Gå til innhold

Prosjekt kropp


Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Ja de har masse der!!! digre digre kaker!!

Men jeg har ikke bedt han ta med noe enda... Tok meg et lite glass baylies i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra det ikke bare er jeg som er søtsugen her :ler:

Har faktisk vært flink de tre siste dagene. (har blitt bittelitt da).

Skal jobbe hele denne uken + neste uke, håper jeg blir lei av alle søtsakene rundt meg snart. Men jeg får da trimmet litt om dagene på jobben, er ståing og gåing seks timer i strekk.

Jeg synes også dere har fortjent en pause nå, dere er jo superflinke uansett.

Er helt imponert over dere :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker treningsbagen før jeg legger meg nå. Kan rekke en step og MRL-trening rett etter jobb imorgen, men når jeg slutter kl. 18 på jobb så er jeg skikkelig sliten og middagssulten... Men jeg kan jo prøve å komme meg på trening... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Nå er jeg skikkelig godtesugen!!! :sur:

Sambo jobber på 7/11 og der har de digre deilige amerikanske kaker :sikle: Det frister forferdelig å sende en mld og be han ta med et stort deilig og saftig stykke til meg.... :sjenert:

Jeg har også oppdaget de amerikanske kakene... :sjenert: derfor jeg prøver å holde meg unna 7/11. Men jeg har såå lyst å smake på dem

og ikke minst Chicken Tender!!!!!!!!! :sikle::sikle::wow:

:fy_fy::fy_fy::sjenert::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sabine

Heldigvis har jeg akkurat spist frokost, ellers hadde jeg også blitt skikkelig godtesjuk av dette sjokoladepratet deres! :sur:;)

Men det er sikkert lurt med en liten pause, hvis dere har det virkelig ille. Men prøv noen av de sunne alternativene først da? Kanskje en liten porsjon sjokoladepudding i stedet for en plate sjokolade?

For meg er det best å holde meg helt unna søtsaker. Jeg har lett for å sprekke. I begynnelsen savnet jeg det mer, men nå har det blitt mer naturlig å dele et eple i båter og knaske. Har bedt samboeren min om å ikke oppbevare så mange søtsaker hjemme for tiden. Jeg jobber en del hjemmefra, og da er det litt for lett å stikke ut på kjøkkenet og hente noe. Tar jeg en bit, får den dessverre som regel selvskap av maaange andre i magen min. :tristbla:

Treningen i går var topp. Ei venninne som trener samme sted ringte og spurte om vi skulle gå sammen, og det var hyggelig. Faktisk første gang at vi har gått dit sammen, selv om jeg begynte å trene der i august.

Lurer på om jeg skal ta med treningsbagen på jobb i dag? Og kankje gå ut og danse i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sabine

Glemte å skrive at vi snakket om ferie ved frokosten i dag. Kanskje vi tar oss en tur i midten av juni. Hvordan er sjansen til at jeg ser ok ut i bikini til da? Huff, håper jeg ikke sprekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er siste undervisningsdag på skolen. Skal rett opp på treningssenteret så fort jeg har fått beskjed om eksamen. Dersom jeg ikke kommer opp, skal jeg ta sol i tillegg for å feire. ;)

I går trente jeg på ellipsemaskinen og var veeeeldig flink. :ler:

I morgen er det bursdagsfering, det blir det på fredag også. Jeg blir 20!!!

Da blir det masse kaker og mat. Regner vel med at budsjettet kommer til å bli sprengt(havne på 2500 - 3000 kcal). :sjenert:

Men ettersom det blir ellipsetrening i morgen og styrketrening på fredag, burde jeg vel ikke gå SÅ mye opp?

Hva mener dere? Er det dumt å "ta helt av"? Det er jo ikke veldig store posjoner, men litt av alt blir faktisk en del kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal kose deg litt nå jeg, hecuba! Det er grenser for hvor mye du kan gå opp på en dag eller to, ja. Det sies jo også at det kan være lurt å fråtse litt innimellom, for da lurer du kroppen sånn at den setter opp forbrenningen - fordi den får mye mere mat enn det den er vant til nå.

Selv veide jeg med etter at jeg var på do imorrest, og kunne gladelig konstatere at jeg veide 300 gram mindre!!

:hoppe:

2,5 kilo igjen til målet nå.

Har med treningsbagen på jobb, men vi får se om det blir trening på meg idag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Dette klarer du fruktkake!!

Du har jo vært så flink hele tiden!

Kanskje du skal legge inn en del trening den siste tiden? så hvis du ikke klarer å gå ned alt, så bli kroppen din strammere likevel?

Jeg har ingent vil om at dette går bra! Som Hu i svingen sier, så er nok minst 1 av disse kiloene vann. Da jeg gikk 4 lange raske turer på en uke raste jeg ned 1,5 kg med en gang! Så det er bare å begynne med treninga! Tren 4 ganger i uka, gjerne stavgang eller ellipsemaskin hvis du er medlem av et senter. Og så kan det være kjekt med to styrketimer i uka.

Lykke til! :)

Ja, jeg skulle gjerne trent mer. Men jeg trenger et ekstra puff. Skulle ønske jeg hadde ei venninne jeg kunne trent sammen med på treningssenteret..

OG - nå har jeg noe galt med kneet. Jeg ble meid ned på en fotballkamp for tre uker siden. Tenkte at smertene ville gå over, at det bare var en "trøkk", men det har heller blitt verre. Dermed kan jeg ikke spille fotball heller. Er redd jeg vil gjøre det vondt verre da.

Og Fruktkake: Var det nå i ettermiddag/kveld du veide deg og veide 2 kilo mere? Man veier jo mere på kvelden da... Du veier sikkert mye mindre imorgen tidlig!!

Du hadde rett, men likevel har jeg gått opp mye. Ikke mer enn 1,4 kg riktignok, så det skal jeg prøve å takle. Har iallfall vært veldig flink i dag!

Takk for støtten, jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Nå har jeg finni ut at jeg skal slenge meg på en 2 mnd slanketur og så gå tilbake til sunn livsstil etter det. :)

Sunn livsstil gir langsomme resultater og det har jeg ikke tålmodighet til akkurat nå... :sjenert:

Så da får jeg begynne å veie meg jeg og da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Ikke no kjent kur, men jeg veit hvordan jeg selv kan gå ned ganske effektivt i vekt, men egentlig er jeg motstander av såkalte slankekurer. Ser ut til at jeg legger det prinsippet til side for en stund... :sjenert:

Blant annet erstatter jeg brød med knekkebrød, dropper ALT av sukker, spiser SMÅ porsjoner middag og trener kondisjon 4 ganger i uka. Da veit jeg at jeg klarer ca 1 kg i uka...

Bare å komme i gang da!! :)

*sparker meg sjøl i gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaggu har jeg ikke vært på trening idag!!

:hoppe:

En time med step og MRL (mage, rompe, lår).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Jaggu har jeg ikke vært på trening idag!!

:hoppe:

En time med step og MRL (mage, rompe, lår).

:klappe:

Din flinking der du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaggu har jeg ikke vært på trening idag!!

:hoppe:

En time med step og MRL (mage, rompe, lår).

Kjempebra :klappe:

Jeg skal jobbe hver dag i neste uke, samt i morgen og helga. Så jeg får bare tid til å trene på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Skulle ønske jeg var like flink som dere til å trene...

Nå har jeg nettopp stått opp, og jeg hoppa rett i treningstøyet. Skal prøve å komme meg ut på en liten joggetur. Men først er det kaffe!

Vekta i dag viste 0,8 kg mindre enn i går, så det er jeg kjempeglad for. Regner med at de to kiloene jeg la på meg i helga bare var vann eller annet gøgg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Tror jammen ikke det blir noe løping på meg. Kneet mitt er ikke godt. Søren altså. Nå vil jeg faktisk trene, og da er det sinnsykt kjedelig at kneet stopper meg. Kanskje sykling er bedre? En rolig gåtur med Ø når han en gang får stått opp kanskje...

Jeg må forresten si at jeg har gitt bort tre av yndlingsbuksene mine til ei venninne. Til en verdi av 2000 kr... Fordi de er skikkelig slapsete på meg. Litt trist er det jo, selv om jeg bare skal være glad for det. Må spandere ei ny bukse på meg i Praha, for nå har jeg faktisk bare én som er fin på meg! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har også bare en bukse som sitter greit. Det er en skikkelig hølete olabukse som rekker midt på leggen så den er ikke så fryktelig anvendelig heller... jeg har en pen sort dressbukse som jeg kjøpte stor, og nå er den jo altfor diger... Men jeg bruker den likevel :sjenert:

Jeg skal ikke kjøpe noe får jeg har gått ned minst 3-4 kg til. Jeg har massevis av bukser som ligger og venter på at jeg skal runde 70 tallet for...

jeg har gått opp igjen det meste av det som forsvant på mandag og tirsdag, men jeg satser på at det er borte igjen på mandag. Hvis jeg ligger godt ann i lesinga senere i dag blir det gåtur med ei venninne, så jeg må nesten komme meg vekk fra kg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...