AnonymBruker Skrevet 10. januar #181 Del Skrevet 10. januar M32. Begynner selv å gi opp dette. Traff en dame i november og vi datet en liten stund. Vi hadde det bra i lag, god kjemi og klaffet på det meste. Masse gode samtaler. Hun mente at jeg egentlig er det hun er ute etter, men at hun mangler den lille gnisten. Hun ønsket å ha meg i livet og se om ting endret seg i fremtiden, eh nei måtte bare fjerne hun fra alt. Anonymkode: 04ecc...711 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. januar #182 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): M32. Begynner selv å gi opp dette. Traff en dame i november og vi datet en liten stund. Vi hadde det bra i lag, god kjemi og klaffet på det meste. Masse gode samtaler. Hun mente at jeg egentlig er det hun er ute etter, men at hun mangler den lille gnisten. Hun ønsket å ha meg i livet og se om ting endret seg i fremtiden, eh nei måtte bare fjerne hun fra alt. Anonymkode: 04ecc...711 Der fikk de seg en trøkk de som mener følelser kan komme senere. Ikke alle som gidder å vente på at det skal skje vil jeg tro😊. Bedre lykke neste gang ts. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #183 Del Skrevet 10. januar GrønnNellik68 skrev (29 minutter siden): Der fikk de seg en trøkk de som mener følelser kan komme senere. Ikke alle som gidder å vente på at det skal skje vil jeg tro😊. Bedre lykke neste gang ts. Følelser kan komme senere og folk kan utvikle og vokse på hverandre. For meg er det viktigste at man trives i lag, at man fungerer og har verdier på plass. Deretter gi det en sjanse og se om følelser vil utvikle seg. Da vil man ha et godt fundament om det gjør. Har erfaring med enorm og gjensidig forelskelse som i mitt tilfellet ikke varte livet ut og da stod man igjen med veldig lite når forelskelsen hadde lagt seg. Jeg respekterer dog at det er viktig for henne, men sitter ikke på vent på at hun kanskje ikke finner hele pakken for å så potensielt komme tilbake. Anonymkode: 04ecc...711 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 10. januar #184 Del Skrevet 10. januar MiniMjau skrev (20 timer siden): Ballongmannen!?😆 Tror det kunne blitt oppfølgeren til serien 'Kastanjemannen'. Haha. Eller hva sier du @GrønnNellik68? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #185 Del Skrevet 10. januar 6 hours ago, AnonymBruker said: M32. Begynner selv å gi opp dette. Traff en dame i november og vi datet en liten stund. Vi hadde det bra i lag, god kjemi og klaffet på det meste. Masse gode samtaler. Hun mente at jeg egentlig er det hun er ute etter, men at hun mangler den lille gnisten. Hun ønsket å ha meg i livet og se om ting endret seg i fremtiden, eh nei måtte bare fjerne hun fra alt. Anonymkode: 04ecc...711 Riktig håndtert. Hun ville ha en backup-plan. Anonymkode: 3ad04...a19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. januar #186 Del Skrevet 10. januar DeLorean skrev (2 timer siden): Tror det kunne blitt oppfølgeren til serien 'Kastanjemannen'. Haha. Eller hva sier du @GrønnNellik68? Jada ballong mannen er ballong mannen for meg.. svensk dreng. ha ha ha... tar bare kontakt når han vil jeg skal se på han blåser ballong på skype.. ikke så veldig spennende for min del. Og han tar aldri ett hint heller at jeg syns det er drit kjedelig ha ha ha.. hadde det ikke vært for ballongen så kunne han vært litt kjekk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #187 Del Skrevet 10. januar Jeg er 37 år og har aldri hatt kjæreste🥹 Ønsker at 2024 skal bli mitt år! Planen min, som jeg allerede har startet på, er å styrke egen selvfølelse og gjøre ting jeg har lyst til. Jeg har begynt å trene, og meldt meg på yogakurs. Jeg skal være mer sosial, for det gjør meg glad. Skal ut med venninne i helgen, og hun skal ta med en kamerat. Neste helg er også planlagt. Jeg gjør ikke dette for å møte en mann, men sjansene øker når jeg føler meg finere og faktisk forlater leiligheten min😁 Anonymkode: 30ed0...061 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 10. januar #188 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 37 år og har aldri hatt kjæreste🥹 Ønsker at 2024 skal bli mitt år! Planen min, som jeg allerede har startet på, er å styrke egen selvfølelse og gjøre ting jeg har lyst til. Jeg har begynt å trene, og meldt meg på yogakurs. Jeg skal være mer sosial, for det gjør meg glad. Skal ut med venninne i helgen, og hun skal ta med en kamerat. Neste helg er også planlagt. Jeg gjør ikke dette for å møte en mann, men sjansene øker når jeg føler meg finere og faktisk forlater leiligheten min😁 Anonymkode: 30ed0...061 Tro meg, det hjelper mye. Trening har mye å si. Masse lykke til 🤗 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. januar #189 Del Skrevet 10. januar Der kom det mld igjen fra ballongmannen.. der det etter 5 min skriving kommer: Ja jeg tenkte at nå er det lenge siden det har vært noe ballong? Jeg svarte som sant var: Ja jeg har ingen interesse av den ballongen men har ikke noe i mot å prate med deg. Svar: Synd. Så stille som i graven.. ha ha ha.. faan så mye rart. Vet ikke hva som er verst egentlig .. 5 min skriving og rett på ballong prat eller 5 min skriving og sex prat ha ha ha.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #190 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 37 år og har aldri hatt kjæreste🥹 Ønsker at 2024 skal bli mitt år! Planen min, som jeg allerede har startet på, er å styrke egen selvfølelse og gjøre ting jeg har lyst til. Jeg har begynt å trene, og meldt meg på yogakurs. Jeg skal være mer sosial, for det gjør meg glad. Skal ut med venninne i helgen, og hun skal ta med en kamerat. Neste helg er også planlagt. Jeg gjør ikke dette for å møte en mann, men sjansene øker når jeg føler meg finere og faktisk forlater leiligheten min😁 Anonymkode: 30ed0...061 Yoga er så godt for kropp og sinn, supert valg. Å forlate leiligheten kan gjøre underverker 😊 Lykke til! Anonymkode: b0ba6...861 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #191 Del Skrevet 10. januar GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Der kom det mld igjen fra ballongmannen.. der det etter 5 min skriving kommer: Ja jeg tenkte at nå er det lenge siden det har vært noe ballong? Jeg svarte som sant var: Ja jeg har ingen interesse av den ballongen men har ikke noe i mot å prate med deg. Svar: Synd. Så stille som i graven.. ha ha ha.. faan så mye rart. Vet ikke hva som er verst egentlig .. 5 min skriving og rett på ballong prat eller 5 min skriving og sex prat ha ha ha.. Nå er vel strengt tatt ballonglivet sexprat for han, da… Anonymkode: d33c2...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 11. januar #192 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå er vel strengt tatt ballonglivet sexprat for han, da… Anonymkode: d33c2...c1f Ja hvis du definerer det å være redd for å blåse ballong til det smeller som lik sex prat. Betyr ikke det samme for meg men begge deler er kjedelige med ukjente folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #193 Del Skrevet 11. januar GrønnNellik68 skrev (10 timer siden): Vet ikke hva som er verst egentlig .. 5 min skriving og rett på ballong prat eller 5 min skriving og sex prat ha ha ha.. Huff nei, vet ikke hva som er verst 😅 Anonymkode: 1f710...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 11. januar #194 Del Skrevet 11. januar Jeg forsøker å ikke la det gå inn på meg, men denne uka har to små avvisninger gjort meg litt lei meg: en samtale som trolig ble avsluttet på grunn av dårlig Internett og en avlysning av et første møte grunnet at noe viktigere foregikk akkurat da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. januar #195 Del Skrevet 11. januar Sparkling_Pink skrev (30 minutter siden): Jeg forsøker å ikke la det gå inn på meg, men denne uka har to små avvisninger gjort meg litt lei meg: en samtale som trolig ble avsluttet på grunn av dårlig Internett og en avlysning av et første møte grunnet at noe viktigere foregikk akkurat da. Kjipt, men sånn er det. Jeg tror ikke du var første prioritet her. Finn en som er bedre ❤️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. januar #196 Del Skrevet 12. januar miss summers skrev (På 8.1.2024 den 12.26): Skift fokus, tenk at du rett og slett bare skal ha det hyggelig med en tilsynelatende hyggelig person. Det blir som det blir. Ja, det er det fokuset jeg pleier å ha. Og det har i grunnen alltid vært hyggelig altså, har ikke hatt noen virkelig dårlige dater noen gang. Men det er mulig jeg bare ikke er klar for noe akkurat nå, siden jeg kjenner det sitter så langt inne. Har hatt litt kontakt denne uka, jeg har ikke helt landet hva det blir til i helga. Men jeg hadde hatt godt av å komme meg ut litt, så jeg vurderer å bruke det til akkurat det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. januar #197 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 21.58): Jaja. Jeg fortsetter å trene meg større og sterkere. Må spille på de styrkene man har, eller de man får når man får mye muskler. Det indre er på plass allerede, men trenger et ytre som gjør at jeg blir gitt en sjanse blant de attraktive. Anonymkode: bef6f...f9b En trent kropp er fint, men store muskler igjen er negativt for mange kvinner. For å si det enkelt: type kroppsbyggerkropper er det stort sett bare andre kroppsbyggere som syns er attraktivt. Jeg tror nok ikke det indre er helt på plass når du tror store muskeler skal gjøre deg mer attraktiv blant kvinnene. Ok, hvis store muskler gir deg økt selvtilit så kan det mulig hjelpe litt, men det som vil hjelpe deg mest er å bli glad i deg selv akkurat som du er. Mennesker som trives med seg selv er attraktive, og det er ganske så uavhengig av hvordan de ser ut fysisk. Tro meg, du er bra nok akkurat som du er. Det handler om å vise andre hvem du faktisk er framfor å prøve å bli noe du tror de vil ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #198 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 12.06): Stå over. Du er nok litt ute å kjører 🤗 Over et år? På tide å få seg et uforpliktet treff med kun sex da. Anonymkode: c9ab9...dd4 eh.. for et teit råd kan hende den du svarte syns det er en grei løsning, men selv orker jeg ikke tanken på å bare "få meg noe" bare fordi det har gått lang tid. Har heller ikke hatt meg på over ett år, men ikke faen om jeg skal finne en kar kun for det. Finnes ikke mer turn-off enn det Anonymkode: 814a9...d81 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #199 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 19.42): Riktig håndtert. Hun ville ha en backup-plan. Anonymkode: 3ad04...a19 Jepp er nok riktig håndtert, men fortsatt noen kjipe dager. Passet egentlig veldig bra sammen på mange plan og man begynte å like personligheten. Anonymkode: 04ecc...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 12. januar #200 Del Skrevet 12. januar Jeg har nå stengt nettprofilen hvor jeg fikk kontakt med nye mannfolk. Jeg er spent på hvor mange helt nye jeg greier å hilse på i det virkelige livet på ei uke fram i tid fra nå av. Altså lørdag - lørdag. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå