Gå til innhold

Prosjekt kropp


Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Dagen i går ble langtifra en sunn dag....

Jeg og sambo var på kinarestaurant og spiste (jeg spiste innbakt kyllingfilet med sursøt saus og ris...), og etterpå koste vi oss med pops og jelly bellys på kino....

Jaja, jeg skal trene i dag så da kan jeg kvitte meg med det som la seg på sidene i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Hehe, i går var starten på et nytt og bedre liv :) Se hvor lenge det varte. Måtte jo selvfølgelig en tur til Sverige, og da kjøpte kjæresten masse smågodt og jelly beans og skittles :( Så nå er jeg litt sur på han, siden han skulle hjelpe meg og ikke hjelpe meg til å sprekke :frustrert:

Får være flink da, har kjøpt 6 kg kyllingfilet så får leve på det :) hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier å holde meg i selen nå, men jeg sliter som fy :tristbla:

Idag har vi hauger med skillingsboller med melis og sånn gul krem på, her på jobb :overrasket: Folk slafser i seg og jeg har så lyst på en sånn stor bolle at jeg holder på å gå fra vettet!!

:grine:

Heldigvis har vi frukt og jordbær i mengder også, så jeg gomler jordbær. Men det er nesten så ille at jeg tror at jeg får varige mèn dersom jeg ikke får en sånn bolle. Tenker at jeg er flink og sterk, men jeg har da så innmari lyyyyyyyyst på!!!

:sur:

Premenstruell med ekstremt søtbehov i tillegg...

Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Bare tenk så stolte dere blir hvis dere klarer å holde dere unna! Den følelsen er mye bedre enn å spise de kaloribombene!

Og du som har jordbær har da ingenting og klage over ephemera ;) Jordbær er supergodt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg restartet vektklubbprogrammet mitt nå... Og så forsvant den vektnedgangen jeg har hatt hittil :sur:

Hater at man ikke kan endre på målene uten å starte helt på nytt :forvirret: Det var ikke veldig motiverende og se at jeg har gått ned null kg liksom.... Jeg tenkte jeg bare skulle endre så det ble riktig i forhold til hvor mange kg jeg mangler for å nå målet mitt 1 juli.

:sur:

Jaja da må jeg vel bare stå på noe sinnsykt for at den nullen skal endre seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du som har jordbær har da ingenting og klage over ephemera ;)  Jordbær er supergodt!!

Ja, jordbær er virkelig supergodt!! :sikle: Jeg har en hel kurv ved siden av meg nå, men siden jeg snakker veldig mye i telefonen, så er det vanskelig å få spist de også :ler:

Jeg kommer til å spise uante mengder med "sommerfrukter" fremover nå. Kjøpte masse vannmelon og nektariner igår også. Og jordbær, plommer, moreller... jeg kommer til å spise kilovis!

Men jeg har fremdeles veeeeldig lyst på en sånn bolle... :sjenert:

Jeg restartet vektklubbprogrammet mitt nå... Og så forsvant den vektnedgangen jeg har hatt hittil :sur:

Det der har jeg gjort også, for å se hvor mye jeg kunne regne med å få tildelt i kalorier når jeg har nådd målet mitt. Alt jeg har gått ned forsvant :sur: Skikkelig surt... Nå er det bare oppgang å merke på VK liksom :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedag

Dagens tall:

03.04.06: 70,0 kg, midje 80 cm

10.04.06: 67,8 kg, midje 79 cm

18.04.06: 67,6 kg, midje 78 cm

24.04.06: 67,6 kg, midje 77 cm

03.05.06: 66,4 kg, midje 76 cm

10.05.06: 66,6 kg, midje 77 cm

16.05.06: 65,2 kg, midje 74 cm

23.05.06: 64,6 kg, midje 73 cm

30.05.06: 65,0 kg, midje 71 cm

Nedgang: -5,0 kg, midje -9 cm

Altså opp 0, 4 fra forrige uke. Pokker. :sur: Men midjen blir smalere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at jeg greide å motstå de store brettene med skillingsboller på jobb idag! :tommel:

Men det var hardt! Jeg trodde av og til at jeg kom til å gå på veggen og skrape ned tapet og maling... Jeg er i den mest godtesugne, premenstruelle fasen og jeg har sjelden hatt lyst på noe som jeg hadde idag. Men jeg så for meg at det er uante mengder kalorier i en sånn stor bolle? I tillegg har jeg liksom tatt meg sammen for å komme i mål nå og da får utskeielsene ihvertfall vente til helga. Også reddet jordbærene meg da! Takk Gud for jordbær!! Det er helt utrolig at noe så godt både er sunt og inneholder lite kalorier!

:hoppe:

Skal forresten oppdatere meg litt på kalori-innholdet i de forskjellige sommerfruktene som jeg er så glad i.

En annen ting som jeg takker fordi det redder meg mange ganger, er Fedon-isen. Den tar knekken på søtsuget. Unner meg ofte en sånn om kveldene nå... Inneholder ikke mere enn ca. 70 kcal.

Men huff... jeg gleder meg stort til jeg er "ferdig" og får lov å spise litt mere og å kunne skeie ut litt av og til.

Ellers skal jeg prøve å komme meg på trening imorgen. Jeg slutter kl. 15 på jobb hele denne uka og det er ingen timer på treningssenteret så tidlig. Men jeg kan da sikkert rusle i byen en times tid mens jeg venter også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Vekta i går gjorde meg skikkelig deppa. Jeg sleit meg gjennom alle ukedagene forrige uke uten snop, holdt meg innenfor kalorinivået i helga også, trente mer enn jeg har gjort noen gang, og hva får jeg igjen? 0 kg ned fra forrige mandag. Utrolig frustrerende, og ikke skjønner jeg det helt heller. Har gått ned 1,5 kg andre uker uten å trene en eneste gang? vel, ikke akkurat veldig motivert for å forsake noe denne uka, men må jo bare prøve... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har bestemt meg...

Gå trappene på jobben... Ikke ta heisen..

Det er 105 trapper opp, og det samme ned.. smiler***

Det blir, skal vi se, 5 gang opp og 5 gang ned i løpet av dagen..

Hjelper det på magen min tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å motstå å spise burger på quiz-kvelden. Til gjengjeld tok jeg bare to små øl, så kalorimessig gikk jeg i løpet av dagen bare så vidt over 1600, og det er nok ikke nok til å legge på seg så mye.

I morgen er det suppedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg har fråtset vannmelon i dag... uheldigvis var det mer kalorier enn jeg trodde i den... Eller, det var kanskje det jeg har spist tidligere i dag som ødela :sjenert:

jeg har starta denne slankeuka skikkelig dårlig.... Jeg må komme igang med treningen!!! treningsavtalen i dag ble avlyst så jeg håper vi kan trene i morgen i stedet.... Men jeg er redd jeg ikke får gått ned så mye som håpet innen 1 juli. men jeg skal i det minste prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fråtset vannmelon i dag... uheldigvis var det mer kalorier enn jeg trodde i den...

Var det? :overrasket:

Jeg må jammen sjekke det der...

Jeg har med treningsbagen på jobb idag og håper jeg orker å komme meg på trening. Jeg føler meg tung i kroppen pga mensen som skal komme (eller ikke bør komme :sur: ) på fredag, jeg har vondt i korsryggen og er oppblåst i magen. Har ikke en gang vurdert å veie meg siden mandag, men jeg har i alle fall vært flink med maten nå.

Igår kjøpte jeg Fiberrik for å variere med Rugsprø. Tror det er mye mere mat i Fiberrik og det var kjempegodt med Philadelphia light på. Rugsprø blir jeg liksom ikke mett av... de er jo så tynne...

*Går inn på VK og sjekker kaloriinnholdet i diverse sommerfrukter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Vekta i går gjorde meg skikkelig deppa. Jeg sleit meg gjennom alle ukedagene forrige uke uten snop, holdt meg innenfor kalorinivået i helga også, trente mer enn jeg har gjort noen gang, og hva får jeg igjen? 0 kg ned fra forrige mandag. Utrolig frustrerende, og ikke skjønner jeg det helt heller. Har gått ned 1,5 kg andre uker uten å trene en eneste gang? vel, ikke akkurat veldig motivert for å forsake noe denne uka, men må jo bare prøve...  :sur:

Huff... så kjedelig... :forvirret:

Kanskje du har kommet til det berømmelige og utrolig kjedelige platået hvor vekta står stille en stund? Jeg sto i ro i noen uker jeg også, før jeg begynte å gå ned igjen. Og det var før jeg begynte med utskeielser...

Du må bare holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg tror ikke det blir noe særlig vekttap på meg til mandag... jeg kalrte nemlig ikke å holde meg i går, og fikk sambo til å kjøpe en chicken bite og sjokoladekake til meg på jobben sin.....

Jeg skal ha mensen til helga og jeg er så forferdelig sulten og godtesugen!! :sur: Vurderer sterkt og kjøpe meg en kaffe mocca for å dempe suget...

Eller er det bedre med en sjokolade tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke det blir noe særlig vekttap på meg til mandag... jeg kalrte nemlig ikke å holde meg i går, og fikk sambo til å kjøpe en chicken bite og sjokoladekake til meg på jobben sin.....

Jeg skal ha mensen til helga og jeg er så forferdelig sulten og godtesugen!! :sur: Vurderer sterkt og kjøpe meg en kaffe mocca for å dempe suget...

Eller er det bedre med en sjokolade tror dere?

Har du prøvd den Atkins-baren - Decadence bar?? Den er stor og mektig og inneholder ca. 270 kcal. En halv sånn stopper suget veldig bra.

Alternativt Options kakao, men det er synd du ikke liker den med vann... Har du prøvd å ta litt ekstra pulver i for å få sterkere smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Joda det er jo mye jeg kunne tatt for å døyve det værste men jeg er på jobb, og her har jeg bare en kiosk og en kaffebar... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Mensen - og godtesug. Sitter og stapper i meg vannmelon. Har også dyttet i meg mørk sjokolade og noen lakrisdyr.

Vondt i magen har jeg også. Har lyst til å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...