Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sunniva K skrev (På 8.12.2023 den 10.47):

Det er en stund siden vi møttes, ingen har sett oss sammen, ingen har sagt noe om det og ingen andre enn oss vet noe. Jeg vet da jammen meg mer enn deg hvordan vi møttes. Nå skal vi jo ikke møtes mer!

Og for å svare på at jeg blir «ofret»; jeg og hun har ingen felles omgangskrets, så om ALLE hun kjenner slår ring om henne, så er ikke det noe jeg hadde brydd meg om det. Det hadde ikke jeg merket. Om fremmede er forbanna på meg, skader ikke meg. Om jeg blir ofret av denne mannen, er godt mulig. Alt dette er uansett ikke saken i innlegget mitt. 

Jeg og han opptatte jeg har vært med er sett sammen flere ganger inkludert han egen sønn, men jeg og henne har ingen felles omgangskrets. Så jeg er enig med deg ts. Hadde ikke betydd så mye om en hadde blitt oppdaget. Jeg velger dog å trekke meg nå mens leken er god. Er tross alt barn involvert i dette og tenker litt for mye på dem for min del. Og som det skrives vet han hadde ofra meg over en lav sko hvis vi ble "tatt" for noe ett eller annet. Så nei er bedre å kutte før de kutter deg. 

Anonymkode: f4050...6b2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 16.02):

Jeg og han opptatte jeg har vært med er sett sammen flere ganger inkludert han egen sønn, men jeg og henne har ingen felles omgangskrets. Så jeg er enig med deg ts. Hadde ikke betydd så mye om en hadde blitt oppdaget. Jeg velger dog å trekke meg nå mens leken er god. Er tross alt barn involvert i dette og tenker litt for mye på dem for min del. Og som det skrives vet han hadde ofra meg over en lav sko hvis vi ble "tatt" for noe ett eller annet. Så nei er bedre å kutte før de kutter deg. 

Anonymkode: f4050...6b2

.

Endret av Sunniva K
Skrevet
Sunniva K skrev (På 11.12.2023 den 17.46):

Jeg tenker at det er hans ansvar i forhold til barn, helt ærlig. Han som er far og stefar. Jeg kan ikke drive å ta ansvar for alle andres barn. Det er ikke sånn det fungerer her i livet. Jeg tror mange er enig i det, det er bare så mange som LATER som de er SÅ opptatt av det. Jeg er veldig glad i barn altså, jeg har bare ikke det store ansvaret her; det er det han som har. Uansett er det ikke verre enn når det ble slutt med barnemor. 

Dere høres faktisk like egoistiske og selvsentrerte ut begge to, dere fortjener hverandre. Å tenke på menneskene involvert i dette er ikke å ta ansvar for alle andre barn, det er å ha normal empati og omtanke utover egne behov. Trangen din til denne mannen er så sterk at du driter i alt annet, kalles det. 

Anonymkode: b1727...b3d

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 12.42):

Dere høres faktisk like egoistiske og selvsentrerte ut begge to, dere fortjener hverandre. Å tenke på menneskene involvert i dette er ikke å ta ansvar for alle andre barn, det er å ha normal empati og omtanke utover egne behov. Trangen din til denne mannen er så sterk at du driter i alt annet, kalles det

Anonymkode: b1727.

Endret av Sunniva K
Skrevet
Sunniva K skrev (2 minutter siden):

De har ikke barn sammen!

Nei men de har for faen barn på hver sin kant som de har vært foreldrefigur for! Slutt å tenk med underlivet og slå på den jævla empatien din! Du er jo desperat og iskald! 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 12.48):

Endret av Sunniva K
Skrevet
Sunniva K skrev (Akkurat nå):

Det får du bare tro, for jeg vet selv at det ikke er sant. 

For en selvinnsikt, du.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 12.50):

Endret av Sunniva K
Skrevet

Men du ts, tror du ikke denne mannen kan gjøre det samme mot deg som han gjør med deg?

Skrevet (endret)
Sannhetsøkende skrev (På 15.12.2023 den 12.54):

Men du ts, tror du ikke denne mannen kan gjøre det samme mot deg som han gjør med deg?

.

Endret av Sunniva K
  • Hjerte 1
Skrevet
Sunniva K skrev (12 minutter siden):

Jo det kan meget godt hende det. Har jo lest fra andre at det er en stor usikkerhet hvis man blir sammen. Dessverre. 

Skjønner det er vanskelig når det kommer til følelser og alt det der. Men prøv å jobb med det. Han går ikke fra dama si. Du fortjener bedre. Selv om han kanskje er snill han andre også. 

Skrevet (endret)
Sannhetsøkende skrev (På 15.12.2023 den 13.11):

Skjønner det er vanskelig når det kommer til følelser og alt det der. Men prøv å jobb med det. Han går ikke fra dama si. Du fortjener bedre. Selv om han kanskje er snill han andre også. 

.

Endret av Sunniva K
Skrevet
Sunniva K skrev (25 minutter siden):

Det er ikke slik at INGEN går ifra dama si heller da, leser flere historier der det har skjedd (uten at det har noe med min historie å gjøre altså)

Men ikke belag deg på det. Vær litt realistisk. 

Skrevet
Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå):

Men ikke belag deg på det. Vær litt realistisk. 

Ja belager meg ikke på det i det hele tatt. 

Skrevet
Sunniva K skrev (På 6.12.2023 den 19.34):

Jeg skrev tydelig at jeg ikke jaget sympati, men råd. 
Hun får aldri vite, kun vi to som vet dette. 

Rådet blir da å holde seg unna opptatte menn. Og ha respekt for forholdet

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...