AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #21 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (4 minutter siden): Det er mulig jeg sørger over hvordan jeg skulle ØNSKE at han var. Men jeg får ikke tankene snudd, for meg er han fortsatt nydelig. Helt perfekt. Du får ikke snudd tankene dine fordi du nekter å se ham for hva han faktisk er, hvordan han faktisk har behandlet deg. Ta med deg det som var positivt, for du har lært noe om deg selv i den prosessen og om hva som er viktig for deg i et forhold, som du også lærer av det at han ikke har vist hverken deg eller samboeren respekt, men vist seg egoistisk. Lær av det, innse og aksepter at han ikke var den du trodde. Så lenge du fortsetter å kun fokusere på at han "er nydelig, helt perfekt", da vil du kaste bort mye av ditt liv på en mann som faktisk ikke hverken vil ha deg eller fortjener deg. Velg deg selv og din egen fremtid, ikke kast bort tid på å drømme om en som ikke er som han lot som han var... Du fortjener bedre - men da må du også tro på det selv, at du faktisk fortjener bedre! Anonymkode: f172f...0b0 3
Irak Skrevet 6. desember 2023 #22 Skrevet 6. desember 2023 ennivk skrev (Akkurat nå): Når hun vet at hun gjør noe galt men likevel velger å ikke bry seg, fordi hun setter egne lyster foran moral og empati, så tenker jeg at det ikke er noe galt med en reprimande. Litt skam og skyldfølelse kan være lurt å kjenne på, slik at man ikke igjen tar valg som potensielt kan skade andre. Tror du er i feil tråd jeg...... Egoet ditt kommer i veien for å hjelpe henne.... Så du tror ikke hun har nok skam og skyldfølelse fra før? Ho skriver jo at ho ikke forventer sympati ergo så opplever jeg at ho vet veldig godt hva ho har gjort..... Skjerp deg! 3 1
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #23 Skrevet 6. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 19.41): Endret 9. januar 2024 av Sunniva K
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #24 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (2 minutter siden): Det verste er at jeg faktisk tror han vil ha meg, men at han ikke kan/vil bryte med samboeren. Så da blir jeg gående i håpet. Hadde han villet ha deg så hadde han gått fra dama, slutt å lyv til deg selv. Anonymkode: 74205...132 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #25 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (2 minutter siden): Det verste er at jeg faktisk tror han vil ha meg, men at han ikke kan/vil bryte med samboeren. Så da blir jeg gående i håpet. Jo, men det er jo dessverre en vanlig felle å gå i. 💜 Man blir betatt og ser ikke ting like klart, mest sannsynlig. Anonymkode: b0ed6...a47 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #26 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (2 minutter siden): Det verste er at jeg faktisk tror han vil ha meg, men at han ikke kan/vil bryte med samboeren. Så da blir jeg gående i håpet. Hva er det som er tennende med en mann du vet er utro og som ikke kan stoles på? Anonymkode: 73a48...806
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #27 Skrevet 6. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 19.51): Endret 9. januar 2024 av Sunniva K
ennivk Skrevet 6. desember 2023 #28 Skrevet 6. desember 2023 Irak skrev (8 minutter siden): Tror du er i feil tråd jeg...... Egoet ditt kommer i veien for å hjelpe henne.... Så du tror ikke hun har nok skam og skyldfølelse fra før? Ho skriver jo at ho ikke forventer sympati ergo så opplever jeg at ho vet veldig godt hva ho har gjort..... Skjerp deg! Hm... TS skriver: "Ja, jeg vet at dette var galt, jeg vet at det er dritt mot den andre dama, men når man blir forelsket og har et håp om å få denne mannen, så blir det dessverre slik." Det viser at TS vet at det er galt, men at hun ikke bryr seg fordi hun selv er forelsket og vil ha denne mannen. Lite skyld og skam å spore her. Egen forelskelse kommer foran empati og moral. Det handler ikke om mitt ego her. Jeg har gjort mine egne feil i livet og har måtte ta konsekvensene av dem. Det handler om å ikke dulle med TS og mate offerrollen og hennes. Når man er voksen må man lære seg å ta ansvar for egne handlinger. 1 1
Irak Skrevet 6. desember 2023 #29 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (4 minutter siden): Det verste er at jeg faktisk tror han vil ha meg, men at han ikke kan/vil bryte med samboeren. Så da blir jeg gående i håpet. Da må du gjøre kort prosess og knuse håpet ditt. Akkurat nå driver du og mater deg selv.... Da er det ikke så lett og hjelpe deg...... 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #30 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (46 minutter siden): Kort fortalt: jeg har satt meg selv i en situasjon som er veldig vond, nemlig innledet et «forhold» til en opptatt mann. Jeg var hele tiden klar over det. De har ikke barn sammen, men han har ett og hun har to. De er samboere. Jeg ble forelsket. Vi har hatt sex to ganger, ellers vært meldinger og telefonsamtaler. Vi liker hverandre veldig godt. For en uke siden så satte jeg litt hardt mot hardt, og da fortalte han at han ikke kunne bryte. At vi hadde møttes «til feil tid» og at barna var en stor grunn til at han «på nåværende tidspunkt», ikke kunne bryte. Ja, jeg vet at dette var galt, jeg vet at det er dritt mot den andre dama, men når man blir forelsket og har et håp om å få denne mannen, så blir det dessverre slik. Søker heller ikke sympati, men kjærlighetssorgen er stor. Jeg er helt rådløs på hvordan jeg skal gå videre. Vi møtes av og til gjennom felles kjente i tillegg, så det er umulig å unngå han 100%. Vil så gjerne ha han, han er helt perfekt i mine øyne. Bortsett fra utroskapen da, selvsagt. Noen gode råd som kan hjelpe meg å tenke at jeg har det bedre uten?? Han er perfekt...unntatt at han er UTRO da. Der har du svaret. Hvordan kan de drømmemann være en mann uten gode verdier som bedrar sin kjæreste? Anonymkode: a3ac8...80e 1
Irak Skrevet 6. desember 2023 #31 Skrevet 6. desember 2023 ennivk skrev (1 minutt siden): Hm... TS skriver: "Ja, jeg vet at dette var galt, jeg vet at det er dritt mot den andre dama, men når man blir forelsket og har et håp om å få denne mannen, så blir det dessverre slik." Det viser at TS vet at det er galt, men at hun ikke bryr seg fordi hun selv er forelsket og vil ha denne mannen. Lite skyld og skam å spore her. Egen forelskelse kommer foran empati og moral. Det handler ikke om mitt ego her. Jeg har gjort mine egne feil i livet og har måtte ta konsekvensene av dem. Det handler om å ikke dulle med TS og mate offerrollen og hennes. Når man er voksen må man lære seg å ta ansvar for egne handlinger. Det virker på meg som om du ikke leste innlegget hennes godt nok i det hele tatt. UTRO så du og det var det du agerte på. Få deg ordentlige lesebriller. Så igjen skjerp deg!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #32 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (2 minutter siden): Det verste er at jeg faktisk tror han vil ha meg, men at han ikke kan/vil bryte med samboeren. Så da blir jeg gående i håpet. Det spiller ingen rolle om han ville ha deg - for han velger sin samboer! Spiller ingen rolle om han hadde vært glad i deg - for han velger sin samboer! Du må se på hva han faktisk gjør - han vil bare ha deg som elskerinne, ikke som noe mer. Vi møter alle flere gjennom livet som vi kan få følelser for, uten at det betyr at man velger å være utro, lure andre. Det er til og med fullt mulig å møte noen som man vil ha fremtiden sammen med, men likevel oppføre seg respektfullt mot både den og den man bor med - avslutte nåværende forhold før man innleder noe nytt med en annen, før man har hatt sex. Han som har holdt på med deg, han hadde ingen planer om å gå fra samboeren. Eller, om han har det, så er ikke du den han er villig til å gå fra henne for. Harde ord, men det er dessverre det som er fakta. Men, tror ikke det nytter at andre sier noe, du må nok oppdage det selv. Jeg håper for din del at du innser dette før du har kastet bort for mye av ditt liv på å håpe på en mann som ikke behandler deg med respekt og heller velger en annen kvinne foran deg. Anonymkode: f172f...0b0 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #33 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (3 minutter siden): Feil tidspunkt og feil situasjon… Slike møter mange gjennom livet. Og likevel er resultatet at han velger en annen kvinne foran deg. Anonymkode: f172f...0b0 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #34 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (20 minutter siden): Jeg skrev tydelig at jeg ikke jaget sympati, men råd. Hun får aldri vite, kun vi to som vet dette. Ta deg sammen. Det er mitt råd. Hva er det egentlig du trenger hjelp til? Han vil ikke ha deg, og du har kjærlighetssorg. Ingen dør av det hvis de ikke har vært gift I 30 år. Da vet jeg folk som faktisk dør av det... Du trenger ikke hjelp. Du trenger et spark i ræva og et ta deg sammen til neste gang .. Anonymkode: 3416f...4b7 1 1
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #35 Skrevet 6. desember 2023 ennivk skrev (5 minutter siden): Hm... TS skriver: "Ja, jeg vet at dette var galt, jeg vet at det er dritt mot den andre dama, men når man blir forelsket og har et håp om å få denne mannen, så blir det dessverre slik." Det viser at TS vet at det er galt, men at hun ikke bryr seg fordi hun selv er forelsket og vil ha denne mannen. Lite skyld og skam å spore her. Egen forelskelse kommer foran empati og moral. Det handler ikke om mitt ego her. Jeg har gjort mine egne feil i livet og har måtte ta konsekvensene av dem. Det handler om å ikke dulle med TS og mate offerrollen og hennes. Når man er voksen må man lære seg å ta ansvar for egne handlinger. Tror det skjer oftere enn andre vil innrømme, at egen forelskelse går foran en person man ikke har noe forhold til (den opptatte personens partner) 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #36 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (7 minutter siden): Feil tidspunkt og feil situasjon… Bullshit. Anonymkode: 74205...132 2
ennivk Skrevet 6. desember 2023 #37 Skrevet 6. desember 2023 Irak skrev (4 minutter siden): Det virker på meg som om du ikke leste innlegget hennes godt nok i det hele tatt. UTRO så du og det var det du agerte på. Få deg ordentlige lesebriller. Så igjen skjerp deg! Jeg har brillene på meg, så ingen fare... TS kan kun gjøre noe med seg selv, ikke andre. Hun må selv dra seg ut av drømmeland, kjenne på sorgen, kjenne på skammen og kjenne hva disse følelsene forteller henne om egne valg. Hun må finne selvkjærlighet og selvrespekt, og finne en mann som ønsker henne 100%. Kvinner med selvrespekt og egenkjærlighet mister all interesse for en mann som ikke er interessert eller en mann som er i et forhold. 2
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #38 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvordan kan du bli forelsket når dere har hatt sex TO ganger? 🤣😳😨😬 Anonymkode: 3b35a...e70 Vi har møttes gjennom felles bekjente i 3 år da..vært mye sammen rett og slett. Siste året på et annet plan enn kun venner. Hvorfor stiller du uansett et slikt spm? Jeg er forelsket, sånn er det bare. Og det går fint an. 1
ennivk Skrevet 6. desember 2023 #39 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (3 minutter siden): Tror det skjer oftere enn andre vil innrømme, at egen forelskelse går foran en person man ikke har noe forhold til (den opptatte personens partner) Ja, det skjer ofte. Og mange av dem lærer at det var feil prioritering.
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #40 Skrevet 6. desember 2023 ennivk skrev (1 minutt siden): Ja, det skjer ofte. Og mange av dem lærer at det var feil prioritering. Fortsatt skjer det hele tiden verden over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå