Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy søren så ufordragelig Line er. Hun taper seg vanvittig i dette programmet. 

  • Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Kjedelig utfall i dagens episode. Hadde forventet mer av Vidar i dag. Så mye fokus på at han er Darth Vidar og så stemmer han med laget sitt til slutt. Hadde blitt mer spennende neste uke om Victoria hadde måttet reise.

 

Spoiler

Eneste som var morsomt i dag var jo darth vidar.  Dog skuffet over at han ikke kjørte løpet ut. Jeg skjønner ikke at han ikke har snakket med kjellerlaget  i dag, iallefall ikke som vi fikk se. Mulig  de ikke ville det. Og tv 2 har klippet det bort. 

Han burde ha kjørt løpet helt ut. Nå må vidar , anette og victoria stå sammen om ikke line og martha skal ende opp som de to siste. 

Har ikke noen favoritt som vinner egentlig.  Men jeg håper vidar kommer seg til finalen iallefall.  

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kjedelig episode. Steffen irriterte meg at han gjentatte ganger unnskyldte noe som ikke var nødvendig. 

Line gjør ikke en god profil. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig irriterende at Vidar ikke kunne omfavne den onde siden og få en av jentegjengen ut. Nå blir han enkelt tatt ut i neste runde, hvis det ikke kommer en eller annen tvist. 
 

Sprellet hans i forrige episode blir jo helt latterlig når han ikke følger opp…

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffekanne skrev (29 minutter siden):

Fy søren så ufordragelig Line er. Hun taper seg vanvittig i dette programmet. 

Akkurat i denne episoden kunne hun vært langt mer egoistisk. Hun kunne ha sviktet Victoria, ikke kjøpt en eneste stemme og spart alle pengene. Var jo immun uansett og hadde da sittet igjen med 130 000 kr til neste runde og dermed svært mye makt, men valgte heller å være lojal mot laget. Men da selsvagt ikke å avsløre en større premie enn nødvendig for å kjøpe de stemmene som behøvdes. Fint at noen tenker litt smart, ellers ville det vært for kjedelig.

Vidar burde nok heller ha gått over til det andre «laget». Da hadde det vært Vidar, Erik og Anette mot Line og Martha i neste episode. Kjedelig at han holdt seg til planen. Var i det hele tatt en nokså kjedelig episode.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangalover skrev (10 minutter siden):

Fryktelig irriterende at Vidar ikke kunne omfavne den onde siden og få en av jentegjengen ut. Nå blir han enkelt tatt ut i neste runde, hvis det ikke kommer en eller annen tvist. 
 

Sprellet hans i forrige episode blir jo helt latterlig når han ikke følger opp…

Han har jo egentlig gravd sin egen grav han nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 minutter siden):

Han har jo egentlig gravd sin egen grav han nå. 

Det kan fint tenkes at Victoria og Martha innser at de bør få ut Line, så det er ikke gitt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser om Line på nettet ang Nrk saken så kommer det blant annet opp:
- "NRK avviser at hun har fått sparken, men sier det var nødvendig å omplassere henne for å ta vare på det psykososiale miljøet i NRK Sport."
 



 

  • Liker 20
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på ingen måte dette er gitt. La dere ikke merke til på spoileren for neste uke hva Victoria sa om Line? Selv om det var kjipt at Vidar ikke var ond i dag kan det faktisk ha vært smart. Jeg tror Victoria og også Martha har skjønt for lenge siden at Line må ut før finalen. Og Vidar har nå vist at han kan være lojal igjen. Jeg tror Line vil få seg en overraskelse, spørsmålet er hvor mye de skjulte pengene hennes vil ha å si. Og ja, hun kunne skjult alt, men som panelet sa så lønte det seg nok å være «ærlig» for å vinne troverdighet, og alle ville skjønt at hun hadde svikta mtp stemmekjøp etter hvor mange ekstra stemmer som var kjøpt for de vet at kjellerlaget er blakke (utenom ene Steffen kunne kjøpe) og de andre i overetasjen vet hvor mye Martha har brukt på hint. 
Den ultimate plot-twisten hadde jo vært om Anette viste seg å ha skjulte spillertalenter og vant hele driten. 😂Det hadde faktisk vært dritartig. Særlig mtp at dette er et sosialt psykologisk spill, som det er presentert. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIDAR - Hvor pokker ble det av Darth Vader? (den onde siden) *skuffa* -.-

ERIK - Auda, han var den sterkeste på laget. Nå kommer Anette til å slite! :hæ:

Steffen - Måtte jo bare skje før eller siden at han ble eliminert! :fornøyd:

LINE - @#$%&!!! :kjefte:

Skal bli spennende å se neste gang! Hadde vært skikkelig gøy om "Darth Vader" kom tilbake. Line og co taper, og Anette går av med seieren :knegg:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleipt at vi ikke får vite hva premien er før TV2 vet hvem det er som vinner småkonkurransene. De kan tilpasse vinnersummen etter hvilken deltaker som vinner.

Dette går igjen i mange slike konkurranser, også i Sommerhytta. Virker rigget.

Fordi pengesummene er en del av spillet og summen ikke skal avsløres kunne TV2 gitt deltakerne en konvolutt som lå på sofabordet. Deltakeren som vant tar denne med opp i stemmerommet for å åpne den og se hva premier er.

Endret av Blåttvann
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg hadde blitt helt nervevrak av å være i samme hus som Line. Hun er jo dritskummel! Aldri i verden om jeg ville ha vært i hennes allianse. Hun oppfører seg som en skikkelig mean girl og er snill mot de som jatter med henne, men går i skummelmodus når noen våger å gå mot henne. Håper Victoria og Martha skjønner at de må få ut Line for å ha noe håp om å vinne. Per nå heier jeg på alle unntatt Line.
Når det er semifinale håper jeg virkelig at de kutter ut dette tullet med kjellerlag vs overetasjen og hvem som er i allianse med hvem. Nå burde de spille individuelt og kjempe for seg selv. Line jobber kun for seg selv, hun har null problem med å ofre Victoria og Martha når det trengs, så på tide at de innser at de må slutte å la seg styre av Line.

Spoiler

Synd Vidar ikke lot Darth Vidar ta kontrollen idag, men mulig han får fordeler av det i neste omgang og heller kan overraske på nytt neste gang.

 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over Vidars valg. Alt det andre han sto for i episoden for en uke siden ble forgjeves. En samtale med Line og han legger seg flat. Toller Steffen kom endelig frem men for så å legge den bort igjen med å si unnskyld 🙈 Jeg så for meg Toller Steffen som satte urettferdighet på plass og sto for det etterpå.

Vidar og damene igjen. Blir han en tøffel for Line? Henter frem "den onde" i neste episode? Jeg er spent 😀

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk Vidar. Ikke noe annet å si. Vet egentlig ikke om jeg gidder å følge med lenger, helt uinteressant hvem av de gjenværende som vinner.

 

Og hintet bør ikke kalles hint, heller "betal 15k for å vinne neste spill". De uten hintet var selvfølgelig helt sjanseløse.

Endret av Athod
  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athod skrev (4 timer siden):

Patetisk Vidar. Ikke noe annet å si. Vet egentlig ikke om jeg gidder å følge med lenger, helt uinteressant hvem av de gjenværende som vinner.

 

Og hintet bør ikke kalles hint, heller "betal 15k for å vinne neste spill". De uten hintet var selvfølgelig helt sjanseløse.

Helt enig. Dessuten er dramaturgien rundt  stemmegivningen helt på trynet. I det de viste at kjellerlaget stemte på Victoria ble det klart at hun ikke kom til å ryke. Da visste vi også at Marta ikke kom til å få nok stemmer, Line var immun, Vidar beskyttet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (10 timer siden):

Han har jo egentlig gravd sin egen grav han nå. 

Han gjorde som ida. Kjørte på og brøt opp alianeser hadde planer om hun holdt ting for seg selv. Men klarer ikke, og bukker under for press og dårlig samvittighet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at hint burde ikke vært lov, hva er vitsen da egentlig? De andre har jo ikke en sjangs! Hint er tull! 

Lei meg for at Erik gikk ut :( Han er en god spiller og ikke minst et godt menneske, i forhold til Line.

Vidar, han har tapt seg i mine øyne. Han var helt rå i førrige episode men i gårsdagens tapte han seg. Dårlig gjort av han. Som noen sa er han en tøffel for Line. Mest rettferdig hadde vært å få tatt ut Marthe eller Victoria, skjønner ikke at de har kommet seg langt, de har jo ikke gjort noe selv, de bare pjatter med egentlig og hører på alt Line sier.

Om Line vinner er jo ikke rart, hun tvinner alle rundt lille finger.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen var det ikke hint i mine øyne, men fasiten. Og da er jo de uten fasit sjanseløse. 

Ellers enig med flertallet: kjipt at Vidar ikke fulgte opp fra forrige episode. Ble et antiklimaks i går...

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...