Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoia skrev (1 minutt siden):

Jeg dømmer ingen, men det er bortkastet tid. Det virker også som at du blir litt sprø av det, det er ikke verdt det. Spør deg selv om han er interessant fordi han er opptatt? Og tenk på alle andre du kan falle for. Da blir løsningen enkel.

Ja du har helt rett. Føler meg sprø. Jeg visste ikke at han var opptatt i starten, så hadde nok følt det samme uansett. Han er helt nydelig, det er et problem for meg; tenker at ingen kan være kjekkere!

Håper jeg til slutt blir sint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Denne gangen var det deg han var utro MED, om han brøt ut og ble sammen med deg, ville du nok raskt vært den han var utro MOT. 

Hvis ikke utroskap er nok til å få deg på andre tanker, så sier det like mye om deg som han 🙈

Anonymkode: 358f3...542

• Liker 3
Skrevet
Sunniva K skrev (1 minutt siden):

Ja du har helt rett. Føler meg sprø. Jeg visste ikke at han var opptatt i starten, så hadde nok følt det samme uansett. Han er helt nydelig, det er et problem for meg; tenker at ingen kan være kjekkere!

Det gjør du. En dag så tar du av deg de rosenrøde forelskelsesbrillene du har på deg i dag og ser han i ett helt vanlig lys. 

Da ser du hvor bedriten han er og det blir så mye lettere å gå videre. 

Så kommer kanskje, bitterhet og skam.. etter det, ingen ting.. på ett tidspunkt så slutter du å bry deg. 

Anonymkode: 08c75...074

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært min mann så skulle du fått han.. fysj..

Anonymkode: 5fb46...223

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så hvis bestevenninnen din knulla mannen din, du hadde ikke følt hu gjorde noe galt? Det er jo det du sier, all skyld ligger på mannen. Det er en moralsk forkastelig handling, og en bevisst handling, og totalt ansvarsfraskrivelse å lure seg selv til å tro man er 100% uskyldig i en slik situasjon 

Anonymkode: 73a48...806

Det er nok ikke det personen du siterer "sier", nei...      Dette er jo virkelig ikke så komplisert, egentlig...

Når man er "bestevenner" så har man jo også "forpliktelser" der etter. Du kan godt beskrive tillitsbrudd ifra venner som "utroskap" også...

Edith. Helt uforståelig for meg hvordan man kan finne noen som er utro  "perfekte", eller i det hele tatt attraktive, men slik går no dagan... Du får bare sitte på snippen å gret - til du ikke gjør det lengre, TS.   

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet
Sunniva K skrev (23 timer siden):

Kort fortalt: jeg har satt meg selv i en situasjon som er veldig vond, nemlig innledet et «forhold» til en opptatt mann. Jeg var hele tiden klar over det. De har ikke barn sammen, men han har ett og hun har to. De er samboere. Jeg ble forelsket. 
Vi har hatt sex to ganger, ellers vært meldinger og telefonsamtaler. Vi liker hverandre veldig godt. 
For en uke siden så satte jeg litt hardt mot hardt, og da fortalte han at han ikke kunne bryte. At vi hadde møttes «til feil tid» og at barna var en stor grunn til at han «på nåværende tidspunkt», ikke kunne bryte. 
Ja, jeg vet at dette var galt, jeg vet at det er dritt mot den andre dama, men når man blir forelsket og har et håp om å få denne mannen, så blir det dessverre slik. 
Søker heller ikke sympati, men kjærlighetssorgen er stor. Jeg er helt rådløs på hvordan jeg skal gå videre. Vi møtes av og til gjennom felles kjente i tillegg, så det er umulig å unngå han 100%. 
Vil så gjerne ha han, han er helt perfekt i mine øyne. Bortsett fra utroskapen da, selvsagt. Noen gode råd som kan hjelpe meg å tenke at jeg har det bedre uten??

Merkelig, ingen ting som holder han der utover samboeren vel? Ingen felles barn eller noe, må jo være perfekt timing for å gå videre for hans del, hvis ikke du er blitt skikkelig lurt da….

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sunniva K skrev (1 time siden):

I første innlegg skrev du at du hadde vært klar over det hele tiden?

• Liker 1
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (11 minutter siden):

I første innlegg skrev du at du hadde vært klar over det hele tiden?

Nesten hele tiden, kun de første mnd at jeg ikke visste det. Jeg lyver ikke her, bare så det er sagt. 

Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (15 minutter siden):

Merkelig, ingen ting som holder han der utover samboeren vel? Ingen felles barn eller noe, må jo være perfekt timing for å gå videre for hans del, hvis ikke du er blitt skikkelig lurt da….

Jo det er det. Stebarn, alle barnas gode forhold seg i mellom, vanskelig å «kaste ut» barn man er glad i. Pluss at det helt sikkert er noe bra mellom han og samboer også. 

Skrevet
Sunniva K skrev (2 minutter siden):

Nesten hele tiden, kun de første mnd at jeg ikke visste det. Jeg lyver ikke her, bare så det er sagt. 

Men han har jo løyet grovt til deg da! Synes du det er OK?

Anonymkode: 1f806...1c9

• Liker 4
Skrevet

Jo det er det. Stebarn, alle barnas gode forhold seg i mellom, vanskelig å «kaste ut» barn man er glad i. Pluss at det helt sikkert er noe bra mellom han og samboer også. 

Seriøst? Han har kun vært ute etter ligg/forandring

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men han har jo løyet grovt til deg da! Synes du det er OK?

Jeg har skrevet lenger opp at han aldri har løyet til meg, han har aldri lovt noenting. 

Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (1 minutt siden):

Seriøst? Han har kun vært ute etter ligg/forandring

Flott at du vet alt om det. 

Skrevet

Jeg har skrevet lenger opp at han aldri har løyet til meg, han har aldri lovt noenting. 

Men dere var jo sammen noen måneder før du visste at han var samboer, det skrev du jo nettopp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men dere var jo sammen noen måneder før du visste at han var samboer, det skrev du jo nettopp.

Nei! Vi var ikke sammen noen måneder før jeg visste det, jeg fikk vite det idet jeg fikk et godt øye til han! Jeg hang med han før dette, sammen med venner. Da var ikke dette et tema! Du kan bare fortsette å prøve å ta meg i løgn; jeg har ingenting å vinne på å lyve her…

Skrevet
Sunniva K skrev (13 minutter siden):

Nei! Vi var ikke sammen noen måneder før jeg visste det, jeg fikk vite det idet jeg fikk et godt øye til han! Jeg hang med han før dette, sammen med venner. Da var ikke dette et tema! Du kan bare fortsette å prøve å ta meg i løgn; jeg har ingenting å vinne på å lyve her…

Jeg prøver ikke å ta deg i løgn, jeg prøver bare å forstå.

Vel. Du har kjærlighetssorg. Det har du sikkert hatt før eller? Da vet du at det går over. Du er jo godt voksen.
Dessuten må du jo ha visst hele tiden at det kom til å ende på denne måten. Det er ytterst få som forlater partneren for en uttoskapsforbindelse, og de forholdene som starter sånn varer sjelden. Så her har du rett og slett vært litt dum. Det er ikke sånn at man MÅ begå alle feil selv for å lære av dem.

Du får si til deg selv at du har fått som fortjent siden du la deg etter en opptatt mann. Bra han gjorde det klart at det ikke kommer til å bli dere isteden for å late som dette var den store store kjærligheten. Det var en fling. 
Gå videre. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg prøver ikke å ta deg i løgn, jeg prøver bare å forstå.

Vel. Du har kjærlighetssorg. Det har du sikkert hatt før eller? Da vet du at det går over. Du er jo godt voksen.
Dessuten må du jo ha visst hele tiden at det kom til å ende på denne måten. Det er ytterst få som forlater partneren for en uttoskapsforbindelse, og de forholdene som starter sånn varer sjelden. Så her har du rett og slett vært litt dum. Det er ikke sånn at man MÅ begå alle feil selv for å lære av dem.

Du får si til deg selv at du har fått som fortjent siden du la deg etter en opptatt mann. Bra han gjorde det klart at det ikke kommer til å bli dere isteden for å late som dette var den store store kjærligheten. Det var en fling. 
Gå videre. 

Det er mye du sier her som ikke stemmer. Blant annet så sa han aldri det du skriver på slutten der. 
Og du trenger ikke være ufin. Mental helse osv vet du, man skal trå varsomt med å dømme og komme med frekkheter.Kan man ikke ha det vondt selv om man vet at det går over til slutt? Har du aldri hatt det? Har du aldri slitt? Aldri vært trist og lei? Aldri gjort feil? Aldri spurt om råd?  

• Liker 2
Skrevet

Du er garantert ikke den første han er utro med, dette er et mønster. Sannsynligvis var han utro med samboeren i sin tid også.

Anonymkode: 1c678...70c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du er garantert ikke den første han er utro med, dette er et mønster. Sannsynligvis var han utro med samboeren i sin tid også.

Anonymkode: 1c678...70c

Her er det fullt angrep på ts som er en single dame. Skulle ønske dere heller kunne lirt av dere til han som virkelig gjør feil her. Han som er utro. 

Og det at selv om han er utro nå er det langt fra sikkert han gjør det med ny partner. Det er veldig fordomsfullt  og dømmende. 

livet er ikke svart/ hvitt

Skrevet
Sunniva K skrev (2 timer siden):

Flott at du vet alt om det. 

He he, du er naiv men samme d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...