BobTheNoob Skrevet 29. februar #601 Del Skrevet 29. februar Kort status. Har ikke fått den forrige daten som jeg synes jeg matchet så godt med ut av hodet. Hun har sporadisk tatt kontakt i ettertid men virker ikke interessert i dates, bare smalltalk. Var på date med en helt smashing dame, men lite kjemi, og jeg satt vel egentlig og sammenlignet henne med hun forrige. Jeg burde ta en pause og rydde litt i hodet, men har allikevel dratt i gang et par nye chatter med noen av matchene. Har et par i IRL som jeg har god kontakt med men som jeg ikke har turt å be ut fordi de er en del yngre enn meg (6-12 år). Samtidig får jeg signaler om et par andre som tydeligvis er interessert, men som jeg bare ser på som venner. Dette begynner å ligne på en dårlig rom-com. Begynner å mislike hele dating-opplegget. Kjenner det drar meg i retning av å bli mer kynisk og tykkhudet. Så med mindre noe faller ned i fanget på meg, tror jeg at jeg skal ta en pause. Jeg har blitt litt for opptatt av dette. Jeg burde nyte livet, siden jeg er på et bra sted i livet nå. Ha det moro med aktiviteter og venner og venne meg til å være "han single". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #602 Del Skrevet 29. februar BobTheNoob skrev (37 minutter siden): Kort status. Har ikke fått den forrige daten som jeg synes jeg matchet så godt med ut av hodet. Hun har sporadisk tatt kontakt i ettertid men virker ikke interessert i dates, bare smalltalk. Var på date med en helt smashing dame, men lite kjemi, og jeg satt vel egentlig og sammenlignet henne med hun forrige. Jeg burde ta en pause og rydde litt i hodet, men har allikevel dratt i gang et par nye chatter med noen av matchene. Har et par i IRL som jeg har god kontakt med men som jeg ikke har turt å be ut fordi de er en del yngre enn meg (6-12 år). Samtidig får jeg signaler om et par andre som tydeligvis er interessert, men som jeg bare ser på som venner. Dette begynner å ligne på en dårlig rom-com. Begynner å mislike hele dating-opplegget. Kjenner det drar meg i retning av å bli mer kynisk og tykkhudet. Så med mindre noe faller ned i fanget på meg, tror jeg at jeg skal ta en pause. Jeg har blitt litt for opptatt av dette. Jeg burde nyte livet, siden jeg er på et bra sted i livet nå. Ha det moro med aktiviteter og venner og venne meg til å være "han single". Er du veldig opptatt av å ha noen yngre? Det kan gå, men det gjør det også vanskeligere for mange. Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 29. februar #603 Del Skrevet 29. februar (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Er du veldig opptatt av å ha noen yngre? Det kan gå, men det gjør det også vanskeligere for mange. Anonymkode: b0ba6...861 Nei, det er vel det motsatte jeg sier. Jeg har unnlatt å be ut de som er en del yngre. De fleste av de jeg har truffet har vært maks 3 år yngre. Den siste litt yngre enn det. Endret 29. februar av BobTheNoob Uteglemt presisering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #604 Del Skrevet 29. februar BobTheNoob skrev (14 minutter siden): Nei, det er vel det motsatte jeg sier. Jeg har unnlatt å be ut de som er en del yngre. De fleste av de jeg har truffet har vært maks 3 år yngre. Den siste litt yngre enn det. Okei, bare lurte for har sett mange slite på grunn av det. Men kan være disse du har et godt øye til er åpen for deg, kanskje du burde våge når du har tatt denne tenke pausen din? Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 29. februar #605 Del Skrevet 29. februar BobTheNoob skrev (3 timer siden): Kort status. Har ikke fått den forrige daten som jeg synes jeg matchet så godt med ut av hodet. Hun har sporadisk tatt kontakt i ettertid men virker ikke interessert i dates, bare smalltalk. Var på date med en helt smashing dame, men lite kjemi, og jeg satt vel egentlig og sammenlignet henne med hun forrige. Jeg burde ta en pause og rydde litt i hodet, men har allikevel dratt i gang et par nye chatter med noen av matchene. Har et par i IRL som jeg har god kontakt med men som jeg ikke har turt å be ut fordi de er en del yngre enn meg (6-12 år). Samtidig får jeg signaler om et par andre som tydeligvis er interessert, men som jeg bare ser på som venner. Dette begynner å ligne på en dårlig rom-com. Begynner å mislike hele dating-opplegget. Kjenner det drar meg i retning av å bli mer kynisk og tykkhudet. Så med mindre noe faller ned i fanget på meg, tror jeg at jeg skal ta en pause. Jeg har blitt litt for opptatt av dette. Jeg burde nyte livet, siden jeg er på et bra sted i livet nå. Ha det moro med aktiviteter og venner og venne meg til å være "han single". 6 år yngre er ikke helt utenkelig kan funke, der kan du vel sjekke ut interessen? litt mer skeptisk med 12 år... Damer er selvfølgelig forskjellige, men både jeg og mine venninner har hatt aldersgrensen oppover på ca 6 år. Og om man faktisk er en god match så kan man fort tøye den grensen litt også. Ellers er det ikke dumt å endre litt fokus og bare nyte livet tenker jeg, så kan du jo bare se hva som skjer med de du har kontakt med IRL. Selv satser jeg fullt og helt på at noen skal falle ned i fanget mitt😁😉 Siden jeg ikke orker datigapper mer. Bare passer på å komme meg ut av huset slik at de har en mulighet til å komme fallende😇😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 29. februar #606 Del Skrevet 29. februar (endret) 5 hours ago, BobTheNoob said: Så med mindre noe faller ned i fanget på meg, tror jeg at jeg skal ta en pause. Jeg har blitt litt for opptatt av dette. Jeg burde nyte livet, siden jeg er på et bra sted i livet nå. Ha det moro med aktiviteter og venner og venne meg til å være "han single". Hvor lenge har du vært singel? Personlig tenkte jeg å komme meg ut på datingmarkedet ASAP etter mitt brudd, har vel tenkt tanken lenge mens jeg var i forholdet. Lagde til og med en tråd for å få tips til Tinder-profil, men nå har jeg droppa hele greia. Sånn bortsett fra økonomien, så er det veldig digg å være singel, så tester det ut litt til. Endret 29. februar av Fjompenisse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #607 Del Skrevet 29. februar 7 hours ago, BobTheNoob said: Nei, det er vel det motsatte jeg sier. Jeg har unnlatt å be ut de som er en del yngre. De fleste av de jeg har truffet har vært maks 3 år yngre. Den siste litt yngre enn det. Du, ikke tenk sånn, da! Jeg dater en som er ti år eldre nå (jeg er 42, han 52) - så med mindre du er veldig ung ville jeg bare kjørt på Anonymkode: 17388...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 29. februar #608 Del Skrevet 29. februar 3 hours ago, Fjompenisse said: Hvor lenge har du vært singel? Personlig tenkte jeg å komme meg ut på datingmarkedet ASAP etter mitt brudd, har vel tenkt tanken lenge mens jeg var i forholdet. Lagde til og med en tråd for å få tips til Tinder-profil, men nå har jeg droppa hele greia. Sånn bortsett fra økonomien, så er det veldig digg å være singel, så tester det ut litt til. Har vært singel rett over 2 år. Var et "greit" brudd og tenkte jeg var klar ganske raskt. Men det første året var preget av mye forskjellig av praktisk art (selge felles bolig, etablere seg på nytt osv) og reaksjoner fra familie, barna mm. Så jeg ventet med dating fram til etter sist sommer. Føler jeg er emosjonelt klar, men har ikke vært helt forberedt på hvordan dating fungerer nå om dagen. Jeg er enig i at det å være for meg selv har vært digg. Mye mer rolig og stabilt. Skal ikke ha det travelt med å flytte sammen med noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 29. februar #609 Del Skrevet 29. februar 42 minutter siden, AnonymBruker said: Du, ikke tenk sånn, da! Jeg dater en som er ti år eldre nå (jeg er 42, han 52) - så med mindre du er veldig ung ville jeg bare kjørt på Anonymkode: 17388...432 Er like gammel som daten din 😉 Takk for rådet. 👍 Jeg får se an. Hvis jeg føler jeg får sterke signaler så kanskje jeg tar initiativ. Ellers burde jeg nok ta en pause selv om instinktene jobber litt mot meg der. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #610 Del Skrevet 29. februar Hadde tenkt å date for fullt i år, men etter et smertefullt brudd ifjor (grunnet ting som ble trodd og sagt) har jeg trengt en del alenetid. Har datert noen menn, men barnet mitt (snart 1,5 år) er på en måte selskap nok. Også har jeg jobbet mye med å forme gode vennskap, finne en jobb jeg trives i, og jeg føler igrunnen jeg vil nyte dette alene. Vet at eksen har gått videre, i begynnelsen følte jeg veldig på at det burde jeg også, men for første gang siden tenårene klarer jeg å nyte og å forbli singel. Det er en bragd for meg. Så får vi se, om den rette dukker opp når jeg minst venter det.😊 Anonymkode: 8d28d...1d2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #611 Del Skrevet 29. februar 1 hour ago, BobTheNoob said: Er like gammel som daten din 😉 Takk for rådet. 👍 Jeg får se an. Hvis jeg føler jeg får sterke signaler så kanskje jeg tar initiativ. Ellers burde jeg nok ta en pause selv om instinktene jobber litt mot meg der. 😉 Da skal du bare handle ut ifra signalene du får, ikke skremmes av alderen, tenker jeg. Dere er voksne mennesker, så alder spiller mindre rolle. Anonymkode: 17388...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #612 Del Skrevet 29. februar Jeg er veldig aktiv på Tinder om dagen, sveiper mest venstre men det dukker jo opp ok innimellom og det blir noen matcher også. Noe dør ut men noe virker intressant. Men om jeg som dame vil møte en mann, hva sier jeg ? «Finne på noe en dag ?» Såååå usikker på hvordan gå frem. Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 29. februar #613 Del Skrevet 29. februar 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er veldig aktiv på Tinder om dagen, sveiper mest venstre men det dukker jo opp ok innimellom og det blir noen matcher også. Noe dør ut men noe virker intressant. Men om jeg som dame vil møte en mann, hva sier jeg ? «Finne på noe en dag ?» Såååå usikker på hvordan gå frem. Anonymkode: 6ced5...3d1 Hvor gammel er du? Jeg tror dette er litt forskjellig avhengig av alder. Og så er det forskjell på de som bare vil sjekke og ONS'e og de som leter etter noe som kan bli seriøst. For min del trenger du ikke overtenke dette. Alle damer som initierer med melding ser jeg positivt på. Jeg har fått noen sånne. Særlig på Match, hvor man kan sende meldinger uten å matche først. Noen starter med et kompliment og noen fortsetter med å følge opp med hva ved profilen min som fanget deres interesse og et oppfølgingsspørsmål og noen spør helt enkelt hvordan dagen har vært. Uansett handler det bare om å bryte isen så det spiller ikke så stor rolle hvordan. Men på Tinder er det stort sett jeg som sender første melding etter en match. Det går også an å trykke super-like med melding hvis du er litt "på". Skriv noe inviterende. Det er ikke alle "likes" jeg liker tilbake og matcher. Kanskje en melding på superlike kunne endret oppfatning på noen. Vet ikke.. Men "Finne på noe en dag?" fungerer sikkert fint det. Jeg hadde kanskje foretrukket en ice breaker først. NB: Er du veldig mye yngre, så kan det muligens hende mine råd fortsatt er gyldige, men jeg fikk litt innblikk i en jeg kjenner som er under 30 på hvordan de holdt på, og det var en helt annen proffdivisjon på meldingsutvekslingen og tekst-flørtingen på de der enn det jeg holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 29. februar #614 Del Skrevet 29. februar (endret) . Endret 29. februar av BobTheNoob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #615 Del Skrevet 29. februar BobTheNoob skrev (13 minutter siden): NB: Er du veldig mye yngre, så kan det muligens hende mine råd fortsatt er gyldige, men jeg fikk litt innblikk i en jeg kjenner som er under 30 på hvordan de holdt på, og det var en helt annen proffdivisjon på meldingsutvekslingen og tekst-flørtingen på de der enn det jeg holder på med Har du noen tips utifra det du fikk innblikk i? Er under 30 men rusten, vet ikke om noen regler så vidt jeg vet. Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 29. februar #616 Del Skrevet 29. februar 20 minutter siden, AnonymBruker said: Har du noen tips utifra det du fikk innblikk i? Er under 30 men rusten, vet ikke om noen regler så vidt jeg vet. Anonymkode: b0ba6...861 Høy klasse på humoren i flørtingen. Mye rask banter frem og tilbake. Ikke for plumpt eller vulgært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #617 Del Skrevet 29. februar BobTheNoob skrev (34 minutter siden): Hvor gammel er du? Jeg tror dette er litt forskjellig avhengig av alder. Og så er det forskjell på de som bare vil sjekke og ONS'e og de som leter etter noe som kan bli seriøst. For min del trenger du ikke overtenke dette. Alle damer som initierer med melding ser jeg positivt på. Jeg har fått noen sånne. Særlig på Match, hvor man kan sende meldinger uten å matche først. Noen starter med et kompliment og noen fortsetter med å følge opp med hva ved profilen min som fanget deres interesse og et oppfølgingsspørsmål og noen spør helt enkelt hvordan dagen har vært. Uansett handler det bare om å bryte isen så det spiller ikke så stor rolle hvordan. Men på Tinder er det stort sett jeg som sender første melding etter en match. Det går også an å trykke super-like med melding hvis du er litt "på". Skriv noe inviterende. Det er ikke alle "likes" jeg liker tilbake og matcher. Kanskje en melding på superlike kunne endret oppfatning på noen. Vet ikke.. Men "Finne på noe en dag?" fungerer sikkert fint det. Jeg hadde kanskje foretrukket en ice breaker først. NB: Er du veldig mye yngre, så kan det muligens hende mine råd fortsatt er gyldige, men jeg fikk litt innblikk i en jeg kjenner som er under 30 på hvordan de holdt på, og det var en helt annen proffdivisjon på meldingsutvekslingen og tekst-flørtingen på de der enn det jeg holder på med Gjelder selvsagt en jeg har snakket med på forhånd, det er ikke snakk om første replikk her. (Men for all del, det kan være vanskelig nok det selv om jeg nok synes videre prat er vanskeligere) Vi er rundt 40. Ute etter forhold. Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar #618 Del Skrevet 29. februar BobTheNoob skrev (1 minutt siden): Høy klasse på humoren i flørtingen. Mye rask banter frem og tilbake. Ikke for plumpt eller vulgært. Takk takk 😊 Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 1. mars #619 Del Skrevet 1. mars For kjærlighet er jeg nå i en teit situasjon. Han jeg holder på med har uforvarende trigget meg, og han jeg har avsluttet med har fått plass i alt av drømmer jeg har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 1. mars #620 Del Skrevet 1. mars Sparkling_Pink skrev (3 timer siden): For kjærlighet er jeg nå i en teit situasjon. Han jeg holder på med har uforvarende trigget meg, og han jeg har avsluttet med har fått plass i alt av drømmer jeg har. Uff da. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå