Gå til innhold

Prosjekt kropp


Ephemera

Anbefalte innlegg

Hvor bor du galatea? hvis du har mulighet til å komme deg til en athletica? SElv om du ikke er student kan du trene der veldig billig nemlig!

Og nå har de halv pris resten av semesteret. (til og med august tror jeg...)

Laaangt nord bor jeg, og antagelig laaaangt unna Athletica, har nemlig ikke hørt om det engang.. :sjenert: På treningssenteret her koster det 349 kr i måneden, hvordan er den prisen i forhold til andre plasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Det var ikke så ille pris!!

På sats betaler man rundt 500 kr her i byen! Og som oftest så binder man seg for et år om gangen...

Jeg betaler 900 kr som student for å trene på athletica per semester (gjennom sio), og de som ikke er studenter betaler 2000 pr semester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er 349 kr pr måned hvis man tegner årskontrakt.. Hvis jeg klarer trene 2 ganger i uka, blir det jo bare ca 44 kr per gang.. Og det er jo ikke ille, egentlig. Men er det skikkelig vanskelig å komme seg igang, når man aldri har trent på senter før? Klarer sikkert løfte ei vekt på 500 gram eller noe.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen treningssenter har sommertilbud også.

3T, der jeg trener, har sommertilbud med kr. 999,- for 3 måneder i sommer. De har sentere konsentrert i midt-norge da. Du kan lese her 3T

SATS kommer sikkert med noe lignende, men jeg finner ikke noe på siden deres nå. SATS

En annen smart ting, kan være å ta enkelttimer i starten? Jeg vet det kan være dyrt, men som medlem binder du deg som regel til 12 måneder og det kan være surt å betale på dersom du trener bare en måned ;)

Enkelte arbeidsplasser har også rabatter hos treningssentrene. Jeg trener billigere på 3T gjennom jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har jeg sovet på sofan (igjen). Våknet til en deilig duft som jeg trodde var inni hodet mitt... helt til klokka på komfyren ringte....

Sambo har bakt brownies!!!! :overrasket:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ellers så har jeg sovet på sofan (igjen). Våknet til en deilig duft som jeg trodde var inni hodet mitt... helt til klokka på komfyren ringte....

Sambo har bakt brownies!!!!  :overrasket:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Noen er heldig ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Jeg er forferdelig glad for at min sambo ikke duger til så mye på kjøkkenet... Da kan jeg holde styr på hva jeg putter i meg, og slipper å bli frista av alt han hadde laget...

Da hadde jeg pent blitt nødt til å kjøpe nye kjole til bryllupet ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt slapp dag i dag, sånn med maten iallefall. Ellers så har jeg vært på jobb i dag, og det innebærer en del bevegelse av kroppen. Får litt trim med jobben der gitt :)

I går var jeg ute på en gåtur med stavene mine, så denne uka har iallefall begynnt bra. I morgen er det jo 17 mai, så det blir vel litt ekstra kalorier der. Men skal gå i toget sammen med barna da,så det blir jo litt bevegelse på kroppen da. Så får vi prøve å fortsette i samme gode trend resten av uka også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galatea: DU har ikke Nautilussenter i nærheten. Det er ganske billig. mellom 200 og 300 i mnd. Jeg betaler 240 kr i mnd og det inkluderer tilgang til svømmehall når en vil. :)

Ellers gleder jeg meg til i morgen! Ja, det blir nok noe is og vafler og grillmat, men da putter jeg inn en ekstra treningsøkt en gang mellom isspisingen og grillingen. Klarer å holde budsjettet slik jeg har satt det opp. Unner meg da både vaffel og is. ;)

Skal i bursdag både fredag og lørdag(på lørdag er det jentene på byen, så hvis budsjettet skal sprenges, må jeg holde ut til da), og må tenke litt på kaloriinntaket denne uka.

Ønsker alle en god 17. mai! Kos dere i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det helt greit i dag. Bare såvidt rundet 600 kcal foreløpig!

En slik 17.mai-frokost som vi tradisjonelt har er egentlig ganske kalorifattig - ja, med unntak av champagnen da. Og den drakk jeg ikke så mye av.

Isen som ble kjøpt til meg likte jeg ikke så det var 300 kcal spart der ;)

Senere skal vi spise kalvestek med gratinerte grønnsaker og skysaus. Mannen min lager ufattelig gode steker så jeg gleder meg vilt og fryder meg over at jeg kan spise tilnærmet så mye jeg vil uten å overskride budsjettet. Stek er magert og godt!

Ha en riktig fin 17. mai videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg vet ikke hvordan min dag har vært, men jeg tipper den ikke har vært altfor ille!

Vet ikke om jeg orker å legge inn i vektklubb i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å overskride 1300 kcal(som er mitt anbefalte inntak). Havnet på 1500... Iogmed at jeg har trent, gikk jeg jo under, men likevel, burde gjort det litt bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har spist MYE i dag. Og i går. Og i forgårs..

Nå skal jeg virkelig skjerpe meg.

Bra det ikke er bare meg da... Men det er jammen meg vanskelig å motstå alle fristelsene nå i disse mai dagene. MEN nå skal jeg altså skjerpe meg, vekta går jo ikke noe ned hvis jeg holder på sånnn :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Jeg skal tillate meg selv å skeie ut på lørdag. For da er jeg nemlig 99,9 % sikker på at jeg blir overrasket med utdrikningslag. Men ellers skal jeg holde meg selv i tømmene litt nå. Hvis jeg fortsetter slik som nå, så kommer jeg til å legge på meg igjen, og det vil jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har gått ganske bra med meg idag. OK frokost og middag, men kaker og is på terrassen til mamma og pappa i kveld. Mamma er forresten så inponert over hvor slank jeg har blitt :)

Det er 17. mai idag og det er tortur å ikke unne seg noe godt da! Så ingen skal ha dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grusomt. Karbonader med potet og brun saus til frokost(!), deretter pølser i lompe, kake, mer kake, potetgull, og til slutt camembert og ritz. Jajaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sabine

Det ble en del utskeielser i går.... :sjenert: , men jeg skal prøve å legge inn en ekstra treningsøkt denne uka og ellers også være flink. Forhåpentligvis går det da rett vei på mandag. I dag har jeg ikke turt å snikveie meg! :ler:

Men en liten utskeielse en gang i blant er kanskje ikke så ille, synes å ha hørt at hjelper kroppen til å ikke gå på sparebluss. Stemmer det, egentlig?

Galatea: det er ikke så lenge siden jeg begynte på treningssenter. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men for meg er det en liten motivasjon at jeg har årsmedlemsskap. Da MÅ jeg være flink, siden jeg har betalt for det. Kjenner du noen andre som trener der? Er kjekt å avtale med noen at man treffes der, da er det litt lettere å dra seg dit de dagene man i utgangspunktet ikke har lyst til å dra dit. Etter treningen er jeg alltid glad for at jeg var der, selv om jeg ikke hadde lyst i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg tror jeg spiste nærmere 1800-2000 kcal i går, og likevel har jeg gått ned fra tirsdagen... Jaja, det skal jeg ikke kalge over iallefall :ler:

Så var det på'n igjen med sunn mat, skulle gjerne trent litt også så jeg håper jeg får pressa inn en time eller to resten av uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det styrketrening.. :hoppe: Klarte faktisk å egge inn en økt på ellipsemaskinen i går mellom russetoget og borgertoget.. Hjalp litt på samvittigheten. ;)

Det er tre utskeielsesdager som kommer: lørdag 20. mai(bursdagsfest og bytur med jentene = mye god middag, mye dessert, mye snacks og søtt + mye alkohol). Torsdag 25. mai: bursdagsfeiring med venninner igjen. Denne gangen uten bytur, men mest sannsynlig med alkohol.

Fredag 26. mai: Jeg fyller 20! Middag og dessert med familie og venner.

Blir også mye trening disse dagene.. Hvis ikke kommer jeg til å gi opp hele sommerprosjektet.. Og det vil jeg ikke. Liker å trene om dagen, jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...