AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #41 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvordan kan du bli forelsket når dere har hatt sex TO ganger? 🤣😳😨😬 Anonymkode: 3b35a...e70 Det går an. Det skjedde meg. Falt pladask på første i en opptatt mann som jeg ikke visste på det tidspunktet var opptatt. Så forstår ts veldig godt. Det blir veldig vanskelig å holde seg unna. Evig tapsprosjekt egentlig men man blir så opphengt i de og svak for sjarmen. Jeg håper du klarer å komme deg unna. Anonymkode: f4050...6b2 1 1
ennivk Skrevet 6. desember 2023 #42 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (Akkurat nå): Fortsatt skjer det hele tiden verden over. Men det forsvarer ikke dine handlinger... folk dreper også andre hele tiden verden over.
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #43 Skrevet 6. desember 2023 ennivk skrev (Akkurat nå): Men det forsvarer ikke dine handlinger... folk dreper også andre hele tiden verden over. Jeg forsvarer ikke handlingene. Jeg sier bare at det er slik det skjedde for meg. Jeg ble forelsket og for meg så gikk det foran den andre ukjente parten.
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #44 Skrevet 6. desember 2023 Vil legge til at det var jeg som pushet på om sex begge gangene, han var i utgangspunktet imot dette.
Gjest Osenua Skrevet 6. desember 2023 #45 Skrevet 6. desember 2023 Du har en siste sjans på frelse: tilstå Fortell dama hans. Og så forlater du han. Tenk på barna
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #46 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er det som er tennende med en mann du vet er utro og som ikke kan stoles på? Anonymkode: 73a48...806 Fordi man kan faktisk synes en opptatt mann er kjekk og.. og når man treffer de og man føler på en helt fantastisk tiltrekning og tenning så blir det vanskelig. Anonymkode: f4050...6b2 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #47 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (1 minutt siden): Vil legge til at det var jeg som pushet på om sex begge gangene, han var i utgangspunktet imot dette. Jeg syns faktisk han som er i forhold bærer det meste av ansvaret her, han sa ikke nei som han burde gjøre. Regner med du er single ts? Anonymkode: f4050...6b2 2 1
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #48 Skrevet 6. desember 2023 Osenua skrev (2 minutter siden): Du har en siste sjans på frelse: tilstå Fortell dama hans. Og så forlater du han. Tenk p AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns faktisk han som er i forhold bærer det meste av ansvaret her, han sa ikke nei som han burde gjøre. Regner med du er single ts? Anonymkode: f4050...6b2 Ja, jeg er singel.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #49 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi man kan faktisk synes en opptatt mann er kjekk og.. og når man treffer de og man føler på en helt fantastisk tiltrekning og tenning så blir det vanskelig. Anonymkode: f4050...6b2 Men virker da som hun ønsker han som kjæreste? Skjønner bare ikke hva som er attraktivt med en utro mann en umulig kan stole på Anonymkode: 73a48...806 2
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #50 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men virker da som hun ønsker han som kjæreste? Skjønner bare ikke hva som er attraktivt med en utro mann en umulig kan stole på Anonymkode: 73a48...806 Det kan man si. Forelskelse gjør mye rart med en person. Men sånn er det altså. 1 1
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #51 Skrevet 6. desember 2023 Irak skrev (41 minutter siden): Kan hende han var meget sjarmerende da? Er ikke godt å si....lovet henne gull og grønne skoger.....man vil jo gjerne tro det beste i det lengste. Tror det blir en slags boble muligens. Er forsåvidt enig med deg at man burde skygge banen og holde seg unna hvis man vet at de er gift. Er mange ulike tankeganger rundt dette temaet her..... Han har aldri LOVT noe som helst, skal sies. Vi har bare svevet der oppe sammen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #52 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (2 minutter siden): Det kan man si. Forelskelse gjør mye rart med en person. Men sånn er det altså. Da bør du prøve å tenke litt rasjonelt. Når du klarte å overtale han til være utro, så kan andre damer det også, så dette er en drittsekk, og det tror jeg du vet innerst inne. Prøv å tenk med noe annet enn musa Anonymkode: 73a48...806 1
Irak Skrevet 6. desember 2023 #53 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (21 minutter siden): Han har aldri LOVT noe som helst, skal sies. Vi har bare svevet der oppe sammen. Ja det er fort gjort..... Håper du kommer deg gjennom det ❤️
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #54 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (24 minutter siden): Det kan man si. Forelskelse gjør mye rart med en person. Men sånn er det altså. De som ikke har opplevd dette har ingen mulighet til og forstå. Men ja blir man forelsket så tenker man jo ikke særlig rasjonelt av seg uansett da. Fleste ser jo ikke ett eneste rødt flagg i den tilstanden. Anonymkode: f4050...6b2 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #55 Skrevet 6. desember 2023 Men hva med hun som sitter hjemme? Skal hun bare være lojal mot en utro mann? Anonymkode: b3ce7...f39 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #56 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (1 time siden): Kort fortalt: jeg har satt meg selv i en situasjon som er veldig vond, nemlig innledet et «forhold» til en opptatt mann. Jeg var hele tiden klar over det. De har ikke barn sammen, men han har ett og hun har to. De er samboere. Jeg ble forelsket. Vi har hatt sex to ganger, ellers vært meldinger og telefonsamtaler. Vi liker hverandre veldig godt. For en uke siden så satte jeg litt hardt mot hardt, og da fortalte han at han ikke kunne bryte. At vi hadde møttes «til feil tid» og at barna var en stor grunn til at han «på nåværende tidspunkt», ikke kunne bryte. Ja, jeg vet at dette var galt, jeg vet at det er dritt mot den andre dama, men når man blir forelsket og har et håp om å få denne mannen, så blir det dessverre slik. Søker heller ikke sympati, men kjærlighetssorgen er stor. Jeg er helt rådløs på hvordan jeg skal gå videre. Vi møtes av og til gjennom felles kjente i tillegg, så det er umulig å unngå han 100%. Vil så gjerne ha han, han er helt perfekt i mine øyne. Bortsett fra utroskapen da, selvsagt. Noen gode råd som kan hjelpe meg å tenke at jeg har det bedre uten?? Kan jeg spørre om noe av nysgjerrighet? Hvordan fikk han tid til å treffe deg slik? Hva sa han til dama de gangene han var å hadde sex med deg? Visste hun om deg å trodde dere var venner eller sa han at han skulle på arbeid eller lignende? Anonymkode: 1f5b1...45d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #57 Skrevet 6. desember 2023 Du kan ikke få han så det må du bare legge fra deg. I tillegg så kjenner du han ikke for den han er, bare den hun spiller når han lyver og slår på sjarmen. For den han er er jo en utro drittsekk som bruker damer på hver sin kant og ikke bryr seg om at han traumatiserer dem for resten av livet og utnytter deres naivitet og omsorg, og er et skikkelig svin av et ræva forbilde for sine barn og en feig jævel som ikke klarer å bryte før han er utro og en selvgod dust som innbiller seg at det er greit å lede an og lure to stk. Så kjenn heller på det og få tak i sinnet ditt så er det lettere å komme over han. Du må selvsagt bryte all kontakt også og ikke bli glad hvis han sender deg melding om at han savner deg om tre uker. Du må gå null kontakt og når du har bearbeidet "tapet"(som ikke er noe tap, for en utro og moralløs mann hadde vært det mot deg også. Han er ikke forelsket i deg, ham har brukt deg og lurt deg, dratt den kjente elskerinnetalen for å prøve å fremstå bedre enn han er) så sier du fra til kona i medsøsterlighet og medmenneskelighet så hun kan ta et valg om hun vil leve med han eller ikke , for ingen fortjener å bli holdt for narr, ikke hun og ikke du som dere begge har blitt nå Anonymkode: 4e043...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #58 Skrevet 6. desember 2023 Irak skrev (1 time siden): Kan hende han var meget sjarmerende da? Er ikke godt å si....lovet henne gull og grønne skoger.....man vil jo gjerne tro det beste i det lengste. Tror det blir en slags boble muligens. Er forsåvidt enig med deg at man burde skygge banen og holde seg unna hvis man vet at de er gift. Er mange ulike tankeganger rundt dette temaet her..... En mann som viser lojalitet og sier «nei takk, jeg har min kjære hjemme» er tusen ganger mere attraktiv enn en som gir blaffen i kona og gir full gass på sjarmen ovenfor andre Anonymkode: 4b27f...83d 1
LadeJarl Skrevet 6. desember 2023 #59 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (1 time siden): Kort fortalt: jeg har satt meg selv i en situasjon som er veldig vond, nemlig innledet et «forhold» til en opptatt mann. Jeg var hele tiden klar over det. De har ikke barn sammen, men han har ett og hun har to. De er samboere. Jeg ble forelsket. Vi har hatt sex to ganger, ellers vært meldinger og telefonsamtaler. Vi liker hverandre veldig godt. For en uke siden så satte jeg litt hardt mot hardt, og da fortalte han at han ikke kunne bryte. At vi hadde møttes «til feil tid» og at barna var en stor grunn til at han «på nåværende tidspunkt», ikke kunne bryte. Ja, jeg vet at dette var galt, jeg vet at det er dritt mot den andre dama, men når man blir forelsket og har et håp om å få denne mannen, så blir det dessverre slik. Søker heller ikke sympati, men kjærlighetssorgen er stor. Jeg er helt rådløs på hvordan jeg skal gå videre. Vi møtes av og til gjennom felles kjente i tillegg, så det er umulig å unngå han 100%. Vil så gjerne ha han, han er helt perfekt i mine øyne. Bortsett fra utroskapen da, selvsagt. Noen gode råd som kan hjelpe meg å tenke at jeg har det bedre uten?? Du søker ikke sympati men jeg synes uansett synd på deg..Det finnes ingen biologiske sperrer i oss mennesker som skiller følelser vi får for "opptatte" menn/ kvinner og single... Følelser er følelser og alle er bare høyst vanlige mennesker..ta en dag om gangen og tving hjernen din til å tenke på noe annet tvert han tar over tankene dine.. 2 1 3
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #60 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men hva med hun som sitter hjemme? Skal hun bare være lojal mot en utro mann? Anonymkode: b3ce7...f39 Hvordak kan jeg styre hva hun velger å gjøre? Om hun velger å være lojal eller ikke, har ingenting med min situasjon å gjøre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå