Gå til innhold

Prosjekt kropp


Ephemera

Anbefalte innlegg

Heisann  :)

Slenger meg på jeg også.

Registrerte meg hos vektklubb.no i går. Har 6 kilo jeg skal bli kvitt på 8 uker, så det bør nok gå bra.

Må holde meg på 1300 kcal om dagen (uten trening).

Jeg går på stepmaskin 45 min, 6 dager i uken(begynte for et par uker siden).

Jeg skal ned 10 kg på 8 uker, og fikk beskjed på "helsevakten" å holde meg på 1440 kcal om dagen. (Før trening)

Hvorfor så store variasjoner fra person til person :klø:

Og jenter...Jeg er også med , er super motivert om dagen. Har holdt på i en uke allerede. Det har resultert i minus 1,5 kg :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fruktkake
Jeg synes dere er så flinke alle sammen!!! Dette er første uken vår jo, herlighet, synes vi er godt i gang selv om vi sliter litt med hverdagsfristelser.

Endelig ser det ut til at jeg har funnet slanke/trene tråden som passer for meg :)

Forsøkte å henge meg med på skjerpings i morgen-gjengen, men de var kommet så langt på en måte, og det var for vanskelig for meg å holde følge. Så har jeg forsøkt LBs tråd "nå skal vi bli sunne og spreke dere", men jeg fikset ikke å gi meg selv + og - hver dag, for det ble mest - og det var litt kjipt.

Hvor mange er vi nå egentlig, kanskje på tide med en opptelling snart?

Føler meg faktisk litt stolt over å ha lagt ut mine øh.. vitale mål over her, de er ikke noe å være stolt av i seg selv, men det at jeg tør å være åpen om hvor feit jeg egentlig er, håper jeg sier noe om hvor lyst jeg har til å gjøre endringer fremover!!

:klem: til alle prosjektdeltakerne!!

Jeg takker tilfeldighetene for at jeg ramla inn her på kvinneguiden på søndag! Perfekt tråd for meg også. Dere er så positive og støttende at jeg får ikke lyst på isen som ligger i frysen og chipsposen i skapet!

Vitale mål ja... Hmf.. Ok..

Høyde: 178 cm

Vekt: 76 kg

Midjemål: 94 cm!!!

Kiloene mine sitter, som dere sikkert skjønner, på magen. Jeg har i utgangspunktet "bare" som mål å ta av 6 kilo, men jeg vil stramme inn kroppen (spesielt MAGEN) med en masse centimeter.

Dere er knallflinke, og jeg føler meg litt flink selv. Men vi må huske på at det er første uken, og jeg pleier ofte å "gi blaffen" etter en uke.. Hjelp meg til å holde motivasjonen oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt til en liten link i signaturen min, så viser jeg hele verden- dvs KG- at jeg er med her, vanskeligere å lure seg unna da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 10 kg på 8 uker, og fikk beskjed på "helsevakten" å holde meg på 1440 kcal om dagen. (Før trening)

Hvorfor så store variasjoner fra person til person :klø:

Og jenter...Jeg er også med , er super motivert om dagen. Har holdt på i en uke allerede. Det har resultert i minus 1,5 kg :hoppe:  :hoppe:

Det er sikkert utgangspunktet, vekten og høyden som gjør det.

Jeg skal ned 10 på 11 uker (har jeg satt opp, kan være jeg tar det over lenger tid, men prøver dette først;)

Jeg skal ha 1300 kcal til dagen. (Har ikke målt midjen enda)

Så flink du har vært, grattis og lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert utgangspunktet,  vekten og høyden som gjør det.

Jeg skal ned 10 på 11 uker (har jeg satt opp, kan være jeg tar det over lenger tid, men prøver dette først;)

Jeg skal ha 1300 kcal til dagen. (Har ikke målt midjen enda)

Så flink du har vært, grattis og lykke til videre  :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også være med?

Er støttemedlem på elexia, og slapp i kroppen. Skal også slanke matbudsjettet. Irriterende utgifter. Mat - som man likevel bare skal bæsje ut.

:flekke:

Trene nå. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg også være med?

Er støttemedlem på elexia, og slapp i kroppen. Skal også slanke matbudsjettet. Irriterende utgifter. Mat - som man likevel bare skal bæsje ut.

:flekke:

Trene nå. :hoppe:

Sant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å føle at jeg har gjort en god gjerning ved å starte denne tråden :)

Skal prøve å ikke syte så mye som jeg har gjort idag. Jeg tror jeg kan unnskylde meg litt med hormonelle svingninger. Jeg har nemlig nettopp fjernet hormonspiralen og har nå menstruasjonsblødninger med et par dagers mellomrom. Kjenner jeg er skikkelig oppblåst i magen og hormonene spreller løs... Så jeg tror jeg på en måte lider litt av pms og godtesyke og alt mulig :ler: Også må jeg selvsagt innføre mellommåltid før middag! Det er det lureste jeg kan gjøre nå!

Nå har jeg koset meg med havregrøten min og skal straks i seng. Må bare legge inn middagen og kveldsmaten på vektklubb først.

Kom på at jeg så et bilde av en nydelig kjole igår, som jeg sa til sambo at den skal jeg kjøpe til sommeren, når jeg er tynn og brun og fin ;) Bare tar det med som en liten ting her til slutt: Hvorfor ikke henge opp et sånt bilde på kjøleskapet? Så ser man hva man har i vente når man er så flinke så vi er nå!

Og jeg skal gjøre som Rosin - lage link til denne tråden i profilen min!

Masse klemmer til dere alle :klem: Er glad jeg har dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse klemmer til dere alle  :klem:  Er glad jeg har dere!

Takk det samme du :klem:

Godt forslag å henge opp bilde av noe, først tenkte jeg å finne et bikinibilde, men jeg tror min kjære hadde blitt litt for begeistret, så jeg må finne noe annet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme du  :klem:

Godt forslag å henge opp bilde av noe, først tenkte jeg å finne et bikinibilde, men jeg tror min kjære hadde blitt litt for begeistret, så jeg må finne noe annet  :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å føle at jeg har gjort en god gjerning ved å starte denne tråden  :)

Skal prøve å ikke syte så mye som jeg har gjort idag. Jeg tror jeg kan unnskylde meg litt med hormonelle svingninger. Jeg har nemlig nettopp fjernet hormonspiralen og har nå menstruasjonsblødninger med et par dagers mellomrom. Kjenner jeg er skikkelig oppblåst i magen og hormonene spreller løs... Så jeg tror jeg på en måte lider litt av pms og godtesyke og alt mulig  :ler:  Også må jeg selvsagt innføre mellommåltid før middag! Det er det lureste jeg kan gjøre nå!

Nå har jeg koset meg med havregrøten min og skal straks i seng. Må bare legge inn middagen og kveldsmaten på vektklubb først.

Kom på at jeg så et bilde av en nydelig kjole igår, som jeg sa til sambo at den skal jeg kjøpe til sommeren, når jeg er tynn og brun og fin  ;)  Bare tar det med som en liten ting her til slutt: Hvorfor ikke henge opp et sånt bilde på kjøleskapet? Så ser man hva man har i vente når man er så flinke så vi er nå!

Og jeg skal gjøre som Rosin - lage link til denne tråden i profilen min!

Masse klemmer til dere alle  :klem:  Er glad jeg har dere!

Jeg hang opp ett bilde av en slankere meg på kjøleskapet for litt siden. Det er veldig god motivasjon! Så når jeg har såå lyst på noe, så ser jeg på bildet og smeller igjen kjøleskapet! :ler:

Ellers så fikk jeg høre i går fra en kamerat i går at han syntes jeg hadde blitt mindre siden sist gang han traff meg og det er jo bare 3 uker siden. hmm :sjenert:

Kjæresten min studerte meg lenge da han kom i dag og lurte på om jeg hadde slanket meg..... etter han hadde sett på meg lenge kom han frem til at jeg måtte ha gått ned en buksestørrelse. what?? :overrasket: Så kjekt!! :hoppe::danse:

Så nå er jeg enda mer motivert! Jeg har forresten trent masse i dag. *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her går det unna, skjønner jeg!

Eph: Vi vil selvsagt se bilde av kjolen du skal inn i!

Jeg er ganske flink, men sliter også litt med middager. Jeg orker ikke niveie og regne ut hva eksakt kaloriinnhold blir, så jeg tar det litt på slump. Når jeg "fyser" som verst, og kjenner meg sulten, bælmer jeg en halv liter vann. Jeg satser på at vannet også skal ha en god effekt på hud og hår.

Til dere som sliter med trening - ut å gå! Enten med en venn, eller med en musikkspiller. Jeg var smart nok til å gi mannen min en iPod Nano til jul, og jeg elsker den lille dingsen. Nå går Sivert og jeg tur stadig vekk. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_SportyA_*

Flinke dere er alle sammen :)

Jeg fikk nesten lyst til å melde meg i vektklubben jeg også... ble inspirert av dere :) Men mine kostholdmål er litt mer sånn slutte å spise sjokolade og drikke brus til stadighet.

Hovedmålet mitt er å komme meg i form. Komme inn i en rutine og trene regelmessig. Blitt litt mye støttemedlemsskap i treningssenter siste åra.... , men nå skal jeg slutte å skulke unna.

Begynte bra i går med spinning + styrke overkropp, i dag har jeg vært på satsbox. Er jo gøy å trene, bare litt slit å komme seg ut av sofaen og avgårde på trening...

Lykke til med slanking og trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første dagene gikk greit, og for min del betyr det at det aller verste er over. Jeg har ikke telt kalorier, men sett på hva jeg spiser.

Har en 15-åring som også er litt for tung så nå har vi slått oss sammen i kampen mot kiloene. Spent på hvordan det går fremover.

:klem: til alle i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har allerede begynt jeg!

Begynte å trene for en uke siden og har kutta ut alt som heter søtsaker og junkfood.

Multigrain knekkebrød istedet for lyst brød, lettprodukter, plantemargarin og salat (uten dressing og slikt selvfølgelig) til lunsj. Hvitt kjøtt istedet for rødt.

Er 161 cm og veier nesten 60 kg. ALT for mye!!

Målet er å veie 52-52 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guess what!?? I dag har jeg 1 kalori tilgode  :icon_lol:

:ler:

Flink jente :danse:

Jeg tippet bare over med 50 kcal igår, jeg også.

Vi er så utrolig flinke!!!

Idag skal jeg ihvertfall huske å spise eple mellom lunsj og middag, så jeg ikke kommer inn her og surmuler igjen ;)

Foreløpig fortært: 2 skiver grovbrød med lett leverpostei og Farris.

Bælmer vann nå!

Ha en fin-fin dag, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest evasolo
Har allerede begynt jeg!

Begynte å trene for en uke siden og har kutta ut alt som heter søtsaker og junkfood.

Multigrain knekkebrød istedet for lyst brød, lettprodukter, plantemargarin og salat (uten dressing og slikt selvfølgelig) til lunsj. Hvitt kjøtt istedet for rødt.

Er 161 cm og veier nesten 60 kg. ALT for mye!!

Målet er å veie 52-52 kg..

Vi er i samme båt. Er også 161 cm, og veide 60 da jeg begynte. Er nå nede i 58, og håper på å komme ned i 52-53 selv. Veide 52 for 4 år siden, men da trente jeg aktivt og satt skjelden stille. Nå er det helt omvendt :tristbla:

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske kaffe var skikkelig, skikkelig sunt, jeg. Sukk. Noen som vet om noen juicer som er kalorifattige? Jeg burde sikkert hatt i meg annen væske enn kun vann og kaffe, men resten er jo smekkfullt av kalorier.. Grønnsaksjuice?

I dag får jeg gått tur igjen! Og det sammen med ei venninne jeg er ordentlig glad i, men som jeg har sett for sjelden i det siste. To fluer i en smekk! Ja, sikkert flere også, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...