Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
LadeJarl skrev (45 minutter siden):

Nå må du gi deg!

Har du noen gang vært nært en mann og kjent det slo gnister? At hårene i nakken omtrent reiste seg?

Jeg er godt over 50 og har opplevd det 1 gang ( med en kvinne selvsagt)..

Ren biologi og umulig å komme seg unna..

Er bare folk som har opplevd det som forstår dette😊

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (6 minutter siden):

Er bare folk som har opplevd det som forstår dette😊

Så sant 😉

Skrevet
LadeJarl skrev (54 minutter siden):

Nå må du gi deg!

Har du noen gang vært nært en mann og kjent det slo gnister? At hårene i nakken omtrent reiste seg?

Jeg er godt over 50 og har opplevd det 1 gang ( med en kvinne selvsagt)..

Ren biologi og umulig å komme seg unna..

Ja det har jeg, det at kona hans stod rett ved var som å få en bøtte isvann rett i skrevet så nei takk. 

Anonymkode: b1727...b3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjenner en ikke at  det lugger når en får vite at mannen er gift?  
Jeg synes at mannen mister attraktiviteten når han åpenlyst vil bedra kjæresten han har hjemme. 
Da blekner han fort i mine øyne. 
Men TS , er det sånn at du tenkte at du skulle greie å få han allikevel ? 

Anonymkode: 4b27f...83d

Jeg er helt enig med deg, hadde aldri klart å legge meg etter en opptatt mann. Hadde synes det var svært uattraktivt om en opptatt mann la seg etter meg også. Såpass mye at jeg vet ikke om jeg hadde klart å ta han seriøst😂

Kanskje sånne som oss er i en egen liga, eller har skjønt noe mange andre damer ikke har skjønt 😅🤩

• Liker 2
Skrevet
LadeJarl skrev (20 minutter siden):

Det kan så tenkes..det kan og tenkes mannen fikk kalde føtter og følelsene kjølnet underveis...uansett mener jeg det er som jeg sier at i starten av forholdet trakk biologien de sammen..

Og biologien kommer alltid til å seire over kulturelle sperrer og føringer..som forandrer seg hvert 10år omtrent..

Skulle ikke forundre meg om det ble normalt at alle knuller alle om 20 år og begrep som utroskap ble meningsløse...

Men det spiller ingen rolle om mannen fikk kalde føtter eller førte TS bak lyset med vilje.. 

Hun lurer på hvordan hun skal komme videre. Hvordan gir man slipp på den man tror er drømme mannen? 

Da må man gå i seg selv tror jeg.. for en utro mann som egentlig ikke vil ha henne er jo ikke noen drømmemann uansett om biologien gjorde han attraktiv i utgangspunktet. 

Anonymkode: 08c75...074

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er veldig vanlig at både gifte og samboende menn er på søken. Din var tydeligvis veldig åpen for noe på si. Du har ikke gjort noe galt. HAN svek sin samboer, ikke du!  At han skylte på barna er pisspreik, han bor ikke med mora til barna engang. Nå trenger du mye tid fremover. Du vil sakte men sikkert se det negative i hele situasjonen. Jeg har opplevd dette. Det skulle bli oss sa han, vi gledet oss til fremtiden, jeg ventet og ventet… til slutt kunne han ikke likevel «pga barna» ALLE utro menn bruker barnekortet. Sannheten er bare at de er feige, konfliktskye og tøffelhelt hjemme. Dette ser du snart.

Anonymkode: 3493a...70d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

ALLE utro menn bruker barnekortet. Sannheten er bare at de er feige, konfliktskye og tøffelhelt hjemme. Dette ser du snart.

Dette er også min erfaring! 

Feige, konfliktskye tøffelhelter! 
De gjør seg tøffere, smartere og snillere enn hva de egentlig er.. 

Helt greit at man kan bli forelsket selv om man er i ett forhold, men ett bra menneske ordner opp på hjemmebane først. De drar ikke alle gjennom søla og behandler de som dritt bare for å pleie egoet sitt. Gode menn gjør ikke det. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt greit at man kan bli forelsket selv om man er i ett forhold, men ett bra menneske ordner opp på hjemmebane først. De drar ikke alle gjennom søla og behandler de som dritt bare for å pleie egoet sitt. Gode menn gjør ikke det. 

Du har nok rett i det; at gode mennesker ikke gjør det. Samtidig ser jeg på meg selv som et GODT menneske, likevel klarte jeg å gjøre dette. Jeg har på følelsen at han "kommer tilbake" om en stund. Usikker på om jeg klarer å si nei da, men skal prøve det beste jeg kan. I allefall om han ikke har intensjoner om å bryte opp, da er det helt uaktuelt.

• Liker 1
Skrevet
Sunniva K skrev (28 minutter siden):

Du har nok rett i det; at gode mennesker ikke gjør det. Samtidig ser jeg på meg selv som et GODT menneske, likevel klarte jeg å gjøre dette. Jeg har på følelsen at han "kommer tilbake" om en stund. Usikker på om jeg klarer å si nei da, men skal prøve det beste jeg kan. I allefall om han ikke har intensjoner om å bryte opp, da er det helt uaktuelt.

Husk handlinger fremfor ord. Han kommer nok med nye ord neste gang.

• Liker 4
Skrevet
Sunniva K skrev (1 time siden):

Skulle han komme tilbake, da må du spørre ham "Er du blitt singel nå, har du flyttet fra samboer?".

Om svaret er nei, da ønsker du ham lykke til videre og ber ham ikke kontakte deg igjen før han har vært singel og bodd alene en stund.

Om svaret er ja - da må du sikre at det faktisk stemmer (for det bør du ikke ta hans ord for), og så bør du gi ham tid til å omstille seg til et liv uten samboeren, hvis ikke risikerer du at du bare blir en overgangsdame for ham.

Om han kommer tilbake til deg uten at han først har blitt singel og bor alene, da har han ikke mye respekt for deg og dine følelser, som han har vist så til de grader hittil at han ikke har...

Men, dessverre, ut fra hva og hvordan du skriver, så virker det som om du kan komme til å brenne deg på denne mannen flere ganger.

Anonymkode: f172f...0b0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle han komme tilbake, da må du spørre ham "Er du blitt singel nå, har du flyttet fra samboer?".

Om svaret er nei, da ønsker du ham lykke til videre og ber ham ikke kontakte deg igjen før han har vært singel og bodd alene en stund.

Om svaret er ja - da må du sikre at det faktisk stemmer (for det bør du ikke ta hans ord for), og så bør du gi ham tid til å omstille seg til et liv uten samboeren, hvis ikke risikerer du at du bare blir en overgangsdame for ham.

Om han kommer tilbake til deg uten at han først har blitt singel og bor alene, da har han ikke mye respekt for deg og dine følelser, som han har vist så til de grader hittil at han ikke har...

Men, dessverre, ut fra hva og hvordan du skriver, så virker det som om du kan komme til å brenne deg på denne mannen flere ganger.

Nei, jeg orker ikke flere runder på denne måten. Savner han så veldig, sjekker tlf hvert minutt! 😢

• Hjerte 1
Skrevet
Sunniva K skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg orker ikke flere runder på denne måten. Savner han så veldig, sjekker tlf hvert minutt! 😢

Jeg har hatt det helt likt. Jeg sjekker fremdeles tlf etter 2,5 år… men ikke på langt nær så ofte. Men er inn på messenger å ser om han har vert pålogget av og til, hvorfor jeg gjør det, vet jeg ikke…

• Hjerte 2
Skrevet
Sunniva K skrev (1 minutt siden):

Når du sjekker tlf hvert minutt, da bare forsterker du dramaet og tilknytningen du føler.

Du har fått gode råd før i tråden, som du spurte etter, men du ønsker tydeligvis ikke å følge rådene. Da vil du fortsette å pine deg selv lenge, tror jeg.

Les rådene du har fått i tråden på nytt - og følg dem. Slutt å skrive mer i tråden her også, for pr. nå så er du ikke ute etter råd, du er ute etter å kunne "snakke om" ham og dine følelser for ham. Og på den måten virker tråden bare mot den hensikten du opprinnelig kanskje skrev den i.

Rådene som er gitt er gode og gitt fordi de fleste vet hvor vondt det er å være forelsket og ikke være ønsket av den andre, i hvert fall ikke nok til at den andre vil dele livet med deg. Rådene du har fått kommer nok fra personer som har opplevd dette, og som en eller flere ganger i livet har erfart hva man må gjøre selv for å komme seg videre i livet.

Selv om han en dag skulle komme tilbake til deg, noe jeg ikke tror ut fra det du forteller, så vil du - om du går slik du gjør nå - i realiteten kaste bort masse tid av ditt liv, trolig vil du kaste bort mye tid og gode opplevelser sammen med personer som er oppriktig glade i deg, og det er tid og opplevelser som du ikke får tilbake.

Velg de som ønsker å være en del av ditt liv, de som ikke utnytter deg, de som behandler deg med respekt og omsorg. Velg deg selv! ...for det gjør du ikke nå.

❤️

• Liker 3
Skrevet
Sunniva K skrev (13 minutter siden):

Å huffameg..

Kan du ikke gjøre noe som får tankene på noe annet en stund da?

Gå deg en lang tur ut?  Maraton på klesbutikk ? Kjør til nærmeste mcDonald og ta deg en kaffekopp mens du smiler over alle ungdommene..? Besøk foreldrene dine..? Hva som helst som får klokka til å gå en time eller to..?

• Liker 2
Skrevet
Sunniva K skrev (1 time siden):

Hallo alle kan gjøre en bommert og gjøre feil.

Det er menneskelig tenker jeg.

Det er hva du velger å gjøre evt i etterkant av en slik situasjon som kan definere hvem du er som menneske. 

Sterke følelser er uhyre vanskelig å styre hvis kjemien er super sterk. 

Sier ikke at jeg oppfordrer til utroskap. Det ville jeg aldri gjort. Tenker at å fordømme noen ikke er en god løsning uansett.

Tenk heller over hva du ønsker i framtiden kjære ts. Hva ønsker jeg og hva kan jeg gjøre for å oppnå dette 😀.

Så håper jeg for din del at du ikke kommer i en slik situasjon igjen.

For det er vondt og det er smertefullt.

Det er også uhyre vondt og smertefullt og være den som er i et forhold der utroskap er begått. Det gjør noe med en. Nesten umulig å stole på noen i etterkant. Kjempe vanskelig!

• Liker 1
Skrevet

Finn deg en lidenskap og hobby er mitt tips!

Prøv å gjøre en negativ erfaring til noe positivt for deg selv eller andre ♥️

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du har ikke gjort noe galt. HAN svek sin samboer, ikke du!

Mener du, helt seriøst, at den som ligger med og flørter med en opptatt mann ikke gjør noe galt?  Mener du at man ikke har et ansvar som medmenneske å respektere andres forhold? 

Hvis din venninne hadde ligget med din mann flere ganger og flørtet med ham over tid, ville du da akseptert dette? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå blir jeg sikkert skutt her inne.....

På sett og vis så synes jeg du har vært modig ts dog i en litt dum situasjon.

Du våget å følge hjertet ditt selv om du visste at det var galt. Du våget og tapte.

Nå må du slikke dine sår og akseptere situasjonen slik den er for deg. 

Er ikke lett dog har du ikke noe valg.

Og dere som prøver å leke hobbypsykologer og analysere og tull. Bare slutt med en gang!

Hvis du kjære ts føler selv det er hensiktsmessig med feks en runde i terapistolen så kan det være lurt med tanke på å få hjelp til å snu tankene.

Har selv gått i terapi og fikk mange nyttige verktøy for min egen del.

Heier på deg TS!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ikke min erfaring.

Gode desperate mennesker kan gjøre dette jo.

Å definere et menneske utifra en handling er forkastelig synes jeg. Er som å si at det ikke finnes rom for endringer eller forbedringspotensiale da.......

Kan man ikke lære av sine feil spør jeg da?

Er man automatisk et dårlig menneske fordi man har begått en feil?

• Liker 1
Skrevet
ennivk skrev (5 minutter siden):

Mener du, helt seriøst, at den som ligger med og flørter med en opptatt mann ikke gjør noe galt?  Mener du at man ikke har et ansvar som medmenneske å respektere andres forhold? 

Hvis din venninne hadde ligget med din mann flere ganger og flørtet med ham over tid, ville du da akseptert dette? 

Det er den gifte mannen som velger og bestemmer hvem han vil duppe kuken sin i. Ikke kvinnen på gata. 
Min mann knullet venninnen min, jeg kastet han ut. Eg prøvde å fortsette venninneforholdet, men hun ville ikke. Så ingen kontakt med noen av de i dag. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...