Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #61 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan ikke få han så det må du bare legge fra deg. I tillegg så kjenner du han ikke for den han er, bare den hun spiller når han lyver og slår på sjarmen. For den han er er jo en utro drittsekk som bruker damer på hver sin kant og ikke bryr seg om at han traumatiserer dem for resten av livet og utnytter deres naivitet og omsorg, og er et skikkelig svin av et ræva forbilde for sine barn og en feig jævel som ikke klarer å bryte før han er utro og en selvgod dust som innbiller seg at det er greit å lede an og lure to stk. Så kjenn heller på det og få tak i sinnet ditt så er det lettere å komme over han. Du må selvsagt bryte all kontakt også og ikke bli glad hvis han sender deg melding om at han savner deg om tre uker. Du må gå null kontakt og når du har bearbeidet "tapet"(som ikke er noe tap, for en utro og moralløs mann hadde vært det mot deg også. Han er ikke forelsket i deg, ham har brukt deg og lurt deg, dratt den kjente elskerinnetalen for å prøve å fremstå bedre enn han er) så sier du fra til kona i medsøsterlighet og medmenneskelighet så hun kan ta et valg om hun vil leve med han eller ikke , for ingen fortjener å bli holdt for narr, ikke hun og ikke du som dere begge har blitt nå Anonymkode: 4e043...3f6 Du tar litt feil her. Jeg føler på ingen måte han har brukt meg. Vi har vært likegod i det som har blitt sagt og gjort. Hadde jeg følt meg brukt, hadde jeg sagt ifra. Skal prøve å bli sint på han! Akkurat nå, så savner jeg han bare noe helt jævlig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #62 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (1 time siden): Vil så gjerne ha han, han er helt perfekt i mine øyne. Bortsett fra utroskapen da, selvsagt Jeg bare rister på hodet og sier at det er som å si at joda, dette er en kjempe fin spranghest, helt perfekt, hopper høyt og elegant, dessverre er den blind. Skjønner du? Den ene dårlige egenskapen hans, så langt, utroskap, gjør hele fyren ubrukelig. Anonymkode: b1727...b3d 3 3
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #63 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan jeg spørre om noe av nysgjerrighet? Hvordan fikk han tid til å treffe deg slik? Hva sa han til dama de gangene han var å hadde sex med deg? Visste hun om deg å trodde dere var venner eller sa han at han skulle på arbeid eller lignende? Anonymkode: 1f5b1...45d Vi har møttes gjennom jobb og venner, helt naturlige treff. De gangene vi har hatt sex, har hun vært bortreist. Hun vet ikke om meg. Vi har også møttes noen ganger etter jobb, aner ikke hva han har sagt til henne, det er vel ikke helt uvanlig å ha noen timer for seg selv i et samboerskap heller.
Gjest Osenua Skrevet 6. desember 2023 #64 Skrevet 6. desember 2023 GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): Jeg vet om mange damer som sitter med en utro mann som ikke vet en dritt om hva han driver med. De er i sin egen lille boble og tror alt er flott og fint. De følger ikke med så det kan fort gå helt fint for mannen det. SElv om det er feil i utgangspunktet så er det han som er utro som har ansvaret i mitt hodet. Forelsket og gjøre feil kan vi alle gjøre.. Begge er skyldige spør du meg. Men det er nå mitt moralske kompass Snakkes
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #65 Skrevet 6. desember 2023 Herregud, så dømmende folk er! Og i tillegg så naive som tror menn blir værende hos kona/kjæresten fordi de elsker henne mer. Nei, de blir ofte pga redsel for forandring og lignende. Man kan heller ikke styre hvem man blir forelsket i. Hvis man omgås personen jevnlig og kjemien er der, så bare skjer det. Jeg har vært i samme situasjon selv, med en kollega. Begge var gift og hadde ett barn på hver vår kant. Først ble vi venner, deretter nære venner, deretter forelsket. Det endte i utroskap. Jeg visste selvfølge at det var feil og hadde mye dårlig samvittighet, men samtidig var jeg så hinsides forelsket og bare visste at dette var min sjelevenn. Han avsluttet det flere ganger mellom oss. Mitt forhold var dårlig fra før, så det tok slutt av seg selv etterhvert. Han insisterte på å bli hos kona og sa han satte pris på henne og forholdet deres. Han kunne ikke gå fra alt de hadde bygget opp sammen, bare fordi han og jeg passet bedre sammen. Uansett, vi hadde våre nesten-øyeblikk i flere år fremover, selv om vi begge prøvde å holde avstand. Etter 5 år, da han var kommet litt ut av småbarnsbobla blant annet, så gikk vi på en ordentlig smell igjen (dvs sex, flere år siden forrige gang det hadde gått så langt) og den gangen bestemte han seg for at nok var nok og at han ikke kunne kjempe mot følelsene lenger. Dette er bare min opplevelse. Kanskje dumt å dele, for det er veldig vondt å gå slik og vente i årevis. Anonymkode: 65494...97b 2 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 6. desember 2023 #66 Skrevet 6. desember 2023 Osenua skrev (Akkurat nå): Begge er skyldige spør du meg. Men det er nå mitt moralske kompass Snakkes snakkes
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #67 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bare rister på hodet og sier at det er som å si at joda, dette er en kjempe fin spranghest, helt perfekt, hopper høyt og elegant, dessverre er den blind. Skjønner du? Den ene dårlige egenskapen hans, så langt, utroskap, gjør hele fyren ubrukelig. Anonymkode: b1727...b3d Jeg leste et sted at 70% har vært eller kommer til å være utro. Da er jo nesten alle ubrukelige. 2
ennivk Skrevet 6. desember 2023 #68 Skrevet 6. desember 2023 LadeJarl skrev (7 minutter siden): Du søker ikke sympati men jeg synes uansett synd på deg..Det finnes ingen biologiske sperrer i oss mennesker som skiller følelser vi får for "opptatte" menn/ kvinner og single... Følelser er følelser og alle er bare høyst vanlige mennesker..ta en dag om gangen og tving hjernen din til å tenke på noe annet tvert han tar over tankene dine.. Jo, det finnes sperrer i oss mennesker som avgjør om man får den type følelser for andre opptatte mennesker. Et menneske som er trygg på seg selv og har en høy grad av egenkjærlighet, vil ikke få den type følelser for en som er opptatt. Et menneske som får den type følelser for en opptatt person, får egentlig følelser for illusjonen av hvem denne personen er. Alle kan gjøre en jobb med seg selv, og finne egenkjærlighet, for å komme dit at opptatte mennesker ikke lenger blir interessante. 1
GrønnNellik68 Skrevet 6. desember 2023 #69 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (1 minutt siden): Jeg leste et sted at 70% har vært eller kommer til å være utro. Da er jo nesten alle ubrukelige. det er akkurat det som er greia i dagens samfunn. Det er tydeligvis blitt mer normalt å være utro. Dessverre.
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #70 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud, så dømmende folk er! Og i tillegg så naive som tror menn blir værende hos kona/kjæresten fordi de elsker henne mer. Nei, de blir ofte pga redsel for forandring og lignende. Man kan heller ikke styre hvem man blir forelsket i. Hvis man omgås personen jevnlig og kjemien er der, så bare skjer det. Jeg har vært i samme situasjon selv, med en kollega. Begge var gift og hadde ett barn på hver vår kant. Først ble vi venner, deretter nære venner, deretter forelsket. Det endte i utroskap. Jeg visste selvfølge at det var feil og hadde mye dårlig samvittighet, men samtidig var jeg så hinsides forelsket og bare visste at dette var min sjelevenn. Han avsluttet det flere ganger mellom oss. Mitt forhold var dårlig fra før, så det tok slutt av seg selv etterhvert. Han insisterte på å bli hos kona og sa han satte pris på henne og forholdet deres. Han kunne ikke gå fra alt de hadde bygget opp sammen, bare fordi han og jeg passet bedre sammen. Uansett, vi hadde våre nesten-øyeblikk i flere år fremover, selv om vi begge prøvde å holde avstand. Etter 5 år, da han var kommet litt ut av småbarnsbobla blant annet, så gikk vi på en ordentlig smell igjen (dvs sex, flere år siden forrige gang det hadde gått så langt) og den gangen bestemte han seg for at nok var nok og at han ikke kunne kjempe mot følelsene lenger. Dette er bare min opplevelse. Kanskje dumt å dele, for det er veldig vondt å gå slik og vente i årevis. Anonymkode: 65494...97b Setter pris på at du deler. Jeg tror det er mange som opplever dette. Er sant det du sier. Da vi snakket sammen for en uke siden, virket det som om det var barna og huset og alt dette, som var det største hinderet. Er dere sammen i dag?
GrønnNellik68 Skrevet 6. desember 2023 #71 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (Akkurat nå): Setter pris på at du deler. Jeg tror det er mange som opplever dette. Er sant det du sier. Da vi snakket sammen for en uke siden, virket det som om det var barna og huset og alt dette, som var det største hinderet. Er dere sammen i dag? kanskje lurt å sette en grense for lenge man skal holde på det med dette her, eller bare holde seg unna til han har fått bestemt seg for hva han vil. Jeg det er ikke fint gjort akkurat å holde en single dame på gress heller for sitt eget ego sin skyld. 1
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #72 Skrevet 6. desember 2023 GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): kanskje lurt å sette en grense for lenge man skal holde på det med dette her, eller bare holde seg unna til han har fått bestemt seg for hva han vil. Jeg det er ikke fint gjort akkurat å holde en single dame på gress heller for sitt eget ego sin skyld. Ja jeg skal holde meg helt unna, men kommer til å møte han ca 1 gang i mnd (ufrivillig). Derfor vanskeligere å glemme han. Han holder meg ikke på gress akkurat nå, men hvem vet hva han finner på fremover.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #73 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (7 minutter siden): Jeg leste et sted at 70% har vært eller kommer til å være utro. Da er jo nesten alle ubrukelige. Og hvor var det du leste det? 70% av hvem, alle i norge? Høres sannsynlig ut.. Anonymkode: b1727...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #74 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (2 minutter siden): Setter pris på at du deler. Jeg tror det er mange som opplever dette. Er sant det du sier. Da vi snakket sammen for en uke siden, virket det som om det var barna og huset og alt dette, som var det største hinderet. Er dere sammen i dag? Ja, vi har vært sammen i ca.ett år nå og er veldig, veldig lykkelige. Han var verdt å vente på, selv om det var noen helt forferdelige år. Jeg prøvde å komme meg videre og klarte det til en viss grad i perioder, men følelsene forsvant aldri så mye at de ikke kunne aktiveres hvis vi hadde et eller annet øyeblikk mellom oss. Jeg kan dessverre ikke love at det ender like lykkelig for deg, og for meg tok det jo hele fem år. Anonymkode: 65494...97b
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #75 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vi har vært sammen i ca.ett år nå og er veldig, veldig lykkelige. Han var verdt å vente på, selv om det var noen helt forferdelige år. Jeg prøvde å komme meg videre og klarte det til en viss grad i perioder, men følelsene forsvant aldri så mye at de ikke kunne aktiveres hvis vi hadde et eller annet øyeblikk mellom oss. Jeg kan dessverre ikke love at det ender like lykkelig for deg, og for meg tok det jo hele fem år. Anonymkode: 65494...97b Så bra for deg! Virker som om folk flest her inne mener at det ALDRI skjer. 5 år er lenge da, da begynner jeg å bli gammel (er over 40 nå).
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #76 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (2 minutter siden): Så bra for deg! Virker som om folk flest her inne mener at det ALDRI skjer. 5 år er lenge da, da begynner jeg å bli gammel (er over 40 nå). Du skal ikke se bort fra at det skjer på sikt i en del tilfeller. Jeg har selvfølgelig ingen statistikk på det, men jeg vil tro det er flere som har gått etter 5 år enn etter 1 år. Anonymkode: 65494...97b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #77 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (18 minutter siden): Du tar litt feil her. Jeg føler på ingen måte han har brukt meg. Vi har vært likegod i det som har blitt sagt og gjort. Hadde jeg følt meg brukt, hadde jeg sagt ifra. Skal prøve å bli sint på han! Akkurat nå, så savner jeg han bare noe helt jævlig. Du er jo bare en dame han puler på? Han bryr seg ikke om deg. Om du ikke er enig, si til han at han skal velge deg, han kommer ikke til å gjøre det. Og du er dessverre tapersk, du blir forelsket av at noen ser på deg tydeligvis? Anonymkode: 3b35a...e70 3
Nymerïa Skrevet 6. desember 2023 #78 Skrevet 6. desember 2023 Sunniva K skrev (2 timer siden): Noen gode råd som kan hjelpe meg å tenke at jeg har det bedre uten?? Ut i fra det andre du skriver er jeg ikke så overbevist om at du egentlig ønsker å tenke at du har det bedre uten. Men jeg kan la tvilen komme deg til gode. Se for deg at dette blir kjent blant alle vennene deres. Mannen ber om bot og bedring hos samboeren som blir såret og rasende. Hun setter som vilkår for å fortsette at han skal bryte all kontakt, på dette tidspunktet kan du være ganske sikker på at han skylder på deg. Vennene deres slår ring om henne fordi det er henne det er synd på og må dermed ta med han på kjøpet. Da blir det fryktelig enkelt å ofre deg. Ikke fordi de egentlig mener at det er mer din skyld enn hans, men fordi det er den praktiske løsninga. Du blir satt i bås som ei møkkadame det ikke går an å stole på. Han er like mye møkkamann, men han kan ikke dyttes under bussen fordi de har tenkt å fortsette forholdet til dem som par. Er dette et hyggelig framtidsscenario, TS? For det er slettes ikke usannsynlig. Du skriver at dere behandler denne dama som dritt, men du kan også ende opp som en ganske stor taper her. Det tror jeg du skal ha alldeles klart for deg, så ja det er ganske opplagt at du klarer deg bedre uten han. Og det klarer du å tenke, men jeg tror ikke du er helt ærlig når du sier du ber om råd til å kutte han ut. 3 4
Pondus72 Skrevet 6. desember 2023 #79 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje om man er 12-16 år og hormoner er i sving Anonymkode: 3b35a...e70 Er 51 og har blitt grundig forelsket i en opptatt dame. Har aldri hatt sex el. med henne. Så det går helt fint enten man er 12 eller 50. 4
Sunniva K Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #80 Skrevet 6. desember 2023 Nymerïa skrev (3 minutter siden): Ut i fra det andre du skriver er jeg ikke så overbevist om at du egentlig ønsker å tenke at du har det bedre uten. Men jeg kan la tvilen komme deg til gode. Se for deg at dette blir kjent blant alle vennene deres. Mannen ber om bot og bedring hos samboeren som blir såret og rasende. Hun setter som vilkår for å fortsette at han skal bryte all kontakt, på dette tidspunktet kan du være ganske sikker på at han skylder på deg. Vennene deres slår ring om henne fordi det er henne det er synd på og må dermed ta med han på kjøpet. Da blir det fryktelig enkelt å ofre deg. Ikke fordi de egentlig mener at det er mer din skyld enn hans, men fordi det er den praktiske løsninga. Du blir satt i bås som ei møkkadame det ikke går an å stole på. Han er like mye møkkamann, men han kan ikke dyttes under bussen fordi de har tenkt å fortsette forholdet til dem som par. Er dette et hyggelig framtidsscenario, TS? For det er slettes ikke usannsynlig. Du skriver at dere behandler denne dama som dritt, men du kan også ende opp som en ganske stor taper her. Det tror jeg du skal ha alldeles klart for deg, så ja det er ganske opplagt at du klarer deg bedre uten han. Og det klarer du å tenke, men jeg tror ikke du er helt ærlig når du sier du ber om råd til å kutte han ut. Verken han eller jeg kommer til å fortelle om dette til noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå