Gå til innhold

My little corner of the world...

Knøttet

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en kjedelig dag i går..  :sjenert:

I dag har det vært litt skole, litt jobb, spinning og venninnebesøk så dagen i dag er en god dag :)

Står til der da?

Hei :klem:

Kjipt med kjedelige dager :forvirret:

Men høres ut som du hadde en fin dag igår da! (da innlegget ditt ble skrevet)

Står bra til med meg- men er ganske stresset pga skoleoppgaven som skal leveres på fredag .. hater stress, fungerer ikke godt under stress dessverre :sur:

Gleder meg skikkelig til vinterferien nå, det skal bli sååå godt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du studerer interiør? Eller tar jeg feil? Hva er din drømmejobb etter studiet? Synes interiør er spennende selv jeg.

Ha en flott uke!!

Neida, du tar ikke feil :)

Drømmejobb ... hm. Interiørkonsulent, kanskje? Jeg vet egentlig ikke ... har faktisk ikke tenkt så utrolig mye på det! :sjenert:

Men noe der jeg får lov til å gjøre som jeg vil selv, innrede som jeg vil- kanskje freelance konsulent eller noe ? Mye spennende man kan gjøre

Interiør er veldig spennende, absolutt.

Du må ha en super uke du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med oppgaven? Høres kjempemoro ut å studere interiør ja.. misunner deg no grådig. Mens jeg sitter her med regnskapene mine... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuu.. nå må ikke du kutte ut kg da!!

God morgen god morgen :) Nå er jeg nettopp hjemme fra spinning, og tenker jeg tar meg en tur i :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuu.. nå må ikke du kutte ut kg da!!

God morgen god morgen :) Nå er jeg nettopp hjemme fra spinning, og tenker jeg tar meg en tur i :dusje:

Hei hei!

Har hatt det superstresset den siste tida, har blitt så og si bare jobbing med oppgaven. Men nå er jeg ferdig!! :danse: Dvs, jeg skal jo gjøre mere med oppgaven før jeg leverer mappa til våren, men jeg er ferdig for denne gang!

Er utrolig herlig å endelig ha vinterferie, skal bare slappe av hele ferien og ikveld reiser jeg til bergen :)

Er morsomt med interiør ja, men veldig stressende og strevsomt. Men det er vel dine studier også. De fleste studier er jo det ...

Kos deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EEEEEEEEEEEEENDEEEEELIIIIIIG vinterferie!! :danse:

Nå har jeg hatt en meget stressende uke, har jobbet og jobbet og jobbet for å få ferdig oppgaven til idag. Jeg ble jo ferdig da, heldigvis. Iallfall delvis. Dvs at vi ikke må gjøre ferdig oppgava helt før til våren, men vi må være delvis ferdig til fristen som ble satt (idag).

Heldigvis har jeg en utrolig snill samboer som kan smarte programmer som Illustrator, og som kan hjelpe meg litt med utforming av collagene til oppgava.

Ikveld reiser jeg til bergen, og da blir det shopping for alle penga! :ler: Kanskje ikke fullt så ille, men skal iallfall farte rundt på kjøpesenter og koooose meg, og så skal jeg slappe av endel :)

Etter at jeg har vært i Bergen skal jeg hjem til foreldrene mine, og katten min. Saaavner han... skal koseklemme han halvt ihjel når jeg kommer hjem ;)

Og så skal jeg møte søskenbarnet mitt og "tante"barnet mitt (pappaen hennes er søskenbarnet mitt. Lang historie kort: han er som en bror for meg) som er verdens skjønneste baby!! :sjarmor:

Eneste dumme med å dra til Bergen og hjem er at samboeren ikke kan bli med (forbanna jobb!) så jeg kommer til å savne han veldig mye ... :sjenert:

Jeg skal selvsagt prøve å logge meg på kg mens jeg er borte, men kan ikke love jeg er her hver dag.

God helg til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Ønsker deg en god tur til Bergen. Shopping er gøy!!!

Trist samboeren ikke kunne bli med, dumme jobben :frustrert:.

Håper du får en fin ferie og hils pus fra meg :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ble ferdig med oppgaven. Nå får du nyte vinterferien.

Takk for det, det skal jeg definitvt gjøre!

Du får nye vinterferie om du har det du også, om ikke får du ha en veldig fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synseren Innlegget er lagt til 25.02.2006 (04:58)

Ønsker deg en god tur til Bergen. Shopping er gøy!!!

Trist samboeren ikke kunne bli med, dumme jobben .

Håper du får en fin ferie og hils pus fra meg .

[/q]

Takk for det! Ja, shopping er gøy ... altfor gøy! iallfall for lommeboka sin del

Savner samboeren nå ja .. skulle ønske han kunne bli med.. men men, er litt under ei uke til jeg ser han igjen! *glede seg*

Det skal jeg gjøre vettu;)

Ha en fin uke/ferie om du har!

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg i Bææææærgen! Utrolig nok har det vært sol her både lørdag og søndag! *sjokkert*. Fikk shoppet litt på lørdag, og var på kino på søndag. Idag skal vi ned til byen, og så skal jeg møte ei venninne senere idag, altfor lenge siden jeg har sett henne nå.

Det snør faktisk idag, egentlig ganske koselig, men litt rart med julestemning sånn helt plutselig.

Men nå skal søskenbarnet mitt snart få igjen pc'en sin, legger jo helt beslag på den her jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Høres ut som du har dagene fulle i vinterferien!

Av og til kan det være godt å savne kjæresten litt, da er det ekstra godt å se han igjen.

Ha en fortsatt fin ferieuke i Bæææærgen :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, nå er jeg hos foreldre mine. Veldig koselig å komme hjem, som alltid. Den stakkars katten fikk seg en omgang med kooooseskvising, stakkar;) Ser da ut til at han har overlevd- ligger på senga mi og sover nå, venter på at jeg skal legge meg.

Var forferdelig frustrerende å fly fra bergen og hit, flyet mitt ble først en time forsinket og så enda 20minutter forsinket. Jeg var overbevist om at det kom til å bli innstilt, noe jeg heldigvis ikke fikk rett på!

Idag har vi hatt besøk av søskenbarnet mitt, forloveden hans og "tante barnet" mitt. Hun blir bare nydeligere og nydeligere ...og jeg får mer og mer lyst på baby ;):babysmokk:

Sitter nå ved min gamle data, som pappa overtok når jeg fikk meg bærbar. Han har hatt stoore problemer med datamusa i lange tider nå, den har vist sitt eget liv .. Så nå har jeg prøvd alt: bytte kule,bytte underlag og alt annet. Det endte med at jeg byttet batteri i den trådløse musa og bruker den istedet- det funker heldigvis perfekt! Hvis det ikke hadde funket hadde jeg blitt gal av å sitte her med en defekt mus som gjør som den vil- ikke som jeg vil .. :frustrert:

Har greid å bli forkjøla igjen nå, skikkelig snørrete, hoster og er litt tung i hodet og slapp pga jeg ikke får så mye luft når jeg snyter meg ..

Savner kjæresten veldig, veldig mye ... men har ikke lyst til å dra herfra på en måte... alltid trist å dra hjemmenfra, selv om det er hjem dit jeg skal også ... Og så har jeg praksisuker når jeg kommer hjem, og det gruer jeg meg litt til fordi jeg er veldig usikker på hva jeg blir satt til å gjøre ...

Burde egentlig ha lagt meg for en stund siden nå ... :sjenert:

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har dagene fulle i vinterferien!

Av og til kan det være godt å savne kjæresten litt, da er det ekstra godt å se han igjen.

Ha en fortsatt fin ferieuke i Bæææærgen  :ler:.

hei hei;)

Joda, har dagene fulle- av ting jeg liker! :sjarmor:

Du har rett i det ... og så blir det ekstra kos å se han igjen! ;)

Ha en fortsatt fin uke, og snart helg du også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest synseren

Åååå det er så koselig med en skikkelig kosepus. De lyser virkelig opp dagene disse søte små.

Skal bli spennende å høre hva du skal drive med i praksisuka!!

Håper du får en fin helg hos foreldrene dine!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Hørest ut som du har kost deg og koser deg. Eg gleder meg til å bli tante å ha ein baby å dulle med også. :klappe:

Kjipt for meg at det er sol i Bergen då er det nok ganske bra heima også. Her eg er no og studerer er været fælt....Kos deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det er så koselig med en skikkelig kosepus. De lyser virkelig opp dagene disse søte små.

Skal bli spennende å høre hva du skal drive med i praksisuka!!

Håper du får en fin helg hos foreldrene dine!!  :klem:

Jaaa , de er helt utrolig gode å ha! Katten "min" er bare så utrolig søt, og tålmodig... har fått kost han skikkelig nå når jeg var hjemme, stakkars katten ;)

Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest ut som du har kost deg og koser deg. Eg gleder meg til å bli tante å ha ein baby å dulle med også. :klappe:

Kjipt for meg at det er sol i Bergen då er det nok ganske bra heima også. Her eg er no og studerer er været fælt....Kos deg videre :)

Heisan :)

Jada, kost meg skikkelig- var veldig godt med ferie:) Skal du bli tante snart, eller? Isåfall, Gratulerer så mye!

Sol her også idag, herlig med fint vinter/påskevær! Det var jo på tide ...

Kos deg videre du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...