Gå til innhold

"Jeg skal amme hvor jeg vil, fordi jeg kan"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Bålkaffe said:

Ah, så nå skjønte du logikken?

hva er galt med deg? 

Anonymkode: 066db...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men finnes det ingen mellomting? Jeg har ammet alle mine 3 barn, og aldri hverken gjemt meg bort på ett toalett eller sittet med puppen i friluft i maten til andre. Det går ann å ta hensyn både til andre og babyen ved å velge feks et bord som ikke er midt i kaoset, legge gulpekluten etc over skulder/bart bryst osv. Det er vel ingen som nekter noen å amme offentlig, men som ved alt annet man gjør når man har barn så kan man jo kanskje tenke at man ikke blir verdens navle selvom man har baby. 

Anonymkode: 95950...560

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når jeg kommer over damer som absolutt skal dra frem puppen i full belysning. pleier jeg å gå litt nærmere også stirrer jeg ekelt på de, viser at dette tenner meg og selvfølgelig vise at kulen i buksa vokser. 
De fleste stopper ganske fort og gjør det aldri igjen.

og jeg holder på å dø av latter. (jeg liker ikke det de gjør, og de liker ikke hva jeg gjør. vinn vinn)

Æsj, da hadde jeg bedt om en vekter. Jeg hadde fortsatt å amme da. Ekle griser får holde seg unna senter. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men finnes det ingen mellomting? Jeg har ammet alle mine 3 barn, og aldri hverken gjemt meg bort på ett toalett eller sittet med puppen i friluft i maten til andre. Det går ann å ta hensyn både til andre og babyen ved å velge feks et bord som ikke er midt i kaoset, legge gulpekluten etc over skulder/bart bryst osv. Det er vel ingen som nekter noen å amme offentlig, men som ved alt annet man gjør når man har barn så kan man jo kanskje tenke at man ikke blir verdens navle selvom man har baby. 

Anonymkode: 95950...560

Så man er verdens navle hvis man ikke legger en gulpeklut over ikke tildekket del av brystet? Skal gå rundt å dele ut gulpekluter til damer med dyp utrigning og gi dem denne beskjeden! Takk for tips!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

hva er galt med deg? 

Spørsmålet er vel heller hva som er galt med deg, når du går nærmere en fremmed bare for å få henne til å se at du blir seksuelt opphisset. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er det som er poenget da. vær ekkel for å oppnå ønsket resultat

Er det et ønsket resultat å bli sett på som en ekkel gris på kjøpesenteret og bli bortvist av vekterne?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Noen burde fortalt moren din at du går og gnir ereksjonen din opp i ammende kvinner og spurt henne om hun var fornøyd med oppdragelsen. Sånt er det bare patetiske avvikere som gjør. Pleier du å blotte deg i mørke smug også?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkle svaret er at kvinner alltid er oppmerksomhetssyke. Tenker også at det er for vise frem at de har funnet seg mann og fått barn (status).

Anonymkode: 44f7c...825

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det enkle svaret er at kvinner alltid er oppmerksomhetssyke. Tenker også at det er for vise frem at de har funnet seg mann og fått barn (status).

Vi er oppmerksomhetssyke fordi vi gir ungen vår mat? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sittet og ammet diskret ved et bort, og du kom bort for å glane og vifte med bulen i buksa, ville jeg ha tilkalt betjeningen og bedt om å få fjerne den ekle pervoen deg. Jeg hadde fortsatt å amme barnet til jeg ble ferdig. Så "ønsket effekt" hadde du ikke oppnådd. Omriss av små peniser har jeg sett nok av fra før, så det hadde ikke vært noe som opprørte meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsiew skrev (53 minutter siden):

Vi er oppmerksomhetssyke fordi vi gir ungen vår mat? 🤔

Mens menn som går rundt med damene sine for å vise andre at de har pult, de søker IKKE oppmerksomhet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg har fire barn, og anser ingen av dem som status. Jeg fikk barn fordi jeg hadde lyst på barn. That's it. Barna må ha mat. Ergo ammer man.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hansehan skrev (4 timer siden):

Hvis du synes det er så ubehagelig å se diende barn, så kan jo heller du ta med deg maten på dass og spise.

Nei, ammende kvinnfolk har ikke rett på kafeen mer enn det jeg har. Skal man amme, skjuler en seg.

Hvis jeg hadde vært mann, hadde jeg satt meg ved sidebordet og glodd iherdig på puppen mens jeg smilte ekkelt.

Anonymkode: f3f52...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei, ammende kvinnfolk har ikke rett på kafeen mer enn det jeg har. Skal man amme, skjuler en seg.

Hvis jeg hadde vært mann, hadde jeg satt meg ved sidebordet og glodd iherdig på puppen mens jeg smilte ekkelt.

Hvis du hadde vært mann? Hva gjør du som kvinne da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fortsatt ikke flyttet meg. Tror du kvinner flest aldri har opplevd å beglodd av creeps?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hansehan skrev (1 time siden):

Hvis du hadde vært mann? Hva gjør du som kvinne da?

Jeg er ikke lesbisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er ikke lesbisk.

Så hvis du hadde vært mann, så hadde du trakassert ammende kvinner, men siden du er kvinne, så lar du være? Okidoki.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er ikke lesbisk.

Du tror at alle menn går bananas ved synet av litt pupp? At de kommer bort til ammende kvinner, glaner og smiler ekkelt? Kondolerer. For noen forferdelige menn du har i din omgangskrets. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dem amme. Flott med å få se litt fri pupp i ny og ne. DIGG!!!!

Anonymkode: b2784...a1a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...