby ga Erik totalt 3 stemmer.

Mulig jeg husker  feil.  Men hadde ikke han 45000kr da. Vant 10.000kr på konkuransen i dag. Da hadde han 55.000kr. Og det sto igjen 15000kr når han gikk ut. Hadde han trykket på knappen ville han hatt 105.000kr. Så er ganske sikker på at han ga kun to stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (3 minutter siden):

Mulig jeg husker  feil.  Men hadde ikke han 45000kr da. Vant 10.000kr på konkuransen i dag. Da hadde han 55.000kr. Og det sto igjen 15000kr når han gikk ut. Hadde han trykket på knappen ville han hatt 105.000kr. Så er ganske sikker på at han ga kun to stemmer.

Han ga to ekstrastemmer i tillegg til den vanlige stemmen. Det blir 3 stemmer.  55 000 - 40 000 = 15 000. Så han kjøpte 2 ekstrastemmer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...