Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deilig at du ga ham litt livmor rundt k*kken hans da.. Takk for din tjeneste ☺️

Anonymkode: 907c5...2a4

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ennivk skrev (14 minutter siden):

Jo, det finnes sperrer i oss mennesker som avgjør om man får den type følelser for andre opptatte mennesker. Et menneske som er trygg på seg selv og har en høy grad av egenkjærlighet, vil ikke få den type følelser for en som er opptatt. Et menneske som får den type følelser for en opptatt person, får egentlig følelser for illusjonen av hvem denne personen er.

Alle kan gjøre en jobb med seg selv, og finne egenkjærlighet, for å komme dit at opptatte mennesker ikke lenger blir interessante.

Hvis du tror kultur trumfer biologi bommer du..

Du har ingen mulighet til å tenke deg fra å bli forelsket hvis det er kjemi og partene møtes... Forplantning er det viktigste fenomenet i naturen og den leker ikke butikk!

Å sette seg til doms over en kvinne  som gjorde det 100% av heterofile kvinner ville gjort i samme situasjon viser jo bare hvor mentalt og intellektuellt umodne folk er!

• Liker 5
Skrevet
Sunniva K skrev (1 minutt siden):

Verken han eller jeg kommer til å fortelle om dette til noen. 

Saken med hemmeligheter er at det er ikke hemmelig lenger når mer enn én person vet om det. Vet du hvor lett slike ting kan komme ut? Det kan allerede være snakk om dere uten at du har fått det med fordi du vil se helt andre ting

Anonymkode: b1727...b3d

• Liker 5
Skrevet
Sunniva K skrev (1 minutt siden):

Verken han eller jeg kommer til å fortelle om dette til noen. 

Selvsagt ikke.. fordi tvert imot det det umodne hylekoret i tråden messer..er du den voksne her.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

En mann som viser lojalitet og sier «nei takk, jeg har min kjære hjemme» er tusen ganger mere attraktiv enn en som gir blaffen i kona og gir full gass på sjarmen ovenfor andre 

Anonymkode: 4b27f...83d

Har ikke sagt jeg er uenig i dette.

Kan være enig og samtidig vise at jeg forstår trådstarter. 

Tenker at det er noe som skurrer i forholdet hvis man går til det steget å være utro. 

Da er det noe som ikke stemmer på hjemmebane tenker jeg.....

• Liker 2
Skrevet
Sunniva K skrev (12 minutter siden):

Så bra for deg! Virker som om folk flest her inne mener at det ALDRI skjer. 5 år er lenge da, da begynner jeg å bli gammel (er over 40 nå). 

Men hva om du sitter og venter i fem år og han fremdeles velger samboer... eller en helt annen dame? Da har du kastet bort år av ditt liv hvor du kunne møtt en mann som ville dele livet med deg.

Anonymkode: f172f...0b0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
LadeJarl skrev (1 minutt siden):

Hvis du tror kultur trumfer biologi bommer du..

Du har ingen mulighet til å tenke deg fra å bli forelsket hvis det er kjemi og partene møtes... Forplantning er det viktigste fenomenet i naturen og den leker ikke butikk!

Å sette seg til doms over en kvinne  som gjorde det 100% av heterofile kvinner ville gjort i samme situasjon viser jo bare hvor mentalt og intellektuellt umodne folk er!

Men hvem bli man forelsket i? Jo, de som minner en om sine omsorgspersoner i tidlig barndom. Er man kvinne og har hatt en "opptatt" eller fraværende far som man har måtte jakte etter for å få kjærlighet, forelsker man seg som voksen oftest i en "opptatt" eller fraværende mann som man må jakte etter. Løser man disse barndomssårene og endrer sin ubevissthet, vil man ikke lenger finne samme type mennesker attraktiv. 

100% av heterofile kvinner ville ikke valgt som TS. LOL! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Deilig at du ga ham litt livmor rundt k*kken hans da.. Takk for din tjeneste ☺️

Anonymkode: 907c5...2a4

Klassisk eksempel på at "den er ikke så lang som du tror"...

Litt anatomikunnskap til deg: https://sml.snl.no/skjeden

Anonymkode: f172f...0b0

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Irak skrev (6 minutter siden):

Har ikke sagt jeg er uenig i dette.

Kan være enig og samtidig vise at jeg forstår trådstarter. 

Tenker at det er noe som skurrer i forholdet hvis man går til det steget å være utro. 

Da er det noe som ikke stemmer på hjemmebane tenker jeg.....

Nei det er noe som ikke stemmer i hodet på en. Utroskap er en svært egoistisk handling totalt uten omtanke for den andre, det vitner om lav empati. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det er noe som ikke stemmer i hodet på en. Utroskap er en svært egoistisk handling totalt uten omtanke for den andre, det vitner om lav empati. 

Verden er ikke svart/hvit.

Da hadde livet vært plutselig veldig enkelt.

Jeg kan evne å forstå andre mennesker.

Trenger ikke å være enig med dem.

Er ikke det samme det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
ennivk skrev (5 minutter siden):

Men hvem bli man forelsket i? Jo, de som minner en om sine omsorgspersoner i tidlig barndom. Er man kvinne og har hatt en "opptatt" eller fraværende far som man har måtte jakte etter for å få kjærlighet, forelsker man seg som voksen oftest i en "opptatt" eller fraværende mann som man må jakte etter. Løser man disse barndomssårene og endrer sin ubevissthet, vil man ikke lenger finne samme type mennesker attraktiv. 

Jeg hadde en meget bra barndom..ikke dra det inn i dette. 

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (Akkurat nå):

Verden er ikke svart/hvit.

Da hadde livet vært plutselig veldig enkelt.

Jeg kan evne å forstå andre mennesker.

Trenger ikke å være enig med dem.

Er ikke det samme det.

Mulig det, men folk som er utro og skylder på forholdet er i nedre sjiktet for meg. 

Skrevet
ennivk skrev (Akkurat nå):

Jo 100% av kvinner i EKSAKT samme situasjon som TS ville gjort det samme...Legg til en M i latterutbruddet ditt...

Følelsen av LOML hadde sendt alle kvinner med fungerende kjønnsorgan i seng med mannen....eneste forskjellen hadde vært hvor lang tid det tok...resten er som gravitasjon.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sunniva K skrev (39 minutter siden):

Vi har møttes gjennom jobb og venner, helt naturlige treff. De gangene vi har hatt sex, har hun vært bortreist. Hun vet ikke om meg. Vi har også møttes noen ganger etter jobb, aner ikke hva han har sagt til henne, det er vel ikke helt uvanlig å ha noen timer for seg selv i et samboerskap heller. 

Hun har vært på helgetur også har dere vært hjemme hos han i hans tur? 

Anonymkode: 1f5b1...45d

Skrevet
ennivk skrev (14 minutter siden):

Nå må du gi deg!

Har du noen gang vært nært en mann og kjent det slo gnister? At hårene i nakken omtrent reiste seg?

Jeg er godt over 50 og har opplevd det 1 gang ( med en kvinne selvsagt)..

Ren biologi og umulig å komme seg unna..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sunniva K skrev (1 time siden):

Setter pris på at du deler. Jeg tror det er mange som opplever dette. Er sant det du sier. Da vi snakket sammen for en uke siden, virket det som om det var barna og huset og alt dette, som var det største hinderet. 
Er dere sammen i dag?

Barna er jo ikke noe argument, da de ikke har felles barn. Så han vil se sine barn akkurat like mye. Og du .. «huset».. så han elsker huset sitt mer enn deg. Ikke akkurat den store kjærligheten med andre ord?

Nei, TS, sannheten er en helt annen. Det er at han elsker sin samboer mer enn deg. Joda, han er nok/ har vært sikkert forelsket i deg, men voksne folk vet jo at forelskelse går over. Og det er slett ikke alltid det blir til kjærlighet.

Et samlivsbrudd er ikke så dramatisk i dag. Folk går fra hverandre hver eneste dag, også folk som har vært gift i flere år og har barn sammen. Så når han velger å ikke gå fra sin samboer som han ikke har barn med, så betyr det ganske enkelt at han har det ganske bra med henne og ikke har så sterke følelser for deg.

Anonymkode: 1f806...1c9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
LadeJarl skrev (19 minutter siden):

Nå må du gi deg!

Har du noen gang vært nært en mann og kjent det slo gnister? At hårene i nakken omtrent reiste seg?

Jeg er godt over 50 og har opplevd det 1 gang ( med en kvinne selvsagt)..

Ren biologi og umulig å komme seg unna..

Dere har litt rett begge to faktisk. 

Det er nok biologien som setter følelsene i sving. Som lar det slå gnister og gjør at man faller pladask for noen. 

Men når man velger å gå på tross av fornuft og forstand, når man velger noen som ikke velger en tilbake, da har man noe litt ødelagt inni seg. 

Relasjons problemer fra barndommen, lav selvfølelse, traumer som ikke er bearbeidet. Noen er også svært lite empatiske så de bryr seg egentlig ikke så mye, men ts virker ikke slik. 

Så for å komme seg videre må TS finne ut hvorfor hun mener hun ikke fortjener bedre enn dette. Hvorfor hun synes en utro mann som behandler henne dårlig er drømme mannen.. Det ligger noe bak her om man bare skreller vekk nok lag. 

Anonymkode: 08c75...074

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Barna er jo ikke noe argument, da de ikke har felles barn. Så han vil se sine barn akkurat like mye. Og du .. «huset».. så han elsker huset sitt mer enn deg. Ikke akkurat den store kjærligheten med andre ord?

Nei, TS, sannheten er en helt annen. Det er at han elsker sin samboer mer enn deg. Joda, han er nok/ har vært sikkert forelsket i deg, men voksne folk vet jo at forelskelse går over. Og det er slett ikke alltid det blir til kjærlighet.

Et samlivsbrudd er ikke så dramatisk i dag. Folk går fra hverandre hver eneste dag, også folk som har vært gift i flere år og har barn sammen. Så når han velger å ikke gå fra sin samboer som han ikke har barn med, så betyr det ganske enkelt at han har det ganske bra med henne og ikke har så sterke følelser for deg.

Anonymkode: 1f806...1c9

Nå sa han ikke akkurat «huset» da, men mer hele situasjonen hjemme. 
Rart hvordan noen klarer å dra konklusjoner uten å vite hva som har skjedd eller blitt sagt. Mulig du har rett, men ikke vær så bastant. 

• Liker 3
Skrevet
Sunniva K skrev (2 timer siden):

Vil legge til at det var jeg som pushet på om sex begge gangene, han var i utgangspunktet imot dette. 

Det gjør det jo bare værre, og du vil aldri kunne stole på han, dersom han ikke greier å si nei. 

At det dere deler er så spesielt er også bare ord, for alt du vet har han det like bra med dama, og de tre andre elskerinnene sine. 

Anonymkode: 7e8ab...663

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dere har litt rett begge to faktisk. 

Det er nok biologien som setter følelsene i sving. Som lar det slå gnister og gjør at man faller pladask for noen. 

Men når man velger å gå på tross av fornuft og forstand, når man velger noen som ikke velger en tilbake, da har man noe litt ødelagt inni seg. 

Relasjons problemer fra barndommen, lav selvfølelse, traumer som ikke er bearbeidet. Noen er også svært lite empatiske så de bryr seg egentlig ikke så mye, men ts virker ikke slik. 

Så for å komme seg videre må TS finne ut hvorfor hun mener hun ikke fortjener bedre enn dette. Hvorfor hun synes en utro mann som behandler henne dårlig er drømme mannen.. Det ligger noe bak her om man bare skreller vekk nok lag. 

Anonymkode: 08c75...074

Det kan så tenkes..det kan og tenkes mannen fikk kalde føtter og følelsene kjølnet underveis...uansett mener jeg det er som jeg sier at i starten av forholdet trakk biologien de sammen..

Og biologien kommer alltid til å seire over kulturelle sperrer og føringer..som forandrer seg hvert 10år omtrent..

Skulle ikke forundre meg om det ble normalt at alle knuller alle om 20 år og begrep som utroskap ble meningsløse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...